iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435
WALA 23.01.2007 22:05

sirsenis rakstīja: Pērku aizdedzes sadalītāju 1992.gada Mitsubishi Colt 1,6i 16V tel.26400566

A tev toch vajag visu pilnu sadaliitaaju vai tikai vaacinju - jo pirmo es savai TOYO arii mekleeju acpeeries, kameer naacas nopirkt no BOSCH refurbished - tobish praktiski jaunu. Vispaar jau vareeji iemest razjotaaju un taa kodu - buutu vieglaak, jo ir jau te tauta kas rezerves daljas tirgo.

WALA 23.01.2007 15:36

George rakstīja:

Nu tad kā reiz - ņem manējo (sk.iepriekš): skate izieta visas eļļas, tosols samainīts, lauzts nav.

Par to es padomaashu, jo no tuseeshans pa USA laikiem ir labas atminjas par taadiem, tikai vot pashreiz gan dodu priekshroku Toyota LC 70 un vinja mantiniekiem ar diesel power, un Hilux. Bija pat doma njemt vecu nokautu benciina dveeseli pa 500 Ls un pacelt, vot tikai paspeju atkal naudu citaa projekta iegruust, un vairs nevaru pacelt vairaak par "luuzhnju" iepirkshanu. Taatad taadi joki atliekas vismaz uz 1/2 gadu.

WALA 23.01.2007 15:00

Vispaar es laikam tomeer balsotu par Cheroku, jo taas ja vien piekare daudzmaz kaartiiba pa asfaltu arii iet labi un nezvaaljojas. Kaut gan reaali man nevajag neko vairaak par Nivu vai Samuraju/Jimny.

WALA 23.01.2007 14:56

Jaadibina Dakar (vai Motorsport) Technology Institute un jaaveic peetiijumi. Visssakariigaak buutu izveidot kaut ko liidziigu Open Source Software projektam, kad cilveeki briivaja laikaa veido programmas un bezmaksas piedaava pasaulei. Tad ir iespeejas izpausties gan tiem kam ir makslinieciskaa domaashana, gan tiem kam ir tehniskas un specifiskas zinaashanas. Principaa es buutu par taadu joku, tiesa patreiz es gan nezinu kas buutu tas ko kaut vai tiiri idejiskaa zinjaa speetu piedaavaat - iznjemot vieniiigi lietotas kompju detaljas un kompjus nu un varbuut noveeroshanas maaku.

WALA 23.01.2007 14:47

DM rakstīja: No Delfi.lv:

Saeimas komisija arī atbalstīja sodu palielināšanu par drošības jostu nelietošanu autovadītājiem no desmit līdz 20 latiem, bet pasažieriem, kas nebūs piesprādzējušies, būs jāšķiras no desmit latiem.

Turpmāk ar 40 latu naudas sodu tiks sodīti tie autovadītāji, kuru automašīnu stikli būs pārklāti ar normatīvajiem aktiem neatbilstoši tumšu tonējumu.

Tiks palielināti arī naudas sodi par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu. Par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu virs 20 kilometriem stundā desmit latu vietā būs 20 latu sods, bet par ātruma pārsniegšanu virs 30 un vairāk kilometriem stundā būs 60 latu sods.

Arī velosipēdistiem plānots piemērot daudz stingrākas likuma normas, piemēram, par velosipēda vadīšanu alkohola reibumā atbildība tiks piemērota jau no 0,5 promilēm līdzšinējās vienas promiles vietā.

Saeimas komisija otrdien atbalstīja sodu trīskāršošanu par pasažieru lielāka skaita pārvadāšanu, nekā to norādījis transportlīdzekļa izgatavotājs. Par šādu pārkāpumu autovadītāji tiks sodīti ar 30 latu lielu sodu....

Par sho es vareetu tikai komenteet ka tautas kalpi mazliet appiipeejushies, bet nu taadas normas jau ir viegli pienjmet - nau daudz ar galvu jaadomaa saliidzinot ar meegjinaajumu izskaust melnos punktus.

WALA 23.01.2007 14:45

Mjaa taa vieta tieshaam ir incanta, un 50 km/h itkaa tur buutu vietaa, jo gaajeeju paarbrauktuve tur atrodas pret Spici. Bet nu virpaar jau nu butu bijis normaali uzlikt 50km/h kaadu laicinju pirms taas "paarbrauktuves" - citaak no droshiibas viedoklja pamaniit ka tur i krustojums ir afigenna gruuti un veel izdomaat ka jaaatmetaas laika kad pluusma tur taa nevaaji atvelk.

WALA 22.01.2007 10:33

Vispaar jau protams var likt elektroniskus devaisus, tikai nelaime taa ka Dakaraa lielaak dalja probleemu kas ir radushaas top komndaam un brauceejiem ir delj elektronikas un diez vai reaali bez vairaaku gadu testiem kaads uzdroshinaasies likt shaadus te elektroniskus kontroles riikus uz sava dampja. Bet protams ar to es nesaku ka to navr dariit un nav veerts - iespeejams ir veerts, bet tikai jaanjem veeraa ka pirmajaa gadaa kad ar shitaadiem uzlabojumiem aizbrauc uz dakaru ir jaareekjinaas ar to ka problemu bus krietni vairaak kaa gribeetos.

WALA 19.01.2007 14:24

spainis rakstīja: Eu raimi, paņem davai to savu shēmiņu, kas rāda ka detaļas atskrūvējušās, un iepostē te. Pēc tam paņem to shēmu uzlodē, nosver, saskaiti cik srūves ir autiņam, pareizini to shēmas svaru ar skrūvju skaitu un pasaki kas iznāk. Vēl vari sarēķināt vadu garumu utt. Un pēc tam padomā...

Vispaar jau mocim raamis ir dzelzs, un daljas lielaakoties arii sastaada elektriibu vadoshi materiaali, liidz ar to principiaali var meegjinaat meeriit pretestibas izmainjas kaut kaadam zinaamam detalju kopumam, taa ka nav gluzji vajadziigs katram suu deveejs klaat. Tas protams IMHO, jo sajuuta jau protams ir ka shini situaacija jox vairs nav triviaals, jo arii atsevishkju mezglu uzkarshana dod izmainjas pretestiibaa.

WALA 19.01.2007 12:00

Bucefals rakstīja: Lauķu izpriecas:

www.youtube.com/...

Kas tas jopcik par riepaam tam Dodge, kas tik to vien dara kaa spolee, jeb tas vispar kaut kaads nolaapiic RWD only.

WALA 19.01.2007 11:49

io rakstīja: Portlendā ieradušies sniegs ar ledu ... www.youtube.com/...

Piek kam ja auto sliid pat saaniski kaa te izpildaas tas otrais brauceejs, tad savaakt kaut ko praktiski nav iespeejams. Bet laikam viens (BMW ???) gan tiiri veiksmiigi nobrauca un pat pagriezaas.

WALA 19.01.2007 11:44

io rakstīja: Portlendā ieradušies sniegs ar ledu ... www.youtube.com/...

Sorry, bet taa nau braukshanas nemaaceeshana, ja tu redzeetu sniegu reizi gada un tad veel tikai sapnjos, tad

1) kaart tev nebuutu atbilstoshas riepas

2) attieciigie dienesti kam taadam principaa nebuutu gatavi

3) ja sniegs tur paraadas ljooooti reti tas noziime ka ir pietiekoshi silts, un temperatuuras kas ir tuvas nullei ir LJOOOOTI biistamas arii pei mums.

