Izlasi maija za ruljom, tur ir alkometru tests, princpaa jeegas nekaadas lielaas nav, jo 3,0 var vieli izrādīties 0,7 vai otrādi.
No visa plashaa testa manupraat viens bija kautcik pieņjemams.
Bet mans padoms ir vispār labāk nesēsties pie stūres, ja neēsi pārliecināts, ka dzērums izguēts, un vispār nevajag tik daudz dzert, ka pēc tam nevar pabraukt.
Ciucens rakstīja: Bija taa ka nopirku A3 1.6 ar parasto 8vaarsiigo 4cilindriigo motoru, kaadus 3000km nobraucu tad paarbaudot tehnisko staavokli pamaniju ka saaka putot motors, pagarshoju - jaa salds, taadad ella jaucas ar tosolu.Nomainiju bliivi, ellu, tosolu, vaarsta gumijas, nosliipeeju galvu, viss bija ok kaadus 2000km, un nu atkal puto. Nu bljins..saaku peetiit, nu viss kaartiiba, vieniigais kas ir tas ir kad kaadas 3x ir ljoti minimaali paarsniedzis 90*(nu aptuveni94*) bet uz motora pat mitruminju nevar atrast. Pasham ir paaris versijas bet nezinu vai pareizas 1.Blokaa vai galvaa mikroplaisa(kas nevareetu buut jo visu tach nosliipeeja).2.Nestraadaa ventilators kas paarkarshanas gadijumaa papildus dzesee motoru(starpcitu neesmu dzirdeejis kad vinjsh duuktu, ljoti kluss vai nestraadaa) Vai 3.Kautkas ar kompi ka shis taisa podus. Taas ir manas versijas bet gribeeju zinaat juuseejaas jo varbuut esiet ar ko taadu saskaarushies.!!
Galvaa plaisa viennozimiigi, parasti saados gadiijumos cilveeki prims galvas sliipesanas aizved uz rentgenu un paabrauda uz plaisaam. a sliipeesana plaisu neaiztaisa.
Pie tam ja ir galvaa mikro plaisa, tad putas var paradiites ļoti pamazaam. kā esktra izeju ja nepieciešams īslaicīgi pārvietoties var uzlikt tosola bačokam korķi bez pārspiediena vārsta, lai sistēmā nerodas spiediens.