Andris Kulbergs dalās pieredzē ar iAuto.lv pēc piedzīvotās avārijas; Svarīgākie ieteikumi 1.daļa (+ FOTO) 41

 
Andris Kulbergs speciāli iAuto.lv | 27.septembris 2022 18:40

Drošība ir kļuvusi par nopietnu problēmu uz mūsu ceļiem un nenovēlu nevienam nonākt tādā avārijā kā gadījās man. Daudzi neapzinās, cik neaizsargāts ir kluvis autovadītājs gan fiziski, gan juridiski. Tapēc es šeit izveidoju konkrētus ieteikumus kā pasargāt sevi - noskaties video!

ŠAUŠELĪGĀ AVĀRIJA 1. MAIJA SVĒTDIENAS VAKARĀ, kur es paliku dzīvs, bet autosporta leģendārais auto Mitsubishi EVO VI tika nepelnīti nosūtīts uz citiem medību laukiem

Foto: Andris Kulbergs

Ar šo rakstu sēriju vēlējos nodot savu pieredzi, pārdomas un mācības, lai, iespējams, jūs spētu izvairīties no šāda traģiska notikuma, vai, sliktākajā gadījumā, būt informētiem, ko darīt, lai maksimāli sevi pasargātu!

Secinājums ir viens – autovadītāji Latvijā mūsdienās ir ļoti neaizsargāti, gan no drošības apdraudējuma, gan juridiskā ziņā – jums ir jāzina savas tiesības un jāmāk sevi aizstāvēt

Foto: Andris Kulbergs

Foto: Andris Kulbergs

Mans mierīgais ceļš mājās no Liepājas apmeklējuma 1. maija pēcpusdienā, iebraucot pirmos kilometrus, nedēļu atpakaļ, svaigi restaurētam dzinējam un transmisijai savam Mitsubishi EVO6 vēsturiskajam auto, tika negaidīti apstādināts Volvo V70 a/m izraisot negaidītu, šaušalīgu frontālo sadursmi iebraucot līkumā pretējā braukšanas joslā. Dzīve sagriezās kājām gaisā vienā sekundē, no ļoti aktīva, sportojoša, sabiedriska, gimeniska, visu varoša cilvēka notikums mani iesēdināja ratiņkrēslā, nevaroša, katras vēlmes īstenošanai prasot līdzcilvēku vai apkārtējo palīdzību. 

Foto: Andris Kulbergs

Foto: Andris Kulbergs

Viss negadījums ilga vien pāris sekundes, kur vienīgais, ko ar savu autosporta pilota pieredzi spēju paveikt bija krasi samazināt braukšanas ātrumu un pie sevis padomāt, ka šī sadursme būs ļoti baisa un sāpīga.

Foto: Andris Kulbergs

Šobrīd pēc 34 dienām slimnīcā, 9 vietās lauztām abām kājām, 5 operācijām, 5 mēnešiem ratiņkrēslā, neziņu par savu veselību un iespēju atgriezties atpakaļ savā normālā ikdienas dzīvē, neskaidrība par krimināllietas procesu un nākotni, es skaidri redzu, ka drošība ir kļuvusi par nopietnu problēmu uz mūsu ceļiem un nenovēlu nevienam nonākt šādā situācijā.

Drošība ir kļuvusi par nopietnu problēmu uz mūsu ceļiem un nenovēlu nevienam nonākt tādā avārijā kā gadījās man.  Daudzi neapzinās, cik neaizsargāts ir klūvis autovadītājs gan fiziski, gan juridiski. Tapēc es šeit izveidoju konkrētus ieteikumus kā pasargāt sevi - noskaties video!

Bet, ja nonāksi tādā situācijā rēķinies, ka:

  • Jums ir jāapbruņojas ar lielu pacietību,
  • sevi jāmobilizē un jāfokusējas uz atlabšanu,
  • esi neaizsargāts un nāksies cīnīties par savām tiesībām,
  • nāksies tērēt ievērojamus naudas līdzekļus līdz tiksi pie kompensācijas
  • sava auto transporta jautājumu nevarēsi risināt visu procesa laiku līdz gala slēdzienam (tas pat var būt vairāk par gadu, reizēm pat ilgāk)
  • rehabilitācija ir ļoti lēns process un pamatīgs darbs ar sevi
 
Visi komentāri
 
rt 27.septembris 2022 19:59
1 8 Atbildēt

Es to saucu par likteni! Nav nevainīgo un vainīgo, katrs saņem pēc nopelniem! Par šodienas, vakardienas, senas pagātnes grēkiem atmaksa atnāk vienmēr… Nekā personīga!

bwala 27.septembris 2022 20:21
6 2 Atbildēt

Mmmhh, un debutāti kuri pizģījuši gadiem un visu mūžu, kas ar tiem? Nodzivo lifz pensijas vecumam un nomirst tā pat kā cits pensis, vo Tev grēki! Liktenis - tas ir pavisam cits stāsts, jo tik pat labi var būt tā, ka liktenis ir grēkot, a ko? Tāds liktenis, es jau neesmu vainīgs utt., un blā, blā, blā…

rt 27.septembris 2022 21:15
1 5 Atbildēt

Domā, zagt ir viegli? Tās ir n-tās negulētās naktis zimējot shēmas. Patstāvīgi jāatskatās, vai VID un KNAB neseko. Un laimes mirklis deputātam ir ļoti īss.

Bet šeit:”svaigi restaurētam dzinējam un transmisijai savam Mitsubishi EVO6 vēsturiskajam auto”? Kā var koplietošanas ceļos, braucot pēc CSN, nokaut dzinēju un transmisiju, vēl pie tam braucot ar auto ar drošības trūkumu (vēsturisks auto)?

WALA 27.septembris 2022 22:04
3 0 Atbildēt

Neesi braucis ar pilnpiedziņas auto ... un ar to nebrauc tikai pa ielām, vismaz ne tad kamēr auto nav vel ar vēsturisko statusu. Man labs čoms savu diezgan svaigo Evo 8 (vai 7) regulāri tad uz dragu aizbrauca, ta uz ziemas trasi, vai kadiem ziemas mačiem. Um gandriz katru gadu kaut ko pārlasīja, jo neapmierinaja ta kārba (gultņi) ta slēgšanās neprecīza utt.

Bwala 28.septembris 2022 13:58
2 1 Atbildēt

Es runāju par liktenis:grēkiem!

Arī zīdainis var nomirt pat nesākot neko grēkot, tādēļ nejauc liktenī grēkus! Grēkus varētu vel nedaudz pielīdzināt karmai nevis kaut kādam liktenim!

Tik pat labi likteni vareja vinam dāvāt opel corsa un tapat noskiltos, kmoon ko tu te vispār putro?

Un par pārējo arī tas pats, ko nokaut, kam nokāva, ja plūtī vismaz skaidri izsakies!

Asaris 28.septembris 2022 9:51
8 2 Atbildēt

Par likteni parasti vāvuļo cilvēki, kas grib noņemt atbildību no savas vai citu rīcības.

LMT 27.septembris 2022 20:38
0 0 Atbildēt

Tā ir reklāma?

Rexx 27.septembris 2022 22:03
0 0 Atbildēt

Dzīvē nav taisnīga.

Daži saņem to, ko nav pelnījuši.

Daži nesaņem to, ko ir pelnījuši.

Samierinies ar šo.

Nelabojams 28.septembris 2022 9:29
0 0 Atbildēt

Taisnīguma sadalījums reizēm ir iracionāls, bet statistiski tas darbojas.

Down force 27.septembris 2022 22:40
2 0 Atbildēt

Nu vispār jau ir ļoti daudz dāžādu legālu un oficiālu sacensību, kas ir paradzētas ielas auto. Un lai restaurētu to pašu motoru vai kārbu, nav obligāti jānoķīlē, jāpazaudē robi, jāsaliec vārsti, jāizpūš galvas blīve, vai kā savādāk jāpietuvojas Tolmetam, lai restaurētu.

msh 27.septembris 2022 23:28
3 5 Atbildēt

Leģendārais auto? Kā viņš pats sauca šitik vecas mašīnas - veci lūžņi?

GTD2 28.septembris 2022 13:15
5 0 Atbildēt

šaubos vai viņš kadreiz evo ir saucis par vecu lūzni, bet auto tiešām ir leģendārs. Tāpat kā audi ur , fordam cosvord , Lanchia delta, subaru sti. Jaunāku evo arī nevarēs iegādāties ,jo mitshu pārtraucea sen ,kā pēdējo 10 evo modeli ražot

GTD2 28.septembris 2022 13:20
5 1 Atbildēt

Starp citu ss ir tikai viens lidzigs evo 6 pieejams 2000gada un cena 49.5tūkst . Šaubos vai pēc taviem kritērijiem vecam lūznim būtu tāda cena, kas dārgāka par vidusmēra jauna auto cenu.

msh 28.septembris 2022 18:56
2 5 Atbildēt

Kādiem vēl nah "maniem kritērijiem"?! Tiem kam īsa atmiņa atgadināšu - šis te pats Kulbergs kā Jaunu Tačku Tirgotāju Asociācijas vadītajs ir ne reizi vien dirsis par to ka šīs zemes iedzīvotāji pārāk maz pērk jaunas tačkas un pārāk daudz importē "vecus lūžņus" - man slinkums meklēt kādu piemēru, bet raksti ar tādiem tekstiem no šī cilvēka te ir bijuši vairākkārt. Tie ir viņa kritēriji pēc kuriem viņa lūcija arī pirms avārijas bija "vecs lūznis", un man pajāt par to ka viņš runāja kaut ko pretēju saviem uzskatiem tikai tādēļ ka par to maksā algu. Tāpēc ir ļoti ironiski ka viņš pats trāpījās avārijā pie "veca lūžņa" stūres...

GTD2 29.septembris 2022 8:46
1 0 Atbildēt

nēsmu viņa fans un uzskatu ,ka viņa izteicieni ir aplami un attālināti no realitātes nezinot mūsu ekonomisko situāciju un pirktspēju. Konkrētam auto ar kuru viņš brauca īsti alternatīvas vairs nav un tādus diemžēl vairs neražo. Par vecu lūzni varētu nosaukt ja viņš būtu kaut kāds standarta lancers , bet šeit tomēr iet runa par speciāli sagatavotu amatieru sportam sagatavotu auto ,kura vērtība ir lielāka nekā vidēja kompaktklases auto cena. Šis auto noteikti nav liekams vienā maisā ar parastām ielas mašīnām. Ja vēlies piedalīties amatiera sacensībās tad diemžēl jaunie auto tiem nav piemēroti

msh 29.septembris 2022 12:51
1 1 Atbildēt

Atkārtoju vēlreiz - pēc šīs mašīnas īpašnieka teiktā šī mašīna jau pirms avārijas bija "vecs lūznis". Viss. Par pārējo es nemaz nerunāju

Klasijs 29.septembris 2022 18:21
2 0 Atbildēt

Msh tu tiešām nesaproti?

Vecs lūznis ir tavs golfs un visi vienriteņu audi, dīzeļi utt!

Un tad ir klasiskie auto, vai klasiskie sporta auto!

Un tad ir “starplužņi” kuriem vel ir cerība, kaut kādi bmw e30, e36 daži audi quatrro, pie nosacījuma, ka tie ir tuvu max jaudīgākajiem motoriem pie tā brīža komplektācijas un vai tie ir sportiski/klasiski!

Piemēram e36 328i ir vel uz robežas, jo tas būs interesants trasē, savukārt kaut kāds audi 100 2.8 quattro ir nevienam nevajadzïga veca miskaste, jo tā nav limo klasē un uz trases tā arī ir pilnīgs sūds. Savukārt ar 2.2 20vt aprīkotie auži, tiem ir vērtība, pat tam s4 c4, bet nu ari uz robežas, pārāk daudziem vinš nepatīk.

Tagad saprati?

JanJan 4.oktobris 2022 10:34
0 0 Atbildēt

Msh, ir starpība vai pircējs ieved Latvijā kārtējo 10-15 gadīgo nojāto vācu/zviedru preeemiumu ar 250k nobraukumu (reālais protams, 2x lielāks), kuram pēc pusgada sākas viena problēma pēc otras un no dibena nāk ārā melns mākonis, vai runa tomēr ir jau principā par klasiku, kas tiek arī uzturēta izcilā kārtībā.

