Man laukos traktortehnikai un zāles pļāvējam uzlikti šādi:
Redz gan ģeneratora darbību, gan startēšanu. Ja startējot nokrītas zem 9 V, tad aķis vecs (vai neuzlēdēts).
Man laukos traktortehnikai un zāles pļāvējam uzlikti šādi:
Redz gan ģeneratora darbību, gan startēšanu. Ja startējot nokrītas zem 9 V, tad aķis vecs (vai neuzlēdēts).
Atslēgu var nopirkt
Bet piekodēt gan lielākoties jābrauc pie dīlera
Tikai 80 l, var ieliet max 75 l. Outback ritenis liels, vieta pilnizmēra ritenim.
Salīdzināta tiek pastāvīgā pilnpiedziņa ar nepastāvīgo pilnpiedziņu, tām svars būs vienāds. Tikai darbojas atšķirīgi. Nepastāvģajai pakaļa sāk pieslēgties, kad priekšā jau kaut kas sāk izslīdēt. Un tad svarīgi, kāds tas algoritms un pieslēgšanās mehānisms. Joprojām nesaprotu, kā nepastāvīgā kaut ko ekonomē. Riteņi griežas, kardāns un reduktors arī abos gadījumos. Enerģiju var zayudēt nelietderīgi tikai siltumā. Bet viss jau tāpat abos gadījumos griežas.
Kurš teica, ka LPG iekārtām jāveic apkope tik bieži? Ik pa 2 gadi jānomaina filtrs, tas arī viss. To var arī pats izdarīt. Nekāda pārkalibrēšana nav vajadzīga arī tad, ja nomaina kādu nosprāgušu sprauslu.
LPG balons rezerves riteņa vietā nodrošina 600 - 700 km nobraukumu jauktā ciklā, vismaz Outback gadījumā.
Laukos ir vienlīdz svarīgas 2 lietas - pilnpiedziņa un klīrenss. Gan pavasara/rudens dubļos, gan ziemas sniegā. Manuālis/ automāts tā jau garšas lieta. Katram savi "+" un "-". Ja ekstrēmās vietās nelien un baļķus nevelk, tad pazeminātie īsti nav vajadzīgi. Par pastāvīgo/nepastāvīgo pilnpiedziņu ir viedoklis. No kādas fizikas, kardāna un tilta reduktora griezšana ar pakaļas riteņiem ir "ekonomiskāka" par griezšanu no kārbas? Nepastāvīgā dažiem auto rada jautrus brīžus pēkšņi pieslēdzoties uz slidena ceļa. Patēriņs Subaru Outback/Forester 2.5 benz/LPG ir 10-12 l LPG/100 km, kas ir tīri pieņemami tāda izmēra auto. Patlaban tieši LPG aparāti ir visekonomiskākie.
Subaru ir OK - Forester vai Outback, tik dīzeli gan nevajag. Ne velti dīzeļus noņēma no ražošanas. Benzīns + LPG ir uzticamāks un ekonomiskāks. Pilnpiedziņa un klīrenss 200 mm, tas ko laukos vajag. Ritošā izturīga un remonti nav dārgi. Braucu jau otro Subaru. bija Forester '2007, tadad ir Outback '2015, abi "leišu amerikāņi". PLIUS var pirkt, tik jāskatās, kāds no USA atbraucis.
Bedres pagalmos jāremontē zemes/mājas/dzīvokļu ĪPAŠNIEKIEM. Es savas mājas pagalmā bedres remontēju pats.
Ko nu kurš sauc par kapitālo remontu.
Agrāk pie kapitalkas slīpēja/gilzoja cilindrus, mainīja virzuļus/gredzenus, slīpēja galvu, vārstus/sēžas...
Ja to visu kvalitatīvi izveic un lieto OEM detaļas nomaiņai un to dara meistars, tad laikam jau izmaksā kosmosu. Pirms krīzes tikai par Subaru galvu blīvju nomaiņu (bez nekāda kapitāla) prasīja 800 EUR. Ja tas ir hobijs un to dara pats tad JĀ, citādi tam auto jābūt unikālam aparātam, lai būtu vērts kaut ko tādu. Kapremonts 15 gadīgam Opelim noteikti izmaksā vairāk par auto vērtību, ja vien tas ir kapitālais un to neveic onkulis Koļa šķūnītī.
Arī Pārdaugavā remontē.
Ja gribi tikai oglītes mainīt, tad:
Regulators šāds?
Vnk Pu apsolījās arī turpmāk nešaut pa 3. valstu kuģiem ar graudu kravu Āfrikas bada cietējiem Melnās jūras neitrālajos ūdeņos. Nu tas jau rašistam ir ļoti daudz.
Vai tam tiešām tik milzīgi suporti, nevar uzlikt diskus ar mazāku R?
Es gan paliktu pie ražotāja ieteiktā. 225/65R17. Nekādu ļurekli ne esmu novērojis. Ne vasaras, ne ziemas riepām. Es gan pensionārs, LV reti kad virs 130 km/h uzvelku.
Nu 2.5 mm2 Cu kabelis tiešām tur 16A (AR LIELU REZERVI).
Un tas attiecas gan uz 1f, gan 3f. Iekšdarbiem Al vadus izvēlēties var tikai pārliecināti mazohisti.
1. Es teiktu, ka augstākā izglītība deputātiem ir nepieciešams, bet nav pietiekams nosacījums tie, kas skolā matemātiku mācījušies, to sapratīs). Izglītība nenodrošina visas dzīvē nepieciešamās zināšanas, bet iemāca atrast informāciju un (varbūt) arī kaut ko iemācīties.
2. Neviena izglītības sistēma nav ideāla. Ne PSRS laikos, ne tagad LV nedz arī US. BET domājošs cilvēks sapratīs un neietekmēsies no smadzeņu skalošans (ja tāda izglītības sistēmā pastāv).
p.s. Izglītojos "padumjajos laikos" bet komunisma nākotnei neticēju nevienu brīdi (jāsaka, kamēr biju mazs un dumjš - pionieros iestājos, bet ar to man politpārliecība beidzās).
Nu nez. Šomēnes biju Polijā - Gdaņska, Varšava... Poļi visur brauc ~ +20 km/h, gandrīz visi. Ja rakstīts 120, tad braucot uz 140 pa 2. joslu jāskatās, vai kāds jau strauji netuvojas un veicīgi jālasās malā pie fūrēm (tās gan ievēro ātrumu). Policiju/radarus nemanīju.
Es arī savam Subaru Outback 2015' pieliku piekabes štekeri tieši pie lampām. Bez nekāda papildus CAN bloka (auto ir CAN). Viss strādā, nekādu kļūdu.
Nu Tu te zīmē balts un melns, bet bija un ir arī dažāda līmeņa pelēkās nokrāsas. Un ekonomiskā sistēma arī nav atrauta no politiskās sistēmas. Diktatūras... arodbiedrības u.t.t.
Analogs DeWalt tiešām būs 1.5-2 x dārgāks, BET tam būs 3 gadu garantija un iespēja piepirkt citus verķus, kas darbosies ar tiem pašiem akum.
Rekomendēju 18V DeWalt. Saimniecībā (kopā ar dēliem ir tuvu pie 20 dažādi verķi, ieskaitot mauriņa pļaušanas agregātus. Gandrīz visi Brushless. Akumulatori dažādi 1.5 Ah - 5Ah. Zāles pļāvējam un lielajam Impact (920 nm) neko mazāku par 4 Ah nevajadzētu likt, savukārt mazajam impact pilnīgi pietiek ar 1.5 Ah.
Tā viš i. Radiatoru veidam/ formai un materiālam (bleķis/ čuguns/Al) nav lielas ietekmes uz patēriņu/ekonomiju. Cik gāzes/malkas/granulu/elektrības patērē tik siltuma iegūst. Protams, ņemot vērā katla lietderības koeficientu.
Vienkārši.
Ja gribi mieru gatavojies karam. Jo labāk būsi sgatavojies, jo mazāka iespēja, ka Tev uzbruks.
Baro savu armiju. Ja ne, barosi svešo.
Hmm. Nu kaut kā ne esmu pamanījis tādu kaiti. Man gan Subaru Outback 2.5 atmo ar CVT ('2015).
Nav info par degušo auto. Benzīns/dīzelis? Ieptiekšējā vēsture? Ir bijuši 2 Voyageri. Ar elektrosistēmu viss kārtībā. Ērts auto, tikai ir 2 problēmas. Liels nodoklis un rūsa labi ēd.