1 h darbs pie auto 5 gadu garumā ir ļoti labs rādītājs, ceru, ka vēl 2 gadus viņš nokalpos tik pat labi ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
1 h darbs pie auto 5 gadu garumā ir ļoti labs rādītājs, ceru, ka vēl 2 gadus viņš nokalpos tik pat labi ![]()
Krīze nedaudz skar visus
Pirkt jaunu tādu pašu par 25 000 vai paturēt šito (labi zināmu, labi kalpôjušu ) kurš knapi iebraukts par 3000, ekonomiski pamatots lēmums ir pirkt to pašu ![]()
Nekad rokas no d... nav augušas ![]()
Tā kā uzturu vēl divus vecus auto (ziemai un vasaras svētdienām) tad šad tad sanāk rokas pasmērēt ![]()
Un par bremžu uzlikām + diskiem, ja iepriekšējā apkopē būtu piedāvāts mainīt, būtu nomainījis, bet lieku reizi braukt pie viņiem nekādu prieku nesagādā
Ar Lex braucu no 2006. gada pēc 3 gadiem piepirku papildus garantiju, kas tagad beigusies un vairāk tāda lieta nav pieejama.
Izvērtējot iespējamos variantus, nolēmu turpināt braukt ar šo pašu auto jo
- nekas no jauni iznākušajiem mani neuzrunā
- auto nogājis 80 000 km , nav sists, pats kopis, pats braucis
- auto manas prasības pilnīgi apmierina
- cena, atlikusī vērtība pēc finansu līzinga bija 3000 (man par auto piedāvāja 10000 Ls) ![]()
![]()
![]()
Garantijas laikā ir darīts
- mainīts kondicioniera radiators, smirdēja pēc purva
- mainīti pakaļējo bremžu suporti - atsaukums
- mainīti paklājiņi ![]()
![]()
![]()
- bija vēl kas bet neatceros
- 4 izdegušas spuldzītes vienīgais defekts, kas bijis auto
Cenas nav nekāds noslēpums amserv mājas lapā ir atrodamas pie auto apkopju izmaksām
Bet vispār ar Amserv esmu ĻOTI neapmierināts !!!!!!!!
Galvenais - mēs esam lieli, tu esi maziņš ![]()
Pirms mēneša beidzās auto garantija
Un tieši sanāca, ka jāmaina diski + kluči
Un sajutu, ka salona ventilācija nu tāda pašvaka
Interesējos par cenām
Salona filtrs pie dilera 27 Ls
Vienkārši veikalā - 3,20
Paša darbs 5 min
Bremžu diski + kluči (priekšējie ) dilera - 235.00+ 1,5 h darbs
TRW - 130 .00 + darbs 20 min
Man tīri labi patika nopelnīt 30 min 140.00 ls
Pie tam lielais fui dilerim, pēdējā apkope veikta pirms 4000, ne vārda par kluču nodilumu, liekot vasaras diskus pamanīju, ka to vairs faktiski nav
Pie nākošās ( 90 000 ) apkopes, domāšu , ko darīt ![]()
![]()
Nekas nav mūžīgs, savam 35 gadīgam auto nomainīju ķēdi , bija izstiepusies
nedaudz sviestu stumjam
1) jauns auto ir uzticamāks kā tāds pats jau 100 000 nobraucis
2) prestiīz ir braukt ar labi uzturētu 15 un vairāk gadus vecu auto , bet cik tādu ir Latvijā
šāds auto nevar būt ikdienā lietojams, saimniekam ir katrai dienai cits, vai ikdienā brauc ar metro
3) nedaudz atšķiras vai esmu nopircis jaunu un braucu 12 gadus, vai pērku 10 gadīgu nezināmu
p.s. Anglijas iedzīvotāji savu valsti ir būvējuši vairākus 100 gadus, streikojuši, gājuši vēlēt, taisījusi revolucījas un beidzot ir nonākuši tur kur ir (arī vācijas, zviedrijas u.t.t.) bet mēs gribam , lai šeit no gaisa desa nokrīt, eesam gatavi darīt neko, kurš kapitālists brīvprātīgi palielinās algas ??????
Lietoju 3 auto
1. 35 gadīgs, kurš ir visu laiku procesā, prestīži mīļi, jauki, bet ikdienā nelietojami, izdevumi kosmoss
2. 15 gadīgs pilnpiedziņas auto - ziemas lietošanai, relatīvi maz prasa ieguldījumus, bet auto ir ļoti labi saglabāts
3. auto ikdienai - japānis , ko pirku pirms 5 gadiem jaunu un vēl 2 gadus braukšu, šo 5 gadu laikā 3 x lampiņas ir apmainītas un tie ir visi neplānotie remonti !!!!!
Jauna ikdienas auto iegāde ir tikai naudas jautājums
Un arī tie, kas saka , ka labāk vecs BMW nekā jauna škoda pļāpā - viņi daudz labprātāk brauktu ar jaunu bmw, bet tas nespīd
MAn pieder mazs uzņēmums un pat prātā nenāk darba vajadzībām pirkt 12 gadīgu auto, jo man nav vajadzīgi neparedzami remonti ![]()
![]()
darbinieks brauc 5 gadus ar škodu un remontos neesmu ielicis neko !!!!!! vispār neko , tikai mēneša maksājums 140 Ls un teh apkopes
jauns vai vecs ?
ja auto ikdienai - viennozīmīgi jauns, pie noteikuma, ka pietiek naudas savam sapņu auto.
Pirkt jaunu, kas pašam riebjas neūtu prāta darbs
Ja naudas nav tik daudz - tad vecs ![]()
Aizmirsu, vēl dažus radžoto riepu trūkumus, jāpiedomā, kad mainīt pret vasaras
Un galvenais - nevar turpināt braukt vasarā ar vecajām ziemenēm, kas latvijas apstākļos ir ļoti izplatīts pasākums, arī es tā daru ar bezradžu riepām.
Tā kā saskaitot plusus un mīnusus, katram pašam jāpieņem lēmums ar ko ziemā braukt.
Bet ja gribam braukt mierīgāk, ar mazāk stresa un finanses atļauj, tad braucam ar radzēm.
Jauku ziemas baudīšanu.
Arī no kalna var braukt ar kocenēm
Lejā nonāk tāpat un pirms 30 gadiem , tikai tā brauca.
Par ko strīds ?
vai var izbraukt bez radzēm ? Var.
Radzes neglābs ? neglābs.
Bet ar radzēm ir mierīgāk un drošāk.
vai stipri ? nē , par kādiem 7-10%
tad kāpēc to neizmantot ?
Kāpēc nebraukt ar radzēm ?
skaļāk ? dārgāk ? ceļi dilst ?
Buļļa kaka, skaļuma pieaugums neliels, dārgāk 5 ls uz riepu, mūsu ceļiem radzes neko sliktu neizdarīs
(Piederu pie tiem, kas ar žiguli ar vasaras riepām braucu pirms 20 gadiem ziemā )
Tagad izvēlos ziemā braukt ar pilnpiedziņas auto un radžotām riepām.
vai aizbraucu ātrāk ? vai aizbraucu tālāk ? Nē mierīgāk un drošāk.
palaidnieks nedaudz auzās iebrauca ![]()
uz slidena ceļa pie 60 km/h slīdēšanai būs ievērojami mazākas sekas nekā pie 90
Jā Latvijā braukt uz melna ledus uz 100 ir ļoti bīstami, jo nav paredzama apkārtējo darbība !!!!!!!! Gājēju, riteņbraucēju, autobusu, smago, blondīņu , cp, ceļa tīrītāju u.t.t.
Igaunijā, Somijā apmēram ir skaidrs , ko darīs apkārtējie cilvēki.
VWfans rakstīja:
arba rakstīja:
Igauņu ceļi slideni, noledojuši, bet vidējais ātrums ievērojami lielāks par latviju, visi mierīgi brauc no 80-110, neviens neapdzen, neviens nevelkas
Šinī tekstā ir pretrunas. Ja daži brauc ar 80, citi ar 110, tad neizbēgami visai drīz pienāk brīdis, kad ātrākie grib apdzīt lēnākos.
nekādu petrunu, vietās kur var, visi brauc ar 80 , vietās kur var ar 100, visi tā arī brauc
nezinot iemeslu, riepu stāvokli , prāta spējas, braukšanas iemaņas izdarīt secinājumus, no viena avarējuša suzuki, nevajadzētu
braucienā uz Tallnu, redzēju vienu avarējušu auto un tas bija Latvijā, baļķu vedējs bija grāvī
sāku uzreiz ar paskaidrojumu, esmu opis ar pakaļpiedziņas auto.
Pirms nedēļas sanāca līdz Tallinai un atpakaļ.
Igauņu ceļi slideni, noledojuši, bet vidējais ātrums ievērojami lielāks par latviju, visi mierīgi brauc no 80-110, neviens neapdzen, neviens nevelkas, nerdzēju nevienu idiotu, kas nevietā līstu ārā no ceļa, vai būtu strauji bremzējis
Iebraucot Latvijā sākas piiiii, iebraukta sliede, pa kuru ik pa brīdim kāds brauc ar ātrumu ap 65-70, lai šitos jefiņus apdzītu jāšķērso 3 sniega vaļņi
Braucu un domāju, vai tas idiots patiešām ķer kaifu, ka viņu kāds apdzen sānslīdēs ????
varbūt viņi mērķtiecīgi grib savus auto iznīcināt ???
WALA rakstīja: Lancers un sportisks :
Sportisks ir Evo, nevis Lancers lai arī izskatās gana agresīvs un man tādi patīk !!!
LAncers Ralliart izpildījumā ir ļoti līdzīgs Evolūcijai
VWfans rakstīja: Tagad tirgū parādījies ārkārtīgi kārdinošs piedāvājums - jaunais pilnpiedziņas Hyundai-ix35, kuru es vislabprātāk izvēlētos ar vājāko 136 zirgspēku dīzeļmotoru par 17781 latu:
www.skandimotors.lv/...
Vai arī labprāt ņemtu šādu lietotu Hyundai-Tucson par 7730 latiem:
www.ss.lv/...
18000 jau maksā Micuks Lancers Ralliart izpildījumā
Tomāta remonta dārdzība atpērkas uz sajūgu maiņu vien ![]()
Gadus 5 atpakaļ Timrots Zebrā par sitiem daiktiem runāja
toreiz arī mēģināja CP un Latvijas ceļus savest kopā, bet cp nebija interese , bet Latvijas ceļiem pat bija pret interese - sāks mums tās kašteles klopet, bet onkas atzina, ka neesot tehnisku problēmu to darīt
Kā viņi to dara nezinu
Un man arī neinteresē pārāk
Bet tas , ka svaru nosaka ir fakts ![]()
Pirmais rakstīja: uz kāda principa darbojas ceļā iebūvēti spiediena/svara devēji?
H viņu zin, bet darbojas ![]()
Viņi nosaka ātrumu un svaru
Jau pirms n gadiem bija zināms, cik daudz smago un par cik pārsniedz pieļaujamo svaru
Nafig jābrauc , ja nezini ,ko gribi ![]()
![]()
gribu rīt 700 ls mēnesī ![]()
![]()
Pasēdēt padomāt, kā nopelnīt pašam 3000 mēnesī pēc gada, tas ir par grūtu ![]()
Idiots
iznāca parunāt ar vienu jefiņu , taisās braukt uz Eu strādāt par krāsotāju , čalim 19 gadi
Uz jautājumu, ko tu dzīvē gribi , skatās platu muti
Nu ko tu gribi pēc 10 gadiem darīt, kā dzīvot ?
NAV ATBILDES !!!!!!!!
Riebjas klausīties tās sarunas - kādi Eiropā ceļi, kādas tur pensijas u.t.t.
Holandē ir 2 x mazāka teritorija un 5 x vairāk iedzīvotāju un sarkanie nav valdījuši 50 gadus ![]()
pat ja viņi pelnītu tik pat cik mēs, jebkurai pašvaldībai būtu 10 x vairāk naudas !!!!!!! bet viņi pelna 10 x vairāk !!!!!!!
tas nozīmē, ka katram miestam ir apmēram 100 vairāk naudas uz 1 hektāru !!!!!!!!!
LAtvijas problēmas
- minimāls iedzīvotāju skaits relatīvi lielā platībā
nu nebūs laba ceļa uz Ērgļiem, skolas, normālas slimnīcas u.t.t. Latvijas perifērijā pie šāda cilvēku skaita
Kā atrisināt - ievest 20 milj ķīniešu, uzņemt visus EU savienības bēgļus u.t.t
NEgribam ievest, tad visus Latvijas iedzīvotājus uz Rīgas rajonu un pārējā teritorijā slēdam skolas, pašvaldības, neceļam ceļu, u.t.t.
- cilvēku pašu iniciatīvas trūkums - sēžam gudri muldam, gaidam kad kāds debes manu atnesīs, cik lielos investīciju projektus paši iedživotāji ir norakuši, arī tagad vāc parakstus lai neceltu naftas termināli
cik cilvēku iziet ielās ar lāpstām rokās novākt sniegu no ielas ?
- profesionālu politiķu trūkums - ir matemātiķi, shēmotāji , biznesmeņi, pieliksim auto nodokli, cik samazināsies pārējo nodokļu iekasēšana - tad jau redzēsim (es sev un visiem darbiniekiem samazināju algas tieši tik , cik auto nodoklis )
- visu velme kādu piečakerēt - valstij iedzīvotājus, iedzīvotājiem valsti, jebkuram veikalniekam pircēju, pircējam pārdevēju, domāšana tikai par šodienu
- visi domā, kādu labumu izspiest no valsts, neesmu dzirdējis, ka kāda iestāde, ministrija, uzņēmums tagad būtu teicis, tagad grūti iztiksim bez valsts naudas
- nepatika pret darbu vispār, visi strādā it kā pagaidām - taksists pagaidām celtnieks pagaidām, oficiants pagaidām un domā kā kaut kur nočiept miljonu
tā vēl var turpināt , turpināt, turpināt ![]()
Un ja vēl tā cepure ir hūte, ta ir pilnīgs piiiiii
būšu ļoti nepopulārs
alfa romeo 156 sportvagons ar 1.9 dizeli
- auto pierādījis sevi kā uzticams ekspluatācija, nelūzt vairāk kā līdzīgi analogi
- lēts !!!!!!!!, par 3000 Ls var atrast labu labo
- smuks , relatīvi gan
- dzinējs - ekonomisks, izturīgs, gana dinamisks (tiek likts visos opeļos, kam ir 2.0 dīzeļi)
- priekšpiedziņa
Rekomendētu pirkt Vācija (lielāka izvēle, ticama apkope, labi ceļi) par cenu līdz 2000 ls un uzreiz ieguldīt kādus 500 - 600 LS siksnas, eļļas, piekare u.t.t.
Un braukt bēdas neinot
Es pirktu tādu, tikai vai bagāžniekā iet iekšā rati ???