MERSEDES zīmes necienīgs auto! Čoma sievai tāds bija lietošanā kādus 5.gadus. Serviss serviss un vēlreiz serviss!
Piekare netur, plastmasas grab, rūsē, salons no cietas plastmasas. Tika pārdots pirms pāris gadiem jo izbesīja to miskasti remontēt!
MERSEDES zīmes necienīgs auto! Čoma sievai tāds bija lietošanā kādus 5.gadus. Serviss serviss un vēlreiz serviss!
Piekare netur, plastmasas grab, rūsē, salons no cietas plastmasas. Tika pārdots pirms pāris gadiem jo izbesīja to miskasti remontēt!
Stūres pastūzis vai reika! Katrā ziņā: vsjo cto koncajetsja na "O" eto govno
P.S Izņemot VOLVO
Mežciemā! Iebraukšana starp Statoil un Neste ( braucot no centra pa Biķernieku ielu)benzīntakiem! Tad cauri vāriem, tad pa kreisi, garām autoservisam, tad taisni. Priekšā ieraudzīsi T veida ceļu un siltumnīcas, tur rauj pa kreisi un pēc 100m kreisā pusē būs xaļavnā rampa! protams, ja to kāds nebūs jau aizsitis!
Perfekts eksemplārs, tādu vēl pameklēt!
Ņem Volvo V70, līdz 2000gadam, nesalaužams dzelzis!
A dirsu tev nenokrāsoja?
Mans EIO arī vonco (kak budto pod jolkoj nasraļi) reizi pa diviem gadiem! Risinājums ir vienkāršs: šļauka tiek mazgāta ar ar grīdas mazgājamajiem līdzekļiem, piļesoss tiek izjaukts un motors, turbīna tiek izpiderasīts ar logu mazgājamo šķidrumu uz spirta bāzes, izžāvēts salikts un miers mājā!
Iespējams ka kādā Latvijas kravas auto servisos arī ir šāda iekārta!
Sencis stāstīja ka krievu laikā pie degvielas likuši klāt naftalīnu, tas ar kuru indē kodes, un visi uzdegumi esot smuki naxrenizējušie no izplūdes vārstiem un kolektora!
Matīsa un Vagonu ielas stūrī, Rusobalt rūpnīcas ēkā, pirmajā stāvā ir autoveikals, tur tādas lietas tirgojas, bija arī gatavas dažādu garumu trubiņas!!!!!!!
Šodien izdomāju iesipt feniņus, 15Ls, un aizdedzes atslēgas kontaktgrupu nomainīt pats. Noravēju stūri, slēdžus, airbegu, saliku visu smuki atpakaļ, bet vienu pribambasu kurš nāca uz konusa vajadēja uzdzīt ar āmuru.Tad nu lūk, tas maita ķīniešu āmurs sadalījās reizinātājos, pārlūstot uz pusēm. Pārlūza āmura galva un viena daļa skaisti trāpīja pa spidometra stiklu to sajājot. Tagad man ir spidometrs ar skaistu caurumu stiklā! Nebūtu iesipis feniņu nebūtu caurums spidometrā!
Pirmais rakstīja: pastāstiet man, muļķītim, kas siksnu maiņas laikā būtu jāregulē sūknī?
Jāregulē sūknis, tieši tā pat kā benzīna motoram aizdedze, pēc siksnu maiņas!
Nesip prātu aizbrauc uz RAISER! Man par diagnostiku paņēma 20Ls, jo servisā kurā mainīju siksnas bez diagnostikas iespējas, nebija pareizi noregulēts sūknis. Galu galā siksnu maiņas cena izmaksāja lētāk, bet tā kā lētajā servisā nebija kompja tad kopumā pārmaksāju 35Ls, kuri RAISERā būtu iekļauti siknu maiņas cenā ar visu diagnostiku!
Jaunmārupē Mazcenu alejā ir labs VOLVO šrots, numuru gan neaceros, bet atrodas bijušo kolhoza garāžu teritorijā!
Vsjo sto koncaetsja na o...., nu ti ponjal menja! Tā meistari man teica servisā, kad sen atpakļ vizinājos ar Lagūnu. Toreiz autinjam pie 90štukām nobira pusass kārbas pusē. Auto ar fraņču šarmu, lai iegādātu rezerves daļu bija jāzin pat ražošanas mēnesis, jo redzi detaļas rūpnīcai tiek piegādātas pa mēnešiem un ir entie varianti.
Lētais ķīnietis izturēs labi ja divus gadus!
Kolēģim ir 99.gada VOLVO V70 ar AUDI 2.5l motoru vidējais patēriņš 6.4L dīzeļa uz 100km. Čalis nav sēņotājs.
98. gadā sencis paņēma A6 ar 1.8T motoru. Vienu no pirmajiem četriem autiņiem Latvijā, tad arī Šķēle sev iepirka A6.
Tādam loham kā anonīmiķis, man nav nekas jāpierāda!
Man ir GTI benzīnnieks 92.gads orģinālais nobraukums 265 štukas, un nevajag braukt augumā ka tas ir sakruķīts spidometrs! Autiņu pirka mans sencis jaunu! Bēdu nezinu remontēts ir tik cik uz apskati vajag. Mainīti ir tikai bremžu diski, stiklu mazgātāja sūknis un aizmugurēji otboņiki. Šogad skati izgāju pa nullēm. Garāžā nav stāvējis ne reizi!
Vispār ir divu tipu veļluki! Vieni ir ar tādu fīču ka vari arī nemīties, otri ir tādi kas ir jāmin, taču mīšanos padara vieglāku elektro piedziņa. Pirmie protams ir dārgāki, akumulators kalpo apmērām trīs gadus un maksā ap 50Ls!
Tos otros var dabūt 200-250Ls jo ir nedaudz apskrāpēti transportējot! Tante Paula iet forši, bet cena nav laba 500Ls.
Karoče lieta izrādôjā reti venekārša, bet reizē arī baigi čakarīga. Lūkas kanalizācijai ir plastmasas caurule ar gumijas pipsi galā ( tāda melna gumijas caurulīte kas nāk no korpusa ārā zem priekšējo durvju eņģes). Tas gumijas pipsis bija mistiskā kārtā nomaucies nost. Lai tiktu klāt savienojumam jānojauc paneļa apakšējā daļa un jāzivelk ārā šuplāde ar drošinātāju bloku. Jāņem palīgā tešā roka, līkie pirkst un jānostājas fig viņ zin kādā jogas pozā.( Vēlam pirms tam paņemt pa sotakam lai lokanāks ķermenis)...........................
Karoče vadi maisās, vietas maz tolkamm klāt netiek.................
Viss beidzā ar to ka sačakarēju imobilaizeru un auto vair nešķiļas. Bet ūdens ar vairs netek. Tipa nav labuma bez ļaunuma.
Vadus apakļ saliku bet imobilaizer vienalga nedarbojas HVZ kas pa vainu. Imobilaizers KONLOG fāterlandē instalēts. Infu sameklēt nav sanācis. Būs laikam jāravē nost!
Turbīnai arī jau nemaz nav pat smuku jāgaudo! Tas jau liecina par defektu! A tas ka šņāc varētu būt problēma, ka kaut kur sūc garām gaisu.
Mīcubišķim sportisku skaņu var izspiest tika tad , kad to aizved uz Tolmetu un iemet šrēderā!