Viņš atklāja, ka visu informāciju, kas ir viņa rīcībā, ir jau sniedzis policijai, sadarbojies ar to.
Rankas pagastā traģiskajā negadījumā iesaistītā SIA "ADZT" īpašnieks Andris Dzenis aģentūrai LETA atteicās komentēt notikušo.
Viņš atklāja, ka visu informāciju, kas ir viņa rīcībā, ir jau sniedzis policijai, sadarbojies ar to. Drīzumā Dzenis vērsīsies pēc juridiskas palīdzības šajā jautājumā, tad būs iespēja sazināties ar viņa advokātu, kurš, iespējams, varēs pateikt ko vairāk.
Ka ziņots, Rankas pagastā traģiskajā negadījumā iesaistītā SIA "ADZT" ir neliels, vienai personai piederošs uzņēmums, liecina "Firmas.lv" informācija.
Foto: Ekrānšāviņš no youtube.com
Uzņēmums dibināts 2012.gadā. Tā īpašnieks un valdes priekšsēdētājs ir Dzenis, kuram nepieder citi uzņēmumi un viņš neieņem vadošus amatus citos uzņēmumos.
Firma reģistrēta Smiltenē, tās pamatkapitāls ir 142 eiro.
SIA "ADZT" pērn strādājis ar 32 000 eiro apgrozījumu un 3700 eiro lielu peļņu.
Kā liecina uzņēmuma gada pārskats, pērn gūtā peļņa novirzīta obligātajā rezervē pamatkapitāla palielināšanai un ieguldīta sabiedrības nākotnes attīstībā.
2014.gadā faktiski visi uzņēmuma ieņēmumi gūti no kravu pārvadājumiem, vien 400 eiro gūti no metāllūžņu pārdošanas.
SIA "ADZT" pērn nodarbināti divi cilvēki.
Kā liecina aģentūras LETA rīcībā esošā informācija, SIA "ADZT" pērn uzvarējusi divos mazos iepirkumos. "Latvijas Valsts mežu" Austrumvidzemes mežniecība algoja šo uzņēmumu stigu tīrīšanai Silvas meža iecirknī par 260 eiro.
Savukārt Smiltenes novada iepirkumā par ceļu tīrīšanu no sniega Bilskas un Launkanes pagastos SIA "ADZT" ieguva līgumu par 1692 eiro.
Kā ziņots, Rankas pagastā traģisko avāriju izraisījušo kravas auto saimnieks bija noņēmis no uzskaites, savukārt automašīnas vadītājam bija liegts piedalīties satiksmē līdz 2017.gadam.
26.augustā uz ceļa Gulbene-Smiltene notika divu automašīnu sadursme, kurā dzīvību zaudēja trīs cilvēki, tostarp divi bērni.
1967.gadā dzimis vīrietis, vadot uzņēmumam SIA "ADZT" piederošu kravas automašīnu MAZ, izbrauca no mazāk svarīga ceļa un nepalaida pa galveno ceļu braucošo automašīnu "Audi 100", kā rezultātā notika sadursme.
Ceļu satiksmes negadījumā cieta automašīnas "Audi 100" vadītāja, 1977.gadā dzimusi sieviete, un 2010.gadā dzimis bērns, bet gāja bojā trīs automašīnas "Audi" pasažieri - 1938.gadā dzimusi sieviete, 2004.gadā un 2008.gadā dzimušas meitenes.
Saskaņā ar CSN 4., 6. un 10. punktiem, kas noteic kārtību un secību, kā darbojas Noteikumi un kā katram satiksmes dalībniekam uz ceļa ir jārīkojas, par vainīgu atzīstams "MAZ" vadītājs, kurš parkāpjot CSN 10. un 281.4., ceļa zīmes 206. "Dodiet ceļu" prasību, dot ceļu visiem transporta līdzekļiem, kas virzās pa šķērsojamo ceļu!
Ir pamats aizdomām, ka mehāniski saspiestas atsperes energo akumulātoros, kas doto transporta līdzekli parvērta par atkarīgu no vienas vienīgas gaisa trubiņas! Šādā situācijā rokas bremze atslēgta, gaisa truba pušu, resīveros gaisa nav un automatiski bremžu nav.
Par apzinātu tehniskā kārtībā neesošu auto ekspluatāciju arī ir paredzēta kriminālatbildība! Bremzēšanas pēdu arī nav!
"Audi" vadītājai bija ir un būs tiesības paļauties, ka arī citi satiksmes dalībnieki un citas personas pildīs šo Noteikumu prasības.
Tak nesenīt csdd ielīmēja apskati logā...
Beidzot viena sakarīga analīze!
vai tikai nav pirmais precedents visā foruma vēsturē, kad Vernons vainīgo auto tiešām atzīst par vainīgu, nevis sāk muhļīties ar saviem leģendārajiem "fūre juridiski nevainīga" un citiem murgiem, kas bieži novērojami citu rakstu komentāros...