kādreiz tādas lietas darīja Cēsīs ARR ... precīzāk gan neko nezinu ...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
kādreiz tādas lietas darīja Cēsīs ARR ... precīzāk gan neko nezinu ...
hammers rakstīja:
KurBads rakstīja:
njaa ... gribaas jau, ka pietiktu ar to pasu PDA kāds ir ... izmantoju tikai un vienigi navigacijai un jaunu prieks tam pirkt kaut kaa nevelk ... tad jau uzreiz par PNA jaadomaa ...
skait, ka tur nekādas gudrības nav attiecībā uz SD kartes izvēli ... lietoju 512 MB high-speed SD ... varbut karte ir "par lielu" ...
Nu savas domas par PNA esmu jau laikam vairaakkaartiigi teicis - Pa to cenu, ko tie PNA "tamagochi" maksaa, sanaak labu labais PDA ( ar stipri vien lielaaku/plashaaku izmantoshanas iespeeju klaastu un NEESI piesiets pie viena konkreeta softa )
SD kartes aatrumam vareetu buut lielaaka noziime fotografeejot ar lielas izshkjirtspeejas kameraam - lai aatraak tos xxMb bilzhukus iedziitu kartee max iisaakaa laikaa. Plaukstdatoros, nestraadaajot ar lieliem grafiskiem failiem, shim kartes aatrumam nevareetu buut tik lielai noziime.
Vismaz neesmu jutis atshkjiriibu lietojot SD vispaar bez aatruma noraades un ar 150x . Driizaak jau tieshaam procesora aatrums un RAM atminja svariigaaka.
taatad jaamegina labāks pda ...
hammers rakstīja:
KurBads rakstīja:
hammers rakstīja:
KurBads rakstīja: eu, speci - ko darīt, lai Destinators kartes kustinātu ātrāk? Vai tur var palīdzēt tikai niknāks procis? Origināli iegādāto karti kustina apmierinosi, bet pasa grieztās un rakstiitās bremzē ...?
Savulaik no Destinatora atteicos tieshi shii pasha iemesla deelj - bremze un neregulaaras/neizprotamas uzkaarshanaas.
nu es pameeginaju TomTom 5 un rezultāts bija daudz sliktaaks ...
Vai tas nozimee, ka 266mHz nevelk navigāciju?
Ko iesaki?
Man Destinators arii staaveeja uz Mitac Mio DigiWalker 168 ar
CPU Intel® Xscale 300 MHz , bet nu 5 TomToms arii uz taa gaaja labaak.
Shobriid izmantoju FujitsuSiemens PocketLOOX N560 ar PXA270-624MHz un VGA ekraanu 640x480 pix (Sleeptaa reklaama )
No softiem izmantoju to pashu TT6, Navigon (vieniigais, kursh taa leenaak straadaa starteejoties), iGO, OziExplorer + visaadas mazaakas un specifiskaakas programminjas dazhaadiem dziives gadiijumiem.
Varbuut tieshaam Tev procesors aatraaks prasaas
njaa ... gribaas jau, ka pietiktu ar to pasu PDA kāds ir ... izmantoju tikai un vienigi navigacijai un jaunu prieks tam pirkt kaut kaa nevelk ... tad jau uzreiz par PNA jaadomaa ...
skait, ka tur nekādas gudrības nav attiecībā uz SD kartes izvēli ... lietoju 512 MB high-speed SD ... varbut karte ir "par lielu" ...
Atvars rakstīja: Tikko nobraucu ar kemperi 5oookm. Biju Čehijā, Vācijā, Polijā. Ņēmu auto no www.note.lv un esmu ļoti apmierināts ar Fiat piedāvāto aprīkojumu un konfortu. Kas attiecas uz degvielas patēri;nu tad vidējās bija 12l uz 100km. Uudeni uzpildīt gan ir problēma, jo reti kurā tankā ir krāns ar garo trubu. Jāņem līdi ir klasiskā leijkanna lai papildinātu ūdens krājumus. Galvenā uzmanība ir jāpievērš a/m augstumam lai niebraugtu tunelī un nenonestu sev jumtu.
nu un Tavi secinājumi par vidējo ātrumu, vai uz bānja es varēšu savus 110 kmh vismaz noturēt?
hammers rakstīja:
KurBads rakstīja: eu, speci - ko darīt, lai Destinators kartes kustinātu ātrāk? Vai tur var palīdzēt tikai niknāks procis? Origināli iegādāto karti kustina apmierinosi, bet pasa grieztās un rakstiitās bremzē ...?
Savulaik no Destinatora atteicos tieshi shii pasha iemesla deelj - bremze un neregulaaras/neizprotamas uzkaarshanaas.
nu es pameeginaju TomTom 5 un rezultāts bija daudz sliktaaks ...
Vai tas nozimee, ka 266mHz nevelk navigāciju?
Ko iesaki?
KurBads rakstīja: vai kaads ir saskāries ar šiem variantiem ... vilinoši, bet izskatās aizdomīgi:
KurBads rakstīja: vai kāds pazīst šādus pakalpojumus www.easyterra.com/...
vai
cars-for-less-car-rent.com/... ://cars-for-less-car-rent.com/deals/norway/
vini piedāvā auto jebkurā pasaules malā, bet reāli no www vipār nav redzmas, kādā kompānijā tas auto ir jāpaņem, ir tikai lidostas vai kaut kaadas adreses pilsētās, piem., Rīgā tas ir Tērbatas 10/12 ...
Tas nav kaut kas neīsts?
Un cenas ir zemaakas par kādiem 20% ...
ha ha ... pats njemu un norezerveju caur autoeurope.com - tie ir i-neta brokeri, kas tikai caur sevi rezerve auto pie visiem parastajiem rent-a-car kantoriem. Norvegijaa dabutuju autinju par saviem 30% letaak nekaa butu bijis rezervejot pa tieso pie Hertz`a ...
eu, speci - ko darīt, lai Destinators kartes kustinātu ātrāk? Vai tur var palīdzēt tikai niknāks procis? Origināli iegādāto karti kustina apmierinosi, bet pasa grieztās un rakstiitās bremzē ...?
arko2 rakstīja: moš kāds var ieteikt kādu normālu offroad navigācijas softu priekš WinMobile5
lietoju Destinator un nesudzos (ties tas attiecas uz R-Eiropu), esmu pieradis un citu megināt negribas.
Jāskatās vienīgi, lai PDA būtu gana ātrs uz spētu grozīt karti ... mans 266mhz PDA divainu iemeslu dēl nespēj pavilkt līdzi ~100 MB kartes, kas ierakstiitas uz SD, lai arī oriģinālo (kas nāca līdzi) BENELUX (arīi ap 100 MB) kustina. Pasa rakstiitaas bremzee ...
subaru rakstīja: vot tapē es nepirku pliku NAVI ierīci, bet gan plaukstdatoru - HP iPAQ.
Tam nāca virū ritumeiropas tomtoms ...
Priekš LV uzinstalēju Vācijā ražotu DESTINATOR 6.
Tāc tam iekš www.torrents.ru atradu austrumeiropas karti TomTomam - ieinstalēju, atradu tabletīti tai kartei un izārstēju - vispābā - no problems
Bet nu LV tur nav baigi detalizēta - tikai 62 % ... (lietuva esmot 99 % )
vai Destinatoram ir dabujama pilna LV parklajuma karte?
nu lūk - SUV vs. vieglais auto 4x4 ...
cik tālu no SUVa atpaliks tāda Octavia 4x4 kaut kādos meza celjos, dublos ...?
respektiivi, vai SUVs iekabinās tikai ar paaugstinaato klirensu un dos iespēju tik ātri neuzsseties "uz vēdera" kā vieglais auto 4x4 ... vai arī SUVam par labu nostrādās arī kas cits ...?
vai no vieglā auto 4x4 variantā ir kas vairāk nekā tikai papildus drosība/spējas uz slidena celja?
kā īsti ir ar garantiju? Vai tiešām regulārās apkopes (eļļas maiņas, bremžu uzlikas etc.) jāveic tikai un vienīgi attiecīgās markas autorizētajā servisā, lai garantija būtu spēkā?
Gasjs rakstīja: 2 Magistrs:
Ir jau starpība, kam to auto pērk. Ja regulāri jāšķērso dzelzceļš neatļautās vietās, tad toč vajag visādus Pajero utml. Aber ja ikdienā ir jāšķērso tikai tramvajsliedes legālās vietās (un kur nav sliežu remonts), tad tāds Santa Fe der pat ļoti. Jo Rīgā bez pūlēm var atrast vietas, kur ne-paaugstinātas caurgājības auto uz legālas brauktuves var atrauties pa vēderu.
nu lūk tam arī tas auto ir vajadzīgs, kā arī kādā meza celā kādreiz iebrauk, kur ar vieglo būtu jāšļūc uz vēdera ...
un Mitsu tiešām būs būtiski dārgāks, pie tam, palasot avtorevju.ru, kur salīdzināti Santa Fe un Outlanders, rezerves daļu cenas Hyundajam ir akurāti 1/2 no Mitsu ...
Un Pajero jau ir cita klase. Santa Fe ir vienā svaru kategorijā ar Outlanderu, kas ir tāds jocīgs ...
krupiss rakstīja:
KurBads rakstīja:
rudens68 rakstīja: Domāju ,ka stipri dārgākajam un prestižākajam santafe ,ar kvalitāti jābūt visam ok
nu lūk ... jaunu auto aplūkojot salonā liekas, ka viss ir baigi skaisti ... apdares kavlitāte liekas gana laba ... bet, kas ar to auto notiek pēc gada vai vairāk uz LV ceļiem ... vai vinjs neizgrab?
saprotu, ka Santa Fe ir tikai SUVs un bezceljam nav piemērots ... un tam arī man viņš nemaz nav vajadzīgs ... pietiktu vienkārši ar labāku caurgājamību ziemā kādā ieputinātā ceļā, uz sniega un vasarā sēnēs aizbraukt ...
Uz amsterdamu labaak brauc ar lidmashiinu!
seenes arii LV var atrast ...
DeSuns rakstīja: ka Audi TT kabrioleta variantaa aizmuguree neviens nevar ieseesties, bet kaa ar nekabrioletiem? Tur ir vieta kaadam aizmuguree ieseesties?
NAV, ja neskaita "ceļi aiz ausīm" pozu ... un arī grabažniekā ... kastes, nu tortes kasti ieliksi, bet banānu kasti nē ...
rudens68 rakstīja: Domāju ,ka stipri dārgākajam un prestižākajam santafe ,ar kvalitāti jābūt visam ok
nu lūk ... jaunu auto aplūkojot salonā liekas, ka viss ir baigi skaisti ... apdares kavlitāte liekas gana laba ... bet, kas ar to auto notiek pēc gada vai vairāk uz LV ceļiem ... vai vinjs neizgrab?
saprotu, ka Santa Fe ir tikai SUVs un bezceljam nav piemērots ... un tam arī man viņš nemaz nav vajadzīgs ... pietiktu vienkārši ar labāku caurgājamību ziemā kādā ieputinātā ceļā, uz sniega un vasarā sēnēs aizbraukt ...
no tad par to hundaju komentējiet un nevis par Jelgavas policistu ...
Marchiks_ rakstīja: Vienīgais ņemamais no hyundai "džipiem" ir tarakāns.
kapē tā? kas vainas Santa Fe?
siamriP rakstīja: fiška manuprāt slēpjās apstāklī, ka motora parametri ir saregulēti nevis lai dabūtu augstāko iespējamo jaudu, bet gan lai kaitīgie izmeši trāpītu eironormās.....
bio iekšā ir vairāk ūdeņraža un mazāk oglekļa - vieglāk deg un dod mazāk "kaitīgo" gāzu
līdz ar to dzinējā sapūš vairāk degvielas un dabū garāku krānu
arī tas ir iespējams, ka auto ar parasto benzīnu saprogrammējas
uz mazākiem hp, lai atbilstu izmesū normām, bet sajūtot bio uz mēles, pārprogrammē iestatījumus, t.sk., turbo spiedienu ...
tomēr pamatpatiesība varētu būt gauži vienkārša, ka turbīna vienkārši aizgriežas tālāk pateicoties vēlākai detonācijai ...
Zoo rakstīja: bet spirtam ir mazaaka kaloritaate imho..taapat kaa gaazei...
un oktaanskaitlis abiem 2 paari pa 100
tad jau ar gaazi arii buutu jaaiet lopaa...
es saprotu, ka E85 ir 9 daljas benziina, un 1 dalja spirta...ne jau tiiru spirtu kurina...
par šo gan nespēšu komentēt ...
Zoo rakstīja:
tad jau saab elementaaraakais tuunings sanaak noemuleet knock-sensor un griezham hp virsuu liidz bezgaliibai
nee-tur jaabuut kkam citam ...
bet šeit: protams, var noņemt knoc-sensoru, likvidēt visu APC sistēmu un manuāli uzgriezt turbīnas spiedienu (caur wastegate vai ar manual boost controller palīdzību) debesīs un ... uzspridzināt motoru ... apejot APC nekas labāks nesanāks.
Tur jau ir tā sāls tajā APC, ka tas dod iespēju maksimāli izmanot motora iespējas pie attiecīgās kvalitātes degvielas ...
Tajā pat laikā ir iespējams uzlabot APC darbību "spēlējoties" ar tajā iestatīto MAX turbo spiedienu un spiediena augšanas/kāpšanas straujumu ...
900 OG gadījumā no 175hp turbo motora cilvēki samērā viegli pārkāpj 200hp slieksni bez iejaukšanās pašā motorā (uzstādot efektīvākus inetrcoolerus, degvielas spiediena regulatorus, ieplūdes/izplūdes gabalsu ...), bet ir arī 300+ eksemplāri, kas gan nozīmē motora pārbūvi, virzuļus, atbilstošas sadalenes etc.
Zoo rakstīja:
... bet vai esi drošs, ka tur nav maarketinga triks-kkaads performance čips iešuuts vai kaalai taa kulba kusteetos tikai un vieniigi tas E-85 dod tos zirgus klaat
nezinu, kas kur iešūts, bet parastais 2,0 zemspiediena turbo motors ar 95.-kto bendzu attīsta tam normāli paredzētos 150hp, kamēr tas pats motors ar bio attīsta 180 ... manā saprašānā triks slēpjas tajā, ka biodegvielai ir augstāks oktānskaitlis, līdz ar to ar šo degvielu motora detonēšana iespējama daudz vēlāk nekā ar E-95, kas, attiecīgi, ļauj SAAB motora vadības blokam atļaut celt turbo spiedienu augstāk maksimāli izmantojot degvielas augsto oktānskaitli ...
Jau kopš 80.to gadu vidus ieviestā SAAB APC sistēma ļauj regulēt turbīnas spiedienu (un attiecīgi arī hp) atkarībā no degvielas kvalitātes. Tā klausās motora detonāciju un ļauj celt ieplūdes spiedienu līdz notiek detonācija. Jo labāks benzīns, jo vēlāk detonē, jo augstāks turbo spiediens un vairāk zirgu ...
Tieši ar šo, tam laikam unikālo sistēmu, SAABs spēja no relatīvi neliela tilpuma motora ar turbīnas palīdzību "izžmiegt" maksimālu jaudu un saprātīgu patēriņu. Tajā pat laikā turbo motriem bez šādas advancētas detonācijas monitoringa/aizsardzības sistēmas turbīnas spiediens bija drauds un drošības nolūkos to nevarēja celt pārāk augstu un bija nepieciešams atstāt noteiktu "drošības rezervi" ierobežojot spiedienu vai darbinot motoru tikai ar augstākās kvalitātes degvielu ...
ar biodīzeli laikam ir savādāk
Zoo rakstīja:
un kursh te teica, ka jauda pieaugot vai tas ir iespeejamsman skjiet, ka nee...
runāju par 9-5 bioPower, t.i., 2,0t, kas barots ar E-95 dod 150hp, bet tai pašā laikā ar E-85 dod 180hp
konkrētāka info šeit:
testa braucienā ar BioPower, kas gan tajā brīdī bija pildīts ar parastu degvielu un uzvedās kā parasts saab`s ... bio dodot + 30 hp
kur dabuut Destinator jaunās 2007.g. LV kartes?
edijzz rakstīja:
GuntisG rakstīja: Gan jau kaut kas nebij kā parasti, piemēram, tas melnais kaķis, kas gulēja uz kapota promejot izlēma atstāt "vizītkarti"
Bet ja nopietni, tad DI kirdik. Labāk ar tehniskajiem jautājumiem vērsies saabclub.lv diskusijās.
Paldies,bet kas ir DI?
DIRECT IGNITION kasete - vaarstu vaaka viduu, kur sveces ...
Cullmann rakstīja: TOYOTA Avensis 2005g problema ar Xenonu pka ir par blavu nevar neko tumsa redzet.
Nomainiju spuldzites, bet efekta nekada. Kura servisa par shadam lietam var griezties? Varbut kadi ieteikumi?
Nu tā ... man bija tieši šī pati sitūācija, tikai ksenons izbeidzās krietni ātrāk ... jau pie ~ 50 000km ... itkā spīd, bet tik ļoti blāvi, ka tumšajā dienas laikā ar tuvajiem ceļu redzēt gandrīz nevar, jo īpaši slapjā laikā ...
Prasīju servisā, lai nomaina spuldzes, domāju, ka tas vienkārši ... šie pateica, ka spuldzes nomainīt nav iespējams un jāmaina visi lukturi ...
Nu tad tā viņi arī izdarīja (pa garantiju) ... nomainīja abus lukturus uz pilnīgi jauniem un tuvās gaismas atgriezās ...
Biju nedaudz samulsis par to, ka nevar nomainit tikai spuldzi, bet jāmaina viss lukturis ...
Tas gaj, jāatzīt, notik Belģijā ... varbūt šeit vienkārši viņi nemuļļājas ar spuldzi, bet uzreiz liek lukturi, verbūt tas sanāk dīlerim izdevīgāk, panjemt no razotāja jaunu lukturi, bet to veco "iesmērēt" kādam, kam jāmaina par savu naudu (ja garantija jau beigusies ...).
Saprotu, ka ksenona spuldzes muužs ir ierobežots, viņa nepārdeg kā parstā spuldze, bet vienkārši ksenons ar laiku sadeg/iztvaiko un gaismas nav ... tomēr ceru, ka eventuāli viņas ir maināmas tikai spuldzes, pēc nākamajiem 50 000 nevajadzēs likt atkal jaunus lukturus ...