viennozīmīgi ērtāk par visiem deeperiem - nav jāblenž telefonā + velcējot ātrumu redz, var copes vietas atzīmēt u.t.t.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
viennozīmīgi ērtāk par visiem deeperiem - nav jāblenž telefonā + velcējot ātrumu redz, var copes vietas atzīmēt u.t.t.
jā protams 6K eho uz 1K laivas ///
Necepies, paņem budžeta garmin (piem. stiker 4, cena -145 EUR ) vai lowrance mazo ar gps un būs ok. Spiningojot galvenais dziļumu/grunti/zāles saprast ...zivis tur sekundāri meklēt...ja nu vienīgi dziļās vietās.
Tagad visiem ir down vju vai skan...piepērc klāt svina vai litija akumulatoru - 7-12Ah(akumulatoru var likt piem. nelielā instrumentu kastē un uz vāka eho pieskrūvēt) +- ar tādu pietiek 5-6 copes rezēm. Padomā par devēja stiprinājumu - ja tas tikai uz vienas laivas - var skrūvēt , ja ne - tad turētāju vajadzēs.
Vnk ir ezeri kur ar lielākiem par 5zs nedrīkst braukt ( realitāte maz kontroles) ...un ir daudz ezeri kur tikai ar EL motoru drīkst. Protams stiept aķi un EL motoru ir besis ( benzīnieku vieglāk tad aizstiept un vismaz zini ka tiksi malā vakarā vai vējā/straumē) , bet ko darīt ja tādās vietās copē. Tie modernie ar litija ;ki iebūvēto pagaidām tādā kosmosa cenā...ka to dabā neesmu nevienam redzējis. tikai veikalā.
parsuns laimes - laimes spēle. tās hondas 2,5 ar gaisa dzesi izvēlas tie kuriem jābrauc pa sekliem aizaugušiem ezeriem, un baidās saraut drazu dzeses sistēmā.
Visi viņi uzticami -ja ņem honda, yamaha, suzu, tohatsu.
Jaunie tikai 4 taktu. Apkopi pašam izveikt 15.min.
Hondas biku smagākas, dārgākas. merkūrs=tohatsū - praktiski 1:1. nenopērc tikai ar L kāju. Vajag S . Mūžīgi tie motori. Nomaini eļļu dzinējā biežāk ( 1-2 x sezonā - tur, 0,5L karterī) un 1x kājā - 200gr +-. Principā uz plastmasas laivas 3,5hp iet tikpat cik 5Hp - 10-11 km/h. Tikai 3,5 mazāks, vieglāks , bet tam nav atpakaļgaita. Ja gumijniece - tad 5 nieks vienu izcels glisē. 3,5 - nē. tie motori 30 gadus nav mainījušies...
Mēdz kaķi ielīst zem motora pārsega ziemā...manam auto vienreiz arī bija...bet diemžēl..viņš aizgāja bojā..jo tikai pēc 20km piefiksēju dīvainas skaņas zem motora parsega galapunktā... Kopš tās reizes ziemā vienm.iesperu pa auto priekšējo riteni lai pamodinātu iespējamo gulētāju.
Man 4 gadus uz viena auto at riepas , f klase,bet man po tas papildus patēriņš un tas ka skaļākas..līdz ziemai novilkšu, tad likšu analogas jaunas.nobraukums apm 80tkm. Vienīgā reize kad ņemtas nost 4 gados- tad kad diskus krāsoju. Manām vajadzībām ideāls variants, parsist nevar, dubļiem , sniegam arī lieliski.
Lētākā jauna tiki piekabe ap 600eur.vinča jau ir komplektā.iegooglē.
gan jau ka vējā ir auzas ar šitām+ tai govij max 3,5hp dzinējs - varēs čubinat 5-6k,/h...nav nopietni. Sver 65 kg, uz jumt ar tādu viens neuzcelsi - piekabi vajadzēs un maksās noteikti visr 1k vaix 2 lai atvilktu uz LV. sapņi vārdu sakot. Tad jau labāk gumijs laiva + jaudīgāks motors.(tādu komplektu izjauktā vai saliktā veidā var viens pārvietota ja vajadzība) Man ir pūslis 3,6m ar alumīnija grīdu + 5hp motors - vienu izceļ glisē - tad iet uz kādi 25km/h. ja 2 laivā - tad 11-12km/h.
nu Lielupē imho 5nieks der tikai tad ja makšķerēsi nelielā areālā. citādi apniks braukt lielus attālumus ...bet nu tas atkarīgs arī no temperamenta - citiem ar to nav problēmu..
Nav tik traki - esmu Baltezerā nomā ņēmis latrex 4,60 (liela govs) - tāpat iet tos pašus 10 kmh ar 5 nieku un pat ar 3,5 nieku. Nekāda baigā starpība nav.
Vēl jāņem vērā, ka daudzos ezeros ar jaudīgāku par 5 nevar braukt+ pieciniekam nevajag tiesības ja laivu nereģistrē csdd. Brauc un sūc aliņu
ui sorry, nepareizi izlasīju - allroad. A4 būs labāks variants, bet viņam nav klīrenss, ka copmaņiem parasti ir svarīgi.
allroad nav tas labākais variants - viņam viss būs dārgāk kā a6. A6 ir naudas kapsēta jebkurā gadījumā uz naudu - un nāk tie tikai ar automātu un pneimo piekari.
ja esi plezīra copmanis kurš brauc tikai uz asfaltētām bāzēm - derēs jebkas un a6 allroad tāds arī ir - tas nav nopietns meža auto. ok pilnpiedziņu vajag - jo 1 rata piedziņa pat laivu ielaižot ierokas smiltīs. Es esmu aktīvs copmanis un patīk braukt pa apšaubāmiem ceļiem/mežiem.
Man ir 2 benzīna auto. esmu apmierināts - tie ir vienkārši, tiem ir pastāvīga pilnpiedziņa. prasti uzbūvē. Ir visas copmanim nepieciešamās ekstras, klīrenss, reliņi ( var kasti uzlikt,kajaku uzlikt) , āda ( viegli tīrāms var ar dubāliniem zābakiem kāpt), āķis ir - var piekabē motoreni vilkt etc. Bendžas + ir aukstumā pēc copes ātri silst un nav jādrebinās. Riepas man ir rupjas - visssezonas AT tipa. Mani auto - subaru forester un santa fe vecā.
Nah kam pilsētā tos dīzeļus vajag? Ir kashkajiem dīzeļi..hibrīds? Kāda motivācija to pirkt?
šiem zems klīrenss, jābrauc kā bremzētam pa Rīgu, un Hondas ir dārgākas jo īpaši CRV - cilvēki pērk lētos franču/nissan Kaškai, juke + variators un citus..ar domu, ka garantiju izvilks.
Psc kā viņi tur mocījād lilastes kāpās..ok l200 uznrauca kalnā kur subaru brauc īzī...copēmu tajā weekendā 2x...abas dienas tos nīkuļus redzēju..škoda psc looseri bezcelos..jimny labs..bet ne pa 20k.paldies.
vēl ja ilgi nebrauc (pāris dienas) - dzes. šķidrums sapil; uz kādu sveci un auksts "raustās" ( kompis met misfire) + klasiskās pazīmes - balti dūmi, spiediens sistēmā...eļļa var būt arī ok...kā paveicas.
normāla iela kur apbraukt sarkanenes pārbrauktuvi..un pilns ar bremzēm, kuri apbrauc katru bedri uz 20km/h
Gudrais07 rakstīja: "Lēns kā nāve - liekas tādam mazam krupim būtu jākustas, bet tas bija psc cik lēns...varbūt dēļ variatora.""
Variators tiešām ietekmē, bet tas ir vai nav tavā Juke versijā - tas atkarīgs no versijas. Pērkot -testa braucienā šo visu jau var notestēt. Cik zinu, Nissan Juke 1.6 Turbo versijā ir visu četru riteņu piedziņa. 100 kilometru stundā ātrumu Turbo dzinējs var sasniegt 7.8 sekundēs. Ar auto var sasniegt 215 km/h.
vecie šķiet bija turbo un 4x4 - kādi 2 iekš lV
jaunajā cenu lapā nav neviena ar 4x4//
nu kādi 70 EUR ? parasti lampiņas korpuss + blīvgumijas jaunas - 10EUR/// vads jau maksā kapeikas.. un neticu, ka tas ir nopuvis ///
Copes auto man ir subaru foresters turbo - all time 4x4 un klīrens 22cm ar rupjām riepām (defaultā 20,5) + dinamika laba - nesalīdzināt ar duster,kaškai un citiem budžetniekiem. Plus var atvilkt pa Rīgas bedrēm etc...Otrs auto man ir santa fe 2,7 V6 beņdža - bet tas ir smagāks un lielāks + lēnāks ...attiecīgi pie tā paša 170 -180zs skaita. Bet tam vismaz arī ir full time awd. Reāli tagad jaunajiem nevienam nav ne klīrenss, ne fulll time awd ne normāla kārba - tik variatori un viss 1 L degvielas ekonomijas dēļ///nu kāds pieprasījums tāds piedāvājums.
16 cm klīrens ir tas pats kas normālam vieglajam - man prasās vismaz 20-22cm ja uzliek augstākus ripuļus
Man tas nav svarīgo..jā atzīšos pat neskatos cik maksā 1l...un neko nerēķinu..zinu ka bāka nedēļā un viss..gāzi negribu ne redzēt.katram savi gļuki. Man 10 -13 vid patēriņš ir pieņemams.
nu nez - nemaksā tās štelle kosmosu - pasūti jaunu komplektu un vadus ja vajag vecos noknieb, pagarini/pielodē jaunus. vai aizbrauc pie elektriķa....sīks darbs
Nezinu - man cope tā ir iespēja būt pie dabas, klusumā..ne par ko nedomāt izvēdināt galvu..tapēc laikam vairāk patīk cope meža ezeros vai tur kur mazāk apdzīvoti krasti. Protams ir forši ar čomiem arī piem. ālandos pacopēt un iedzert. Esmu iemācījies arī atlaist ko lielāku... Bieži copēju no kajaka mazos slepenos ezeros...motorlaivu izmantoju vien tikai tad kad ziema nāk..pavelcēju ut.t...man nav 5K eholotu, bettāpat savu zivi noķeru - kā saka tavējo cits neviens nenoķers - tādas virs 7-8kg man ir kādas 5 +-///līdakas