Avārijā uz Kokneses šosejas divi bojāgājušie 26

 

Foto: Ekrānšāviņš no draugiem.lv/iAutolv

Nozare.lv | 27.jūnijs 2015 10:30

Traģiskā avārija vakar notikusi ap plkst.20.30 Lielvārdes novadā, autoceļa Tīnūži - Koknese 32.kilometrā, kur saskrējušās divas vieglās automašīnas.

Vakar vakarā avārijā uz jaunās Kokneses šosejas gājuši bojā divi vīrieši, informē Valsts policija.

Traģiskā avārija vakar notikusi ap plkst.20.30 Lielvārdes novadā, autoceļa Tīnūži - Koknese 32.kilometrā, kur saskrējušās divas vieglās automašīnas. Notikuma aculiecinieki policijai stāstījuši, ka automašīnas "Toyota" vadītājs, apdzenot kravas auto, saslīdēja un iebrauca pretējā braukšanas joslā, kur automašīnās sānā ietriecās pretī braucošā automašīna "Toyota".

Izslīdējušās automašīnas vadītājs un pasažieris - abi vīrieši - negadījuma vietā gājuši bojā, bet otras automašīnas vadītāja smagā stāvoklī nogādāta ārstniecības iestādē.

Tikmēr Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta glābēji ziņo, ka negadījumā cietušas divas sievietes, kuras braukušas otrā automašīnā. Sievietes no avarējušās automašīnas izvilktas un aizvestas uz ārstniecības iestādi vēl pirms glābēju ierašanās, savukārt otra automašīna avārijā bija tik smagi cietusi, ka bojā gājušo atbrīvošanai no spēkrata vraka bija nepieciešami speciālie instrumenti.

Par notikušo uzsākts kriminālprocess, precīzi negadījuma apstākļi tiks noskaidroti izmeklēšanā.

 
Visi komentāri
 
HIPPY 27.jūnijs 2015 11:31
5 2 Atbildēt

Tas ceļš jau no nodošanas eksplatācijā peld. Kurš par to atbild?

Līdzjūtību bojāgājušajiem un stipru veselību cietušajiem!

sisidra 27.jūnijs 2015 14:43
0 0 Atbildēt

Jā, sen zināms, ka dienasgaisma ir maldinošs faktors un atsevišķi ceļa posmi ir drošāk izbraucami diennakts tumšajā laikā, jo pietiekami labi apgaismoti...

:D 29.jūnijs 2015 18:47
0 0 Atbildēt

Kas ir "eksplatācijā" :D

Kanibaals 27.jūnijs 2015 11:35
0 0 Atbildēt

Pārbaudes veids: Atkārtota pārbaude

Marka, modelis: TOYOTA AVENSIS

Reģistrācijas numurs: DZ1524

Nākošās apskates datums: 21.12.2015

Nobraukums: 3255945

Novērtējums: 1 - Ar pieļaujamiem defektiem

Detalizētais vērtējums:

Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi

601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.

310 1 Nebūtiski stūres pastiprinātāja bojājumi.

Bremžu vērtējums:

Ass Kreisais Labais Bremžu tips

1 2 2 D

2 1.1 1.3 D

2 0.7 1 S

D - Darba bremzes; S - Stāvbremzes

Bildēs nevar saprast kā to dabūjis gatavu, jo bremzes vismaz pēdējā apskatē it kā kartībā.

Kanibaals 27.jūnijs 2015 11:36
0 1 Atbildēt

Nobraukuma vēsture:

Datums Nobraukums

12.12.2014 3255945

09.12.2014 355931

Jā Auteko strādā ģēniji :D Auto 3 miljonus nobraucis, rekordists...

GB12 27.jūnijs 2015 11:51
0 1 Atbildēt

Tu, protams, nekad nekļūdies...

Kanibaals 27.jūnijs 2015 12:22
0 0 Atbildēt

Drošvien pārrakstīšanās kļūda un sistēma nepārbauda datu ticamību, iztrūkst "sanity check".

VWfans 28.jūnijs 2015 21:05
0 1 Atbildēt

Tak padomā loģiski ar galvu! Toyota apskati gāja divas reizes, vienkārši otrajā reizē inspektoram pierakstot odometra rādījumu, iespruka lieks divnieks. Ja to divnieku noņemam, tad sanāk, ka nobraukums otrajā apskates iešanas reizē bija 355945 km.

Vernons 27.jūnijs 2015 11:41
2 7 Atbildēt

Varbūt pēc apdzīšanas pabeigšanas norāva no asfalta pa labi, smagajam priekšā, un tad no bailēm rāva atpakaļ uz asfalta.

Nokriti no asfalta, tur arī paliec, pēc brauciena stabilizēšanas lēni un mierīgi atgriezies savā joslā. Nu kaut ka tā tas varēja notikt.

iJuris 27.jūnijs 2015 12:04
3 1 Atbildēt

Kā var apdzīt neiebraucot pretējā braukšanas joslā?

Kā var tehniskā kārtībā esoš aut siltā, sausā laikā saslīdēt?

Kas uz tā ceļa notiek, cik mirušo jau?

eseris 27.jūnijs 2015 14:39
5 0 Atbildēt

" Kā var tehniskā kārtībā esoš aut siltā, sausā laikā saslīdēt?"

Tas ir ļoti elementāri un pat bez sevišķas piepūles - pie lielāka ātruma straujāk padarbojies ar stūres ratu un VISS darīts !!!!!!!!!!!!

tr 27.jūnijs 2015 12:32
3 0 Atbildēt

pasi vieglie brauc kaa cirvji !!!!!!!!!!!! pasi vainiigi , no kaa kadu atbildibu ???? Lidzjutiba.

vetra 27.jūnijs 2015 12:37
0 1 Atbildēt

lai tik skrien un sitas , būs mazāk nenormālo braucēju

kaspis 27.jūnijs 2015 14:02
8 0 Atbildēt

pēc bildēm delfos izskatās pēc tieši Vernona modelētā scenārija - sitienu ir uzņēmis labās puses sāns - norāva pa labi, uzrāva atpakaļ un gatavs.

Vai tiešām par visām varītēm vajag vienmēr apdzīt?

Es pa to šoseju braucot, nudien nevaru saprast, priekš kam ir jāskrien nieka 60km garā gabalā? Lai iegūtu max pāris minūtes?

Tauta, kur steidzamies? Uz morgu?

sisidra 27.jūnijs 2015 14:30
0 0 Atbildēt

Arī te džekiem ir viedoklis par notikušo

www.bmwpower.lv/forum_topic.p...903&start=4780

sisidra 27.jūnijs 2015 14:33
0 1 Atbildēt

Kas notiek šādām personām galvā??

www.bmwpower.lv/forum_topic.p...=27451&start=0

sisidra 27.jūnijs 2015 15:34
0 1 Atbildēt

Mums valstī ir prestiža un elitāra Drošas braukšanas skola, kuri vienmēr sevi pozicionējuši daudzas galvastiesas augstāk par jebkuru pirmā līmeņa braukšanas apmācības autoskolu un tās mācībspēkiem. Atgādinu, ka ikvienas autoskolas braukšanas apmācības instruktora uzdevums ir jaunajam iemācīt izpildīt CSN 113. punkta 1. un 2. daļas jebkurā bīstamā situācijā uz ceļa, ja vien spēj pamanīt un atpazīt potenciālas briesmas(psihofizioloģija; spēt un atpazīt nevar iemācīt - saprot vai nesaprot, ka draud bojā eja). Šī paša punkta 3. daļa "...neradot bīstamību citiem ceļu satiksmes dalībniekiem, šķērslis jāapbrauc" klasificējas kā ekstremāla braukšana avārijas situācijā. Par cik visi citi, kuri nav beiguši DBS kursus vai izgājuši apmācību, ir slikti, tikai DBS un viņu skolas absolventi ir vienīgie izcilnieki uz ceļiem, tad sarīkojam kompetences akciju: respektīvi, piedalās vismaz viens DBS instruktors un viens DBS absolvents, noslēdzam ceļa posmu Tīnūžu - Koknese kādus 10km un braucam! Uzdevums - jāizpilda apdzīšanas manevrs ar saīsinātu distanci, atgriežoties savā brauktuves pusē (jo parādās pretim braucošs, bet to tikai iztēlojamies dalībnieku drošības nolūkos). Manevrs jāizpilda tā, lai, pagriežot stūres ratu, centrbēdzes spēkam iedotu maksimālo vērtību, kas izraisīs automobīļa sānslīdi (F=mv2/r), auto nobrauc uz nomales un slīd....darbojas aktīvās drošības inteliģentās sistēmas un pretendents atgriež auto joslā, aptur auto uz nomales, aizslīd nevadāmi pāri ceļa ass līnijai, radot sadursmi ar tajā momentā tuvojošos pretim braucošu...Ak, jā! Šo visu filmē Zebra un komentē satiksmes drošības eksperti - žurnālisti un aktieri!

iAuto 27.jūnijs 2015 17:35
1 0 Atbildēt

kāpēc DBS tā tiek pieminēts pie šī raksta?

ezis71 27.jūnijs 2015 21:45
2 0 Atbildēt

Vai nu tā ir reklāma vai kāds tūtiņš kurš izmetis naudu vējā apmeklējot DBS!Interesanti vai viņš pielietotu tās zināšanas ekstrēmā situācijā?Pieļauju ka nē jo pat profesionāli rallisti kļūdās kur nu vēl tūtiņš.

ezis71 27.jūnijs 2015 22:06
0 0 Atbildēt

Saslīdēt var ar sūdīgām riepām vai pie liela ātruma asi sagriezt stūri,gaidīsim izmeklēšanas slēdzienu.

Pļurkt 28.jūnijs 2015 11:03
0 0 Atbildēt

Latvijā NEDRĪKST taisīt labus, modernus un galvenais taisnus ceļus. Vadītāji nav spējīgi pa tādiem droši braukt!!

ezis71 28.jūnijs 2015 12:08
0 0 Atbildēt

Neesmu Latvijā redzējis modernus ceļus,kur Tu viņus redzēji?

kasinsh79 29.jūnijs 2015 10:34
0 0 Atbildēt

Mazas pārdomas konkrētā ceļa sakarā...

Uz Latgali braucot, izmantoju to un priecājos.

Godīgi, nekad neesmu tur braucis uz 90. Uzskatīsim, ka neatceros, kādā ātrumā sanāca tur pārvietoties :p

Esmu pieradis daudz braukt pa labiem ātrgaitas ceļiem ārpus Latvijas, iespējams, ka tāpēc protu arī ne tik daudz ātri braukt tepat mūsu zemē (jo esmu jau izskrējies citur).

Ceļam noteikti nav ne vainas, es pat teiktu - braukt visai vienmuļi (teju vai nekā nav ne apkārtnē - ne DUS, ne veikalu). Apgalvoju, ka ātruma limitam tur oficiāli drīkst būt augstākam, bet tad varbūtējo pārkāpumu gadījumā - sodiem visbargākajiem. Tā, iespējams, ir visas Latvijas lielā problēma, ja visur max ātrums 90, tad pārkāpēju skaits nekad nemazināsies. Vajadzētu beidzot diferencēt ceļus, no satiksmes blīvuma un citu faktoru viedokļa. Pieļauju, ka tā var to visu saimniecību arī pie mums sakārtot.

Vernons 29.jūnijs 2015 11:24
1 9 Atbildēt

Smagajam transportam uz šī ceļa ātrumam jābūt 90 km/h, kā nostrādā ātruma ierobežotājs! Atkritīs ļoti daudz apdzīt vajadzība un apdzīt gribēšana. Igaunijā var Latvijā nevar! Kurš tad īsti ir bremzēts? Urmass vai Jānis?

ezis71 29.jūnijs 2015 18:52
0 0 Atbildēt

Visa problēma veikalos un DUS?Mjā.Kad vairāk kārt braucu no Stokholmas uz Kopenhāgenu un otrādi,bija veikali un DUS un arī visai vienmuļi bet,BET man bija divas joslas vienā virzienā un smagie man netraucēja un es nevienam!Tikai viens posms bija kaut kādus 40km kur mums uz visiem bija 3 joslas(2 joslas mums pretējiem viena,pēc 2km mums viena viņiem 2 utt) bet atdalīts ar trosēm kuras nevar pārraut!Gribētu šādus ceļus Latvijā redzēt bet pieļauju iespēju kad es to nepiedzīvošu jo mūsu valdībā sēž zagļi kurus sen bija jānošauj.

kasinsh79 1.jūlijs 2015 16:06
0 4 Atbildēt

Kā būvēt labus ceļus - pavisam netālu Polijā var ērti apskatīt un iemācīties, tas progress, kas poļiem pēdējā desmitgadē realizējies, ir kaut kas neiedomājams.

Tur, kur nav iespēju vairākām joslām pastāvīgi, ik pa laikam poļi uztaisa īsu, bet ātrgaitas un vairākjoslu ceļu, kur tiec garām visai rindai ar smagajiem utt. Lūk, tas gan būtu pats minimums, ko Latvijā arī gribētos piedzīvot. Par bāņiem pat nav vērts sapņot, mūsu ir pārāk maz, neesam īsta tranzīta valsts utt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 7

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 5

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 1

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti