Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
insekc 07.09.2018 8:47

Viedi vārdi.

Man lauki Vecpiebalgas novadā. Kad ziemā Rīgā un Kurzemē lietus, tur putenis.

insekc 06.09.2018 14:37

1. Grants seguma ceļi pavasaros/rudeņos/pēc lietavām BIEŽI ir ar tādu virskārtu, ka lai bez pietiekama klīrensa un pilnpiedziņas izbrauktu nepieciešamas zināmas iemaņas un dažreiz arī veiksme.

2. Grants ceļus ziemā tīra pašvaldības nolīgts traktorists un dara to tad, kad savus mājas darbus ir apdarījis un kad viņaprāt snigšana ir mitējusies. Esmu ar Forester 5 km ziemā vilcis Volvo "govi" (V70), jo kaimiņiem jātiek uz lidostu.

3. Šķiet, ka autors par grants ceļiem uzskata tikai sausus, gludus, tītus grants ceļus.

4. Piekares sarežģītība vēl nenosaka remontu biežumu un dārdzību. Forester '07 ir pāri par 200 Kkm uz šiltes un no piekares ir mainīti tikai lodbalsti, stabilizatora atsaites un amortizatori. Visas bukses dzimtās.

insekc 03.09.2018 20:33

Ja paredzēts daudz braukt pa grunteni, tad pilnpiedziņa un paaugstināts klīrenss ir priekšrocība. Un ne visām auto markām par pilnpiedziņu ir jāpiemaksā. Piemēram, Subaru pilnpiedziņa jau ir standartā un arī ar automātu nav dārgāk kā ar manuālo kārbu. Patēriņš ir nedaudz lielāks, bet nav katastrofāls. Mans Outback '15 ar LPG "ēd" 12 l gāzes/100 km, kas EUR atbilst ~ 5 l benzīna vai dīzeļa.

insekc 28.08.2018 21:42

Nu Kašķim nav ne vainas. Man draugam pat divi tādi ģimenē. BET Outback ar LPG tomēr labāks (arī ar variatoru).

insekc 27.08.2018 13:52

1. Subaru Outback 225/65R17 ir standartā no fabrikas. Biezākā komplektācijā arī R18.

2. Subaru dīzeļi no 2011.g. ir O.K., pirms tam bija problēmas ar kloķeni (mēdza lūzt bloka dēļ).

3. Ekonomiskāks variants ir ar LPG. Rezerves riteņa vietā iet 80 l balons. Par rezerves ratu - "eiropiešiem" tāds vispār nav komplektā, "amerikāņiem" ir mazais kroplītis.

Par klīrensu it kā nevaru žēloties.

Zinu, jo pašam ir Outback '15 un draugiem dažādi Outback no '07 līdz '16 g., gan benzīnnieki, gan dīzeļi.

insekc 22.08.2018 14:14

Es teikti - Audi 80 (B4) benzīnnieku. Ar domu, ka pēc gada braukšanas sapratīsi, ko tu īsti vēlies no auto. Dīzeli nevajadzētu, jo tie jau visi n-reizes ap zemeslodi apskrējuši. Lai ko tu tam auto nodarītu, vairāk par 1k EUR tas nekādi nemaksās. Par LPG - svarīgi cik Kkm paredzēts gadā nobraukt. Ja mazāk par 10, tad var ņemt bez LPG (neliela cerība, ka būs mazāk nojāts). Bet nu skaidrs, ka zem 10 K EUR neko "svaigu" nenopirksi un šis auto ir paredzēts tikai pagaidu lietošanai.

p.s.

Kad sieva sāka regulāri braukāt, nopirku viņai Audi 80 uz gadu ar domu, ka drīkst arī žogā ierakstīties. Pēc 1/2 gada prakses tika iegādāts nosacīti normāls auto, kurš tika lietots kādus 4 gadus.

insekc 16.08.2018 20:38

ledzep rakstīja: Ja nav tiešā iesmidze vai jocīgā aizdedzes sistēma kā iepriekšējam Jazz, var likt gāzi. Vienīgi vārsti būs jāregulē ik pa 30k km.

Vai tas tā tieši Hondai?

Ar Chrysler Voyager un Subaru Forester nobraukti ~200 Kkm ar LPG un nekādas vārstu regulēšanas nav bijis.

insekc 16.08.2018 20:34

Nu es visus auto salīdzinu ar savu pašreizējo. Man patēriņš būtu biku mazāks naudas izteiksmē, bet auto biku lielāks (Subaru Outback '15 2.5 CVT LPG).

insekc 12.08.2018 18:13

Tā viš i. Sāksies rudens lietavas un visus kukaiņu līķus nomazgās. Nav ko iespringt, ja nu vienīgi ar auto kāzās jaunais pāris jāved. Tad gan auto jāspīd kā runča pa......

insekc 22.06.2018 14:24

Nu tad jau jāmaina niks uz vissirlabiru.

insekc 14.06.2018 21:23

Pasarg dies' no veciem DSG.

insekc 14.06.2018 19:59

Varbūt labāk paņem jaunu DACIA operatīvā līzingā. Pat vidējā termiņā izmaksās lētāk (jo nebūs remonta izmaksu) par padsmit gadus vecu lamatu, kurai neprognozējami defekti līdīs laukā visu laiku.

insekc 07.06.2018 21:18

eidis rakstīja: Korķis tak ir tieši tas, kur hybrīds prot darīt lietas >paātrinājums

Uz taisnas šosejas gan viss ir slikti

Tieši tā. Pat hibrīdauto fizikas likumus nevar apgāzt. Cik brauc, tik arī patērē. Uz šosejas hibrīdauto būs tērējošāks par parastu benzīnnieku, jo baterija, ģenerators un elektromotori jāvadā līdzi un vairākkārtēja enerģijas pārveidošāna tikai pasliktina rezultātu. Ar dīzeli un vēl jo vairāk ar LPG pat salīdzināt nav vērts.

