Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Fotoradars uz Vidzemes šosejas - drošībai vai budžetam? (+ foto) 54

 
iAuto.lv | 4.septembris 2017 16:15

Sociālajā tīklā Facebook diskusiju izraisījis ieraksts par pārvietojamā fotoradara izvietošanu uz Vidzemes šosejas īsi pēc vietas, kur mainās ātruma ierobežojums, ko autors nodēvē par cinisku biznesu.

Foto: Ekrānšāviņš no Facebook

Autors raksta, ka pārvietojamais fotoradars izvietots 300 metrus aiz vietas, kur atļautais braukšanas ātrums tiek samazināts no 100 km/h līdz 90 km/h, tādējādi ķerot autovadītājus, kuri vēl nav samazinājuši ātrumu. Ieraksta  autors gan nav pret fotoradaru lietošanu, taču pret neierobežotu un nesamērīgu naudas slaukšanu, kā šajā gadījumā. Viņš arī min pozitīvu piemēru no paša pieredzes, ka par laicīgi nesamazinātu ātrumu ceļu policijas ekipāža vien pabrīdinājusi ar gaismas signāliem, nevis izrakstījusi sodu.

Foto: Ekrānšāviņš no Facebook

Raksti komentāros savu viedokli, vai fororadari tiek izvietoti vietās, kur to klātbūtne nozīmīgi uzlabo satiksmes drošību, vai arī pārsvarā tiek izmantoti, lai iekasētu pēc iespējas vairāk soda naudas?

 
54 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
gunbox 4.septembris 2017 16:50
37 41 Atbildēt

Cilvēkiem jau iesākumā vajadzēja iedzīt pierēs - ja brauc virs atļautā, tātad tas ir maksas ceļš. Kur problēma samaksāt, ja gribi par 5min ātrāk nokļūt galā? Manuprāt radaru ir par maz, tā pat kā CP ekipāžu. Ja reiz es braucu brīvdienās uz laukiem un atpakaļ kopā 320km un neredzu nevienu CP, tātad viņu nav. Un ja mēs paskatāmies uz neseno pagātni - pie lielāka pārvietojamo radaru daudzuma ātrums uz ceļiem bija samazinājies. Es teiktu, ka pārvietojamo radaru vajag ieslēpt katrā stūrī, kamēr nesamazināsies ne tikai ātrums, bet arī bīstamie apdzīšanas manevri.

dsa 4.septembris 2017 16:36
28 20 Atbildēt

Pilnīgi pareizi! Nav ko pārkāpt. Ja nu pieturu apkalpo Nordeka? Ko tad? Kā garantēsim drošību?

KillerMiller 4.septembris 2017 16:50
22 6 Atbildēt

300m gan jau varēs samazināt ātrumu par tiem 10km/h. Galvenais, lai radara redzamības zonā nebūtu vienlaicīgi gan ceļa daļa ar atļauto ātrumu 100km/h, gan 90km/h.

Interesamti, vai radara uzrauga Citroen nav novietots pārkāpjot ceļu satiksmes noteikumus? Atbilstoši kuram CSN punktam tas tur novietots?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Kas īsti ir UAZ “Buhanka” – automobilis, pašgājējs transportlīdzeklis vai traktors? 7

UAZ furgoniņa “Buhanka” kvalitāte un atpalikušās tehnoloģijas nokaitinājušas pircējus tiktāl, ka tiek piedāvāts to ieskaitīt pašgājēju transportlīdzekļu vai pat traktoru kategorijā. Lasīt vairāk

 

Kā pasargāt dzinēju no priekšlaicīgas aizdegšanās? 10

Tiekšanās pēc energoefektivitātes un izmešu mazināšanas mudina automašīnu ražotājus izstrādāt arvien mazākus dzinējus. Turbokompresora tehnoloģija nodrošina, ka mazāka tilpuma dzinējs var būt tikpat jaudīgs. Tomēr mazam dzinējam bez pareizās apkopes draud liela problēma – priekšlaicīga aizdegšanās. Lasīt vairāk

 

Škoda katapultējas uz pretējo joslu (+ VIDEO) 8

Komentārā teikts, ka Škoda vadītājs saduras ar priekšā braucošo Audi, novirzās no kursa un uzbraucot zaļajai zonai, kas nostrādā kā tramplīns, pārlido apstādījumam un nonāk uz ielas, kur kustība virzās uz pretējo pusi. Lasīt vairāk

 

Pētījumā atklāts: palielinoties spēkrata nobraukumam, pieaug odometra "attīšanas" un bojājumu skaits 8

Nobraukums ir viens no galvenajiem transportlīdzekļa nolietojuma rādītājiem, tādēļ daudzi šoferi uz to paļaujas, pērkot automašīnu. Taču ne vienmēr šis skaitlis ir precīzs - it īpaši vecākiem automobiļiem. Spēkrata kalpošanas mūža gaitā veiktais kilometru skaits tiek fiksēts odometrā. Krāpnieki bieži cenšas manipulēt ar tā datiem, lai maldinātu pircējus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti