Nu te ir nedaudz cita filozofija. autobraucēji savā vairumā rēķinās ar citiem satiksmes dalībniekiem tomēr. Jā arī sodi te spēlē nozīmi. Bet velobraucēji principā nerēķinās ne ar vienu savā vairumā, jo tipa iestāstīts ir ka viņi "mazāk aizsargātie" un var darīt ko grib. Un ko tu viņam padarīsi ja tāds mērglis tev noskrāpēs durvi un parādot videjo pirkstu aizmīsies?
eidis rakstīja: Nē - hipsteri. Bet uz ielas neesmu redzējis pilnīgi nevienu konfliktu startētu no velomīļu puses. Tikai no autoidiotu. To viņiem vietas maz (parasti duras ar X5), to sarkanais esot jāievēro (onkas ar Pasātiem). Ā un gājēji arī gadās - kkad ne pārāk sen viens tāds apdāvinātais nogrūda velozaķi uz VEF tilta braucamās daļas.
Tie čaļi triko bezkaunīgi pamatā Itālijā, čakli uz aizrādīšanu DK, NL
Tipa "sarkanais esot jāievēro" Pag pag, tas tipa ja minies ar ciskdrilli, tad liec mīksto uz luksoforiem ja? Tagad k;adi jauni noteikumi parādijušies, vai?
msh rakstīja: Tam divdesmit pirmajam vienkārši ir bezpiedziņa, tāpēc arī spolē
Sarkasms, protams - bet nu tas atceroties situāciju kādus 8 gadus atpakaļ, kur ziema iestājās kamēr mans audī ar izravētu priekšas lukturu vadu buntu un vasaras diskiem stāvēja mājas priekšā - vajadzēja vēl aizbraukt uz Liepāju pēc cita bremžu pastiprinātāja un galvenā cilindra, tad nu ar mātes golfu, kam virsū ziemas riepas, Liepājā divās vietās gandrīz norakos - kad saliku savu audī, tad ar to bija jāaizbrauc no Nīcas uz Rucavu nomainīt ripuļus - starpība saķerē starp divām piedzītām ziemenēm un četrām piedzītām vasarenēm bija diezgan jūtama...
P.N. Man patīk dažādi interesanti teksti audī forumā no britiem kuri ir izdomājuši lietot ziemenes - kā viens savulaik atklāja, ja izmanto ziemenes, tad ziemā var pabraukt arī bez kvatras , un citam ziemenes sagādā bremzēšanas problēmu - ziemenes viņa bremzēšanas ceļu ir tā saīsinājušas ka pastāv risks ka aizmugurē braucošs vasareņu braucējs viņam ieliksies pakaļā, ko viņam attiecīgi ir jāierēķina savā bremzēšanas ceļā...
/ziemenes sagādā bremzēšanas problēmu - ziemenes viņa bremzēšanas ceļu ir tā saīsinājušas ka pastāv risks ka aizmugurē braucošs vasareņu braucējs viņam ieliksies pakaļā, ko viņam attiecīgi ir jāierēķina savā bremzēšanas ceļā../
Bet tā arī ir, nav ko ņirgt, normali cilvis noverte situaciju.Zinot, kas notiek apkart. Ja apdrosdinasinu vins dabus, bet... auto un, galvenais, laiks būs sačakarets. Normals vecis sarekina riskus.
Bradypus rakstīja: "Ļoti reti kuram auto var nobraukt kaut vai pārissimtu kilometru, kaut vai pa Latviju ar visām pilsētām, turot vienu roku uz stūres otru uz ātrumpārslēdzēja. Mierīgi un nepiespiesti."
O, jā. Tas ir viens no iemesliem garajos braucienos dot priekšroku Volvo. VW vispār ir katastrofa, neatkarīgi no modeļa. Īpaši neērts ir Toyota LC, bet vispār par Toyota parastajām mašīnām neko sliktu nevar teikt. Busu izvēlē abrīnojami ērts (pie stūres) ir klonētais Primastar/Vivaro/Traffic, diemžēl pasažieru komforts tur nav diezko augstā līemenī. VW busiem tieši pretēji.
Nu nezinu gan, man Volvo reāli nepatīk, ir braukts gan ar XC60, gan V40 garus gabalus, reāli besī. ar VW dažādiem, gan passāti, gan golfi, gan transportieris, nekādas problēmas. Bet gan jau katram savs.
Es esmu samērā daudz nobraucis ar VW Transportieri. Arī ar Reno Trafiku. Arī ar Ford Tourneo. Nu teiksim kopā kādi 100k km toč, lai varētu objektīvi izvērtēt. Bija tādi darba auto ar labu ikdienas noskrējumu. Nu tad varu teikt, ka trafiks bija pats briesmīgākais no tiem. tālāk fords, bet par transportieri nevienu sliktu vārdu pateikt nevaru no braukšanas viedokļa. Būtu par savu naudu jāpērk, vw bez variantiem.
Neko no minētā neesmu gada laikā novērojis. Nekādas problēmas ar savienojumiem. Glabāt vienkārši un kompakti, satin vadu, aptin augstspiediena sļauku apkārt un noliec šķūnītī/garāžā stūrī lai glabājas. Par vada garumu arī sūdzeties nevar, man pietiek, ja pareizi noliek, nekur nekas uz savienojumu netek un nesmidzina. Katrā ziņā var jau būt ka ir kaut kas labāks/dārgāks, bet mani pilnībā apmierina arī šis pats.
Ir lietošanā pats lētakais karčeris kads nu viņiem tur taja kataloga ir. Modeli toč nepateikšu. Nu jau kadu gadu lietojas, neko sliktu pateikt nevar. Mazgaju gan auto, gan arī pagalma betonu, tur bij opcija ar pribambasu, kas tipa naca cena ieksa, tada rotejoša sprausla patio tīrišanai. Piepirku klat auto rotejoso birsti, jo slinkums pašam ar roķelem berzt Bet ta pašī normali. Netiek lietots 8 stundas dienā, tas gan jasaka.
Nav jau tiiik vienkārši. Ir auto, kam bez luktura izņemšanas tai spuldzei klāt netikt un ne katrs, vēl jo vairāk, katra, spēj tādas operācijas izveikt uz ceļa, un arī instrumentu kaste mūsdienās līdzi vadāta netiek.
Es tā saprotu, ka tev nav vispār nekādas sajēgas par to, kas ir LeMans 24h. Tā nav gonka, kur galvenais mazāks degvielas patēriņš. Ta ir gonka, kurā uzvar tie, kuri visvairāk spēj nobraukt 24h laikā. Un tam dīzeļmotoram ar ekonomiju ir stipri attāls sakars. Jā, ir vajadzīgi mazāk pitstopi, bet tajā pašā ir jābūt ātrumam, pie tam labam ātrumam, jo turpat uz pēdām bija arī Peugeot ar savu hdi dīzeli. Un te sausā statistika, kas liecina, ka Lemānā nobrauktais attālums ir stipri līdzīgs gan benzīna, gan dīzeļa, gan pēdejo gadu uzvarētājiem hibrīdiem. en.wikipedia.org/wiki/List_of_24_Hours_of_Le_Mans_winners
Nekad nav paticis ne 1. ne 2. golfa salons, pat ne 3. kaut cik normali saka palikt ar 4. paaudzi. Otrajam golfam tur viss ka cirvi iztests, passatam to gadu tas pats.
Nu GTi Golfs 2 ar 16v nav nemaz tāds nīkulis. Tas ka tur salons ir nekāds un viss cits #ir slikti no mūsdienu komforta viedokļa, to atsver uzturēšanas izmaksas un tīri laba dinamika.
Hyundai WRC auto ir ļoti pat konkurētspējīgi. Tā kā jānovēl veiksme Ottam. Tā nākamgad būs zvaigžņu komanda ar diviem jaunajiem talantiem plus Loebs un Sordo ar pieredzi.
Tas tipa viņi domā, ka 72k ir katram pieejams cipars. Malači, neko teikt. Man gan drīzāk liekas, ka tas, kuram brīvi pieejamas 70 pakas, atradīs arī vel dažas, lai nokomplektetu uz max range.
Lai nodotu tiesu izpildītājiem, vispirms ir jābūt tiesai. Tā kā Rietumos tas process ir dārgs un ne vienmēr prasītājs vinnē, tad 95% gadījumu līdz tiesai nekas neaiziet, vismaz UK.
No UK nekas bez foto un pilnas informācijas tāpat vien atnākt nevar. Nav bilde, nav nekas. Un principā visi šie UK parking kantori mēģina na šaru uzvārīties, un momentā pieklust, ja viņiem nav 150% taisnība.
A tagad pastāsti, ka klientam dabūt to Sharanu, ja viņš negrib braukt ne ar opeli, ne fordu ne tamlīdzīgu, kaut vai tīri no ergonomikas viedokļa līmenī patīk/nepatīk. Vot i jāshēmo gribi vai negribi. Būtu normāli uzrakstījuši tur x% no oficiālās cenu lapas nost valsts iestādēm, nekādas shēmas nebūtu.
Ja nav nekas pret frančiem, tad Renault Grand Scenic virzienā ir vērts palūkot. Ir sanācis kādu nedēļu palietot un neko negatīvu ne salona transformācijas ziņā, ne vadāmībā un gaitas komfortā nepamanīju.
Seat Alhambra. Atšķiras tikai ar paneļa apgaismojuma krāsu, nedaudz savādāku lukturu dizainu un ražotāja logo. Tiek ražots tajā pašā rūpnīcā. Un, jā, 7 vietīgajai versijai tie beņķi smuki ielokās grīdā, tā kā tur viss ir labi.
Nu te ir nedaudz cita filozofija. autobraucēji savā vairumā rēķinās ar citiem satiksmes dalībniekiem tomēr. Jā arī sodi te spēlē nozīmi. Bet velobraucēji principā nerēķinās ne ar vienu savā vairumā, jo tipa iestāstīts ir ka viņi "mazāk aizsargātie" un var darīt ko grib. Un ko tu viņam padarīsi ja tāds mērglis tev noskrāpēs durvi un parādot videjo pirkstu aizmīsies?