Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
boliks 07.04.2022 16:38

Cik tad īsti varētu būt tas pieaugums. Daži saka ka pat x 6.

boliks 17.03.2022 0:07

Bradypus rakstīja: Kur tu esi redzējis Plug-in "prīmusu"?

Prius prime un prius plugin.

boliks 24.02.2022 9:16

Man par nelaimi kļūdijos par pāris stundām. Bet kāda tam jēga, lai kā negribētos globalizācijas apstākļos tas skars arī mūs.

boliks 21.02.2022 20:58

Vai tiešām pasākums ies vaļā 23.februārī armijas dienā?

boliks 05.02.2022 16:53

Nezinu, kā šim, bet v40 ar d3 2013 arī ēd eļļu aptuveni 1 - 1,5 litrs starp eļļas maiņām. Nobrauktums šobrīd ap 80t. Kaut kāds stulbums, jo atliek kādi 3 tūkstoši līdz maiņai un tad jāmeklē eļļa ko pieliet.

boliks 03.02.2022 11:10

Nevarēju atrast veco topiku, bet piepildījās manas prognozes. Ja janvārī Norde reklamēja Nissan Leaf ar jauno atbalstu varēja iegādāties par ~22890 EUR, tad februārī jau par citu cenu.

noliktava.norde.lv/lv/filter?car%5B%5D=105&carModel%5B%5D=2611&date_min_year=2008&date_max_year=2021&min_price=0&max_price=100000&sort=price-desc&page=1

boliks 20.01.2022 13:32

Protams, ka nē. Bet nevar viennozīmīgi pasniegt, ka elektroauto apkope ir lētāka, ir jānorāda salīdiznot ar kuru tas būtu.

Cik zinu Tesla īpašnieki gan dzen tās uz Zviedriju remontēties, vismaz garantijas atsaukumus.

boliks 19.01.2022 14:22

Skatoties, kas lētāk. Oficiālā versija, ir lētāk. Bet atsevišķos gadījumos nav. Piemēram Nordē salona filtra maiņa ar materiāliem ir kādi 70 EUR. Obligāta pieslēgšana pie kompja, lai pārbaudītu bateriju arī nepiciešama. No piekares pieļauju,ka izcenojumi ir tādi paši kā parastajiem.

Manā gadījumā apkoju izmaksas ir svārstījušās no 91 līdz 240 EUR.

boliks 18.01.2022 16:57

Elementāri. Ja tas ir VAG grupas ražojums, tad tāda lieta bija pirmo uzspiedienu attaisās vadītāja durvju slēdzeni ar otro attaisās visas.

Programmēšanas vaina. Youtubē gan jau ir.

boliks 08.06.2021 12:00

Man pilnībā pietiek 70mai Dash Cam 1S. Pasūtīju i-netā. Jau ir atmaksājies. Nogrieza ceļu un aizlaidās, apskādēju bamperu. Policijai ar ierakstu pietika, lai sagatavotu lēmumu un OCTA veiktu izmaksu. Reģistrēts vēl nav.

boliks 22.05.2021 11:31

Visi ir bijuši lietoti. Pusei esmu bijis trešais īpašnieks. Ar auto bizness nav sasistīts, taču ilgāk 2-3 gadiem auto nevaru pabraukt, jo gribas jaunāku. Viens no pirmajiem tālajā 2008.gadā īpašumā bija 6 gadus, bet kā reizi tam vismazāk bija problēmu, jo tika pirkts ar 73t. km nobraukumu un ekspluatēts uz nebēdu (mainīts ūdens sūknis 47 Ls un priekšējais gultnis liekas kādi 65 Ls bija). Pārdots ar 230 t.km. intereses pēc paskatījos, kur šis ir - izgājis tehnisko šobrīd uz tāfeles ir 347t. Visi ir pārdoti tālāk un vēl joprojām brauc. Manā iespaidā kolēģis ar nopirka Priusu šobrīd ar ap 300t.

boliks 21.05.2021 18:42

Tātad, kā parsti viedoklis ir tiem, kuram šāds auto nav bijis īpašumā. Tātad īpašumā ir bijuši 5 hibrīdi visi no Toyotas un visi Priusi vai Prius+. No motora un kārbas viedokļa viss ir bijis ideāli. Vienam gan EGR niķojās, bet to iztīrija un viss bija kārtībā. Degvielas patēriņš kā jebkuram auto ir atkarīgs no braukšanas stila, bet ekonomiskāks tas ir pilsētā, piemēram, 2009.gada Prius pilsēta 4,3 šoseja 4,8 litri un atceramies, ka tas pieejams tikai ar automātisko kārbu.

Piekares sviras ļoti labi tur LV ceļus, jo nekas netika mainīts nevienai no mašīnām, ja neskaita vienu sviru (zaldātiņu) ko nācās mainīt, jo mainot amortizatora putekļu sargus uzgriezni nevarēja dabūt vaļā. Prius Plus visiem mainīti aizmugurējie gultņi, vismaz viens.

Baterijas visiem kalpojušas godam vismaz, kad tās bija manā īpašumā visiem autiņiem nobraukums bija virs 200t vienam pat tuvu 400t. Garantiju var atrisināt vienkāršāk, katru braucot pie dīlera, kurš veic baterijas pārbaudi un uz gadu iedod garantiju, līdz auto sasniedz 10 gadu vecumu.

Kas ir Toyota hibrīdam labāks nekā dīzeļiem, pirmām kārtām tie nesmird, atkrīt sprauslu u.c. dīzeļiem raksturīgo problēmu risināšana. Motors ir ar ķēdi un pie normālas ekspluatācijas motora resurs 500t un vairāk. Jā kārbai ir variators varbūt kādam var nepatikt motora lielie apgriezieni pie apdzīšanas ja pedālis grīdā, bet tas ir īslaicīgi.

boliks 05.05.2021 9:59

Interesanti, ka pēdējā laikā arvien vairāk redzu auto ar brāļu lietuviešu numuriem, bet ar reklāmas uzrakstiem latviešu valodā. Izskatās pēc nodokļu optimizācijas.

boliks 07.04.2021 12:59

imzz rakstīja: Par logu mazgāšanu runājot, vai gadījumā kāds nav nopircis to Karcher ierīci, ko visu laiku reklamē ? To varētu lietot arī auto logiem, kā nekā.

www.kaercher.com/lv/maja-un-darzs/logu-mazgatajs/wv-2-premium-versatility-16334870.html

Ir labs, tikai cits modelis. Uz auto gan neesmu meiģinājis, bet daru to ar parsto bez iesūkšanas funkcijas.

boliks 30.03.2021 23:17

Bildēts jau citā vietā.

boliks 30.03.2021 23:15
boliks 19.03.2021 11:53

Pie tam oficiāli 4 vietīgs.

boliks 15.03.2021 11:24
boliks 10.03.2021 14:31

Atceramies par jaudu indukcijas plītis sākās no 3.5kw (arī divriņķu) cits automāts un vada šķērsgriezums nepieciešams.

boliks 09.03.2021 0:18

Vienu reizi iegādājos jaunas riepas un 3 reizes esmu montējis. Neko sliktu nevaru teikt. Riepas uzmontēja ātri un kvalitatīvi.

boliks 24.02.2021 13:34

Reāls piemērs piektdien pārrakstījām autu, jaunajam īpašniekam BM6, OCTA automātā piedāvātās cenas no 181 - 1196 EUR (tiešām virs štukas). Beigās iegādājas caur ibanku Swedenē mazliet zem 100 EUR.

boliks 02.02.2021 15:49

Ne gluži līdzīgs stāsts, bet problēmas ar to pašu motoru. Sākot ar sprauslu mainīšanu beidzot ar bākas tīrīšanu un vēl visādiem gemorojiem.

Liekas, ka tas ir beidzies.

Vēl viena figņa, kas šiem modeļiem ir raksturīga priekšējām durvīm ir lietus ūdens drenāžas caurule vai kā to sauc. Mēdz aizaugt un ūdens sāk pilēt uz kaut kāda elektriskā bloka un rezultātā uz spidometra parādās izgaismota eglīte (dažādu krāsu lapiņas iedegas vienlaicīgi).

boliks 04.12.2020 13:41

Interesants auto ar viltotu nr. zīmi, nez tāda izgatavota, lai varētu stāvēt Vecrīgā.

autoplius.lt/skelbimai/tesla-model-s-sedanas-2018-elektra-13230149.html

boliks 19.11.2020 18:41

Pie 3 kreņķis par V50, kuras vadītāja pārsteidzīgi vēlējās atgriesties savā joslā, kā rezultātā sanesa.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti