Autovadītāju ievērībai: visā valsts teritorijā braukšanas apstākļi apgrūtināti; aicinām plānot papildu laiku ceļam un ievērot lielāku distanci 73

 

Foto: iAuto.lv

Latvijas Valsts ceļi | 11.janvāris 2019 15:38

Sniegputeņa dēļ patlaban gandrīz visā valsts teritorijā ir apgrūtināti braukšanas apstākļi pa galvenajiem autoceļiem, kā arī pa reģionālajiem un vietējās nozīmes ceļiem.

Tāpēc aicinām autovadītājus plānot papildu laiku ceļam, kā arī rēķināties ar to, ka satiksme var būt palēnināta, īpaši Pierīgā. Tāpat aicinām autovadītājus izvēlēties braukšanas apstākļiem atbilstošu, drošu braukšanas ātrumu, kā arī ieturēt lielāku distanci.

Lai uzlabotu braukšanas apstākļus valsts autoceļu tīklā patlaban strādā 111 VAS Latvijas autoceļu uzturētājs ziemas tehnikas vienības.

Patlaban uz galvenajiem autoceļiem apmierinoši braukšanas apstākļi ir uz Ventspils šosejas, vietām uz Liepājas šosejas, kā arī Latgalē Krievijas un Baltkrievijas pierobežā. Citur Latgalē, valsts centrālajā daļā, Zemgalē un Vidzeme braukšanas apstākļi ir apgrūtināti.

Uz Vidzemes šosejas ir notikuši divi ceļu satiksmes negadījumi – pie Ieriķiem un pirms Augšlīgatnes, satiksmi tur regulē Ceļu policija, satiksme notiek pa vienu joslu un ir palēnināta.

Snigšanas laikā nav iespējams notīrīt brauktuves no sniega, jo sniga kārta veidojas atkārtoti, tāpēc braukšanas apstākļi, kas nav nekas neparasts šādos ziemīgos laika apstākļos. Daudzviet turpinās arī putenis un no ceļa nomalēm un laukiem sniegs tiek pūsts pāri ceļam, veidojot sanesumus uz autoceļiem.

Aicinām informēt par apledojumu valsts autoceļu posmos, kā arī citiem sarežģījumiem, ja tādi rodas uz valsts autoceļiem, zvanot  uz  LVC diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 8000 5555. Informācija tiek operatīvi nodota ceļu uzturētājiem rīcībai.

 

 
Visi komentāri
 
Pļurkt 11.janvāris 2019 19:34
5 1 Atbildēt

SEPTIŅAS STUNDAS kā snieg, bet uz Latgales ceļiem nav bijis neviens sniega šķūrētājs un neviens kaisītājs!!

Mnde 11.janvāris 2019 19:40
6 2 Atbildēt

Vai tad nebija tā, ka šķūrim ir jāparādās cik tur ilgā laikā uz ceļa PĒC tam kā beigusies snigšana?

Pļurkt 12.janvāris 2019 8:34
1 1 Atbildēt

Pirmais kaisītājs parādījās pēc 16 stundām.

Jeb 12 stundas PĒC tam kad beidza snigt.

---

Un ja snigs nedēļu no vietas, tad arī gaidīs kad beidz snigt??

To var darīt Spānijā, Itālijas dienvidos vai Marokā (kur snieg labi ja 1 - 2 stundas gadā), nevis ZIEMEĻVALSTĪS, kāda Latvija arī ir!!

Mnde 12.janvāris 2019 12:32
1 0 Atbildēt

Nauda Tev tam ir?

Tas, ka mēs ziemeļvalsts nenozīmē ka mums tam ir automātisks finansējums.

Pļurkt 12.janvāris 2019 20:26
0 1 Atbildēt

Zagt vajag mazāk, tad nauda atradīsies ne tikai lai kaisītājs kaisa, bet arī tam lai tas pats kaisītājs brauc ar nolaistu lāpstu un kaisa!!!

----------------

Da zejebaļi vienreiz ar savu idiotisko drošības kodu!!

Mnde 13.janvāris 2019 11:20
2 1 Atbildēt

To lamatu tak stūrē tāds pats lauķis kā Tu, neba no Rīgas kāds vai no citas planētas. Ja tas īblis tā dara pēc savas iniciatīvas, tad vienkārši lai zagtu soļķi. Lūk arī visās malās noziedos pa druskai sanāk summā ai jidritta cik daudz...

Neviens ar savu “es te tikai drusku nosperšu” neapjēdz kāda ir visu “es jau tikai mazliet” kopsumma.

Teksti - es nezagtu ja tie citi nezagtu - situāciju neuzlabo nunekādi

Vernons 11.janvāris 2019 19:47
5 4 Atbildēt

Iemācieties savlaicīgi, vismaz 200 metrus uz ceļa, ieslēgt virzienrādītāju, attiecīgi ieņemt atbilstošu stāvokli uz ceļa, palūkoties spogulī un tikai tad jāparādās STOP signālam! Pie mums ir pieņemts visu to ko minēju ar mistisku mistiski lielu Distanci. Jebkurš ātruma samazinājums bez savlaicīgiem signāliem ir noziegums. Bet tas ir normāli. Nu ir gan domāšana. "Vīnes Konvencija par ceļu satiksmi" 17. pants "Ātruma samazināšana" divi punkti, kuriem CSN nepietika vieta! Kad katrs ar savu rīcību sāks garantēt drošību?

Mnde 11.janvāris 2019 22:33
2 2 Atbildēt

Klau, kāds tam sakars ar netīrītājiem ceļiem?

Nebūsi topiku sajaucis?

Pļurkt 12.janvāris 2019 8:44
2 0 Atbildēt

Dzert vajag mazāk, mudak!! A ja dzer, tad zakusyvaj!!!

kā tad... 11.janvāris 2019 23:17
3 2 Atbildēt

Latgalē ceļi ir vienas šausmas ,slideni,sniega sanesumu kalni,putina,auto vadītājiem ir jābūt ļoti uzmanīgiem ,it īpaši ,kur ir grants ceļi,tur ir vienkārši slidotava,tagad sniega kalni. gan Balvu novada ceļi,gan Kārsavas novada ceļi... Unikums... ja tā snigs un putinās rītā ceļi nebūs izbraucami.

Mnde 12.janvāris 2019 12:24
1 0 Atbildēt

Radžotas riepas nopirkt nav mēģināts?

Pļurkt 12.janvāris 2019 20:30
0 1 Atbildēt

Pamēģini savu vēplu aizvērt!! Droši ka palīdzēs!

jklh 11.janvāris 2019 23:30
2 1 Atbildēt

Pat foto brauc ar paceltu lāpstu,bet varēja šķūrēt sniegu,un tas ir bieži novērojams,bet cilvēku nodokļi aiziet vējā...

es 11.janvāris 2019 23:35
3 0 Atbildēt

Latgalē ceļi vispār briesmīgi!Nepietiek ka pārsvarā bedres,tad tagad vēl netīrīti ceļi,plus vēl ledus!Par ko jāmaksā nodokļi?Naudas nav?Transportam nepietika?Kur visi ceļa nodokļi aiziet?!!!

Ko sēsi to pļausi 12.janvāris 2019 12:35
0 0 Atbildēt

Cik nodokļu ieņēmumu - tik arī kopkasē ir ko izmantot dažādu vajadzību finansējumam. Uzņēmējdarbība un mazapjomu kontrobanda nav viens un tas pats... Kāpirkt vīģes, tā Baltkrievija, kā degviela - tā tas pats... attiecīgi arī tur infrastruktūrai ir vairāk naudas kā dzimtajā novadā...

Pļurkt 12.janvāris 2019 20:39
0 0 Atbildēt

Pamēģini savu vēplu aizvērt!! Droši ka palīdzēs!

----------------

Vot kur nevaru saprast - ko var DIRST par lietām no kurām pats neko nesajēdz!!

Ko iesēju to nu pats pļauj 13.janvāris 2019 11:23
0 0 Atbildēt

Tev pat ar elementāru matemātiku grūti.

Tāpēc apšaubu Tavas spējas vispār izprast lielākas likum- un kopsakarības.

Tavi teksti to tikai apstiprina

Pļurkt 13.janvāris 2019 12:59
0 0 Atbildēt

Dirs vien tālāk - tā pat citu neko nejēdz!

MMX 12.janvāris 2019 0:10
4 0 Atbildēt

Nu cik var kunkstēt par to sniega tīrīšanu? Ir ziema, sals, snieg sniegs, ko te visi sagaida, melnu asfaltu katrā viņiem vajadzīgajā brīdī? Piekrītu, ka ceļu uzturētāji nav baigie spīdekļi, bet nu cilvēki būsim reāli - tādi apstākļi kur ceļš būtu kritiski neizbrucams ir tikai uz zemākās nozīmes ceļiem, un pat tad parasti nākamjā, aiznākamajā dienā pēc snigšanas arī tie tiek iztīrīti. Visu pārējo man ir izdevies mazliet piedomājot izbraukt ar priekšpiedziņas opeli, kuram uzautas vidējās klases Lassa ziemas riepas (riepām 3 sezona un priekš manis pēdējā sezona).

Pļurkt 12.janvāris 2019 8:42
0 0 Atbildēt

Takš komunistu laikos, kur it kā bija totāls deficīts visam kam, ceļi tika tīrīti krietni regulārāk, un AR PACELTĀM, LĀPSTĀM NEVIENS tīrītājs - kaisītājs nebraukāja!!!

Sāka snigt un jau pēc 2 stundām bija tīrītāji un kaisītāji!! Sniega kalnu NEKAD uz ceļiem nebija, ne tikai galvenajiem, bet arī uz rajona nozīmes ceļiem.

-------------

Toties tagad vispirms visu vajag izzagt, saštopēt pa dažu cilvēku kabatām un tad no pāri palikušā izlikties ka pamatīgi strādā, bet faktiski tikai TV uc ir vienas vienīgās atrunāšanās.

Komunisms 12.janvāris 2019 13:16
0 1 Atbildēt

Komunismā no darba ārā nemeta, maksāja pat par zaudējumus nesošu rīcību. Plānveida ekonomikā ražoja mēslus, kurus pirka tāpat, jo nekā cita jau nebija.

Tā daļa finansējuma, kas aizgāja ceļu uzturēšanā, tāpat bija pilnīgi nerentabla, pat makroekonomiski rēķinot, tāpēc nekam citam naudas neatlika...

Pļurkt 12.janvāris 2019 20:36
0 0 Atbildēt

Pamēģini savu vēplu aizvērt!! Droši ka palīdzēs!

----------------

Vot kur nevaru saprast - ko var DIRST par lietām no kurām pats neko nesajēdz!!

--------------

Pašreiz ražo vēl lielākus mēslus, kurus pie komunistiem meta ārā!!

Ah jā - tā pat pērk, jo labāka tāpat nekā nav!

Komunisms 13.janvāris 2019 11:26
1 0 Atbildēt

Drīksti nepirkt nekvalitatīvas preces.

Kvalitatīvu preču izgatavošana prasa vairāk lika visās stadijās - izstrādē, ražošanā, kvalitātes kontrolē. Tā pat tas prasa kvalificētāku - labāk apmaksātu darbaspēku.

Nu nosauc tās augsti tehnoloģiskās un vienlaicīgi kvalitatīvās padumjijas preces, kam rietumu un mūsdienu analogi “netiek līdzi”. Mēs visi varēsim pasmieties gan par tām precēm, gan par šo preču skaitu...

Pļurkt 13.janvāris 2019 12:56
0 1 Atbildēt

Kādas vēl augsto tehnoloģiju preces???

Aizej uz pārtikas bodi, apģērbu vai apavu veikalu!!

Nemaz nerunājot par bērnu rotaļlietām!! Šādus mēslus tur pat rūpnīcā iznīcināja komunistu laikos, bet šajos pārdod.

Komunistu laiku ledusskapis man nostrādāja 30+ gadu bez remontiem, sievamātei Bošs VESELUS 4 gadus nolika.

Komunists uz mēness izsēdināja robotu, kuru AUTOMĀTISKĀ režīmā nogādāja atpakaļ, jo bija izstrādājis programmatūru. Amerikānis to nespēja, tāpēc ar POMPU aizsūtīja cilvēkus, kuri MANUĀLI novadīja lidaparātu atpakaļ uz Zemi!

---

Vot ko var spriest par lietām no kurām nav ne vismazākās sajēgas!!

Komunisms 13.janvāris 2019 13:47
1 1 Atbildēt

Un? Kas tajos apģērbu veiklos ir slikts? Gribi lēti - vari pirkt lēti, gribi kvalitatīvi - arī var nopirkt. Tikai padomju savienībā nebija ne īsti kvalitatīvu, nedz arī izskatīgu apavu un apģērbu. Visu smuko cilvēki atveda no ārzemēm vai šuva paši.

Mhm - rotaļlietas ar indīgām krāsām, tik baisas un tik izturīgas, k ar tām varēja nogalināt, bet spēlēties bija pretīgi. Galda spēles un galdiņzpēles gan neatšķiras, tik to daudzveidība ir graujoša.

Bija cilvēki kas arī padomju ledusskapi, kas bija skaļāks par raķeti startā, rija elektrību, ka visā daudzstāvenē noraustijās gaisma arī varēj nenostrādāt gadu. Tas, ka Tev paveicās ar eksemplāru, nenozīmē, ka tā bija likumdakarība.

Tu taču nebrauc ar žiguli vai moskviču vai zapiņu tagad?

Padomju programmeru apjūsmotājs... Tu zini vispār kāpēc āds tajos sešdesmitajos vispār lidoja kosmosā? Aizsūtīt ledusskapi uz mēnesi ir čum vienkāršāk par cilvēku - tātad ātrāk izdarāms

J jau tā sajūsmina padumjijā - daždesmit km austrumu virzienā vēljiprojām to visu var izbaudīt pilnu pulksteni!

Apjūsmotājs hrenoffs.

Pļurkt 13.janvāris 2019 16:41
1 0 Atbildēt

Ko te murgo!! Ne tu esi redzējis tos apģērbus, nedz apavus, nedz ar tām rotaļlietām spēlējies! Tik vien ir kā viena vienīga diršana.

Nekad neesmu bijis sajūsmā par sociālismu un nekad to neesmu apjūsmojis, bet riebjas skatīties uz šitajiem mēsliem kas pašlaik ir pa pilnam sabāzti visos veikalos.

---

Droši vari aizvērt savu vēplu - tā pat tik vien ir kā mēsli veļ''as ārā katru reizi kā paver to!

Komunisms 13.janvāris 2019 16:54
1 1 Atbildēt

Atradies vēl viens vienīgais pāķis, kurš domā ka vairāk neviens, izņemot viņu, padumjos laikus nav piedzīvojis...

Ģermantīna somdara somas, baisa ģizaina apģērbs...

Protams, ja kirzas ir dizaina kalngals - tad piedodiet... tad protams bija bezgalīga daile!

Visas vērtīgās un labās rotaļlietas (VDR un citu šo valstu ražotās) varēja dabūt tik caur blatu, tās no veikala noliktavas nopirka, pirms tās sasniedza veikala plauktu tirdzniecības zālē.

Padumjijā spēja saražot kvalitatīvi tikai pirmo partiju izstrādājumus, vienalga - televizors vai veļas mašīna. Padomju kasešu magnetofons, kas burzīja 90 min kasetes lentu, cirvja kvalitāte VM-12 video maģistrālās pret parastu rietumu maģi. Televizora pults vai nu spiedpogas garā vadā. Ai jaunākais ģimenes loceklis. Pat tie paši žiguļi bija izturīgi nonpirmajām partijām, ne vēlāk ražotie...

Padumjās kvalitātes slavinātors atradies...

Virtuvē vai nu alumīnija vai emaljēti katli, trauki - baisi, jo piecgades plāns jāšturmē, flīžu līme, kas netur max pieejami divu dizainu flīzes

Pļurkt 13.janvāris 2019 18:09
0 0 Atbildēt

Atradies Lielpicānu smerdelis izlicējs kas pārzina komunistu laiku preces!!

Mūsdienās VISOS pārtikas lieveikalos jebkurš auglis ir derīgs tikai utilizācijai! Tikai nezi kāpēc cilvēki tos pērk, piemaksājot par iespēju utilizēt!!??

Pērc da jebkurā veikalā vai tirgū apavus - vairāk kā krietni izstieptu sezonu tie nekalpo. Vēl labi ja to pašu sezonu nokalpo.

-----

Filmas mazāk skaties!!

No tā it kā brāķa komunistu laikos, ja bija rokas kas neauga no dirsas varēja uztaisīt konfekti, bet no šitām it kā precēm izņemot mēslus neko uztaisīt nav iespējams!

Komunisms 13.janvāris 2019 19:03
1 0 Atbildēt

Nu, nu - pārtikas tehnologs / kuļibins atradies.

Kirzas šā akām pat jāsmejas...

Esot pircis sūdus, lai no tim kompetes taisītu...

fantasts ar neierobežotu brīvo laiku.

Priekš kam kaut ko mēģināt pārtaisit/uzlabot, ja var nopirkt gatavu? Vēl ar moskviču un Minsku braukā?

Pļurkt 13.janvāris 2019 19:52
0 0 Atbildēt

Sveiks Dalbajob!!

650 12.janvāris 2019 1:14
1 0 Atbildēt

Netīrītam ceļam ir viena ārkārtīgi svarīga īpašība- kad konkrētā indivīda labklājība var izrādīties tā ļoti un tā negaidīti atkarīga no trešajām personām, nevis no viņa paša braukt/spējas.

Pļurkt 12.janvāris 2019 8:56
1 1 Atbildēt

Eu - laikam ceļu tīrītāji lasa šo vietni, jo vēl PĒC gandrīz 3 stundām kā ceļi tika nokaisīti aizrullēja traktors ar lāpstu un NOŠĶŪRĒJA sniegu kopā ar nesen uzkaisīto sāli!!!

+++

Nu ceļš ir ar kādu milimetru ledus - sniega sajaukumu un pilnīgi BEZ nekāda kaisāmā pateriāla (jo to nošķūrēja nost)!!!

Interesanti vai vizināt kaisītājus ar paceltu lāpstu un pēc tam pakaļ šiem sūtīt traktoru ar nolaistu lāpstu, bet BEZ kaisīšanas ir ekonomiski izdevīgi???

+++++++++++++

Nu gan pilnīgu idiotu pārvalstīta karaļvastele!!

Pļurkt 12.janvāris 2019 11:02
0 0 Atbildēt

Vēl būtu pagaidījuši kādu stundu, tad varētu netīrīt, jo atkal sāka snigt!!

Varētu vicināt MKN aurojot kas likums neuzliek par pienākumu tīrīt snigšanas laikā - skat akal varētu kādas N-tās štukas kabatās sabāzt!

lauki 12.janvāris 2019 11:33
2 0 Atbildēt

es teikšu, ka darba kvalitāte atkarīga arī no tā, kā katrs cilvēks saprot to, kā jātīra ceļš - mums lauku ceļu gar līvānietēm 2 gadus tīrīja laikam kāds 500 zs john deere, milzīgs traktors, kas baidījās kaut centimetru pabraukt nost no ceļa centra līnijas - nobrauc uz vienu pusi un pa to pašu sliedi atpakaļ. Rezultātā tad, kad pūta vējš, ceļu vilka ciet, kad sāka kust, ūdens tecēja uz ceļa vidu un veidojās dubļi. Šogad brauc vecs MTZ, kas nebaidās paņemt platāk un lieko sniegu nostumt uz grāvja pusi, rezultātā visiem prieks un visi slavē

Pļurkt 12.janvāris 2019 11:38
0 0 Atbildēt

Es runāju par Rīga - Daugavpils šoseju!!!

Mnde 12.janvāris 2019 12:27
0 0 Atbildēt

Darbu secībā, protams iespārda, bet Somijā starp lielām pilsētām viņu čuhņā arī nemēdz nolaizīt līdz asfaltam. Piebraukts sniegs un ledus. Pareizas riepas un neviens nekurn. Izlepuši esam - paģērēt to, ko nespējam finansēt...

Viedoklis 12.janvāris 2019 9:11
0 0 Atbildēt

Vakar vakarā, Ventspils šoseja posmā no Tukuma apļa līdz pagriezienam uz Kandavu tīrs spogulis. Brīnums, ka bez avārijām iztikuši.

Mnde 12.janvāris 2019 12:24
3 0 Atbildēt

Kaut kā tomēr nepiekritīšu vaimanām.

Latvijā atrodas tajā klimata ziņā, kur ziemā sals un sniegs ir normālnparādība, kā arī atkušņi un atkala.

Cerēt, ka jebkurš ceļš tiks uzturēts idālā braukšanai stāvoklī, kaut vai pat tikai ciešamā, jebkuros laika apstākļos ir vairāk ka naivi.

Lai to varētu nodrošināt ne mums finansējums, ne mums vēlme un pat spējas to finansēt. Īpaši bezjēdzīgi būs izmesta nauda tajā ziemā, kas pēkšņi būs bez vērā ņemama aukstuma un nokrišņiem.

Pat ļoti turīgās valstīs sniegu nespēj novākt, ko varam gribēt mēs?

Vienkārši derētu rēķināties ar to un iemācīties sadzīvot. Nopērkot pareizas riepas un uzlabot brauktprasmi. Viss.

Kaut kas neparīk - drīkst pārvākties uz valstīm ar savādāku klimatu - Somiju vai Spāniju un kurnēt tur!

650 12.janvāris 2019 16:11
0 0 Atbildēt

Kādā konkrēti veidā demagogu "padomi" riepu izvēlē veicina "pareizo" riepu iegādi konkrēti "atkušņiem, atkalai un netīrītiem ceļiem"?

Kā tur tā idiotu pļerkstēšana par to, ka "pilsētā" var iztikt ar jebkuru suudu- kā viņa ietekmē vispārējo drošību, ja (gadījumā) tam suuda lietotājam tomēr nejauši sagadās izbraukt ārpus pilsētas? To "vienīgo" vai tās "dažas" reizes sezonā? Vai stihijas gadījumā piespiedu kārtā nākas braukt turpat tajā pat "pilsētā"? Viņi tad "atliek braucienu" vai "pārdomā", vai ko tie dara- ja visu nedēļu snieg (un snigs vēl...) ?

Mnde 12.janvāris 2019 19:08
0 0 Atbildēt

Ja auto tehniski nav gatavs ceļa stāvoklim un laika apstākļiem - ar to nevajadzētu pārvietoties pat ja likums to atļauj.

Tas pats attiecas uz nespēju vai neprasmi to darīt konkrētos laika apstākļos.

Brauktprasmes uzlabošana un pareizs apriepojusm nevienam nav nācias par sliktu. NEvarēšana atļauties pirmo un/vai otro nav attaisnojošs iemesls.

Pļurkt 12.janvāris 2019 20:38
0 0 Atbildēt

Pamēģini savu vēplu aizvērt!! Droši ka palīdzēs!

650 12.janvāris 2019 21:37
0 0 Atbildēt

Es konkrēti- kuram būtu "tagad/pašaik" pie šiem konkrētajiem apstākļiem "jāizjūt atbildība" par cilvēku musināšanu un pussezonai domātu un šodienas ziemas apstākļiem daļēji nederīgu gumijas meeslu apzināti demagoģisku masveida reklamēšanu?

Tur tajā no visiem galiem apsūkātajā un lohu apjūsmotajā skandināvijā arī diez tāda pat "akcija" mērķtiecīgi ikgadu notiek?Tur ko ,arī "taupa asfaltu", vai tomēr cilvēku veselība 1majā vietā? Kur diez ir palikuši tie āksti, kas te visu rudeni kladzināja un reklamēja un "paskaidroja", kapc vairs nedzird nevienu pašalaik??

mnde 12.janvāris 2019 21:50
0 0 Atbildēt

Par asfaltbetona segumu kvalitāti - piekrītu, bet neba nu jauna dilumkārta uz sabrukušas nesošās kārtas ko līdzēs.

Pilna mēroga ceļu remontam ar nesošās kārtas atjaunošanu - finansiāli neesam gatavi.

Riepas, kuras der dažu stundu braucienam pa pļuru lieliski der arī braukšanai pa slapju asfaltu tajā pat ziemā, kad tās pļuras nav. Ja ziemas riepas jāpērk tāpat - nopērk ar agresīvāku protektoru un pļura nesagādās tādas mēnešreizes.

Šodien visa vakardienas stihija ir teju visur nokususi vai pagūta nošķūrēt - paģērēt izlaizītus ceļus visur un vienlaicīgi nav iespējams. Tāds ziemas dienests mums ne objektīvi, pat ne sapņos nav pa kabatai!

Vienkārsi vajag atcerēties - pie mums mēdz būt ziema, mēdz sasnigt daudz, mēdz būt apledojums, atkala, slapjdraņķis, pļura, pieputināti ceļi. kavēšanās un vasaras braukšanas laiki var nepiepildīties.

Nav pārliecības par savu brauktprasmi vai auto tehniskajām spējām - drīkst nebraukt ar savu auto pie stūres un izvēlēties citu veidu kā nokļūt galamērķī.

Katru mazo ceļu gar katrām mājām un līdz slieksnim tāpat uzreiz neiztīrīs. Ja jau ir izvēle dzīvot laukos, tad ir jābūt sagatavotākam.Jāšķūrē mājas piebraucamais ceļš ar savu traktoru vai jāsarunā ar kaimiņu, kam tāds traktors ir. Ja to nevar atļauties vai nevar sarunāt - ir jāpārvācās uz tuvāko ciematu vai jāsēž mājās.

Pļurkt 13.janvāris 2019 10:03
0 0 Atbildēt

Oslo centrālajā daļā (nevis centrā) ar radžotām riepām ir vispār aizliegts braukt, jebkādos laika apstākļos un jebkurā gada laikā!

Un nekādas dižās sabtransa iespējas tur arī nav.

Mnde 13.janvāris 2019 11:30
0 0 Atbildēt

Un? Visi vienkārši brauc kā māk un sanāk. Neviens nemēģina pēdējā sekundē pēkšņi teleportēties. Ja ir baisa sniega vētra - piezvana un atceļ tikšanās, kuras var atlikt... brauc vai domā kā kaut kur nokļūt, ja tas ir vitāli nepieciešams.

Tur cilvēki saprot, ka ir ziema un satiksme var būt kādu brīdi apgrūtināta.

P.s. Norvēģija, ja neesi pamanījis tādu sīkumu, pirmkārt ir naftas un dabasgāzes ieguvēja un eksportētāja, otrkārt parunāsim par nodokļu apmēriem, iespēju izvairīties no šo nodokļu iemaksas un pelēkās ekonomikas īpatsvaru...

650 13.janvāris 2019 1:18
0 0 Atbildēt

Tas viss ir labi, skaidrs.Nav tikai skaidrs, kur palikuši tie profesi(o)nālie demagogi un muldoņas, kuri beidzamos gadus te un citur masveidā un aiz-rīdamies gudri diskutēja par klimata pārmaiņām un sistemātiski noniecināja varbūtējo radžoto riepu lietotāju prāta un gara spējas.Tad nezinkāpēc netika uzsvērts un paskaidrots, ko labāk darīt tiem, kam "Nav pārliecības par savu brauktprasmi".

Te ne viens vien būtu bijis gatavs 2xpiemaksāt un 3xpārmaksāt un to graboņu un nosodošos skatienus pieciest, lai šajās pāris dienās vesels atbrauktu paredzētajā vietā un laikā.Tas ir tā lohiem prasmīgi ieskaidrots, ka tās riepas viņi izvēlas tām 69 saulainajām bezziemas dienām,nevis tām kritiskajām 2-3, kuras nekad nav prognozējamas un kuras rada reālu risku sev un apkārtējiem.

Pļurkt 13.janvāris 2019 10:00
1 1 Atbildēt

mnde

Pilna mēroga ceļu remontam ar nesošās kārtas atjaunošanu - finansiāli neesam gatavi.

Katru mazo ceļu gar katrām mājām un līdz slieksnim tāpat uzreiz neiztīrīs. Ja jau ir izvēle dzīvot laukos, tad ir jābūt sagatavotākam.

----------------------

A kam finansiāli esam gatavi??? Paghaidām stabīli gatava Latvānija ir kārtējam deputāteļu un monistreļu algu kāpumam! Jau "sameklēja" kārtējo naudu algu pielikumam paceļot EKSPLUATĀCIJAS (nevis ceļu) nokoli JAUNĀM mašīnām!!

Ārsti, skolotāji visus šos neatkarības gadus ir saņēmuši faktski BOMŽU cienīgu algu. Bērni, pensionāri.. Sniegu nošķūrēt NOLAIŽOT lāpstu - naudas nav, ceļu rekonstruējot uzbūvēt jēdzīgu kardināli NESAMAZINOT brauktuves platumu ar naudas nav - toties taisīt VISDĀRGĀKOS PASAULĒ tiltus un ceļus nauda ir!!

++

Nevis lauku ceļus, bet galvenos valsts tranzītceļus jau nejēdz notīrīt!!

===

Kas ir lauki??? Rīga un pārējie lauki ja!!

Ceļš Rīga - Daugavpils ir lauku celiņš??

===

Jā - stulbeņu ar katru gadu paliek tikai vairāk un vairāk. Sajēgas nekādas, bet kas par diršanu!!

Mnde 13.janvāris 2019 11:06
0 0 Atbildēt

Vaimanologs parastais vai varonis rakstīt forumā?

Ja zini cik izmaksā 1 km laba ceļa izbūves, tad elementāra matemātika un radīsies apjausma, ka par to starpību, par cik summā paceļ algu 100 deputātiem gadā - neko garu posmu izbūvēt nevarēs...

Vācijā ne gluži pie galvaspilsētas uz pāķu ceļa A8 Štutgarte- Minhene arī tikko bija reāla problēma ar satiksmes nodrošināšanu. Tur ir posmi, kuros LIETUS, ne sniega, laikā ierobežojums ir pat 80 km/h. Viņiem tak vajadzēja ar saviem līdzekļiem to visu spēt notīrīt. Vai ne?

Tilta jau īsti nebija tik dārgs kā tilta finansējums. Ja mēs esam tādi nodokļu maksāšanas nabagi un tolaik bijām ar tik sūdīgu kredītreitingu, tad nācās vien aizņemties piķi ne normālā bankā, bet pie “ātro kredītu izsniedzējiem” km ir lieli % un maz jautājumu...

Cik tiltus esi pats uzcēlis/finansējis? Kā gāja? Varbūt tevi par satiksmes ministru? Tu taču zini labāk...

Pļurkt 13.janvāris 2019 13:06
0 0 Atbildēt

Dzer mazāk, tad nevajadzēs te glupības gvelzt!

Mnde 13.janvāris 2019 13:52
1 0 Atbildēt

Klau, lauku pāķi, ja katram deputātam piemet 2kEUR pie bruto algas, tas ir tikai 2,4 MEUR gadā. Nu cik garu ceļa posmu var izbūvēt par tiem 2,4 MEUR?

Te Tev špikeris

lvceli.lv/uncategorized...arbu-izmaksas/

Pļurkt 13.janvāris 2019 16:45
0 0 Atbildēt

Dzer mazāk, tad nevajadzēs te glupības gvelzt!

... un 'pašam atbildēt uz savām sadomātajām stulbībām!

Vīzdegunīgais hrenova lielpicāns!!

Mnde 13.janvāris 2019 16:57
0 0 Atbildēt

Matemātiķis atradies. Nu cik km rekonstruētā 9 m platā asfaltēta ceļa sanāca par to piķi, kas nepieciešams deputātu algu pieaugumam pa 2kEUR mēnesī?

Kalkulators sabojājās, ka fakti acīs kož?

Pļurkt 13.janvāris 2019 18:25
0 0 Atbildēt

Dzer mazāk, tad nevajadzēs te glupības gvelzt!

... un 'pašam atbildēt uz savām sadomātajām stulbībām!

Vīzdegunīgais hrenova lielpicāns!!

Mnde 13.janvāris 2019 11:09
0 0 Atbildēt

P.s.

Kad Tev liedz radīt darbavietas savā D-pilī? Tas nav ne valdības ne pašvaldības uzdevums. Kamēr Tavi čomi lūkos sameklēt darbu Rīgā, ne pie sevis - tikmēr lauki, kas lauki.. pērc vien radzenes un gatavo šķūri... ceļus uztur atbilstoši lietošanas intensitātei - jo mazāk iedzīvotāju, braucēju, naudas jo ekonomiski nepamatotām a ceļu tīrīšana, bet Tev nesaprast

Pļurkt 13.janvāris 2019 13:04
0 0 Atbildēt

Nu re - kā jau īstens Lielpicānijas augstprātīgais dalbajobs.... Rīga un pārējie lauki!! Tālāk par šo uzstādījumu smadzenītes nekad nav spējušas tikt!!

Mnde 13.janvāris 2019 13:49
2 0 Atbildēt

Klau pāķi - Jelgava ir ar mazāku iedzīvotāju skaitu Tālu priekšā tavai Dpilij. Liepāja un pat Ventspils arī. Rēzeknē droši proporcionāli liek kloķi tai dpilij. Un ja jau Rīgā ir tādi pāķi, ko tad visi no Tava krāja skrien kā aptaisījušies uz tiem pāķiem no savas “Laimes zemes”?

Mnde 13.janvāris 2019 16:55
0 0 Atbildēt

Nu pāķi, ko vēl te slavinātu no padumjajos laikiem.

Nostaļģijas pārņemtais alkokolhozniek?

Pļurkt 13.janvāris 2019 18:26
0 0 Atbildēt

Dzer mazāk, tad nevajadzēs te glupības gvelzt!

... un 'pašam atbildēt uz savām sadomātajām stulbībām!

Vīzdegunīgais hrenova lielpicāns!!

Mnde 13.janvāris 2019 19:10
0 0 Atbildēt

Nemīz, ne es Rīgā dzīvoju, ne tajā esmu deklarēts

Bet tavai vecajai RRR Ārijai plate gan lec pāri. Copy paste iestrēdzis...

Pļurkt 13.janvāris 2019 19:54
0 0 Atbildēt

Sveiks Dalbajob!!

Pļurkt 13.janvāris 2019 16:52
0 0 Atbildēt

Mnde

Klau pāķi - Jelgava ir ar mazāku iedzīvotāju skaitu Tālu priekšā tavai Dpilij. Liepāja un pat Ventspils arī. Rēzeknē droši proporcionāli liek kloķi tai dpilij. Un ja jau Rīgā ir tādi pāķi, ko tad visi no Tava krāja skrien kā aptaisījušies uz tiem pāķiem no savas “Laimes zemes”?

---------------------

Nu ir dzimis vēl viens dalbajobs!! Var būt ka vecais reinkarnējies, bet it kā neizskatās.

Šitais būs visiem dalbajobiem dalbajobs!!!

==============

Interesanti cik vajag dzert lai šitā nodzertu savas smadzeņu paliekas???

+++

Čurā vēl, citādi būs garlaicīgi!

Klau, pļeka 13.janvāris 2019 17:00
0 0 Atbildēt

Nu, kas no reālas ražošanas palicis dpilī?

Tos “modrnos” krievu hlamus veco čugunu vietā jau piegādāja?

Cik rūpnīcas palika strādāt? Ķēžu rūpnīcas ēkas jau izpārdotas?

Pļurkt 13.janvāris 2019 18:31
0 0 Atbildēt

Dzer mazāk, tad nevajadzēs te glupības gvelzt!

... un 'pašam atbildēt uz savām sadomātajām stulbībām!

Vīzdegunīgais hrenova lielpicāns!!

--------------------

Vagonrūpnīcas vietā kārtējo kupi - prodai lieltirgotavu uzcēla??

Mnde 13.janvāris 2019 19:06
2 0 Atbildēt

Tu vēl kaut ko arhajiskāku palaid - nevienam nevajadzīgo tvaika lokomatīvju būvi...

Tā lokomotīvju dīzeļdzinēju remonta rūpnīca ir izteikts sovoks. Gan tad, gan tagad. Neko midernākunpar cirvi ne spēj saremintēt, kur nu vēl radīt...

Tev moš vēl telefons ar ripu vada galā un internetu no ES-1040 darbini? Vai no tainpieslegtas BK-0010?

Pļurkt 14.janvāris 2019 10:04
0 0 Atbildēt

Dzer mazāk - dalbajob!

Eu pļeka 13.janvāris 2019 17:29
2 0 Atbildēt

Te IKP uz vienu iedzīvotāju pa pilsētām. Dpils ieliek tikai kurortpilsētai Jūrmalai, kur faktiski nav nekādas ražošanas...

Pļurkt 13.janvāris 2019 18:29
0 0 Atbildēt

Dzer mazāk, tad nevajadzēs te glupības gvelzt!

... un 'pašam atbildēt uz savām sadomātajām stulbībām!

Vīzdegunīgais hrenova lielpicāns!!

Mnde 13.janvāris 2019 19:08
0 0 Atbildēt

Moš pacniedzer acu gaišumam - tik liela pilsēta bet ne sūda nespēj saražot. Knapi apsteidz sezonālu (trīs mēnešus pelnošu) kūrortpilsētu bez jebkādas ražošanas...

Jākaunās būtu

Pļurkt 13.janvāris 2019 19:55
0 0 Atbildēt

Sveiks Dalbajob!!

Nostājies pret spoguli! Tā būs vieglāk atbildēt uz paša sacerētajām muļķībām!

Girsss to komunisms 14.janvāris 2019 20:55
0 0 Atbildēt

Tu pats vispār atceries ,kā bija PSRS,tu dzīvoji tajā laikā ,vai tikai esi saklausījies tādu pašu zaļknābju murgus? Tavai zināšanai ,no tiem laikiem ir pagājuši 30!!! gadi,tātad tehnoloģijas visur ir gājušas progresa ceļu.No ledusskapjiem arī tajos laikos neraustījās gaisma ,nevajag muldēt,pirmkārt-bet otrkārt -1 kW toreiz maksāja 1,5-2kapeikas ,bet ar zapiņiem arī Krievijā sen nebrauc . Pelnīju es apm. no 300-400 rubļu,tā,ka parēķini.Toreiz bija preces atbilstošas tā laika tehnoloģijām. Pa šo laiku viss ir mainījies.Tavai zināšanai -dzīvokli dabūju par velti pēc 7 gadu nostrādāšanas . Par 3 istabu labiekārtotu dzīvokli maksāju 5!!! rbļ īri.Medicīna -par velti ,tajā skaitā zobārstniecība .

Tā,ka aizbrauc uz Krieviju un paskaties ,kā tur ir patiesībā ,varbūt paliksi gudrāks. Vēl labāk ,derētu Tev nodienēt padomju armijā ,tad noteikti sāku domāt ar to galvu ,kura augšā.

Palaidniex 15.janvāris 2019 8:18
0 0 Atbildēt

NU, nu. un cik no tām izmaksām bija atbilstošas? Nu tā Vai par dzīvokli maksāji īri atbilstoši reālajiem ekspluatācijas izdevumiem?

Dabū dzīvokli pēc 7 gadu nostrādāšanas varēja tikai rūpnīcā un/vai ne rīgā.

Jā 300-400 rbļ saņēma rabaķāga rūpnīcā. Ārstam uz slodzi maksāja cik? 127 rubļi par slodzi. Brīdi vēlāk pacēla līdz 220 rubļi par slodzi.

Par ledusskapjiem, laikam apaļo ledusskapi ZIL tā arī neesi sastapis. BIja vēl tādi ledusskapji kā bufete - tas arī normāli raustīja elektrību. Kāpēc? Jo daudzkur eleltrības pieslēgumi bija mazjaudīgi. Lai palaistu 3 kw 3f motoru vajadzēja speciālu palaidēju...

Normāli esmu padzīvojis tais padumjajos laikos.

No pārtikas vienīgais reāli vienmēr pieejamais bija maize un piens/kefīrs. Sviests, krējums - jau nebija tik brīvi pieejams. Gaļa veikalā - nbebija vienmēr pieejama. Veikalā košļenes bija jāpērk arī pretīgās RotFront ar kafijas garšu, jo citu nav un pēc stundas arī šo nebūš. Saldējuma bode strādāja dažas stundas, jo tieši tik ilgā laikā izārdeva pilnīgi visu saldējumu...

Padomju kvalitātes zīmei ne velti bija rokas, kājas, bet galvas - nebija.

Esmu gana ilgi un gana gaudz uzēdis padumjo savienību lai neizjustu nekādu nostaļģiju ne pēc iekārtas, ne pēc sadzīves, ne pēc tā laika precēm, kuras rietumos paralēlos gados bija kā no paralēlas pasaules - desmitiem gadu priekšā dajebkam, kas tika ražots šeit... Pilnīgi jebkurā jomā.

Pļurkt 15.janvāris 2019 9:00
0 1 Atbildēt

Dirs mazāk!!

3 kW motoru dzīvoklī ar 6 Ampēri elektrosistēmu!!! Fizikas stundās degunu urbināji?

-----------------

Pašlaik PILNĪGI VISI augļi ir mākslīgi gatavināti, līdz ar to tie faktiski ir derīgi tikai uztilizācijai nevis lietošanai pārtikā!

Jebkuram auglim komunistu laikos un tagadējos laikos ir cita garša.

Pašlaik pilnīgi visi veikalos nopērkamie pieni nav spējīgi sarūgt!! Sapūst, bet cilvēcīga rūgušpiena nav!! Tai pat laikā pie komunista bija piens atšķaidēts, tā ka krējuma kārtiņa neniostājas un pudeli nav jāmazgā - pietiek izskalot, BET tas piens sarūga nevis sapuva!

Par cenām - saliec kopā ko Tu varēji nopirkt par savu algu pie komunista un tagad!

++++

Čīkst ka veikalos nekā nebija, bet LIELIE ZIL ledusskapji bija pilni piebāzti, tā ka atverot durvis vaļā krita viss ārā!

______

Jā nostaļģijas pēc tiem laikiem arī nav, bet riebjas ka no lielās cerības beidzot sagaidīt atkārtotu Latvijas uzplaukumu viss ir izzagts, izjāts tā ka ja PUSE darba spējīgo Latvijas BIJUŠO iedzīvotāju nestrādātu ārzemēs un nesūtītu naudu uz BIJUŠO Dzimteni, tad te palikušie sen jau būtu apsprāguši bada nāvē!

mnde 15.janvāris 2019 14:14
0 0 Atbildēt

Par piena tauku homogenizācijas procesu pienotavā esi dzirdējis? Drīkst pirkt arī ne pašu lētāko pienu utt. utjpr.

Vārdu sakot - idealizētās atmiņas par laikiem, kad uz beigām pat cukuru pa taloniem nevarēja dabū bija to laiku ekonomiskā pamatojums rezultāts...

Nu ja kāds saņēma tolaik 250 rubļus uz rokas, tad tagad saņemot 700 EUR viss ir aptuveni tas pats un ir MILZĪGA izvēle ko pirkt. TIkai par daudzām lietām jāmaksā pilna summa, nevis subsidētā starpība. Jo jebko, ko ražoja PSRS arī te patērēja ar retiem izņēmumiem, kas pat bija "eksporta" kvalitātē, kādu vietējiem nerādīja. Japāņi pirka čugunba vākus un moskvičus un dārzeņus no saimniecībām. Pirmos divus metāla dēļ, jo PSRS uz japānu rūdu negribēja pārdot, bet tas netraucēja Japānai bez derīgajiem izrakteņiem vispār būt lielākajai tērauda ražotājai pasaulē. Dārzeņus pirka ne dēļ dārzeņiem, bet dēļ gosta skabargainajām kastēm. utt

Tā kā atļaušos nepiekrist, bet tā nebūs mana problēma - vari kaut uzsprāgt. Bet tabuliņa te interesanta, diez kur tie cipari ņemti. Jāpalūr būs statistikas pārvaldes lapā. Daugavpils - kapirālistiskā darba trieciennieki.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti