Ar šo auto to var izdarīt jebkurā puslīdz taisnā posmā, tas notiek ļooti ātri. Kārba šai mašīnai ir kkaa fenomenāls, launch control ieslēdzas gandrīz uzreiz, un to var atkārtot n-tās reizes pēc kārtas.
Es ar biš palielīšos, sanāca izmest līkumu ar Porsche 911 Turbo S, tā mašīna ir kkas nereāls, pat īsti neliekas reāli tas ko viņa dara. Paātrinājums ir tik mežonīgs, ka vārda tiešā nozīmē ir ar abām rokām jāturas pie stūres! Galvenais, ka tas paātrinājums neapstājas līdz 300km/h! Ātrāk nemēģinājām...bail! Bremzes strādā tā, it kā arkls tiktu izmests aizmugurē, vadīt to zvēru ir jāmāk, pa mūsu ceļiem, viņu diezgan šūpo, mētā. Iekāpjot atpakaļ savā mašīnā, liekas, ka viņa vispār neiet, kaut 100km/h sasniedz ap 5,2sek.
Kkādas līdzīgas sajūtas esmu izjutis izklaides parkos, šis ir auto, kuru vajag notestēt, ja rodas tāda iespēja, tad saproti, kādas ir autobūves virsotnes.
Nebija tik traki, tie mazie 2L motori, ja sāk braukt virs 100km/h arī kļūst ļoti ēdelīgi. Zinu kurjerfirmu, kam ir Sprinteri ar ieliktiem 3L, kursē uz Liepāju, saka, daudz labāk, kā 2L, kad iet slodzē, rij mazāk un raitāk ripo. Ja grozās tikai pilsētā, pietiek tie 2L. Mums ir Crafter lielais, prasītos lielāks dzinējs, jo kā velk piekabi, patēriņš ir ap 14L, domāju, ka 3L dzinējs labāk justos.
Ņemot vērā nelielo skaitu, kas tika saražots, sava doma tajā ir. Parastās versijas ir daudz, bet SL600 kopā tik kādi 4000+ tika saražoti. Diez vai viņš kādreiz maksās 10K eur. Viņa cena nākotnē tikai augs, tādēļ arī drošu sirdi pirku. Laiks skrien ātri...
Viņš rij ap 20L, diez vai ripoja ikdienā uz darbu Salons ir dzīvs, sēdekļi labā stāvoklī, šur tur rokas ir jāpieliek, bet tā viss strādā, arī pneima, motors ļoooti kluss, lec uz pus apgriezienu.
Redzēs, kā būs, nobraukums šim 127K km, tā kā nevajadzētu būt izdilušam, kaut nezinu cik viņš ir mocīts pirms tam. Gribēju cabrio, bet tur tā izvēle nav liela, vecajā SL vienkārši fiziski nelienu iekšā, tādēļ izvēlējos šo. Usa mašīnas mani pilnīgi neinteresē, audi nekas jēdzīgs nav...bmw 6 sērija neuzrunā, nav viņai vēl tā aura, normāls - Porsche, dārgs...
Neesmu ar viņu nekur tālu braucis, bet tiesības pazaudēt var ātri
Tā nu ir sanācis, ka biju nobriedis, ka man vēl naftas degvielas ēras beigās būs kārtīgs V8! Sanāca mazliet savādāk! Ieguvu V12
Tātad, manā lietošanā ir nonācis 2004.gada SL600 Mercedes ar V12 biturbo motoru, jauda 500Zs, ceru, ka lielākā daļa vēl "stallī", degvielas apetīte mežonīga, jāiemācas vadīt, jo šī jauda uz vienu asi, ratus rauj riņķī pie jebkuras straujākas gāzes pedāļa piespiešanas, nerunājot, par ietriekšanu grīdā.
Ā, cabrio versija, atceļojis no Japānas, ceru būs labs vasaras izbraucienu auto!
Agrāk esmu balsojis par vienotību, jo tiešām likās sakarīgākais politiskais spēks valstī, bet tas kur ir aizbriduši pēdējos 10 gados, ir galīgi garām. Kariņš nesaprot ko ķert, ko grābt, jāizdabā AP iegribām, trakajam Bordānam un gan jau TB arī savas intereses stumj.
Ir skaidrs, ka ir jānāk pilnīgi jaunam politiskam spēkam ar jaunām sejām un prātiem, bet tas nav iespējams, jo mūsu mazajā valstī ir tik daudz "ieinteresēto", kuri balsos par savējiem, ka matemātiski jaunam spēkam nav vietas.
Šīs varētu būt pirmās vēlēšanas uz kurām neiešu, kaut iepriekš esmu teicis, ka ir jāiet vēlēt.
Tiešām neredzu par ko! Esmu novilcis savas sarkanās līnijas, par tiem, kas piešķīra KGB žīdiem 40 milj. nebalsošu, progresīvie varavīksnes karodziņa vicinātāji un azartspēļu atbalstītāji manu balsi nekad nedabūs.
ZZS un TB? Nekad par viņiem neesmu balsojis, dažos jautājumos jau viedokļi sakrīt, bet labi zinām, kas tam visam ir apakšā, sākot ar maksātnespējas administratoriem, aivara interesēm (kura ietekme gan mazinoties), auguļa rebēm utt.
Bļāvēji ainārs, aldis, utt. nav pieminēšanas vērti, tas ir murgs
Saskaņa? Paldies, Nē!
Par to kā šī valdība ir ievedusi valsti grāvī ar covid sāgu, pat nerunāsim, esam sūdos līdz ausīm, salīdzinot ar abām pārējām Baltijas valstīm, par Poliju nerunājot, kura aizskrējusi n-tos gaismas gadus mums priekšā. Esam reģiona izteikti vājākā ekonomika, ar lielākajiem parādiem un viss lielāko liekēžu (uj piedodiet, ierēdņu) baru.
Kaut kā jāmēģina atslēgt sevi no ziņu portāliem, tv kanāliem, jādzīvo savā burbulī, tīri savai labklājībai, jāēd popkorns un ar smaidu jāskatās no malas uz visu šo cirku, ar piezīmi jābūvē rezerves variants, lai jebkurā brīdī ar minimāliem zaudējumiem var pamest šo grimstošo laivu. (Par kuģi viņu pat nosaukt vairs nevar)
Motorolers rakstīja: Man arī ir Aranet 4, tā arī ir, stāv guļamistabā, no rītiem reizēm skrien pāri 1400! Kad neviens nav istabā, nokrīt uz 600-700, lai būtu visu laiku šādi, tad tik vasarā var to panākt, kad logs vaļā stāv!
Hmm, tev baigi slikta ventilācija, jo manā darba vietā Rīgā Dominas rajonā. pie maģistrālajām ielām, pa dienu nepārsniedza 500 ppm, Mārupē mājā ir ap to maģisko 410-420 ppm, pa nakti ar švakro rekuperācijas režīmu uzlec līdz 750-800 ppm sliktākajā gadījumā ...
Kā tu vispār no rītiem jūties tādā 1400 ppm "jokā", jo tas vairs īsti normāli nav ?!?
Man nav piespiedu ventilācija, kopš nopirku šo aparātu, logus visu laiku turu uz ziemas ventilācijas pozīciju, bet tāpat tas skaitlis ir tāds, ja aiztaisa logus ciet, tad skrien pāri 2000.
Es pats īpaši to nejūtu, laikam esmu pieradis.
Kabinetā arī pasēdi 20 minūtes, cipars augšā.
Platības it kā man nav mazas, bail iedomāties kādi tie cipari bija bērnībā, kad bija maza istaba, logi visi aizlīmēti.
Man arī ir Aranet 4, tā arī ir, stāv guļamistabā, no rītiem reizēm skrien pāri 1400! Kad neviens nav istabā, nokrīt uz 600-700, lai būtu visu laiku šādi, tad tik vasarā var to panākt, kad logs vaļā stāv!
Man liekas, ar Subaru brauc cilvēki, kuri spītīgi nevēlas pamēģināt kko citu, kkur aizķērušies 20 gadus senā pagātnē. Iekāpjot jaunā Subaru, sajūtas ir tāda paša, kā 1998.gadā, tik tas, ka kkāds ekrāns vēl iebāzts paneļa vidū.
Kaut vai dinamika tam 2,5L benzīna motoram ir pilnīgi nekāda, pat pēc rūpnīcas datiem līdz 100km/h viņš tiek 10 sekundēs, reāli dabā ir vēl vairāk, škoda ar 2L dīzeli to izdara par pāris sekundēm ātrāk, arī gaitā dīzelis būs atsaucīgāks, vismaz tajos ātrumos, kas pie mums atļauti, virs 120km/h neesmu Subaru pēdējos modeļus testējis, bet nekas jau mainījies diži tur nav, motors tak tas pats vecais pa lielam.
Patēriņa ziņā arī, starpība būs praktiski 2 reizes, ja ar dīzeli mierīgi iekļausies 5L, ievērojot noteikumus, pat vēl mazāk uz gariem gabaliem, Subaru par tādiem cipariem var nesapņot, pie tam benzīns būs dārgāks. Likt gāzi, tās atkal ir papildus izmaksas un čakars, gan vietu aizņem, gan papildus apkopes un reizēm arī tehniskas problēmas.
Pie šāda nobraukuma, dīzeli! Ja jaunu pērc, tad uztraukumam par tevis pieminētajām lietām nevajadzētu būt, pirmkārt ir garantija, otrkārt, līdz 200K jau daudzmaz viss normāli funkcionē. Var jau nepaveikties un būt kkādi gļuki arī jaunam, bet tad ieslēdzas pirmais punkts. Subars noteikti nebūtu manā listē.
Sievas mašīnā ir B&O, neteiktu, ka esmu sajūsmā, BMW Harman Kardon skan labāk, nezinu, kā skan BMW Bowers&wilkins.