Visi komentāri - Fotoreportāža: kā notiek būvdarbi uz Vidzemes šosejas no Melturiem līdz Rīdzenei

Fotoreportāža: kā notiek būvdarbi uz Vidzemes šosejas no Melturiem līdz Rīdzenei

 

Foto: Renault

18.augusts 2023 14:57

Turpinās plaši būvdarbi uz Vidzemes šosejas (A2) no Melturiem - pagrieziena uz Cēsīm (P20) līdz Rīdzenei (77,24.–88,10. km). Posma pārbūvi sāka šā gada jūnijā, to plānots pabeigt 2024. gada rudenī.

Dažādi būvdarbi patlaban norit vairākās vietās, tāpēc ieviesti septiņi pagaidu luksofori un autovadītājiem jārēķinās ar vismaz stundu, lai izbrauktu visu remontdarbu posmu. Tāpat ir satiksmei pilnībā slēgts 0,5 km posms aiz Drabešiem.

Posma Drabeši–Vaive apbraukšana organizēta pa autoceļiem Drabeši–Līvi (V293), Valmiera–Cēsis–Drabeši (P20) un Cēsis–Rāmuļi–Bānūži (V294). Šāda satiksmes organizācija saglabāsies līdz slēgtajā posmā tiks veikti gruntsapmaiņas darbi. Visu būvdarbu posmu iespējams apbraukt caur Priekuļiem pa reģionālo autoceļu P20 un Cēsis–Vecpiebalga–Madona (P30).

Patreiz remontposmā norit apjomīgi ceļa konstrukcijas izbūves darbi. Vājas nestspējas  grunts nomaiņa, salturīgās kārtas un pamatu nesošo kārtu izbūve. Tuvākajās nedēļās ir plānots sākt asfaltēšanu posmos, kuros jau ir vai jau būs pabeigta jaunās ceļa konstrukcijas izbūve.  Kopumā šobrīd darbi notiek 7,5 km remontposma, un tajos vēl šogad paredzēts ieklāt divas asfaltbetona kārtas.

Atlikušajos 3,5 km darbi tiks uzsākti 2024. gadā.

Darbu ietvaros vairāk nekā 11 km garajā posmā izbūvēs salturīgo slāni, šķembu pamatu un asfaltbetona segumu trīs kārtās. Pārbūvētās ceļa segas kalpošanas laiks būs 20 gadu. Tiks atjaunota Lejasgrāvja caurteka, sakārtota ūdens atvade no ceļa un atjaunotas autobusu pieturvietas. Posmā uzstādīs arī jaunas ceļazīmes, signālstabiņus, barjeras un ieklās ceļa horizontālo marķējumu.

Būvdarbus veic piegādātāju apvienība ACBR-SB par līgumcenu 15 607 090,62 eiro (ar PVN). Būvuzraudzību nodrošina SIA Būvju profesionālā uzraudzība. Pārbūves projekta autors ir SIA Projekts EAE.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti