Mazmotors, dīzelis, kompaktklase, iespējams bāzes komplektācijā . Laiks iet un cilvēki "pieaug" un netic brīnumiem, ka šāds auto bijis bagātnieka lietojumā un tiek pārdots, tikai tāpēc ka apnicis . Modernais dīzelis ir pārāk sarežģīti dārgs, lai riskētu un pirktu tādu lietotu. Izliec pats savu domu, kāpēc nākamais Tavs auto ir benzīns. Šādiem auto Latvijā manuprāt vienkārši nav pieprasījuma. Spiedīgi nav no pārdevēja, ir slikta reklāma , ja pircējam būtu "spiedīgi ir" tad divu nedēļu laikā kāds vismaz būtu painteresējies. Ne? Ieliec zemāko cenu cik esi gatavs saņemt, ja nu pēkšņi daudz interesenti, pārdod tam, kas labāk patīk bet pārdod. Auto tirdzniecība cik saprotu nav Tavs bizness, tā arī negūtā "peļņa" nebūs liela. Uz atlaidēm nepiekrīti, tā vienkāršā iemesla dēļ, ka neesi auto tirdzniecības profs .
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
VWfans rakstīja: Par to, ar cik lielu slodzi auto dzīts vai nav dzīts... Maksimālais ātrums Merivai 1,3 CDTI ir 157 km/h, Latvijā virs 100 km/h ir braukts reti. Ārzemju braucienos ātrākie gabali bija Lietuvas, Polijas un Vācijas bāņos, taču arī tajos braucām 110-120 km/h robežās. Strauji apdzīšanas manevri darīti reti, jo man nav tāds temperaments. Latvija kā valsts ir līdzena, tātad nav bijušas ilgas braukšanas pret kalniem kā tas varētu būt Šveicē vai Norvēģijā. Kur tad te tā lielā slodze priekš Merivas?
Viss Tevis uzskaitītais drīzāk ir uzverams ar "-" nevis "+". Saprāta robežās motoram ir jādarbojās pie normālām temperatūrām, eļļas spiedieniem, utt., utjp. šos apstākļus "sēņojot" uz gariem gabaliem Tu vienkārši nesasniedz, kas izsauc dzinēja ātrāku nolietošanu, tā pat kā to pārslogojot.