Bradypus rakstīja: Kur tu esi redzējis Plug-in "prīmusu"?
Prius prime un prius plugin.
Bradypus rakstīja: Kur tu esi redzējis Plug-in "prīmusu"?
Prius prime un prius plugin.
Man par nelaimi kļūdijos par pāris stundām. Bet kāda tam jēga, lai kā negribētos globalizācijas apstākļos tas skars arī mūs.
Vai tiešām pasākums ies vaļā 23.februārī armijas dienā?
Nezinu, kā šim, bet v40 ar d3 2013 arī ēd eļļu aptuveni 1 - 1,5 litrs starp eļļas maiņām. Nobrauktums šobrīd ap 80t. Kaut kāds stulbums, jo atliek kādi 3 tūkstoši līdz maiņai un tad jāmeklē eļļa ko pieliet.
Nevarēju atrast veco topiku, bet piepildījās manas prognozes. Ja janvārī Norde reklamēja Nissan Leaf ar jauno atbalstu varēja iegādāties par ~22890 EUR, tad februārī jau par citu cenu.
Protams, ka nē. Bet nevar viennozīmīgi pasniegt, ka elektroauto apkope ir lētāka, ir jānorāda salīdiznot ar kuru tas būtu.
Cik zinu Tesla īpašnieki gan dzen tās uz Zviedriju remontēties, vismaz garantijas atsaukumus.
Skatoties, kas lētāk. Oficiālā versija, ir lētāk. Bet atsevišķos gadījumos nav. Piemēram Nordē salona filtra maiņa ar materiāliem ir kādi 70 EUR. Obligāta pieslēgšana pie kompja, lai pārbaudītu bateriju arī nepiciešama. No piekares pieļauju,ka izcenojumi ir tādi paši kā parastajiem.
Manā gadījumā apkoju izmaksas ir svārstījušās no 91 līdz 240 EUR.
Elementāri. Ja tas ir VAG grupas ražojums, tad tāda lieta bija pirmo uzspiedienu attaisās vadītāja durvju slēdzeni ar otro attaisās visas.
Programmēšanas vaina. Youtubē gan jau ir.
Man pilnībā pietiek 70mai Dash Cam 1S. Pasūtīju i-netā. Jau ir atmaksājies. Nogrieza ceļu un aizlaidās, apskādēju bamperu. Policijai ar ierakstu pietika, lai sagatavotu lēmumu un OCTA veiktu izmaksu. Reģistrēts vēl nav.
Visi ir bijuši lietoti. Pusei esmu bijis trešais īpašnieks. Ar auto bizness nav sasistīts, taču ilgāk 2-3 gadiem auto nevaru pabraukt, jo gribas jaunāku. Viens no pirmajiem tālajā 2008.gadā īpašumā bija 6 gadus, bet kā reizi tam vismazāk bija problēmu, jo tika pirkts ar 73t. km nobraukumu un ekspluatēts uz nebēdu (mainīts ūdens sūknis 47 Ls un priekšējais gultnis liekas kādi 65 Ls bija). Pārdots ar 230 t.km. intereses pēc paskatījos, kur šis ir - izgājis tehnisko šobrīd uz tāfeles ir 347t. Visi ir pārdoti tālāk un vēl joprojām brauc. Manā iespaidā kolēģis ar nopirka Priusu šobrīd ar ap 300t.
Tātad, kā parsti viedoklis ir tiem, kuram šāds auto nav bijis īpašumā. Tātad īpašumā ir bijuši 5 hibrīdi visi no Toyotas un visi Priusi vai Prius+. No motora un kārbas viedokļa viss ir bijis ideāli. Vienam gan EGR niķojās, bet to iztīrija un viss bija kārtībā. Degvielas patēriņš kā jebkuram auto ir atkarīgs no braukšanas stila, bet ekonomiskāks tas ir pilsētā, piemēram, 2009.gada Prius pilsēta 4,3 šoseja 4,8 litri un atceramies, ka tas pieejams tikai ar automātisko kārbu.
Piekares sviras ļoti labi tur LV ceļus, jo nekas netika mainīts nevienai no mašīnām, ja neskaita vienu sviru (zaldātiņu) ko nācās mainīt, jo mainot amortizatora putekļu sargus uzgriezni nevarēja dabūt vaļā. Prius Plus visiem mainīti aizmugurējie gultņi, vismaz viens.
Baterijas visiem kalpojušas godam vismaz, kad tās bija manā īpašumā visiem autiņiem nobraukums bija virs 200t vienam pat tuvu 400t. Garantiju var atrisināt vienkāršāk, katru braucot pie dīlera, kurš veic baterijas pārbaudi un uz gadu iedod garantiju, līdz auto sasniedz 10 gadu vecumu.
Kas ir Toyota hibrīdam labāks nekā dīzeļiem, pirmām kārtām tie nesmird, atkrīt sprauslu u.c. dīzeļiem raksturīgo problēmu risināšana. Motors ir ar ķēdi un pie normālas ekspluatācijas motora resurs 500t un vairāk. Jā kārbai ir variators varbūt kādam var nepatikt motora lielie apgriezieni pie apdzīšanas ja pedālis grīdā, bet tas ir īslaicīgi.
Interesanti, ka pēdējā laikā arvien vairāk redzu auto ar brāļu lietuviešu numuriem, bet ar reklāmas uzrakstiem latviešu valodā. Izskatās pēc nodokļu optimizācijas.
imzz rakstīja: Par logu mazgāšanu runājot, vai gadījumā kāds nav nopircis to Karcher ierīci, ko visu laiku reklamē ? To varētu lietot arī auto logiem, kā nekā.
www.kaercher.com/lv/maja-un-darzs/logu-mazgatajs/wv-2-premium-versatility-16334870.html
Ir labs, tikai cits modelis. Uz auto gan neesmu meiģinājis, bet daru to ar parsto bez iesūkšanas funkcijas.
Bildēts jau citā vietā.
Chalenger rakstīja: Avārijā Rīgā saplacināts VW pārdošanas sludinājumā atgriežas kā bonbonga
Nekur jau pazudis nav
autoplius.lt/skelbimai/volkswagen-t-roc-2-0-l-visureigis-2020-dyzelinas-14728531.html
Pie tam oficiāli 4 vietīgs.
Atceramies par jaudu indukcijas plītis sākās no 3.5kw (arī divriņķu) cits automāts un vada šķērsgriezums nepieciešams.
Vienu reizi iegādājos jaunas riepas un 3 reizes esmu montējis. Neko sliktu nevaru teikt. Riepas uzmontēja ātri un kvalitatīvi.
Reāls piemērs piektdien pārrakstījām autu, jaunajam īpašniekam BM6, OCTA automātā piedāvātās cenas no 181 - 1196 EUR (tiešām virs štukas). Beigās iegādājas caur ibanku Swedenē mazliet zem 100 EUR.
Ne gluži līdzīgs stāsts, bet problēmas ar to pašu motoru. Sākot ar sprauslu mainīšanu beidzot ar bākas tīrīšanu un vēl visādiem gemorojiem.
Liekas, ka tas ir beidzies.
Vēl viena figņa, kas šiem modeļiem ir raksturīga priekšējām durvīm ir lietus ūdens drenāžas caurule vai kā to sauc. Mēdz aizaugt un ūdens sāk pilēt uz kaut kāda elektriskā bloka un rezultātā uz spidometra parādās izgaismota eglīte (dažādu krāsu lapiņas iedegas vienlaicīgi).
Interesants auto ar viltotu nr. zīmi, nez tāda izgatavota, lai varētu stāvēt Vecrīgā.
autoplius.lt/skelbimai/tesla-model-s-sedanas-2018-elektra-13230149.html
Pie 3 kreņķis par V50, kuras vadītāja pārsteidzīgi vēlējās atgriesties savā joslā, kā rezultātā sanesa.
Cik tad īsti varētu būt tas pieaugums. Daži saka ka pat x 6.