Savukārt, ja nečīkstēs, iespējams, būs pārspriegojis, un tad uztraukties vajadzēs par to
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Savukārt, ja nečīkstēs, iespējams, būs pārspriegojis, un tad uztraukties vajadzēs par to
x_rays rakstīja: Shobrid braukaju ar focus 2009 - nu pilniga miskaste, labi ka jamocas tik lidz pirmdienai
Kāpēc īsti focus ir miskaste ?
Stundu likmi aprēķina saskaņā ar etalonmehāniķa, kurš glabājas Parīzes mēru un svaru birojā blakus zirgspēka etalonam, darba tempu.
/te viens ģēnijs teica, ka varot arii seedeet tiešā iedarbiibaa...
ap 1950. gadu tiešām taads viedoklis pastaaveeja,/ -- Apstarošanu ar kvarca lampām veica gan visu padomju laiku, ne tikai "1950.g" . Parastais medicīniskais lampas tips bija DRT-375 ( domāts 375 W , DRT ar krievu burtiem ) . Lampai bija induktīvs balasts -drosele. Vispār, domāju, ka lampas dezinfekcijas spēju raksturo ozona smarža, ja tās nav , lampa ir mazjaudīgs štrunts. Vēl Latvijā tika ražots mazjaudīgs sadzīves variants, saucās SAULE, kur balasts bija sildelementi.
Runājot, par "Tranajas sistēmu" ,nekā utopiska (ja atsakāmies no ierēdņu uzspridzināšanas ) tur nav. Piemēram, kāpēc nevarētu noteikt ,piemēram, Satiksmes ministram 100 000 balsu limitu gada laikā. Proti, ja gada laikā Cimdara kantorī iegriežas ( vai iesniedz savu balsi ar e-parakstu ) 100 000 balstiesīgu vēlētāju, tad Satiksmes ministrs zaudē amatu. Līdzīgu sistēmu varētu piemērot visiem ministriem un deputātiem.
Izlasot vai dzirdot vārdus "politiskā atbildība", man katrreiz ataust atmiņā fantastikas stāsts "Ceļojums uz Tranaju". Tajā attēlota sabiedrība, kurā katrai augsti stāvošai amatpersonai obligāti jānēsā kaklā varas simbols- kukurūzas vālītes formas medaljons. Medaljons saturēja radiodetonatoru un spēcīgu sprāgstvielu. Katrs pilsonis ar balstiesībām, ja viņam ierēdņa darbība izteikti nepatika, varēja aiziet uz "sabiedrisko vērtējumu biroju" un nodot balsi pret šo ierēdni. Ja balsu skaits sasniedza ierēdņa postenim noteikto limitu, uz amatpersonas medaljonu tika nosūtīts signāls medaljonu, un saprotams, ierēdni, uzspridzināt. Šī metode tikusi atzīta par labāko , kā sabiedrība var kontrolēt augstu amatpersonu darbību
Mazgajot lietota auto motorus, var ciest devēji, kas pie motora, piem. temperatūras devējs - siltam motoram dod tādu signālu, ka auksts vai otrādi. Ja uz paneļa normāli ,tas var neko nenozīmēt, jo mēdz būt sistēmas, kur viens devējs dod signālu uz paneli, otrs - uz automātiku, nezinu gan, kā Fordam. Es domāju, ka lietotu auto devēju plastmasas un gumijas izolatoros ir mikroplaisas, kurās saiet mazgāšanas šķīdums, pēc mazgāšanas šādu motoru ieslēdzot notiek elektrolīzes procesi, kuri vēl papildus kaut ko noārda.
Dīvaini, ka šajā diskusijā ekonomiskuma sakarā ne reizi netika pieminēts , ka pastāv arī auto ar gāzes iekārtu.
Būtībā jau vēl pastāv tāda lieta, kā redzes lāzerkorekcija. Bet mūsu valstī uz ceļa tomēr laba redze svarīgāka, kā daudz kur citur - lai savlaicīgi ievērtētu bedres un citus ceļa defektus.
Runājot par tilta finansējumu - drīz taču vajadzētu ienākt naudai par privatizējamo Telekomu - varētu virzīt tiltam , nevajadzētu aizņemties par šādiem procentiem. Atbildēt protams, var, ka valsts un pašvaldības finanses ir pavisam atšķirīgas lietas. Interesanti, vai Kalvītis naudu par Telekomu noguldīs uz vairāk%, kā 7% gadā ?
man ir viena ideja vienkāršai sistēmai - paņem daudzkontaktu spraudņa ligzdu, pārgiež visus svarīgākos vadus ( atskaitot ,protams signalizāciju, durvju atslēgu u.c. ) un galus pielodē pie minētās ligzdas brīvā secībā. Piemēram 1.vada galus pielodē pie spailēm 4 un 7, savukārt uz ligzdas spraudņa 4 un 7 savieno , tāpat ar citiem galiem ). Ligzdu pieskrūvē kaut kur pie paneļa. Atstājot auto ,spraudni paņem līdzi ,tādējādi ievērojami izjaucot auto elektrisko shēmu. Sliktā lieta ir tā, ka zaglis bakstoties varētu nosvilināt kādu dārgu mezglu, tāpēc jauniem un dārgiem auto metode nebūtu ieteicama
Ir skaidrs, ka dažas valstis varētu uz konkursu virzīt arī ar pirtsslotām izrotātu ēzeli, un tas ieņemtu vietu pirmajā desmitniekā. Turcija, Krievija ,agrākās Dienvidslāvijas valstis. Krievija bijušās PSRS valstu "bloka balsojuma" dēļ, Turcija dēļ turku diasporas Rietumeiropas valstīs ,Bulgārijā u.c. - agrākās Dienvidslāvijas valstis -gan Balkānu bloka balsojums, gan diaspora - tāpēc tik iespaidīgi rezultāti. Redzēs, cik ilgi R -Eiropas valstis šo situāciju pacietīs.
Napalms rakstīja:
uupis rakstīja:
Kāda cēloņsakarība ir starp telefona stabu lidotāju kurš tajā trāpa????
Ja gadījumā Volvo pārkāpa noteikumus, tad tāpēc tik apturēts. Tātad, ja viņš nebūtu pārkāpis - viņš nebūtu apturēts un nenotiktu tas kas notika.
Atkārtoju - šis ir tikai pieņēmums, es nezinu kā bija patiesībā. Un PROTAMS lidošanai uz 130 pa sānu joslu nav nekāda attaisnojuma
BET morāle ir tāda, ka dažreiz mūsu pašu šķietami maznozīmīga, bet tomēr nepareiza/ nelikumīga/amoºāla/etc rīcība ir pirmcēlonis lieliem mēsliem.
P.S. Protams, līdzjūtība cietušajiem.
Nu, atradās taču cilvēks, kurš tā uzmanīgi, bet tomēr, pakritizē Volvo vadītāju - sak, uzvedās tā, ka menti apturēja vietā, kur citiem jālido. nu, gan jau par to pašu ātrumu vai joslu slalomu - varbūt cilvēks izmisīgi centās braukt tā, lai netiktu klasificēts par sēni vai pensionāru.
vispār cienījamie šoseju ērgļi, kam laikam tomēr ar loģiku pašvaki, gan varētu atzīmēt, ka šajā konkrētajā gadījumā "vainīgs" bija nevis daudzkārt piesauktais "lēnais braucējs" ,bet gan pavisam "apstājies braucējs", tas taču ir vēl lielāks grēks, stāties nedrīkst ne traks, tur menti vai ne, jo tad var uzlikties virsū kāds zemu lidojošais, kurš, acīmredzot "prot braukt" un iespējams, beidzis "drošas braukšanas skolu"
Vecas riepas vajag krāt. Kad iestāsies degvielas krīze pa riktīgam, varēs izdevīgi pārdot. Jādomā, ka var sašķelt ar krekingu un pagatavot šķidru degvielu
Kad bija tas "upgreids" ? Kāda ir 6mazdas kuzova pretkorozijas apstrāde? Kāda ir pārgājamība pa sliktākiem ceļiem, salīdzinot ar Audi , piemēram ?
Pērc SantaFe, esi individualitāte, izcelies starp parastajiem lexistiem
Neiedarbināmie dīzeļi domāti lohiem, bet nenoslāpējamie - īstiem vīriem
ja kāds vēlas savākt nesarežģītu shēmu, labāk lietot maketplates, var nopirkt Tevalo, bet tur būs dārgi - lētāk bija Argusā ( www.argus.lv ) ,lētākās, starp citu, uz getinaksa ( par ko viens komentētājs rakstīja, ka tādas vismaz jau 10 gadus nelietojot . 12V lodāmurs varētu būt derīgs, pielodējot kādu galu auto shēmā lauka apstākļos, jo varētu barot no auto akumulatora ( piepīpētāja ligzdas). Pārdošanā gan tādus mūsdienās neesmu redzējis, varbūt Latgalītē. Varbūt tāpēc, ka ir alternatīva- ar miniatūru gāzes degli karsējams lodāmurs ( deglis lodāmura kātā ), kuram nevajag nekādu vadu. Taisnība, ka tagad daudz ko var lēti nopirkt gatavu, pīkstošās un mirgojošās lietas noteikti, bet ir arī ierīces, ko pašam iznāks izgatavot ātrāk vai lētāk, nekā sameklēt, kur tādas var dabūt gatavas,piemēram "elles mašīnas" elektronisko daļu vai signalizāciju malkas šķūnīša durvīm.
Focus braucēji, ja reiz atjaunojāt topiku, pastāstiet nedaudz sīkāk par savu pieredzi ar šiem auto. Vai piekare panes mūsu ceļus, vai remonti ir dārgi. Kā uzvedas motori ? Vai ir kādi raksturīgi defekti?
Vispār, pēc tehniskajiem datiem Mazdai 6 klīrenss ir lielāks, nekā kādam Audi 80 vai A4. Attiecībā uz Subāru , brīnos, kāpēc šajā topikā vēl nav parādījies tas subārists, kurš konsekventi lamāja Subārus pa visiem portāliem. Tikai tāpēc, ka viņam par remontu prasīja vairāk, kā viņš par savu Subāru bija samaksājis sākotnēji