1.6. ātrumkārba – manuālā , pārnesumu skaits ne mazāks par pieciem;
1.7. priekšpiedziņa;
1.6. ātrumkārba – manuālā , pārnesumu skaits ne mazāks par pieciem;
1.7. priekšpiedziņa;
Paldies, kas izteicās.
Ir tāda interesanta lieta, kā pašvaldību iepirkumi.
Konkursa prasībās ir sekojošais:
1.3. motora tips – dīzeļmotors;
1.4. degvielas vidējais patēriņš - ne lielāks par 6 l uz 100 km;
1.5. motora jauda - ne mazāka par 100 Zs;
.
.
1.25. salona platums aizmugurējo sēdekļu rindā elkoņu līmenī – ne mazāks kā 1470 mm;
1.26. attālums no aizmugurējā sēdekļa sēdvietas malas līdz priekšējam sēdeklim, kas maksimāli atbīdīts no stūres – ne mazāks kā 280 mm
Pirmais konkurs beidzās bez rezultātiem, jo paši nebija nodefinējuši aizmugurējā salona mērīšanas vietu. Savukārt otrajā par automobiļa iepirkumu ir izlabots 1.25 (tika samainīts no 1450 uz 1470 mm) un papildinātas ar 1.26 punktu.
Un šeit rodas jautājums: kādu "limuzīnu" ar šādu mazmotoru var iedabūt šajos parametros.
Paskatoties vietējo ražotāju lapās nevarēju atrast šo otro (1.26) izmēra norādījumu. Tas pats attiecas uz ražotāju nevietējām lapām.
Iekš autoreview.ru tas atbīdītais izmērs izskatās normālā sēdēšanas pozīcijā.
PDC priekšā un aizmugurē ieslēdzas ieslēdzot atpakaļgaitu. Priekšējie izslēdzas kad pārsniedz 16 km/h vai izslēdz aizdedzi.
2006. gada. Negrands. Šim auto ir pilnīgi taisna salona grīda. Bīdāmās sānu durvis. Plašs jo plašs salons. 7 vietas. Dzinējs 2.8 CRD ar automātu ir ar pilnīgi normālu dinamiku. Degvielas patēriņš ārpusē no 7.5, pilsētā līdz 12 l. Atsevišķi dīzeļi var pilnībā darboties ar 100% biodīzeli (lietošana uz lietotāja atbildību). Atsevišķiem modeļiem sānu durvju atbīdīšana un aizbīdīšana no tālvadības pults. Elektriskais vadītāja sēdeklis ir saregulējams ērtai sēdēšanai.
Skatoties pēc bildēm iespējams negranda sēdekļi salonā ērtāki sēdēšanai.
SuperNeto kādreiz pa mazām naudām bija spīdīgie priekšējā loga pārklāji. Vakarā \"ausis\" pārklājam iespied durvju stenderē un no rīta pārklāju iemet grabažniekā.
Ford Transit Connect. Mazie varianti, lielie varianti.
Sarkanajiem numuriem arī ir OCTA apdrošināšana.
Soivs, soivs.lv/...
Cik ir likts, problēmas nav bijušas.
Sastrēgumi Jelgavā rodas virzienā uz centru pie Driksas tilta un RAF dzīvojamā masīva luksofora darba dienās laikposmā no 17iem līdz 18iem. Kad pieļauju bars dobelnieku un otrpusjelgavas atgriežas no Rīgas. Ērtāk būtu braukt pa apvedceļu apkārt Jelgavai, bet jamie izvēlas stāvēt sastrēgumā un gaidīt pie luksoforiem.
Pasātam kad bija beigts t devējs max ko rādīja bija 70. Tad nobeidzās. Nopirku jaunu kreiso, tas savukārt rādīja pa 20 grādiem vairāk kā ir patiesībā. Beigās nācās pirkt oriģinālu.
Leju 100% tīru bio, VW 1.6 TDi, 88. Jaudas zudumi 0. Patēriņš iepriekšējais, t.i. zem 8l, bet max spaidot.
Francijā drīkst šķaidīt līdz 5% ar bio. Tas tiek darīts jau rūpnīcās. Tankos un pircējs pat nezin ka tas braukā ar šķaidītu dīzeļdegvielu.
imits rakstīja:Ir kāds lējis TDI dzinējos??? kādas atsauksmes??
VW Passat 1.6 TDI, '88. Pašu ražojums, bez problēmām.
Par jaunākiem lasīt lietotāja rokasgrāmatā.
Norādīts, kuriem auto var brīvi gāzt un kuriem nē un kas jāizdara, lai varētu. Bet mūsu galā tiek liets arī tiem, kuriem it kā nevar gāzt.
Tā kā katram vajag novērtēt sava auto iespējas.
Tik Vācijā šādus pūtējus ņem priekšā smagāk.
Datorizētā attēlu apstrāde uz mūžu.
Kurš skatījās pirmskvalifikācijas farsu? +20s labākajam laikam. Ļoti aizraujoši.
Tad kad būs 2.4 l un 8 cilindru motori, tad būs jautrāk!? Ilgi vairs nav jāgaida.
Jelgavas rajona padome/pašvaldība. Automašīnas iepirkums.