Valsts policija (VP) neizslēdz, ka pagājušās nedēļas nogalē Rīgas centrā notikušajā traģiskajā avārijā, kurā gāja bojā motociklists, bijis iesaistīts trolejbuss.
VP preses pārstāvis Dairis Anučins aģentūrai LETA pastāstīja, ka svētdien plkst.8.20 Brīvības un Stabu ielas krustojumā nenoskaidrotos apstākļos notika ceļu satiksmes negadījums, kurā bija iesaistīts motocikls "Kawasaki" ar valsts reģistrācijas numuru TD 3197. Ceļu satiksmes negadījuma rezultātā ceļu satiksmes negadījuma vietā no gūtajām traumām mira 1988.gadā dzimušais motocikla vadītājs.
Iespējams, ka motociklistu notrieca kāds transportlīdzeklis. Tāpat nav izslēgts, ka šajā negadījumā bijis iesaistīts trolejbuss, norādīja Anučins.
Kā aģentūrai LETA norādīja uzņēmuma "Rīgas satiksme" pārstāvis Viktors Zaķis, VP tiks sniegta visa nepieciešamā informācija, tostarp arī transporta līdzekļos iebūvēto videokameru ieraksti, ja tādi tiks lūgti. Zaķis gan pagaidām nevarēja norādīt, par kura maršruta trolejbusu patlaban varētu būt runa, tomēr Zaķis norādīja, ka uzņēmuma dispečeri un VP cieši sadarbojas.
Visi tuvumā esošo videonovērošanas kameru ieraksti tiks izpētīti, taču papildus tam policija lūdz atsaukties negadījuma aculieciniekus, zvanot pa kādu no tālruņa numuriem: 26 653 638, 67 086 961, 67 086 942 vai 67 219 705.
Notikuma aculieciniekus meklē arī bojāgājušā draugi un tuvinieki. "Avārijā uz Brīvības ielas gāja bojā mūsu draugs! Lūgums atsaukties visus lieciniekus, it īpaši smilšu/brūnas krāsas "BMW X5" vadītājam, kurš centās palīdzēt un sekot iespējamajam vainīgajam! Ja redzēji kaut ko šorīt laikā ap 08.00 uz Brīvības ielas posmā no Lāčplēša ielas līdz Stabu ielai, lūdzu atsaucies, raksti vai zvani 28349989, 26603629, vai griezies policijā! Nepaliec vienaldzīgs, jo šorīt ir pārtrūkuši kāda jauna cilvēka sapņi, cerības un fantastisks smaids," vēstīja ieraksts sociālajos tīklos.
Visos negadījumos būtu jānofotogrāfē spidometra stāvolis pēc sadursmes! Nebūtu liecinieki jāmeklē!
Paskaidrosi - kā tieši viena transportlīdzekļa spidometra stāvoklis norādīs uz no notikuma vietas iespējami aizmukušo otru iespējamo CSNg dalībnieku?
Tik pat labi arī par ātrumu dažas sekundes PIRMS sadursmes tas neparādīs neko, jo bieži vien nevar pateikt transportlīdzeklis paātrinājies vai dzēsies...
P.S. tu patiešām esi 250% pārliecināts, ka pilnīgi visi spidometri saņemot dajebkāda veida triecienu pilnīgi 250% nofiksē ātrumu trieciena brīdī? Visiem auto, kas pabijuši sadursmē būu jāmaina spidometri, jo tie taču precīzi noķīlējuši... Pie kam trieciens nav spējis izmainīt šautriņas stāvokli...
Pat ja tā - nu būs nofiksējies uz "mo" spidometra 47 vai 58 km/h - un? ko tālāk?
Frontālā triecienā lielakā daļa spidometru uzrāda trieciena ātrumu.
Nu re - tikai frontālā triecienā un tikai daļa kaut ko tur uzrāda... Un kā ar elektronisko spidometru?
Pie cik liela G? Tas ir blakusefekts vai specializēts inženierrisinājums? Kas ar triecienu no aizmugures, sāna?
Un kā tieši spidometrs norādīs uz otru (ja tāds bija) iesaistīto CSNg, kurš "nezkāpēc" no notikuma vietas notinās... Kāpēc notinās?
Un avots šai informācijai?