"Nordeka": Avāriju izraisīja kravas automašīna; cietušie, visticamāk, saņems kompensācijas no apdrošinātāja 13

 
LETA | 15.augusts 2013 10:58

Vakar notikušajā smagajā ceļu satiksmes negadījumā uz Liepājas šosejas pie Kalvenes stāvošā AS "Nordeka" pasažieru autobusā iebraukusi "Cemex" kravas automašīna, līdz ar to šoferim nebija nekādu manevrēšanas iespēju, biznesa portālam "Nozare.lv" norādīja "Nordekas" pasažieru pārvadājumu dienesta pārstāvis Sergejs Konopijevs. Viņš izteica nožēlu par notikušo, vienlaikus iesakot negadījumā cietušajiem pasažieriem saglabāt autobusa biļeti un ārstēšanās čekus, jo, visticamāk, zaudējumus kompensēs apdrošināšanas kompānija, kurā apdrošināta avārijā vainīgā mašīna. Policija patlaban analizējot notikušā negadījuma apstākļus.

Konopijevs skaidroja, ka arī autobusam ir gan OCTA, gan KASKO apdrošināšana. Pagaidām neesot skaidrs, vai autobusu varēs saremontēt, jo patlaban tas vēl tiekot izvērtēts. Tā aptuvenā vērtība esot 80 000 latu.
Kā ziņots, negadījumā cietuši 16 cilvēki.

Kā informēja Valsts policija, ceļu satiksmes negadījums noticis plkst.14.20, tajā iesaistīti trīs transporta līdzekļi. Pie luksofora apstājusies vieglā automašīna un "Nordekas" satiksmes autobuss, kurā savukārt ietriekusies kravas automašīna ar "Cemex" logo. Inerces rezultātā satiksmes autobuss sadūries ar priekšā stāvošo vieglo automašīnu.
Negadījumā iesaistīti 26 cilvēki - 24 autobusa pasažieri un divi autovadītāji.

Trīs smagāk cietušie vīrieši ievietoti Liepājas slimnīcas reanimācijas nodaļā ar nopietnu politraumu.
"Cemex" komercdirektors Māris Gruzniņš biznesa portālam "Nozare.lv" iepriekš sacīja, ka uzņēmumam ļoti žēl par notikušo, un izteica cerību, ka visas cietušās personas visdrīzākajā laikā atlabs.

"No savas puses veiksim situācijas izmeklēšanu un patlaban gaidām vairāk informācijas par notikušo gan no policijas, gan kompānijas, kas veica konkrēto pārvadājumu, lai saprastu un izvērtētu notikušā iemeslus un nākotnē novērstu līdzīgas situācijas. "Cemex" darba drošība ir viena no svarīgākajām prioritātēm, tādēļ arī pārvadājumos un citās jomās iesaistītās trešās puses tiek apmācītas un rīkojas pēc uzņēmuma stingri noteiktajiem drošības standartiem," sacīja Gruzniņš.

 

Vēl par šo tēmu lasi šeit 

 

 
13 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Palaidniex 15.augusts 2013 15:08
2 0 Atbildēt

Man gan nav skaidrs kas cits - raksta mērķis un jēga!

Jo - kāpēc autobusā un vieglajā auto esošie cietušie varētu pēkšņi nesaņemt kompensāciju no apdrošinātāja? Tas pat nav apspriežams...

Daudz jēdzīgāks pēc kāda laika būtu raksts - saņems vai nesaņems kravinieka īpašnieks regresa prasību no apdrošinātāja... :D

GB12 15.augusts 2013 16:07
1 0 Atbildēt

Daudzi jau to nezina. Vēl joprojām ir ļoti daudz cilvēku, kas domā, ka atlīdzību var saņemt tikai par salocītajiem bleķiem. Bet varētu būt gan apspriežams. Kā zināms, Latvijā ir dažas kompānijas, no kurām atlīdzību dabūt ir diezgan pagrūti. Te vēl pat diezgan nesen tāds "Dagi" lika postus pret Baltikumu... Interesanti, kā tā lieta beidzās...

A par regresu... ja vien vadītājs/īpašnieks nav izdarījis kaut ko tādu, par ko, saskaņā ar likumu, var atrauties regresu (šmiga, plikas riepas, bez skates, bez tiesībām, melošana par apstākļiem) pēc idejas regresam būt nevajadzētu...

Raksta mērķis un jēga - tīri informācija un Cemex pārstāvja viedoklis.

andza 15.augusts 2013 17:36
1 0 Atbildēt

Pēc "uzņēmuma stingri noteiktajiem drošības standartiem" ir noteikts, ka ir jāiebrauc stāvošā transportlīdzeklī nevis jāmēģina nobraukt nomalē vai grāvī (kas spriežot pēc bildēm šajā vietā bija bez kokiem)?

Taču skaidri redzas, ka šoferis bija aizmidzis un neieradzīja autobusu (kurš tur jau minūti esot stāvējis), augstie drošības standarti viņiem.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jau 2028. gadā - BMW izstrādā revolucionāru elektrisko piedziņu

BMW sadarbībā ar jaunuzņēmumu DeepDrive un Continental izmēģina jauna tipa elektriskās piedziņas konstrukciju, kas jau tuvākajos gados var parādīties sērijveida automobiļos. Lasīt vairāk

 

VW Golf R Line, Golf Variant vai Golf GTI. Kuru ņemt ? (+ VIDEO) 1

Volkswagen Golf ir kompaktklases un Rietumeiropas autotirgus klasika. Lai gan mūsdienās to izkonkurē kompaktie krosoveri, par Golf aizmirst nedrīkstam, tāpēc TV Autoziņās tiek apskatīts Volkswagen modernizētais modelis. Lasīt vairāk

 

Krievijā motociklists taranē ekskavatoru (+ VIDEO) 14

Grūti izskaidrojamais motociklista manevrs noticis netālu no Rjazaņas. "Kaskadieris" smagā stāvoklī nogādāts slimnīcā. Lasīt vairāk

 

2,2 miljoni eiro par McLaren W1 – visi eksemplāri jau pārdoti 3

Neraugoties uz virsrakstā redzamo cenu, visi 399 eksemplāri, ko McLaren solījies uzbūvēt, jau esot rezervēti. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti