Citroen Berlingo ar 190k jau puse mašinas ir nomainīta, izņemot motoru un karbu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Citroen Berlingo ar 190k jau puse mašinas ir nomainīta, izņemot motoru un karbu.
GB12 rakstīja:
Sandis_UR rakstīja: Lietoju pašlaik 530D 2001g, automātc, tirgus cena 7000e . principa mašinā nav slikta, ērta, patēºiņš šoseja 7 , pilsētā 9-11. Bānis 7,5-8,00 pie 150km/h.
Aizvest var daudz, komforta līmenis Ok, it seviški ja brauc lielus gabalus. Dzinējs ir jaudīgsa vienmēr ir jaudas rezerve, ļoti maza turbobedre, pat pie atruma 200km/h patēriņš ir 11-13l/100km
Taču pamazām sāku skatīties uz citu auto, jo tomēr spēkratam ir 250 000km, līdz ar to ik pa laikam parādās noguruma pazīmes. Pa 40k ir mainīta priekšējā hadene 9drīz atkal vajadzes labot) , kapitalka tomātam 600ls, šad un tad parādas maznozīmīgi sīkumiņi.
Patš šobrīd apsveru passatu ,MB E, octaviu vai jauno moņdjiku cenā ap 14 000e. trantei teica ka MB e klasse ar 3.2 CDI ir ļoti ekonomiska un jaudīga. Vēl interesējos par jauno INSIGNIA, vai 508 Pežu, arī liekās tīri simpātiski, jauns auto tomēr ir jauns. lai arī cik kruts būtu lietotais, it sevišķi ja nezini kas un ka ir lietojis.
nu, 250 000 tādam auto knapi pusmūžs ir. Gan jau ka, pērkot būsi noticējis Vācijas mācītājam ar 107 tūkst. "oriģinālo" nobraukumu
Domāju ka nē, jo maksāju vidēji virs normālās cenas + viss parejais liecināja par diezgan ticamu noskrējienu, ir arī diezgan tciama servisa grāmata. pats esmu norbaucis jau 40 000km pusgada laikā.
Bet nu ir ik pa laikam dažādi sīkumi (nobeidzas lukturu augstuma korekcijas datčīks, saplisa vienai druvij trosīte ziemas laikā, viens termsotatc gļucī uz ziemas laikā lēnām uzsilts, bija nedaudz problemas ar bremžu suportiem un to ķīlēšanu)
Lietoju pašlaik 530D 2001g, automātc, tirgus cena 7000e . principa mašinā nav slikta, ērta, patēºiņš šoseja 7 , pilsētā 9-11. Bānis 7,5-8,00 pie 150km/h.
Aizvest var daudz, komforta līmenis Ok, it seviški ja brauc lielus gabalus. Dzinējs ir jaudīgsa vienmēr ir jaudas rezerve, ļoti maza turbobedre, pat pie atruma 200km/h patēriņš ir 11-13l/100km
Taču pamazām sāku skatīties uz citu auto, jo tomēr spēkratam ir 250 000km, līdz ar to ik pa laikam parādās noguruma pazīmes. Pa 40k ir mainīta priekšējā hadene 9drīz atkal vajadzes labot) , kapitalka tomātam 600ls, šad un tad parādas maznozīmīgi sīkumiņi.
Patš šobrīd apsveru passatu ,MB E, octaviu vai jauno moņdjiku cenā ap 14 000e. trantei teica ka MB e klasse ar 3.2 CDI ir ļoti ekonomiska un jaudīga. Vēl interesējos par jauno INSIGNIA, vai 508 Pežu, arī liekās tīri simpātiski, jauns auto tomēr ir jauns. lai arī cik kruts būtu lietotais, it sevišķi ja nezini kas un ka ir lietojis.
Vai tad neviens šejienes spammeris nav braucis ar CARNIVAL?
A kā ar foto radariem
Igaunija
Lietuva
Vacija
Nāk sodi jau uz LV. It ka nekas liels nav bijis, bet nu dažād valstīs varētu ievākt nelielu kartotēku. Pagaidām gan nekas vēl nav atnācis.
Reiz pat braucu ar kolēgu un rādu uz fotoradaru, ka pirms mēneša mani nofočēja, un maita atkal nolēma mani nofočēt.
IMHO Kangoo buutu pareizaaka izvēle, jo tie ir lielākā skaitā, līdz ar to vēlāk nebūs problēmu ar rez. daļām + Kangoo liekās arī ietilpīgāks.
Šādu auto manuprāt ir jēga pirkt uz uzņēmumu un tad dzīt līdz pēdējai sulai, jo vēlāk pārdošanas cenas viņiem krīt ļoti strauji un pieprasījums arī mazs.
Man sekkss ar BMW bija tikai 2 x un pie tam taads fiksais bez prieksspeles.
modena rakstīja: Izskatās, ka bezradžu gudrīši ātri aizmirsa cik kruti bez lāpstās ir viņu auto pārvietošanas spējas... it īpaši pagalmos.
Bet es viņus nenosodīšu un neapcelšu - jo pateicoties viņiem, šoziem bija iztīrīts pagalms un piebraucamais ceļš - kopsummā ap 60 metriem ( jo citādi kuj viņi kur izbrauktu), pie tām tīrīts regulāri, katru dienu
Otrais - ir ļoti labs garastāvoklis katru rītu, un brīvdienas - vairāku stundu garumā šovs - kā bezradžu riepu īpašnieki nodarbojas ar ziemas seksu, bakstot ārā savus megarulzus. Parasti tas notika grupveida.
Trešais - jā līdz stāvvietai vajag 3-5 metrus nobraukt pa slikti notīrītu ceļu, tad ir pilnīga garantija, ka tur neviens no bezradžu sugas nenoparkosies - kas nevar nepriecēt situācijā, kad katastrofāli trūkst vietas, kur novietot auto.
tā kā jo vairāk lošar_u izmantos bezradžu mēslus- jo vieglāka dzīve būs pragmatiskiem cilvēkiem
PS. Šogad labākais draugs, pēc 7 gadiem beidzot atzina radžoto riepu pārākumu
PPS. Ka saka kaimiņi - vse poznajetsja v sravneniji... līdz ar to var tikai ierēkt par "komjaunatni" - kuri tolkom ar normālam radžotam riepām nav braukuši - savukārt viedokli te baigi pauž...
WALA rakstīja:
Sandis_UR rakstīja:
Ņiva ir manam sievasstevam - un galvenaas atskjiribas starp CR-V = ni******* neiet, uz šosejas vislaik jāvāc, troksnis salonā milzīgs (diemžēl oriģināla audio sistēma to nelabo), un pati galvenā atšķiriba no CR-V braucot ar ŅIVU pēc TRAKTORA pakaļ jāiet krietni vien lielāks gabals neka braucot ar CR-V.
Es gan teiktu ka ja CiRVis iesēžas - tad reizēm arī traktors (MTZ 80 vai analogs) var nepalīdzēt, jo tā kaste ir f-kin smaga (bija vienās kāzās tāds "norakts" relatīvi nekaitīgā meža ceļā, kur visādi citādi mierīgi ar bezpiedziņu varētu iebraukt, ja vien pārdoši nebūtu iebraukts ar vienas puses ratiem "peļķē", tur JUMZA pāris troses pārrāva pirms izvilka jamo). Savukārt Ņivu esam 3-atā bezmaz pa 180 grādiem pagriezuši paceļot pēcpusi laukā no "purva" un noliekot citā vietā. Tā kā es tomēr uzskatu ka CiRVis ir labs uz ceļa ( t.i. LV "īpašajiem" ceļiem), bet tiklīdz tu nobrauc no ceļa, tā labāk jau ir Ņiva.
Nu ja grabaznieks pilns ar ļegru, tad protams tur pat belarus nelīdzēs
Ņiva ir labs autiņš ezceļam , par to šaubu nau, taču plnīgi nebaudāms un neuzticams. Nerunāsim par tadām lietāk, kā 3 roba pieturēšana, regulāri gaudojoši tilti, pilnīgi neergonomisks salons.
Taču reizēs kad aizbruacu pie sievastēva ciemos, un kautkur pa rajonu ir jāzibrauc, no lielā pieejamaa autoparka CR-V, MNB, BMW, es tieši izvēlos ņivu (ir kāds valdzinājums- mazohistisks), lai pēc tam pārsēžoties atpakaļ kādā no "mūsdienu" auto vārētu novērtēt tā komfortu un saprastu, ka neesi hronisks mazohists. Laikam tur slēpjās līdzīgs efekts mocim, vai Gaz 53, vai T40.
Gauss rakstīja:
Sandis_UR rakstīja: Ir 98g CR-V ar tomātu, pagaidām neesmu vēl atradis ceļu pa kuru būtu jāstum autiņš, riepas - vidusmēra ziemenes bez šipiem.
Liels + autiņam ir tas, ka priekšā un pakaļā ir prastākie plastmasas bamperi, līdz ar to au jāuztraucas, ka kautkur kautko noraus vai saplēsīs. IMHO ļoti ideāls braucamais kārtīgiem lauku ceļiem , + salīdzinoši vienkāršs un uzticams, tai pat laikā nodrošinot jēdzīgu braukšanas komfortu.
Divos vārdos sakot - Japāņu ŅIVA
Var redzēt, ka Ņivai neesi tuvu stāvējis. Labākajā gadījumā crv var salīdzināt ar kombainu Ņiva, i to crv neder pat degvielas pievešanai.
Ņiva ir manam sievasstevam - un galvenaas atskjiribas starp CR-V = nihuja neiet, uz šosejas vislaik jāvāc, troksnis salonā milzīgs (diemžēl oriģināla audio sistēma to nelabo), un pati galvenā atšķiriba no CR-V braucot ar ŅIVU pēc TRAKTORA pakaļ jāiet krietni vien lielāks gabals neka braucot ar CR-V.
Ir 98g CR-V ar tomātu, pagaidām neesmu vēl atradis ceļu pa kuru būtu jāstum autiņš, riepas - vidusmēra ziemenes bez šipiem.
Liels + autiņam ir tas, ka priekšā un pakaļā ir prastākie plastmasas bamperi, līdz ar to au jāuztraucas, ka kautkur kautko noraus vai saplēsīs. IMHO ļoti ideāls braucamais kārtīgiem lauku ceļiem , + salīdzinoši vienkāršs un uzticams, tai pat laikā nodrošinot jēdzīgu braukšanas komfortu.
Divos vārdos sakot - Japāņu ŅIVA
Jaa paldies,
Bet nu pagaidaam sarunaju ar REPU, tad jau redzees un moska nakamreiz pats taishiisu apkopiiti.
Veel tik kautkur jasamekle tam TCM galvenais bremzu cilidns - aizgaaja pa pieskari.
Kādu servisu bez REPAS variet ietiekt?
Sretsked rakstīja: Nu ko es varu ieteikt no savas pieredzes, nopērs lietotāja instrukciju tam verķim un tur viss ir aprakstīts-eļļas maiņas intervāli utt.
Ir kaada ideja kur tādu dabūt bez 本站统计] šrifta.
Ar REPU jau runāju, dažiem remontdarbiem cenas ir astronomiskas, citiem OK.
Titlā atradu eļļas korķi, taču kā noteikt par līmeni.
Nau nekur info kādā momentā jāmaina eļļa kārbā, varbūt ir kādam pieredze par līdzīgiem jautājumiem.
Atsūti ludzu infc par tiem šipiem ēlļam un dakšām uz andis_ur@inbox.lv" target="_new">Sandis_ur@inbox.lv
Ar cieņu,
Sandis
Es piesakos,
Domaaju T55 un Lamborghini buus laba kobinaacija.
Kaa tur ir ar PVN, cik saprotu, tad Valstij PVN nau jamaksaa un lizinga summa ari netiek aplikta ar PVN jo PVN iziet pa abaam puseem?
PCTVL par vienu balsi vairāk.
Sretsked rakstīja: Viens tāds fakts par latvju pārvadātājiem. Vajadzēja atvest no Anglijas ekskavatoru. Latvijas firmas paprasīja 3000 ls,jo esot jāsūta treileris, esot 5 cm pa platu uz katru pusi tas verķis. Citi vispār atteicās vest.
Leiši atveda pa 1200 eur, ielika parastajā 'fūrē'.....
Citā reizē atveda pilnu mašīnu ar tehniku...poļi, jo latvju piedāvājums atkal bija par 1000 eur apmēram dārgāks.
Vajadzēja 4 maisus ar parasto kūdru, te pat Mārupē sanācā 2x dārgāk, nekā no braļukasiem ar UPS atsūtīt
kalfonso rakstīja:
TDIOTS rakstīja: Taa 'luminisceejoshaa' kraasa nau radioaktiiva ??? viens taads bauskas pajolinjsh , ar ko liidziigu , esot beerniibaa savas 'Spaariites' raami nokraasojis kad paaugaas , tad A4 taadaa pajociigaa kraasaa bij , tad matelju atlikums ap pliko pljeshku utt , savaadi tonji 'po zjinji' ,rezultaataa kaarenums,plikpauriiba un impotence + baisi tiik seedeet purvaa un maaciit visus kaa pareizi jaadziivo un nodoklji jaamaksaa
šķiet, ka mērķauditorija neuztvēra īsti
Njaa liidzjutiibas tev Deksi...
Feni iesipt var brauzot uv Vilciena sakabes āķa, pie tam atšķirībā no pārējiem pasažieriem vagonos šādam pārvietošanās veidam ir liela priekšrocība, jo nokāpt no vilciena vari kur vēlies.
Sitaa bilde iespaarda.. foto2.inbox.lv/...
Svetdiennar sievastevu uztaisijam skijoringu, tikai bez kjiveres braucot loti sak salt seja.
Sretsked rakstīja:
dastijs rakstīja:
Sretsked rakstīja:
Kaksis rakstīja:
T4 ar 2.5TDI ir mēsls.
tevi vismaz kādu reizīti pie tā stūres ir palaiduši ?? Nu jā... pa garāžu atļāva,ja , pastūrēt
Kaksi kurā konkrētā vietā T4 ar 2.5TDI ir mēsls?
Nezin viņš,kas tas vispār ir, nav braucis. Ar garo karavelli braucām slēpot, 2 slēpju kastes uz jumta, 140-160 cauri Vācijai ar kruīzu.... Polijā apdzīšanas problēmu nebija.
Nezinu,ko vēl vajag...
Deksi ar CV 180 uz vilnjas baanja ar kruiizu, bez probleemaam.
VW 2.8 probleemka, ka tas dzineejs ir par shvaku prieksh tas bundzhas (griezes moments).
Esmu braucis gan ar VW multivan, gan ar Trafficiem, gan ari ar Vito, ar CV brauktprieks ir par 60% lielaaks, protams CV zaude praktiskuma u n ietilpiba, bet pec automatiskajam sanu durviim kruiixsa INFINITY 8 skaljrunju audio un 3 zonu klimas , paarejais skjiet bulja meesli, it seviskji cenu kategorija lidz 8K eur.
labākos radardetektorus ražo president, pašam ir analogs Stabo, jau uz Rīgas apvadceļa zinu, ka Bročos stāv fočiks.