Autovadītāja ar "BMW" un tramvaja sliedes (+ video) 30

 
iAuto | 3.februāris 2016 16:38

Ja griezt stūri, tad darīt to no sirds - autovadītāja ar "BMW" nemākulīgi cenšas nobraukt no tramvaja sliedēm un sabojā dienu video autoram.

 
Visi komentāri
 
LMT 3.februāris 2016 17:46
12 9 Atbildēt

Pats nejēga jau nelaida...

Sarkasms 3.februāris 2016 17:58
13 2 Atbildēt

kkā neieraudzīju pagrieziena rādītāju, vai redzot BMW ir jāgarantē viņam kkas mistisks?

LMT 3.februāris 2016 18:06
5 5 Atbildēt

Ta vareja paredzēt, ka tā būs, pats negarantēja, nedomāja un vēl lamājās.

Vernons 3.februāris 2016 22:43
4 7 Atbildēt

Izskatās, ka arī Tevi nesaprot!

Vernons 3.februāris 2016 22:41
2 35 Atbildēt

Priekšā esošam, BMW vadītājam, ar savu rīcību ir jāgarantē drošība! Jāvada stingri pa savu, tramvaja, joslu auto!

Filmētājam bija, ir un būs jāsaprot, ka priekšā esošais ar savu rīcību radīs viņam šādu cūcību!

Abiem diviem "vienvirziena" domāšana!

mnde 4.februāris 2016 8:14
15 0 Atbildēt

Vernon, vai pareizi saprotu, ka tev esot tā arī līdz šim tevis nedefinētajā - "priekšā esošā" lomā, var nemitīgi ko šādu sagaidīt, ja jau tik kategoriski spried? :D

Hmm 4.februāris 2016 8:21
10 0 Atbildēt

tramvajs jau arī kādreiz no sliedēm var nolekt - pēc Vernona teorijas tikai tuksnesī ir droši, bet tur vajag Raptor:)

Vernons 4.februāris 2016 8:59
1 22 Atbildēt

Teorija acīm redzama gandrīz katrā sadursmē. CSN bija jānoregulē attiecības starp priekšā, aizmugurē un blakus esošiem. Bet to visu, par katru cenu, grib aizstāt ar distances vērošanu.

Nezinu kāpēc izmeta no CSN punktu, ka auto jāvada stingi pa joslām.

Droši ir braukt "filtrējot" situāciju. Ja radās šaubas, nešaubies tā arī notiksies!

mnde 4.februāris 2016 9:17
32 0 Atbildēt

Prasīšu to, ko daudzi jau ne reizi vien ir vaicājuši - nopublicē reiz to definīciju, kas ir tas mistiskais "priekšā esošais", nu tā lai visiem būtu skaidrs, nevis ikreiz tas būtu jāprasa tev...

Un ievērot elementāru piesardzību braucot, laikam nav pašsaprotami, iekams tas nav uzrakstīts, vai ne?

Vernons 4.februāris 2016 11:59
1 28 Atbildēt

Mistiskais "priekšā esošais" ir priekšā braucošais bremzējot, kuram būtu burtiski jāpilda CSN, bet to visu noraksta uz "distances neievērošanu".

Mistiskais "priekšā esošais" ir ikviens gājējs un velosipēdists, kurš ar savu nepārdomāto rīcību atrod kapu zem Tava, mana, vai ikviena cita riteņiem.

CSN ir spēkā pie noteiktiem ātruma limitiem katrā konkrētā vietā.

Un fizikas likumi ir šādi: Ja ātrumu starpība atšķiras divas reizes, tad bremzēšanas ceļi atšķiras četras reizes. Ja ātrumu starpība atšķiras trīs reizes, tad bremzēšanas ceļi atšķiras deviņas reizes. Kā to atrisināsi ar pliku distanci?

Konflikts ir starp ātri un lēni braucošiem. Ātri braucošais ātri domā, lēni braucošais brīžiem vispār nedomā, tikai dara.

CSN noteic kārtību un secību, kā katram uz ceļa ir jārīkojas, bet pēc dažu punktu "izravēšanas" no CSN to pat CSDD negrib.

mnde 4.februāris 2016 12:26
14 0 Atbildēt

pag, pag... Un kā ar zīmju un citu CSN punktu ievcērošanu, tam pie stūres?

mnde 4.februāris 2016 13:56
10 0 Atbildēt

Un kā tad situācijā ar fūru profu - kurš kuram tur bija priekšā esošais???

vieglie fūristam vai fūrists vieglajiem????

Vai priekšā esošie ir tie, kuri ir vairāk traumām pakļautie sadursmes gadījumā?

Vai priekšā braucēji ir visi attiecībā pret tieši tevis vadīo transportlīdzekli?

kaspis 4.februāris 2016 17:56
7 0 Atbildēt

"Ja ātrumu starpība atšķiras divas reizes, tad bremzēšanas ceļi atšķiras četras reizes. Ja ātrumu starpība atšķiras trīs reizes, tad bremzēšanas ceļi atšķiras deviņas reizes. Kā to atrisināsi ar pliku distanci?"

Skaisti jau ir un nav arī melots, bet kur lai rauj tās drausmīgās ātrumu starpības? Tā teikt, dudinu es pilsētā uz atļautajiem 50, bet te, man kā "priekšā esošajam" tuvojās kāds no aizmugures ar trīs reizes lielāku ātrumu, lasi, uz 150kmh?? Tad varbūt tieši tam ātrajam lidonim būtu jādomā par savu distanci, kas faktiski ir vienīgais veids kā likt viņam aizdomāties PAR SAVU bremzēšanas ceļa garumu?

un jā... 4.februāris 2016 9:31
12 0 Atbildēt

Kas liek 300% domāt, ka tas bembis gribēja mainīt joslu?

Varbū vienkārši gribēja uzstutēties uz sliedēm un braukt pa tām, tikai līkrocības dēļ uzrīkoja šitādu pigoru?

Kas tā par slimību domāt citu vietā un labāk par visiem zināt kas kuram cilvēkam bija prātā, pat labāk nekā to zina pats cilvēks?

Nešķiet, ka laiks doties uz palātu un izdzert rīta ripiņas, lai nebūtu jāsadomājas ka esi Dieva vietā...

Vernons 4.februāris 2016 11:48
1 21 Atbildēt

Rīta ripu vietā katram ir jāpilda CSN! Pirms ikviena manevra un ātruma samazinājuma jābūt savlaicīgiem un nepārprotamiem brīdinājuma signāliem.

Kurš izdomāja Dieva vietā, ka CSN sastāv no vienas vienīgas distances?

mnde 4.februāris 2016 12:27
13 0 Atbildēt

vēlreiz jautaju - no kurienes noelokāma pārliecība, ka bembis gribēja mainīt joslu???

Vernons 4.februāris 2016 12:34
1 19 Atbildēt

Pārliecības nav! Bet viņa rīcība izraisa šaubas. Ja šaubies, tad piebremzē!

mnde 4.februāris 2016 14:12
5 0 Atbildēt

Un kas traucē piebremzēt pirms gājēju pārejas?

Kas traucē neskriet un braukt DROŠĀ ātrumā, kas garantē drošību citiem?

Vernons 4.februāris 2016 16:05
0 5 Atbildēt

Nekas netraucē! Ja ir gājējs, kuru jāpalaiž.

mnde 4.februāris 2016 16:16
9 0 Atbildēt

Un kā tad ar autobusa vadītāja ar putām uz lūpām attaisnošanu video, kurā pusotra simta metru pirms gājēju pārejas autobuss nemaz i netaisās bremzēt, pat vēl uzsit pa pakaļu normāli NE STRAUJI bremzējošos pa priekšu braucējus, jo cilvēks ir iznācis līdz pus ceļam?

Tu tak nespēj pamanīt to gājēju, jo tev visi gājēji "pēkšņi" parādās joslas vidū mašīnu priekšā, viņi tak tur neteleportējas un tad "pēkšņi" pietrūkst vietas kur sabremzēties un bļauj, ka tiem par kaut ko ir jāpārliecinās vairāk, nekā lamatu stūrētājiem??? Savlaicīgi pamanīt krietni vien lēnāk kustošo gājēju ir vadīāja pienākums daudz vairāk, nekā gājējam rēķināt fizikas vienādojumus ar daudziem viņām nezināmajiem - vai gribēs/spēs stāties un tikai baiļu dēļ par savu dzīību nevarēs izmantot likumā noteiktās priekšrocības

Crankshaft 4.februāris 2016 13:54
1 0 Atbildēt

Vernonam 100% taisnība - pamanot, ka auto brauc virsū sliedei

zem šāda leņķa, vienalga kāda iemesla dēļ, aizmugurē braucošajam, šai gadījumā filmētājam, bija jāpiebremzē AUTOMĀTSKI, kā saka, hormonu līmenī. Bet šis reakcijas veids,

tāpat, kā sānu redze, intuīcija un vēl daži refleksi izstrādājas

tikai gūstot pieredzi, ar gadiem. :-))))))))))))))))

mnde 4.februāris 2016 14:11
10 0 Atbildēt

Par piesadzība un distance ir normāla reakcija NEATKARĪGI no notiekošā uz ceļa! Tā ir paša atbildība ievērot ātrumu, drošu distanci un savlaicīgi pamanīt luksoforus, un zīmes!

Vērot un pamanīt notikumu attīstību, paredzēt kur kas var nelāgs atgadīies - laikus tam esot gatavam mainot savu trajektoriju, intervālu, distancio un ātrumu!

Jo vairāk vadītājs seko satiksmei SEV PRIEKŠĀ un atbilstoši tam pieņem drošību garantējošus lemumus un atbilstoši tiem rīkojas, jo drošāka satiksme!

Bet vernona murgi, ka nu visiem, kuru virzienā tas stūrē savu lamatu nu ir kaut vai jāteleportējas, kad lielskungs brauc - ir jārauj nost podā! Aiz muguras braucējs nebija, nav nebūš un nevar būt svarīgāks par jebkuru citu satiksmes dalībnieku! Viņām pašam ir jābūt savai galvai uz pleciem un pašam jārīkojas tā, lai viņa kustības vektors nepārkāptu nopteikumus un neizraisītu/neiesaistītos CVSNg...

Braukšana pēc principa - gājējam jāgarantē sava drošība, jo savlaicīgi atļaujos nepamanīt gājēju priekšroku nozīmējošas zīmes, gājējam pašam jāmūk, jo neesmu izvēlējies pietiekami drošu ātrumu utt ir visai noziedzīgi!

kimi 4.februāris 2016 14:27
0 0 Atbildēt

...sānu redze, intuīcija un vēl daži refleksi izstrādājas

tikai gūstot pieredzi, ar gadiem.

Pilnīgi piekrītu, taču ir gadījumi kad nekas no augstāk minētā nepalīdz. Arī šajā gadījumā.Sliede šajā vietā izrādījās pārāk augsta , tāpēc stūre tika pagriezta mazliet vairāk un turēta stingrāk, un pēkšņi.....

Crankshaft 4.februāris 2016 14:42
0 0 Atbildēt

kimi

Pilnīgi piekrītu, taču ir gadījumi kad nekas no augstāk minētā nepalīdz. Arī šajā gadījumā.Sliede šajā vietā izrādījās pārāk augsta , tāpēc stūre tika pagriezta mazliet vairāk un turēta stingrāk, un pēkšņi.....

===================

Šisir PRECĪZI tas gadījums, kad filmētājs, piefiksējis augsto sliedi un auto virzību uz to, nenoreaģēja. Tātad pieredzes

trūkums vai ...elementāra izklaidība!

Vernons 4.februāris 2016 15:40
0 25 Atbildēt

Par "Vernona murgiem".

Būtu izcili labi, ja Jūs tos sasodītos CSN pārlasītu pāris reizes paši. Ar mani Jums būs grūti cīnīties, jo es viņus gandrīz no galvas zinu. Un prakse man ir pietiekoša.

Noteikumu nezināšanu Jūs nekad nespēsiet kompensēt ar savām ambīcijām. Veselais saprāts ņem virsroku un neliek Jums, par katru cenu, piedalīties sadursmē un nosisties.

Līkumā kaut kas izslīdēs vai saslīdēs, nu neesi tur blakus.

mnde 4.februāris 2016 15:44
21 0 Atbildēt

Tu tak ar savu disleksiju nespēj saprast ko tur raksta, tāpēc ir pilnīgi pie vienas vietas, ka tu tos greizi atceries no galvas!

Vispirms iemācies izprast tur rakstīto un tikai tad mēģini to iegaumēt!

Nepārprotamas definīcijas par to kas ir "priekšā esošais" tā arī nav... Tāpēc arī neviens nesaskata nepieciešamību izplūdušiem, pēc patikas traktējamiem apgalvojumiem piešķirt noteikumu spēku! Brauc lēnāk - tiksi tālāk!

Vernons 4.februāris 2016 15:57
0 17 Atbildēt

Tas kurš Tev brauc pa priekšu, vai no blakus joslas nekaunīgi, nozogot Tavu distanci, strauji bremzējot nonāk Tevis vadītā auto priekšā ir "priekšā esošais".

Es varu pastrādāt trīskāršu noziegumu pret Tevi, bet Tu būsi vainīgs, jo nebūsi "ievērojis distanci'! Vai Tev tas patiks?

Uz Vāciju nebrauc! Tur brauc ļoti ātri.

mnde 4.februāris 2016 16:03
11 0 Atbildēt

un kas tev liek domāt, ka neievērošu distanci un intervālu? man nekur nav tā jāskrien, lai lieki riskētu.

Kādam vajag vairāk, man ne tikai nav grūti atlaist akseleratorru, varu pat piebremzēt.

Neatbalstu drīzāk ņēķerpilas, kuri lien visur, neskatoties uz to, ka visiem priekšā braucējiem pēkšņi viņam jādzemdē drošības koridors. Tādus vajag celt nost no trases un pāris mēnešus nosūtīt uz akmenslauztuvēm.

Bet par pa priekšu braucējiem - pietiekama uzmanība notiekošajam, droša distance vai tās palielināšana, ja nepieciešams ir vienīgais veids kā garantēt drošību sev, citiem un saglabāt kontroli pār situāciju. NEKUR, NEKAD NEKO NEESMU TĀPĒC NOKAVĒJIS!

khe 4.februāris 2016 19:10
19 34 Atbildēt

"Tas kurš Tev brauc pa priekšu, vai no blakus joslas nekaunīgi, nozogot Tavu distanci, strauji bremzējot nonāk Tevis vadītā auto priekšā ir "priekšā esošais"."

Tas jau tuvojas priekšā esošai definīcijai. Tātad viss teiktais attiecas uz tiem kas no blakus joslas izgriež priekšā vai uz līdzenas vietas bez iemesla strauji bremzē.

Tad beidz vienreiz attiecināt šo definīciju uz normāliem braucējiem kas vienmērīgi bremzē pirms gājēju pārējas un viņos no aizmugures ietriecas zemais lidotājs. Atšķirība ir redzama?

dArtanjans 5.februāris 2016 15:10
1 0 Atbildēt

Pākste ar BMW aizmirs par tādu tehnikas sasniegumu,kā pagriezienu rādītājs,bet āpsis ar reģistrātoru arī daunis,ka neprot prognozēt situāciju.Būtu piebremzējis,gan bumer būtu dzīvs,gan pats vesels.Bet galvenais ir juridiski pareizi sasist,nobraukt....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 22

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti