Kārtot: Augošā secībā
didzisk 25.05.2020 15:43

Itāliski rakstīts "Sūdi ar bremzēm, steidzīgi meklē palīdzību!" (servisu). Un lampiņas - bremze, stāvbremze, akumulators (varētu būt tikai tāpēc, ka motors nerūc), un ABS/ESP. Un pašā vidū - vispārējā trauksmes zīme.

Mans vecais Mersis bļāva par ABS un ESP, kad ar sensoriem bija kādas ziepes. Piemēram, kad viena riepa par tukšu, iebrauc bedrē un viņam visa sajēga par riteņa griešanos pazūd. Pārstartējot auto - atjēdzas. Vai izbraucot caur dziļu slapju sniegu - sensori aizķep, vai kas tamlīdzīgs.

Bet ja tas nav vienkārši bremžu šķidruma līmenis, tad bez servisa droši vien neiztikt.

didzisk 19.05.2020 14:23

Pagaidi. Oma likums ir I=U/R.

didzisk 15.05.2020 23:54

Mana pieredze ir ar pretējo - Mersim (2,6 litru sešcilindru motors) viens aķis nosprāga, nopirku jaunu, nopirku arī padārgu lādētāju. Ziemās mēnesī reizi uzliku pielādēt līdz galam. Rezultātā kad pārdevu ar 8 gadus vecu akumulatoru, joprojām nebija nekādu pazīmju, ka tas būtu vecs, viegli iegrieza gan ziemā, gan vasarā. Šim lādētājam bija arī ziemas režīms, tad viņš droši vien deva visus 15 voltus. Un arī "atjaunošanas" režīms, lai mēģinātu atdzīvināt sūdīgu aķi.

Baumas, ko es esmu dzirdējis par lētajiem ir, ka viņi virs 12 nedod, vārdu sakot nopietnam aķim un it sevišķi problemātiskam var arī nepietikt. Cik tas aktuāli mūsdienās, nezinu, bet toreiz man lētais nelādēja kā vajag.

Cik mana pieredze šajā gadījumā ir noderīga, nezinu. Es to pēdējo reizi pirku 2009. gadā, droši vien elektronika ir nenormāli attīstījusies un arī mana vajadzība bija cita.

didzisk 29.09.2017 23:01

Tāpat kā ķēdes, arī zeķes domātas vairāk ārkārtas gadījumiem. Princips tur ir savādāks nekā ķēdēm - samīcot sniegu, virsma, pa kuru slīd riepa, kļūst mitra. Šī mikroskopiskā ūdens kārtiņa padara sniegu slidenu. Tas pats princips darbojas arī slidām uz ledus, tās arī slīd pa ūdens slānīti.

Zeķes šo ūdeni iesūc/aizvada/neitralizē un sanāk braukt kā pie -20 grādiem - vairs nav tik slidens.

didzisk 19.07.2007 10:09

2002. gads gan ir tik jauns, ka visas auto sistēmas vada elektronika. Šo elektroniku ir viegli nokaut, neuzmanīgi "piepīpējot". Tieši tāpēc tiek tirgoti speciāli, dārgāki piepīpēšanas vadi ar kaut kādiem klučiem virsū (es tā kā būtu dzirdējis, ka dzirksteļu slāpēšanai).

Bet to jau Tu noteikti zināji un tik neuzmanīgi nerīkojies.

didzisk 16.01.2006 10:44

Vienā testā norvēģu autožurnāls ir devis šitādu vērtējumu. Nezinu, pēc kādām pazīmēm viņi ir tos aķus atlasījuši, vai kur tos var nopirkt, bet secinājums ir sekojošs:

Labākie:

Euroglobe 56285, S¸nnak/Exide Powerline 56801, S¸nnak/Exide Maxxima 900 un "zināmā mērā" (nezinu, kāpēc tā formulēts) Delphi Standard S68AL. Sliktākie Fulmen 060428 og Scanbrit 365. Vartas un Boschi bija kaut kur starp vidu un lejas galu.

didzisk 17.03.2004 14:20

Kāds te sūdzējās, ka salīdzinošais tests nav autoreview internetā. Te ir, cik es saprotu, tas pats tests (uz auto ir arī autoreview logo)

www.motor.no/pdf/44_49_MO0204_DEKKTEST.pdf

Norvēģiski gan, bet punktus jau tāpat jebkurš sapratīs.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti