"Jūrmalas autobusu satiksmei" jaunos elektroautobusus piegādās Polijas uzņēmums "Solaris Bus & Coach" - iAuto

"Jūrmalas autobusu satiksmei" jaunos elektroautobusus piegādās Polijas uzņēmums "Solaris Bus & Coach" 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 4.oktobris 2018 12:19

SIA "Jūrmalas autobusu satiksme" jaunos elektroautobusus par 860 000 eiro bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN) piegādās Polijas uzņēmums "Solaris Bus & Coach", aģentūru LETA informēja "Jūrmalas autobusu satiksmes" sabiedrisko attiecību speciāliste Maija Lazdiņa.

Viņa pavēstīja, ka Eiropas Savienības (ES) Kohēzijas fonda projekta ietvaros tiks iegādāti divi jauni elektroautobusi.

Piedāvājumus konkursam "Par videi draudzīgu sabiedrisko transportlīdzekļu iegādi ar elektrodzinējiem" iesniedza divi pretendenti - "Solaris Bus & Coach" un AS "Ferrus". Par uzvarētāju konkursā tika atzīts un līguma slēgšanas tiesības ieguva Polijas uzņēmums, kas piedāvāja saimnieciski izdevīgāko cenu - 860 000 eiro bez PVN.

"Solaris Urbino 8,9 LE Electric" markas elektroautobusus plānots izgatavot un piegādās līdz 2019.gada 31.jūlijam. Savukārt Jūrmalas pilsētas maršrutos tie varētu sākt kursēt nākamā gada vasaras beigās.

Elektroautobusi ir sertificēti atbilstoši Eiropas Parlamenta prasībām. Tie būs aprīkoti ar zemo grīdu, izvelkamu/atlokāmu rampu ērtākai iekļūšanai salonā ar ratiņkrēslu, speciālu vietu salonā pasažierim ar kustību traucējumiem, vecākiem (ar bērnu ratiņiem), dzinēja alkotestera bloķētāju, 360 grādu video novērošanas kamerām, audio un video informatīvajiem tablo, gaisa kondicionēšanas un apkures sistēmām, bezmaksas wi-fi un USB kontaktligzdām viedierīču uzlādei.

Jau ziņots, ka "Jūrmalas autobusu satiksme" kopumā plāno iegādāties 16 jaunus, videi draudzīgus autobusus, no kuriem 14 darbosies ar dīzeļdegvielu atbilstoši "Euro 6" standarta maksimālai pieļaujamai emisijai, bet divi ar elektrību. Kopējās projekta izmaksas veido 3,1 miljonu eiro, no kurām ES Kohēzijas fonda līdzfinansējums ir 1,274 miljoni eiro, bet "Jūrmalas autobusu satiksmes" finansējums ir 1,826 miljoni eiro.

"Jūrmalas autobusu satiksme" patlaban nodrošina sabiedriskā transporta pakalpojumus Jūrmalas pilsētā septiņos maršrutos ar 23 autobusiem un minibusiem.

"Jūrmalas autobusu satiksme" reģistrēta 2011.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2845 eiro. 2017.gadā uzņēmuma apgrozījums bija 1,988 miljoni eiro, bet zaudējumi - 7446 eiro. "Jūrmalas autobusu satiksmes" vienīgais īpašnieks ir Zigmunds Pavlovskis.

 
Visi komentāri
 
ojaars 7.oktobris 2018 23:05
0 0 Atbildēt

Cerams, A.Dambja lolojums arī drīz ieraudzīs dienasgaismu. Un nebūs likumiski "sajāta" valstiska attieksme pret šo produktu LV pilsētu vadītājiem...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti