Pirmais rakstīja: bibliotēku vajag, ceļus vajag, penzijas, ja jau solītas, tad jāmaksā
bet kāda locekļa pēc ir jāmaksā visādi bezdarbnieku pabalsti un jāuztur visādas bomžarņas?
man pazīstams džeks saņēma bezdarbnieka pabalstu un pat nemeklēja darbu, jo pabalsts bija lielāks
šitā *******a arī besī, ka normāls cilvēks netiek pie oza uz aparāta pabraukāt, bet pusprāgužus bomžus skata cauri katru dienu... ozz jau no galvas zina, kas viņā katrā ir iekšā
besī, ka valstī ar ~200 000 reāli ražojošiem iedzīvotājiem un 300 000 tādiem, kas sniedz pakalpojumus, 300 000 bērniiem un 400 000 pensionāriem ir papildus 400 000 tādi, kas lepni saucās IERĒDŅI, no kuriem lielākā daļa reāli ražo tikai papīrus priekš citiem ierēdņiem, bet visi ir jāpabaro tiem nabaga 200 000 ražotājiem
Turpinājumā galvenās pazīmes, pēc kurām var atpazīt katrai apakšgrupai atbilstošos indivīdus.
Trakais Saabists ir persona, kurš nekad nenovelk savu eļļaino kombenzonu, kuram ir vismaz 10 Saabi, pusi no kuriem šams ir izjaucis donoros, bet otru pusi nemitīgi remontē,
kombenzona kabatās vienmēr šamam ir līdz Saab ķēde, sarkanais bloks un kartera ventilācijas vārsts.
Dzīvo šams parasti kopmītnē, un visa viņa iedzīve atrodas lombardā.
Jāatzīmē, tomēr, ka nemaz tik traks Šams nav, jo viņa galvenā atškirība no pašas pasīvāko Saabistu grupas-Krājbankas Saabistiem, ir galveno kārt tāda, ka Trakais Saabists neko nespēj uzkrāt, jo visu pa taisno grūž Saabā, bet Krājbankas Saabisti no sākuma drusku pakrāj bankā, un pēc tam jau uzkrāto sagrūž tur pat, lai gan Trakais Saabists, atškirībā no Krajbankas Sābistiem, vismaz reizēm ar to Saabu arī brauc, kas otrajiem gan vēl līdz šim nav izdevies, un diez vai arī sanāks nākotnē....
bet nu atgriezīsimies pie tēmas....
tātad otra apakšgrupa ir
Mērenie Saabisti.
Tie jau ir cilvēki, kuri kombenzonā vairs nestaigā, jo parasti tiem nav vairāk kā 2-3 Saabi.
Šo ļaužu grupa parasti ir materiāli labi nodrošināta, un savus Saabus var atļauties remontēt pie dīlera, vai pie Ārnija ( nevienam citam mērens, sevi cienošs Saabists, savu auto nekādā ziņā neuzticēs)
Šis grupas ļauži var atļauties, piemēram, lai novērstu nelielu svilpoņu salonā, nomainīt Saab virsbūvi ar visiem durvju blīvējumiem,
vai dēļ neliela, paugstināta troķšņa dzinējā, nomainīt dzinēju, kopa ar visu izplūdes gāzu sistēmu, un tas nekas ka orģinālās, šiem remontiem domātas detaļas it nedēļu japagaida no dīlera, tapēc jau mērenajam Saabistam ir vēl divi Saabi, lai tikmēr varētu braukt ar tiem.....
jeb personas, kuras vai nu ir mākslinieki, vai arī tādi sirdī jūtas...
Šai Saabistu apakšgrupai raksturīgi ir tas, ka Saab viņiem ir nevis transporta,bet gan pašapliecināšanās līdzeklis...
Šādu indivīdu dzīves stils rada nepieciešamību atškirties no "pelēkās masas", līdz ar ko, vismaz transporta izvēles jomā, Saab var sniegt viņiem šādu, vēlamo rezultātu..
Nereti šo Saab mīļu apakšgrupas pārstāvjiem rodas problēmas ģimenes dzīvē, jo laulātās draudzenes, ja arī nav pastiprināti uz Saab orentētas, tad pagrūti izprot garos vakarus, kurus laulenis mēdz pavadīt garāžā pie sava Auto, dziedot tam dziesmiņu
"Guli , mans, mīļotais guli" un veicot tamlīdzīgas manipulācijas....
talāk par
parastajiem, standarta Saabistiem.
Šie Indivīdi jau ir vairāk pietuvināti reālajai dzīvei, no visām jau minētajām aktīvo Saabistu grupas apakškopām.
Standarta Saabistam Saabs pirmām kārtām tomēr ir pārvietošanās līdzeklis, un tikai pēc tam tāds kā hobijs.
Standarta Saabists, savu metāla rumaku lūkojot, bija metis skatu vairāku auto marku virzienā, bet izsverot visus par un pret,pakonsultējoties ar paziņām, veicot šadus tādus testa braucienus, tomēr apstājās pie Saab,
dažādu, brīžiem pat racionālu apsvērumu dēļ..
Standarta Saabists nav no tiem, kas ar putām uz lūpām metīsies dažādu auto marku mīlētāju diskusijās pa vidu ar tekstu
Policijas inspektors Bharat Pratap Sharma (Shatrughan Sinha) dzīvo godīgs dzīvi kopā ar savu brāli mazpilsētā. Kad viņa brālis apprecas jauna meitene, Sarasvati, Bharat objektu laulību un disowns viņa brāli. Vēlāk, Bharat kļūst vietnieks Superintendent policijas un piešķir uzņemties atbildību par policijas iecirkņa no pilsētas, kas tiek pamatlikums noziedzīgu don nosaukts Dharam Kohli (Utpal Dutt). Dharam Kohli ir bīstams cilvēks, kas ir saskaņā ar būt loceklim Likumdošanas asamblejas. Bharat pievienojas maksājumu un veic tūlītējus pasākumus, lai apcietinātu Dharam, kā arī aptur slikts policists, inspektors Thakur (Manmohan). Bet visi Bharat mēģinājumiem ierobežot Dharam iet veltīgi, un viņš nolemj doties zem pārsega un pakļaut Dharam. Viņš partneriem, līdz ar John Fernandes (David Abraham) un Prabha (Aparna Sen) vākt pierādījumus, lai arestētu Dharam. Drīz Bharat iemīlas Prabha un viņi apprecas. Things ņemt žēl vērsties, kad stulbenis nosaukts Mahesh (Sudhir) slepeni sāk šantažēt Prabha par savāktajiem pierādījumiem. Kāds noslēpums ir Prabha slēpjas no pasaules? Vai Bharat izdodas savu misiju, lai iznīcinātu Dharam?
Un vispār braukt ar Saab ar 2,2D isuzu motoru,ir tas pats,kas nopirkt sev Daivood Tiko...
Ja Tevi tiešām interesē Saab...
tad varu Tevi painformē ka pēdējāis modelis kuru tiešām ražoja Zviedri,bija Saab 900 OG. respektivi līdz 93 gadam...
a viss ko ražoja pēc tam...ir GM( general motors ) USA..
Saab konserna pirkuma neveiksmīga ražotnes pirkuma atraugas...