Pilsētas sastrēgumos cits stāsts, it īpaši, ja vēl mājās un darbā pielādē akumulatoru.

insekc 07.06.2018 21:04

Izskatās, ka rezumē šāds:

Ja brauc maz, pērc benzīnnieku;

Ja brauc daudz, pērc benzīnnieku un liec LPG (ja jau nav).

insekc 29.05.2018 20:28

Nejauši radio dzirdēju reklāmas pērli par jauno RAV-4 Hybrid, "TAS PAT NAV JĀLĀDĒ". Kā var reklamēt trūkumus?

Šķiet, ka patlaban ekonomiski visizdevīgākais tomēr ir auto ar LPG, it īpaši, ja lielākie nobraucieni ir ārpus pilsētas (tur no rekuperācijas ieguvuma faktiski nav nekāda).

insekc 23.05.2018 22:10

Ko Tu domā ar stūres pastiprinātāju? Hidraulikas sūkni? Stūres reiku? Kur tad īsti tek ? Varbūt kāds trubu savienojums vaļīgs. Jāsāk ar to, ka nosaka, kurā vietā īsti tek.

insekc 23.05.2018 22:07

Pikaps jau ir interesanta lieta, bet tā īsti noderīgs fermeriem. Piedevām pie mums arī nodokļi tiem nav cukurs, kolēģis ar Dodge RAM pērk vinjeti lai izbrauktu no Rīgas, jo daži kg virs normas. Un pikapā grūti iekraut to, ko viegli var Voyager ( 1/2 m3 3m garu dēļu/brusu vai 3m garus dzelžus).

insekc 20.04.2018 20:46

Ja Latvijas auto nodokļu sistēma būtu radītas dabas aizsardzībai nevis piķa kāšanai ( jo maksājam nevis par nobrauktiem km, patērēto degvielu, nodeldēto ceļu, bet par auto "ŠILTI"), tad varētu garāžā/pagalmā turēt pat 3 dažādus auto, bet tā jāizvēlas viens, kurš der visiem gadījumiem. Pagaidām es neriskētu ar elektroauto ne sēnēs dziļi mežā iebraukt, ne uz Porto ekskursijā aizbraukt. Nākas vien izvēlēties SubaruOutback (latvietis taupīgais).

insekc 20.04.2018 20:35

Diezgan dīvaini. Nopirkt "ģimene" opeli (man kaut kā neceļas par ģimenes auto saukt kaut ko mazāku par GrandVoyager) un tad mēģināt uzčipot gonkām. Izvēlies! Vai no ģimenes auto vai priekam (WRX, EVO ...). Divi vienā nesanāks!

insekc 16.04.2018 10:47

Kad savirze regulēta?

Ja ar savirzi viss kārtībā, tad jāpaceļ priekš gaisā un jāizgroza. Var būt amortizatoru atbalsta gultņi un reika arī.

insekc 13.04.2018 12:49

Interesanti, vai kāds var pakomentēt "DSG vs CVT".

1. +, -

2. paredzamais mūža ilgums

3. remontu izmaksas

insekc 09.04.2018 8:37

Te ir tikai 2 varianti:

1. Ja pamatskolas fiziku (elektrība) zini, tad auto elektrisko shēmu rokā (Googles tante palīdzēs atrast) un ar provlampiņu jāpastaigā pa vadiem, relejiem, drošinātājiem.

2. Velc uz servisu.

insekc 02.04.2018 17:30

Būvējot māju jārēķinās, ka visas darbības ar monopolistiem būs neadekvāti dārgas. Tas attiecas gan uz elektrību, gan gāzi, gan ūdeni. Tā kā to nevar diži mainīt, atliek samierināties. Iespēju robežās var optimizēt. Laukos 7m ar īpašo sadales tīklu pieslēgumu izmaksāja tik pat, cik 200m ar 4x32 mm2 kabeli, ko dīķa racējs ieraka. To varēju izveikt, jo Trafo atradās uz manas zemes un skaitītāju lieku, kur gribu. Un pēc skaitītāja jau pats varu ar savu kabeli manipulēt. BET, rezultātā ir komforts un adekvātas ekspluatācijas izmaksas.

insekc 21.03.2018 16:01

1. Auto modelis< motors, gads, nobraukums?

2. Diagnostikas kļūdu kodi?

3. Kā izpaužas - stobrs nedarbojas? Antifrīzs, eļļa cilindrā? Galva, galvas blīve, plaisa blokā? Šķiet, ka tikai plaisa blokā nozīmē motora maiņu (un to varētu mēģināt ar endoskopu ieraudzīt).

insekc 09.03.2018 9:19

Ja ģenerators auto mūža laikā nav mainīts/remontēts, tad tagad būtu laiks to darīt (ja nav plānots drīzumā mainīt auto). Noņemt ģeneratoru, izjaukt, apvirpot kolektoru, pie viena nomainīt gultņus un oglītes. 1/2 sestdienai darbs (bez steigas).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Lasītākie raksti

Jaunie raksti