4) arii ABS shaja situaacija neko neuzlabo - izveicu es shogada tajaas paaris sniega dienaas testu ( protams ar savaam platajaam puslisajaam vasareneem). Aiz Vecpiebalgas uz Madonas pusi ( pirms krusta uz Cesvaini taisni, Madona pa labi) ir celsh diezgan staava kalnaa uz Ineshiem IMO. Tad luuk pameegjinaaju shaja kalnaa vilkties augshaa -ar 2-o un 3-o robu nekaada vaina ar visaam vasareneem, tad pus kalnaa ( kur taads mazliet liidzenaaks apstaajos) apstaajos ("dariishanas" ziniet). Peec tam meegjinaaju uzskaat - ne maazaako iespeeju izkusteeties, tikai leenam un paarliecinoshi shljuucam atpakalj naacas vien lietot breamzes ( labi ka ABS atpakaljgaitaa neshancee). Taalaak protams forshi apgriezos (kaa pa sviestu) un ripinaajos lejaa. Lejaa braucot protams arii "testeeju" - bremzi riktiigi griidaa( kaa to maaca visi autorazjotaaji) un autinsh mierigi turpina ripot lejaa - vieniigais bonuss aatrums nepalielinaajas ( vismaz ne juutami), bet par apstaashanos vareeja aizmirst. Tikai protams tas ka auto stuureejas. Un tas viss piedevaam nevis pa ledu, un pat ne ideaali piebrauktu un nemaz nekuustoshu sniegu.

WALA 19.01.2007 9:03

Un ja runaa par materiaaliem tad visizturiigaako materiaalu ir izdomaajis nevis cilveeks bet gan zirneklis(zirnkljutiikla pavedieni), un cilveeks veel joprojaam nav iemaaciijies nokopeet un izgatavot shaadu materiaalu. Pielietojums gan shim pagaidaam idejiskaa zinjaa nav ticis taalaak par dreebju izgatavoshanu.

WALA 19.01.2007 8:59

RX-7 rakstīja:

Aramīds (kevlars) un kevlara - ogles hibrīds tiek pielietots tur, kur detaļai jāiztur abrāzija (grīdu bruņas, riteņu arkas u.tml.) kā arī armējuma veidā detaļām kas pakļautas spēcīgām vibrācijām uz sitieniem - oglekļa šķiedras kompozīts, kaut arī vieglāks, tomēr šajos gadījumos ir daudz trauslāks...

Paga paga par to ka ogleklja shkjiedra un kevlars trauslaaks negribu piekrist, iespeejams tas atkariigs no paareejaam savienojoshaam komponeteem, bet nu trauslaaks jau nu toch nav, shiem izstraadaajumiem ir apmeram 10x lielaaka izturiiba nekaa dzelzij tajaa skaitaa uz stiepi - tobish vibraacijas vajadzeetu vel labaak kaa dzelzij "handleet", jautaajums varetu but vieniiigi par to kaa pareizi izveidot attiecigas formas teiksim piekares dalju - taa gan ir reaala probleema. Un veel probleema ja noluuzst( tobish ir paarsniegta vairaakkaartiigi slodze uz to ) tad dalja nevis kaa dzelzs lieksies bet noluziis un buus metama. Varbuut tas bij tas ko tu domaaji ?!?!?

WALA 18.01.2007 17:43

Galvenais rakstīja:

nav. Atvilku no Belgijas, 1,56 m garums, 1,30 platums, pirku jaunu pa 770 eur. Seit lidziga pavelk uz 2 k LVL... Un tas pie vinju (Eiropas) augstajam darbaspeka un materialu izmaksam.

amolat un russo-balt ir realakie spekulanti

garums ir 2,56, sorry

Beljgjiem bija tas forshais jox ar to ka piekabes numurs=vaagja numuram ?? Un kaa tiki galaa ar sho jautaajumu ja taa bija.

WALA 18.01.2007 17:23

raimondsm rakstīja:

Kā būtu pareizi 2 zobratu pāriem nodrošināt pēc iespējas vienādu slodzi slodzes stendā no viena dzenošā zobrata? Viens zobratu pāris tiktu apstrādāts ar plazmu, otrs ne. Kādi vēl tehniski paņēmieni jāveic?

Nu paga shitaadu jau nu katram kas ir redzeejis zobratus vajadzeetu vareetu saprast.

WALA 18.01.2007 11:18

raimondsm rakstīja:

Tādā gadījumā rāmis jātaisa no titāna

Vienalga, nesaprotu, kas traucē pārbaudes stendus zobratiem izgatavot. Un visas iespējamās piedevas un dzeses veidus izmēģināt, kaut vai kārbas eļļas pūššanu aktivo zobratu kontakta vietā

Un bez fisiskā un tehnikas svarīga lieta ir attieksme - bērnudārzs, izstādele, mēs- nopietnie vīri, jūs .. utt

Nedomaaju ka titaana droshibas karkasi ir atljauti, manupraat visos teh. noteikumos ir mineetas dzelzs caurules ar noteiktu diametru un iespeejams arii biezumu. Ja nau slinkums kaadam var paluureet FIA dokjos - pasham ir slinkums, un peedejo reiz skatiijos jamajos kad veel bija dziivs VW Golfa Kauss.

WALA 17.01.2007 14:41

Veciit iedomaajies miljonus veertu iipashumu kuru kaads atrod.

Tur jau var gadismtiem tiesaaties.

WALA 17.01.2007 9:19

Kamazs rakstīja: Yay! Volvo 480 atgriežās!

Žēl vienīgi, ka c30 tomēr mazliet kaut kas pietrūkst no vecā šarma.

Tas nekas bet pats par sevi tachu auto skaists. Es atkal pirmo reizi LV un ar LV numuriem redzeju Rolls Royce jauno - iespaidigs, Bentliji vairs liidzi nestaav.

WALA 17.01.2007 9:07

RX-7 rakstīja:

....

Un mūsu mērķim nebūtu jābūt pēc iespējas lielākas nauda iztērēšanai Dakarā, bet gan pēc iespējas efektīvākai naudas iztērēšanai, lai gūtu labus rezultātus (uzvaru???) Dakarā. Kāda jēga ietaupīt nieka (uz kopējā OSCar izmaksu fona) 7000 Ls un kuzovu līmēt pašiem, izķēzot 3000 Ls vērtus materiālus praktiski bez atdeves? Vai nebūtu samaksāt labāk 10 kLs profiem, kas ar pareizu tehnoloģiju palīdzību uzlīmēs to vieglu kā pūciņu un izturīgu kā tanka bruņu - un tad to minimālo svaru, ko prasa tehniskie noteikumi, var uzaudzēt, liekot izturīgāku rāmi un piekari - tā arī smaguma centru vēl vairāk pazeminot... Šlesēra bagijs tieši ar to visiem kabina

Nu ja tu taa saki un atbildi par saviem vardiem - OK, tad protams akmens Dambja daarzinjaa. Bet no otras puses cik gan daudz sho pseido maaceetaju neesmu redzeejis kas taisa tuuninga detaljas autinjiem. Un vai nau taa ka peedeejaa laikaa ogleklja shkjiedra un kevlars bija pamatiigs deficiits ???

WALA 17.01.2007 9:00

kvatra rakstīja: Vakar raadiija Aazja oscara kuzavu, kaut kaads cits daliibnieks saanaa bij iepirdis, nu izskatiijaas peec parastas stikla skiedras ar visiem sariem, vot tev kevlars

Nezinu peec kaa tas izskatiijaas, tachu kevlars tas toch nebija.

WALA 16.01.2007 10:43

Starp citu varbuut ja tik gudri varat izstaastit, ka tiek panaakts efekc, ka izdegot drosheklim iedegas diode (lampinja) ???

WALA 16.01.2007 10:41

Vobschem galvenais ko gribeeju ar to visu pateikt, vai esat paarliecinaati, ka sasniedzot dakaras augstaakas virstones ar Oskaru teiksim jau naakamgad , izmaksas uz vien taada aperaata buuvi un ar to saistiitajaam darbiibaam nebuutu vismaaz 1 miljons Ls. Vai tas ir visu muusu pashmeerkjis izteereet peec iespeejas vairaak naudas ??? Ir protams lietas uz kuraam nevajag un nedrikst taupiit, bet vai nau taa ka jebkursh no mums "gudriishiem" nespetu pat vienu agregaatu dabuut pietiekami izturiigu teksim kaut vai muusu pashu karuseljralljiem ?!?!?

WALA 16.01.2007 10:33

un vel kas datoru industrijaaa un arii automobiljos jau izmanto daudz efektiigaaku veidu kaa tikt valjaa no siltuma angliski to sauc par "heat pipe" - vieniigais kas atliek otraa gaaa pievienot atbilstoshu dzeseetaaju ar palielinaatu laukumu uz kuru novadiit visu lieko siltumu.

WALA 16.01.2007 10:31

raimondsm rakstīja: Fiziskajai sgatavotībai ir liela nozīme, rādīja, kā bijušais kalnu slēpošanas čempis Alfāns rāda savus 2 kausus - vienu par Dakāru otru par slēpošanu un viņa fiziskos treniņus - peldēšanu, riteņbraukšanu utt.

Bet nu ja vairākus simtus km var nobraukt ar 15 sekunžu starpību, tad tie blīvie rezultāti jau tieši arī nozīmē tos pusprocentus labāku eļlu, amortiņu regulējumu uttt, lielāku vai mazāku risku, kas arī izšķir.

Kas attiecas uz izmēģinājumiem - nez kas traucē uztaisīt slodzes stendu, uz kura pie vienādas slodzes kādu nedēļu pagriezt 2 atsevišķus zobratu pārus - vienu ar zobrata apstrādi ar plazmu, otru bez, vai vienu ar eļļas piedevu, otru bez un tad abus pafilmēt ar termokameru, pamērīt decibelus un vibrāciju un paskatīt zem elektronu mikroskopa.

Ideaali, bet tu esi pamegjinaajis braukt ar kartingu teiksim 20 min no vietas - pameegjini un tu uzzinaasi ka tieshi fiziskaa sagatavotiiba arii ljauj ekonomet taas sekundes. Protams veel ir vajadziiga speeja koncentreeties, bet ja tu koncentrejis nevis uz uzvaru bet uz to kaa saglabaat auto, vai nesalauzt kaadu konkret mezglu - tu nevai braukt aatri.

Un par testeeshanu - malacis, negribi aizdot autosportistiem kaadus liekus 10 tukstoshus ar ko vareetu saakt veikt kaut kaaadu neuutisku mezglu izmeegjinaajumus. Es jau saprotu ka liekas Saukaanam "djenjeg kuri nekljujot", bet nu diez vai taa ir ka jams gatavs taa ar smaidu sejaa izmest 100 tukstoshos testiem kas vel principiaali nespeej imiteet vajadziigos apstaakljus, tikai slodzi.

WALA 16.01.2007 10:08

Nepiekriitu RX-7, nu nav taas ruupniicas komandas izdomaajushas neku uuberkrutu ( iznjemot varbuut vieniigi F1). Ruupniicu komandaam ir ta priekshrociiba ka agregaatus ir iespeeja testeet, ja nevar izdomaat kaa pagarinaat ilgmuuzhiibu, tad ir iespeeja izveidot agregaatu viegli nomainaamu ( Audi LeMans prototype kaarba, Mitsubishi Dakaras prototipam -s sajuugs utml.) jo vinju resursi (arii finansiaalie) to atljauj, un liidz ar to var piliiigi savaadak attiekties pret tehniku. Un pilotiem un stuurmanjiem notiek speciaala fiziskaa sagatavoshana, nevis teksim kaa Dambis domaa, rasee, skruuvee utml "fiziskaas" nodarbibas veic.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435

Lasītākie raksti

Jaunie raksti