White_Trash rakstīja: www.stewartdesign.biz/... uzliime shaada tipa?
jAP
White_Trash rakstīja: www.stewartdesign.biz/... uzliime shaada tipa?
jAP
orion rakstīja: Tam auto bija lietie diski?
Lietie diski nebija uzlikti.
Ko tad pelnutrauks jau pilns???? www.iauto.lv/...
P.S Dodu 2222 eur, ja parregjistraciju sedz ieprieksejais ipasnieks.
911 rakstīja: Jo,bans motors:
Fāčam ir šī gada septītais, un ja nedēļu autiņu nekusina, aķis ir miris Rīt uz kādu laiku šis plāno aizlaist prom un lūdza mani reizi 4 dienās padarbināt autiņu ... mans autā. Nu jopter jādi, kā kaut kas tāds var būt? Pat žiguļu laikā nekas tāds nebija.
Atstaaj man, gan atradiisies kaads mirkliits kad to semjoru padarbinaat , tik zupu ielej. Trubas arii iztiirisim, lai noseedumi neveidojaas.
ingusster rakstīja: varbūt varat ieteikt kādu labu servisu? pierakstījos uz KEMI...Par Gros auto man līdz šim nebija nekā slikta ko teikt! Tur veicu tehniskās apkopes, mainīju amortiņus (arī savirzi regulēja) un tagad mainīja bukses, veica ritošās daļas diagnostiku, sagatavoja tehniskai apkopei (ko arī bez iebildēm izgāju)!
Paskaties saakumaa vai ritenis ir labi pieskruuvets.
IMHO diezgan labs autinjs peec konsturkcijas, jo ljauj iekraut virs 1tonnu smagu kravu, var izmantot arii ikdienai un gjimenes atpuutai. Pats labpraat sev taadu gribeetu. Imho ja grib normali nopakotu garo versiju ar 25000e jarekjinaas.
Protams par automasinas ilgumizbu, tapat ka tas ir citiem citroeniem runat nevajadzetu, jo pec 10 gadiem tas jau bus 3000eur verts srots, tacu aj grib atri un leti un daudzmaz labi tad ir ok.
TUKŠPĻŪTIS - ja iekš iauto foruma būtu forums "DIENAS MOMENTS" tad šito varētu ielikt kā mēneša momentu.
Var redzēt ka cilvēki strādā algotu stundu darbu
kolumbs rakstīja:
Sandis_UR rakstīja: probleema ir tajā, ka mācībniekiem nav jādomā pašiem par to kā vajadzīgajā vietā nokļut, jo viss tiek pateikts priekšā. Līdz ar to, kad pēc tiesību nolikšanas viņam jānokļūst no pukta A uz B, tad sākās bremzēšana un pārējo čakarēšana, jo reāli pilsētā jaunais gurķis bez citu palīdzības neprot orientēties.
IMHO CSDD eksāmens būtu jākārto šādi: gurķim CSDD izsniedz punktu vai adresi kurā viņam ar instruktoru ir jānokļūst un Rīgas karti, priekš orientēšanās. Un tad ja gurķis ir spējīgs aizbraukt no CSDD teiksim līdz Ogu ielai 4 un atpakaļ, tad varam uzskatīt, ka ielās iziet normāli apmācīts vadītājs.
Tā tiek priviliģēti rīdzinieki, kas visu mūžu dzīvo rīgā. A ja cilvēks rīgā dzīvo pirmo mēnesi?
IMHO tam nevajadzētu būt īpaši lielam apgrūtinājumam ja māki braukt un kaut cik nedaudz orientējies ielās un nekur nav tiekts, ka jāliek Rīgā ja neēsi no Rīgas.
Marchiks_ rakstīja: Brauc ar visiem papīriem uz Rumbulas plačiem, tur tev par kādiem 20 Ls uztaisīs rēķinu-uzziņu vai kā viņu tur, un ar to pēc tam uz CSDD.
Bet kamēr auto vēl nav uz tava vārda, izbaudi stāvēšanu neatļautā vietā un citas ekstras.
Principā šī shēma ar Rēķins/Uzziņa vairāk nedarbojās, jau ir pārbaudīts, laikam plačiem ir bijušas problēmas, tapēc viņi Rēķins/uzziņa bez pilnvaras izsniedz tikai uzticamiem un zināmiem cilvēkiem.
Ja izdodas sarunāt ar kādu placi, tad skaiti ka ir ļoti paveicies, vienīgais neaizmirsti īpašnieka pases kopiju.
probleema ir tajā, ka mācībniekiem nav jādomā pašiem par to kā vajadzīgajā vietā nokļut, jo viss tiek pateikts priekšā. Līdz ar to, kad pēc tiesību nolikšanas viņam jānokļūst no pukta A uz B, tad sākās bremzēšana un pārējo čakarēšana, jo reāli pilsētā jaunais gurķis bez citu palīdzības neprot orientēties.
IMHO CSDD eksāmens būtu jākārto šādi: gurķim CSDD izsniedz punktu vai adresi kurā viņam ar instruktoru ir jānokļūst un Rīgas karti, priekš orientēšanās. Un tad ja gurķis ir spējīgs aizbraukt no CSDD teiksim līdz Ogu ielai 4 un atpakaļ, tad varam uzskatīt, ka ielās iziet normāli apmācīts vadītājs.
Sorre par spam, bet varbūt noder tiem, kuri nodarbojas ar māju celtniecību.
Pārstāvu firmu INTAR-SIJA, kura nodarbojās ar cēlkoku nažfinieru un vācu firmas KLEIBERIT līmju tirdzniecību. Mūsu noliktavā Duntes 11 tiek piedāvāts plašs klāsts ar cēlkoku nažfinieriem. Mūsu piedāvāto produktu klāstā ir arī plasš piedāvājums ar līmēm kokapstrādei un celtniecībai, galvenokārt piedāvājam:
PVA līmes finierēšanai un koksnes salīmēšani
PUR līmes koksnes un dažādu materiālu (metāls, betons, plastmasa) salīmēšanai
Termokūstošās līmes ABS maliņu pielīmēšanas iekārtām;
Kontaktlīmes finierēšanai, maliņu pielīmēšanai un dažādu materiālu pielīmēšanai.
Sīkāku informāciju variet aplūkot mūsu mājas lapā www.INTARSIJA.lV
WWW.KLEIBERIT.COM
Ja ir radušies kādi jautājumi par salīmēšanas tehnoloģijām vai cēlkoku nažfinieriem, tad lūdzu rakstiet PM vai arī uz e-pastu andis@intarsija.lv" target="_new">Sandis@intarsija.lv
Citroen Berlingo 2005. 1.6 bendzins
Neteiktu, ka masiina ir drausmiigi slikta, bet neko iiapshi labu ari nevar teikt. pagaidaam uz panelja ir 80 000km.
_
kraasojums - ir naacies pa garantiju piekraasot
grabuliitis - pamazaam saak paradiities sienaazhi un grabeklji
elektriskie gljuki - reizeem viduskonsoles pogas noblokjeejas, dazreiz ir ateicies pagriezienraditaajs
Spuldziites -ja vienaa pusee nobirst, tad vari drizi mainiit arii otraa
neerta seedeshanas poziicija
garumaa var ielikt ne vairaak par 1,50 m
stabilitaate - ar pilnu kravu peec 100 mashiina kljuust looti gruuti vadaama
+
Kravnesiiba 500kg
Motors celj diezgan labi, lai gan maximalka ir ap 165
caurgajamiiba - ziemaa ne rezi nav naacies stumt, iet visur cauri kaa tanks
Izmaksas nav iiapshi lielas, pagaidam tikai apkopes
principaa iesaku apskatiites Citroen Jumpy New, manupraat ar 2.0 HDi varetu buut loti laba darba mashiina, jo var uzkraut pat liidz 1200kg, seedeshana eerta un ielikt var sazin ko.
Principaa superlīme ir kontaktlīme, kura ir balstīta uz gaistošajiem ūdeņražiem. Pielīmēšana jeb polimerizācija notiek brīdī, kad gaistošie ūdenºaži pamet līmi.
1. Šajā gadījumā ir jāatrod viela uz kuras pamata ir šī kontaktlīme un jāmēģina ar to notīrīt doto virsmu.
2. Visas kontakttlīmes izņemot īpaši speciālas līmes parasti ir termo neizturīgas un temperatūrās virs 80C nāk nost.
Bet vispār diezgan sarežģits gadījums, jo karsēt automašīnas detaļas īpaši nerdīkst, jo tur arī bieži ir izmantotas kontaktlīmes.
Ikdienā mans darbs ir saistīts ar līmju tirdzniecību, tādēļ palukošu ar kādu šķīdinātāju mūsu kontaktlīmes var šķīdināt. Principā ir KLEIBERIT 820 šķīdinātājs šādām līmēm, bet mēģināšu uzzināt kāda būtu alternatīva no saimniecības preču veikalā nopērkama.
Starp citu arii Ero ir paceelies, no 4,6 iidz 6, ar kautko 3 meeneshu laikaa.
Katram jua kautkaa maiziite jaapelna.
Clveeks aizbrauc, atrod iespējams normālu busu, atdzen uz latviju, pieregjistrē, iziet ta, sakopj un iztīra to mashiiniiti līdz ar to tas ir vairāku dienu intensīvs darbs + veel nodoklji, degvielas, auto kosmetika, reuzltāta varbut 1000 eur paliks pāri, un klas tur slikts ja cilveks sada veida menesi nopelna $$$
Pie tam veel jarekjina, ka iesaldee savu naudu, lidz ar to tas ir diezgan augsts finansiālais risks.
Kaadreiz ieks LR bija lentinieku aparaati normaala galda izmeeraa, tiem kvalitaate ir 100x labaaka kaa cd.
maajas ari sad tad skjunii paklausos vecaas kasetes.
Mani arii interesee kaadi ir tie peedeejo gadu T4 un T5 un ar kaadiem motoriem var njemt un kaadiem nevar. Un kas par gljukiem vinjiem meedz buut ar ko jaareekjinaas.
Vispaar uz t4 manupraat cenas ir astronomiskas it seviskji uz multivaniem.
Graberis rakstīja: Nu tā īsumā - vajadzīgs sakarīgs portatīvais. Ne pārjaudīgs, vēlams, ne sevišķi dārgs.
Varētu jau sameklēt iekš ss vai kādā interneta šopā, tikai problēma, ka no šitās sugas neko nesaprotu - spriežot no PC viedokļa, daudzas komplektācijas ir galīgi nesaprotamas (piem., SATA disks ar 5`400 abarotiem, 1.6 Celerons ar 1GB DDRII utt.)
Kāds nevar man paskaidrot, kas ir ņemams, nepārmaksājot par nosaukumu (brends nav svarīgs) un neieberžoties uz kādu lēto variantu?
Vajadzīgs developēšanai - lai var kurbulēt MS SQL Express, MySQL, Apačus, Visual Studio .Net, CBuilder, Delphi utt. Vēlams arī, lai tas viss gana fiksi darbotos.
atsuuti luudzu savas koordinates uz andis-ur@inbox.lv" target="_new">Sandis-ur@inbox.lv
Ja reāli grib izskaust kukuļdošanu, tad ir jāpieņem likums:
Ja autovādītājs norāda uz policistu, kurš saņēmis kukuli un to var pierādīt (pierkastīts naudaszīmes nr.), tad attiecīgais pilsonis saņem naudas prēmiju 5000 ls , kura savukārt tiek iekasēta kā soda mērs no kukuļnēmēja cp.
Savukārt ja Cp paziņo par potenicālo kukuļdevēju (audio vai video ieraksts), tad Cp darbonim pienākas prēmija 5000ls, kuru savukārt represīvā veidā piedzen no potenciālā kukuļdevēja.
Pie šādiem likumiem neviens negribētu ņemt, ne arī dot kukuļus.
Taču pagaidām neviens nav ieinteresēts šādas sistēmas izveidē, jo tad nebūtu iespējams saņemt nekādas atlaides pārkāpjot CSN.
raimondsr rakstīja:
LyNx8 rakstīja: .....Ja nemaldos, tad iekš šitā A2 nonāk autiņi no līzinga izsolēm, bet varbūt kļūdos.
......
Un kas ir labāks no tā, ka pirkts no līzinga izsolēm? Ja neskaita, ka 1 saimnieks bijis. Ja jau mašīna atgriezta kompānijai, tas nozīmē, ka nav apmierinājusi vai arī ir nežēlīgi ekspluatēta...?
Kādas atsauksmes par brc.lv?
Baltijas Reketa Centrs
Liela atskjiriiba no rumbulas placiem nav, tik ravodjat po krutomu.
Vai tad OCTAI nav garantiju fonds no kura izmksa zaudejumus ja vainigais aizlaizaas?
CENA 2800e
Veel stulbaak bija pirms Nato sammita. Helikopteri liidz 3 naktii virs maajas lidinaajas beztolkaa. 3 diena speec kaartas pirms pasaakuma maacijaas lidot.
T4 vispar tiem kropljiem lielaa cienjaa, tik nevaru nsaprasts kam ir vajadzigs t4 buss kurs nemaksa vairak apr 4000 eur.
BTW iesaku uzmanities atstajot savu masinu pie Depo ulmanja gatvee.