Nevienam auto entuziastam nav pretenzijas pret izcilā kārtībā uzturētiem veciem auto, kas kalpo izklaidei, priekam, smukumam utml. Pretenzijas ir pret sapuvušiem sūdiem.

Oskars 28.septembris 2022 7:16
5 0 Atbildēt

Distance - vienmēr

Ātrums - katram savs ātrums, katram ceļa posmam ir savs ātrums, katram cilvēkam savs ātrums

Domā kā motociklists - tieši tā. Ilūzija, ka mašīnas korpuss paglābs ir tikai ilūzija.

Bērnu sēdeklītis blakus - Ok. Labāk droši apstāties un tad risināt problēmas ar mazuli.

Video reģistrātors - laba fīča. Ideāli, ja var parādīt uzreiz video.

Apdrošināšana - paliek arvien lētāka

Piesprādzēties - noteikti!

Smagi priekšmeti salonā - jebkurš priekšmets salonā ir bīstams

Tuvinieku kontaktinformācija mašīnā - labi

Sēdēšanas pozīcija - ja visu laiku domā, ka kaut kas var notikt, tad viss labāk sajust mašīnu ir sēžot pareizi un atslābināti

Auto tehniskais stāvoklis - nav jautājumu

No sevis:

Jebkurš transporta līdzeklis uz ceļa var kļūt nevadāms. Tehnika lūzt.

Aizbrauciet uz sporta trasi, vismaz vienu reizi mūžā ar savu mašīnu.

Katram ir savs braukšanas ritms, sava ilūzija par noteikumiem. Ja traucē, apbrauc, uzpīpini un aizmirsti.

Ja gribi noskaidrot, cik esi kruts, aizbrauc uz trasi un izbrauc ar kartingiem. DD2 taisnē attīsta līdz pat 108-110 km/h. Varbūt vairāk.

Pļurkt 28.septembris 2022 7:37
0 0 Atbildēt

Latvijas likumdošana ir veidota tā lai tie, kuriem nav pilns šķūnis ar naudu NEKAD netiktu pie taisnīga iznākuma!!

Mjā 28.septembris 2022 8:04
0 0 Atbildēt

Redzot tik daudz komentāru par likteni un piedziņas īpatnībām, jādomā vai tie ir tie paši, kas paģēr lai visi brauktu ar maksimālo+10 un sāk midžināt vai ārdīties, ja kāds brauc atbilstoši savām drošības robežām.

iAuto 28.septembris 2022 9:37
5 1 Atbildēt

Te svarīgākā atziņa ir -- KATRAM VAJAG VIDEOREĢISTRATORU!

Patisons 28.septembris 2022 20:01
1 0 Atbildēt

Šoferi, kuri taisa pigorus uz ceļiem, video reģistratorus neliek.

Janka 28.septembris 2022 9:44
2 0 Atbildēt

Ir bijusi pieredze,drīzak epopeja ar meža dzīvnieku un mūsu sistēmu... Pievakars nebraucu ātri, kruīzs uz 85.. Bet tomēr stirna izleca, sabremzeties sabremzeju, bet tāpat autiņš tālāk tikai uz evakuatora...

Viss sabildēts, visi dienesti informēti, tā kā tas bija pavēls vakars tad protams, ka neviens tev neatbrauks uzreiz. Poliči arī 3h laikā, nevarēja ierasties un bija jau 23:00 naktī... Nezinu no kurienes tik ilgi ir jābrauc, uzzvanu pasaku vai kāda ekipāža būs vai ir jāgaida līdz saullēktam, man saka ka ekipāža esot izbraukusi... Es saku, ka labi es jau gaidu 3h kur var līz Latvjas otram galam aizbraukt.... ja ir nepieciešami mani sabildētie materiāli, tad lai uzzvana uz so numuru un iedošu, es nevēlos gulēt ceļmala zalē un gaidīt vairs... Jo evakuators ir atbraucis... Operatore teica labi, numurs piefiksets.

Neviens ne bū ne bē, pēc 2mēn man atnāk vēstule no policijas uz deklarēto dzīvesvietu, ka ir fiksets, ka esmu izraisījis csng ar dzīvnieku un esmu pametis notikumu vietu, tāpēc lūdz paskaidrojumu par notikušo, kāpēc es tā esmu izdarījis...

Visu sarakstu kā bija, uzrakstu arī precīzi minūti minūtē kam esmu zvanījis, jo zvanu vēsturē telefonā viss ir saglabājies, ko man atbildēja.... u.t.t. minēju arī ka ir audio ieraksti jo ierakstu visas savas sarunas.

Vēl pec 2mēn man atsūta pavēsti, ka man ir jāierodas tiesā, tādā tādā datumā tikos, par csng izraisīšanu un to pamešanu, ja neieradīšos tiksu uzskatīts par vianīgu visos pantos kas bija sarakstīti....

Šajā brīdī sazinājos ar pazīstamu advokātu, izklāstīju situāciju, bija nepieciešams 'noalgot' jo viens galā netikšu...

Galā tiesā viss tika pasniegts no manas puses, ka es neesmu vainīgs un tā arī bija, viņi bija uz ausīm un tiesu mistiski pārcela vēl par 30 dienām jo bija nepieciešama jauno pierādījumu no manas puses izvērtēšana...

Pēc 30dienām vēlreiz ierodamies tiesā un tad beidzot paziņo, ka es neesmu vainīgs un ka šīs apsūdzības tiek nomestas.

Kā arī biju pieprasījis kompensāciju tā lai varu nosegt advokāta izmaksas mazas un tā teikt par 'moralo kaitējumu')

Nosedza advokāta izmaksas, kā arī beigās saņēmu kompensāciju.

Pieminēšu,bija kasko, kurā sedza arī sadurmi ar dzīvnieku, apdrosinatajiem pretenziju nebija... sabildeju iesniedzu, tad atbrauca auto novērtetajs un 30 dienu laikā izskatīja un pārskaitīja man piķi.

Bet valsts centās mani app.st padarot mani par vainīgu. Bet nesanāca... Šoreiz tā man izmaksāja četru ciparu skaitli...

Ja gadīsies nakamā reize, nebūšu 'godīgs pilsonis' un valstī NEVIENAM neziņošu, man vairs nevajag to gemoroju!

no tanka 28.septembris 2022 11:04
0 0 Atbildēt

Man arī 2018.gadā sanāca sadursme ar buku - pievakarē braucot uz 100 km/h, izlēca priekšā kā zibens (sveiciens Pļurkt, kurš visu redz un kontrolē), bez kaut kādām iespējām to sadursmi novērst. Golf 4 lukturis, radiators utt, mašīna jāvelk. Sazvanīju policiju, painformēju par sadursmi, neatceros īsti, ko tur teica, vārdu sakot, nevienu negaidīju, mašīnu aizvilkām. Man bija Octa, remonts uz sevi, ap 500 EUR, nekādu prasību, nekādu tiesu. Pēc tam 2 gadus pirku Kasko, nekas vairs negadījās, tagad atkal tikai Octa.

Pļurkt 28.septembris 2022 12:03
0 0 Atbildēt

Man auto priekšā izlēca stirna no padziļas krūmiem aizaugušas grāvmalas PILSĒTĀ, dienas laikā!!

Poliči atbrauca ātri - nu burtiski 10 min.

BET bija KASKO, ar lielu cīkstēšanos sarakstīja defektus (kur palocīto ļitaku kategoriski atteicās iekļaut sarakstā), it kā piemirstot ierakstīt piezīmi par metaliku... Akurāt pēc mēneša tomēr dabūju atmaksu. Trādi rīdi sākās kad nākamajā reizē gribēju tikt pie KASKO.... Visas manas lielās atlaides jau bija izčibējušas, te pēkšņi atcerējās ka tik "vecas" mašīnas vairs nedrošina, bet ja es vēlos par 2,X reizēm dārgāku po9lisi tomēr pēdējo reizi iedošot!!

++++++++++

Citiem vārdiem sakot tikai uz noņemtajām atlaidēm vien šie dabūja vairāk kā man izmaksāja par skādi, un vēl sagribēja uzvārīties karinot visādus makaronus! Es šos pasūtīju dirst un pieteicu, lai man nekad mūžā vairs nezvana!

Pļurkt 28.septembris 2022 12:06
0 0 Atbildēt

Vot tajā reizē kā reiz braucu akurāt pēc ceļa zīmes - bez tiem +10!

++

BET bija KASKO, ar lielu cīkstēšanos APSIRSINĀTĀJI sarakstīja defektus ...

Janka 28.septembris 2022 14:15
1 0 Atbildēt

Nu vot... Nezinu patrāpijās kādi korumpētie kadri laikam, kurus iztraucēju no nakts maiņas miega... Kad džeki atbrauca(vai vispār atbrauca) tad drošvien sapukojās un izdomāja uzrakstīt pekstiņus pa pilnu programmu. No mana zvana kur minēju savu mašīnas nr. acīmredzot izekoja un atsūtija man pavēsti...

Turklāt tas nenotika galīgākos pāķos, bet gan uz P128 netālu no Engures... Teiksim tā ~40km līdz Jūrmalai.

Bet nu jā pašam nekas, tikai bleķi locīti kurus uz kasko norakstīja... Galā kasko + kompensācija, iegādājos diezgan pasvaigu auto vietā.

boliks 28.septembris 2022 10:19
0 0 Atbildēt

Nevienam nenovēlu iekļūt avārijās, kur nu vēl šādās. Bet tas ko cietušais šobrīd dara braucot pa ielas braucamo daļu uz 15 km/h bez atstarojošiem elementiem ar savu elektrisko invalīdu braucamo ir nonsens. Un vēl sevi sauc par auto asociācijas prezidentu. Žēl, ka nenobildēju, bet noteikti izdarīšu un atsūtīšu publiskai apskatei.

ļoļiks 28.septembris 2022 10:50
0 1 Atbildēt

manuprāt tiem elektriskajiem inv.ratiem atstarotāji jau komplektā, nez vai viņš tos būtu speciāli skrūvējis nost

kolumbs 28.septembris 2022 11:09
9 2 Atbildēt

Deputāta amata kandidāts tiek pie rakstu sērijas tieši pirmsvēlēšanu nedēļā.

Tā taču nav nejaušība, vai ne?

janis 28.septembris 2022 12:18
1 0 Atbildēt

nepaspeju uz sākumu, kurš ta brauca pa savu joslu un kur saskrejās - līkuma iekšmalā vai ārmalā

volvo fans 28.septembris 2022 15:58
0 1 Atbildēt

Kopsavilkums. Vēsturisks spēkrats ir stilīgi, bet nedroši. Piedaloties ikdienā koplietošanas satiksmē var būt liktenīgi. Tagad starp citu jaunieši VAZ, izvilktus no šķūnīšiem, "ceļ debesīs" (arī cenas ziņā), padomājiet pirms izbraukt uz ielas ar šīm lamatām!

msh 29.septembris 2022 12:56
1 0 Atbildēt

Pāris mēnešus atpakaļ, un nesen atkal te rakstos pacilāts, bija negadījums kur cita starpā gāja bojā XC90 vadītajs - kā redzi, pseidodrošība ir diezgan maznozīmīga, viss kas izmainās no "drošības" līmeņa - cik spēcīgu "pretinieku" vajag. Un kad tu par to satraucies, atceries - tu esi dzīvs. Par spīti tam ka gan tu, gan tavi vecāki un droši vien arī vecvecāki ir ļoti daudz braukuši/tikuši vesti ar šādām lamatām, sevišķi laikos kad citādu nemaz nebija.

Blawa 29.septembris 2022 18:28
1 0 Atbildēt

Daunis esi zandelniek?

Un ko teikt motociklu vadītājiem?

komentārs 2. daļai 28.septembris 2022 18:13
1 1 Atbildēt

Tas viss protams pareizi un der valstīs kur cilvēkiem ir saglabājušās smadzenes .

Šeit mini krievijā , arī vietējie ir saķēruši okupantu vergu vīrusu un tādejādi mazvērtības kompleks neļauj braukt ar saprāta pazīmēm .

0 toleranci pret ātrumnelegāļiem

Jo 29.septembris 2022 3:49
0 0 Atbildēt

Asprātis atradies!

Vai man vienam tik izliekas, ka viens pamatīgs drošības robs tiešām bija šajā EVO?

Kur ir izpalicis drošības karkass?

Jā, par tiesiskumu runājot, šādās situācijās tiešām cietušajam jāsitas kā plikam pa nātrēm, savukārt vainīgajam pat tiesības neatņēma un neatņems. Kā tā var būt?

Blawa 29.septembris 2022 18:26
2 0 Atbildēt

Stulbs esi? Ar pilno drošības karkasu nedrīkst parvietoties pa koplietošanas celiem (ar izņēmumiem).

Pretējā josla 29.septembris 2022 9:18
1 0 Atbildēt

Galvenais avārijas iemesls, cik saprotu, ir tas, ka kāds ir bijis iebraucis pretējā joslā. Un, iespējams, ka neviena no auto pat nav pārsniegusi atļauto braukšanas ātrumu. Bet šādus apdzinējus jau policija nekontrolē. Ieslēdz tik radaru tiem, kas brauc pa taisnu un pārredzamu ceļu un saka, ka tas, lūk, ir tas īstenais nelietis. Bet uzlikt lielus sodus par nepamatotu atrašanos pretējā joslā vai kā Vācijā, kur šāda bīstama apdzīšana pat bez avārijas fūres šoferim no Čehijas beidzās ar 2 gadu cietumsodu par slepkavības mēģinājumu, būtu tas, kas šādas smagas avārijas stipri samazinātu, arī par dodiet ceļu vai stop zīmes neievērošanu. A pie mums tik gadiem mēra ātrumu ar radariem un brīnās, ka nekas satiksmes drošībā neuzlabojas.

msh 29.septembris 2022 12:58
0 0 Atbildēt

Cik minos tad kaut kāda bāba nepārskatāmā līkumā kaut ko dzina nost un ielikās pretī braucošajam Kulbergam purnā. Ka redzams, viņam pašsaglabāšanās instinkts laikam nebija, ja jau reiz meta pa nažiem nevis rāva grāvī.

dzanks 17.oktobris 2022 10:17
0 0 Atbildēt

Interesanti kur Tu, izņemot biksēs, paspētu ieraut pamanot auto savā joslā sekundi, pusotru pirms sadursmes? Nupat arī man sanāca avārija, par laimi bez nopietnām sekām, kad pretimbraucoša dāma pilsētā izdomāja griezt pa kreisi kādus 15 metrus pirms manas mašīnas. Paspēju tikai nospiest bremzes un klusībā nolamāties

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Viens auto, trīs motori! Tavs Auto TV izmēģina jauno Nissan X-Trail e-POWER! (+ VIDEO)

Atšķirībā no Qashqai e-Power, kuru Tavs autoTV esam izmēģinājuši iepriekš, X-Trail ir pieejams jau minētajā e-POWER, kā arī e-4ORCE versijā. Abu šo modifikāciju koncepcija faktiski ir identiska - par pamatu to spēka iekārtām ir ņemts trīs cilindru iekšdedzes dzinējs, kurš tiek izmantots tikai un vienīgi kā ģenerators, savukārt uz priekšu šo auto dzen elektromotors. Lasīt vairāk

 

KEM neatbalsta EP rosinājumu koksni izslēgt no ilgtspējīgā kurināmā aptvēruma

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) iebilst pret Eiropas Parlamenta (EP) ierosinātajiem grozījumiem primārās biomasas jeb koksnes izmantošanā, paredzot, ka meža biomasa tiek izslēgta no ilgtspējīgā kurināmā aptvēruma un tiktu pielīdzināta fosilajam kurināmajam, aģentūru LETA informēja klimata un enerģētikas ministra stratēģiskās komunikācijas padomniece Beate Barkāne. Lasīt vairāk

 

ACEA: Elektroauto tirgus daļa ES pērn sasniegusi rekordaugstu līmeni 2

Elektrisko automobiļu tirdzniecības apjoms pērn Eiropas Savienībā (ES) sasniedzis rekordaugstu tirgus daļu, liecina publicētie Eiropas Automašīnu ražotāju asociācijas (ACEA) jaunākie dati. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Kur slēpjas Audi A5 Sportback šarms ? (+VIDEO) 3

Sen zināms, ka Audi un Audi S-Line var būt divas dažādas automašīnas pat viena modeļa ietvaros. Līdzīgs stāsts ir par t.s. četrdruvju coupe jeb Sportback, kas ir Audi A5 sporta auto ar sedana durvju skaitu un līdzīgām ērtībām. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti