Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Smagās avārijas liek aizdomāties: Liepājas šosejas posmam veiks ārkārtas drošības auditu 39

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

LVC | 26.jūnijs 2024 14:18

Ņemot vērā smagos ceļu satiksmes negadījumus (CSNg), kas notika uz Liepājas šosejas (A9) šodien un vakar, VSIA Latvijas Valsts ceļi (LVC) pasūtīs ārkārtas drošības auditu Liepājs šosejas posmam. Smagie CSNg notika autoceļa A9 80., 90. un 105. kilometrā.

Satiksmes drošības auditus veic VAS Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD), tā gaitā tiek vērtētas iespējas uzlabot satiksmes drošību konkrētajā ceļa posmā.

Būtiska būs arī informācija no Valsts policijas par šo triju smago CSNg iemesliem. Pēc statistikas datiem visbiežākais šādu negadījumu iemesls ir pārgalvīga apdzīšana, kuras rezultātā notiek frontālā sadursme.

iAuto.lv pārdomas par šo problēmu video zemāk:

 
Visi komentāri
 
0pis 26.jūnijs 2024 14:29
4 4 Atbildēt

Es jau nu teiktu, ka auditēt vajadzētu auto skolas, kas ražo brāķi, kas māk iedarbināt auto bet netiek galā ar auto vadīšanu. varbūt vaina ir t.s. massu mēdijos X un XXX, kas radina koncentrēt uzmanību uz 15sek. maksimums? Cilvēki modernie nespēj 2st noturēt sevi fokusā, braucot no Rīgas līdz Liepājai un kādā brīdī šīberis aizkrīt. Bet vainīgs pie visa ir ceļš, neesošās 4 joslas, auto, Baidens, Ukraina un NLO.

anonimikis 26.jūnijs 2024 14:59
5 2 Atbildēt

Autoskolas nu gan vismazāk pie vainas. Pie mums jau tā pārāk daudz tiek prasīts, daudzās vietās Eiropā tiek pie apliecības krietni vienkāršāk.

0pis 26.jūnijs 2024 14:59
4 3 Atbildēt

Cilvēki braukt nemāk. Kā to lai izskaidro?

imzz 26.jūnijs 2024 15:34
8 2 Atbildēt

Manuprāt, autoskolu programmās nav ekstrēmās apdzīšanas praktiskās nodarbības :-/ Jo, ja būtu, daudzi kursanti apsistos jau mācību procesā.

Ne jau visu var "iemācīt". Daudz ko var tikai iemācīties. Vai arī nevar, ja "smadzeņu dators" nestrādā ar pietiekamu frekvenci.

ZZZZ 26.jūnijs 2024 17:21
2 0 Atbildēt

Piemērs, junuļi brauc kā dievi, viss ok. Tad ārpus apdzīvotas vietas viņus sāk dīdīt +++ braucēji. Un ko, viņi pavelkās, jo kurš ta par lohu grib sevi atdzīt. Un sāk arī dzīt garām, kaut pieredzes nav!

0pis 27.jūnijs 2024 9:30
0 0 Atbildēt

Kāda ekstrēmā braukšana? Labs ceļš, sauss laiks, ne lietus, ne sniegs, ne nu kā.

650 26.jūnijs 2024 14:38
5 0 Atbildēt

Kad diez tiks izveidota parlaMentālā veterinārMedicīniskā komissija, lai izpētītu izbrauktuves uz ā9 (no Saldus, virzienā uz Liepāju,tajā tur slavenajā līkumā pie Būtnāriem..) autoru psihisko stāvokli projekta tapšanas ("rekonstrukcijas") brīdī? Kurš kroplis to tā pieļāva? Googlemapsā ir 2011tā gada ielas attēls- atveriet/paskatiet-tur tas suuda krustojums ir vismaz 11x drošāks,nekā tagad! Nav šobrīd esošā BEZBARJERAS grāvja,un ir atdalīti savstarpēji bīstamie braukšanas virzieni.Tagad tie ir apvienoti- ja izgriezējam perpendikulāri vadītāja durvīs (vai perpendikulāri ar purnu vismaz 2arpus metru dziļajā grāvī) netrāpīs kāds taisnvirziena bremzēšanā pārrēķinājies nogriezējs, tad iespējams to paveiks no aizsega iznirušie garāmmaucēji.Iespējas bezgalīgas, projekts ārprātīgs,drošība vienkārši šausmīga! 

Pārgalvīga apdzīšana?? Kas konkrēti ir ticis "darīts" lai šajā konkrēti B-B nāvesposmā netiktu pieļauta "pārgalvīga apdzīšana"? Konkrēt- ciki caki tur radari, cik tur V/vid posmu, kāda ir ikdienas (passtiprinātā!) uzraudzība no polipolicijas puses? Ja tur pārgalvīgi apdzen - kāpēc diez nav izrakts ceļam pa vidu sarkanaiss drošības grāvis kā Lietuvā? Cik konkrēti ir pa šo laiku (visā LVijā, jā,..) sodīto/Par! konkrēti PĀRGALVĪGU APDZĪŠANU? Kur ir trekni bargais Pr-nieks (citkārt runīgais)? Varbūt Pelnītā Atvaļinājumā?

msh 26.jūnijs 2024 23:47
2 2 Atbildēt

Šitādi krustojumi rekonstruējot kaut kādus ceļus tak rodas visās malās , vienīgās nianses - ir grāvji vai nē. Bet jā, pie Saldus tā vieta ir forša - dažus gadus atpakaļ tur braucot radās apledojis ceļš un daudz netrūka būtu tur aizgājis taisni grāvī - būtu bijis kā agrāk, būtu bijusi iespēja aizraut pret spalvu...

Kanibaals 27.jūnijs 2024 13:23
1 2 Atbildēt

Glābties pretējā joslā tas ir kravas auto un pāķu klasika. Labi, ka tagad pāķiem dziļie grāvji, vairs netiek laukā un drusku atvēsina.

msh 27.jūnijs 2024 17:30
0 0 Atbildēt

Saki, pilsēteļi vienkārši noklusējumā norakstās kokos vai grāvjos? Nu jā...

650 27.jūnijs 2024 15:38
1 0 Atbildēt

Jā, nospiedoši lielākā daļa to "pāķu" (kuri visur viskautko apsspriež) tajā krustojumā ne tuvu nav bijuši un no šofer-ciLvēciskā viedokļa vispār nejēdz par ko tur runa.

Tas ir reāli dzīvībai bīstams meesls, pie kam gan izbraucējiem, gan labā pagr veicējiem.KĀ kaut ko tādu vispār varēja pieļaut, kā TO varēja auditēt un/vai sertificēt.

Tā tas ir un tā tas būs, kamēr (visādos/mantojamos) amatos būs visādas AnnaNovas un kamēr Pr-nieki no tv ekrāna gvelzīs demagoģiju/Par! vajadzību "visu ievērot no Pirmā km/h".

Noderīgie idioti tam visam vēl piekladzinās klāt, tā ka process ir neatgriezenisks un tā dēvētās "izmaiņas" vairs pat ne teorētiski nav iespējamas.

Juanais 26.jūnijs 2024 14:49
3 5 Atbildēt

Te drīzāk nepieciešams šoferīšu smadzeņu audits...

0pis 27.jūnijs 2024 18:01
0 0 Atbildēt

Tevi tak var iesūdzēt par morālu ciešanu radīšanu cilvēkiem, kas sistēmas kļūdas dēļ uzskata sevi par autovadītājiem 😄

Hmm 26.jūnijs 2024 15:21
8 0 Atbildēt

baidos, ka viss beigsies ar "satiksmes mierināšanas" pasākumiem, tas ir, tie, kas šajā posmā tiks piebremzēti, tālāk trieksies vēl neprātīgāk.

raimondsm 27.jūnijs 2024 8:48
3 0 Atbildēt

Manuprāt, uz tiem maršrutiem, kur ir divu joslu ceļš, vajag laiku pa laikam izbūvēt paplašinātus ceļa posmus, kur ir iespējama droša apdzīšana. Tas tiem dzinējiem un steidzīgajiem to spriedzi noņemtu. Savukārt apdzīšana uz šaura ceļa pret līkumu un kalnu būtu jāpiefiksē un jāsoda. Citādi noķer tos, kas taisnā, pārredzamā ceļa posmā  parkāpj ātruma noteikumus par 10-20 un vairāk kilometriem stundā. Protams, tādu ir diezgan daudz un vienmēr tas ātrums var kaut kā atspēlēties, kaut kāda stirna, lapsa vai kāds no blakus ceļa, tomēr daudz vērtīgāk  būtu izķert tos pret līkumu un kalnu dzinējus. To būs daudz mazāk, kā tos tai9snā ceļōā pārkāpēju, bet tieši tie taisa nepatiksanas uz ceļa daudz vairāk. Arī ērta nobraukšana malā un vieta atpūtai būtu vēlama ik pa kādiem 5-10 nu, varbūt 20 kilometriem.Tāpat tendence būvēt ļoti šaurus uzbērumus bez nekādas zālainas ceļa malas, uz kuras var nobraukt, šī prakse ar tiem šaurajiem uzbērumiem ir jāpārskata. Pie tam tos uzkalnus var arī norakt un tās ielejas var nedaudz piebērt ar grunti, tad no kalnu un leju būs mazāk. Vēl vajag kaut kādu likumu, ja reiz valsts būvē ceļu, tad iespēja visādiem lauku īpašniekiem gribēt, lai viņa kviešu lauks netiktu samazināts par kādu pushektāru un rezultātā ceļš sanāk līkumu līkumiem. Kaut kādu kompensāciju un ceļš ir taisnāks un platāks..

Nja 26.jūnijs 2024 15:44
2 0 Atbildēt

A kad kāds no jums ir redzējis policiju uz ceļa? Ar visiem jāņiem, neatceros pēdējo reizi, bet ja redzu, tad tas tāpēc ka bieži braucu garām kafeijnīcai kur viņi ēd. Tā randomā uz ceļa... tiešām nezinu.

Vidzeme 26.jūnijs 2024 15:47
0 0 Atbildēt

Vēlreiz saku, ka mūspusē nu jau 3-4 dienas satieku, pats, saklausījies tavu "a kad ir redzēts..." arī uzrāvos un no ļoti jaukas meitenes saņēmu "satiksmes mierināšanu" pēc nopelniem!

Nja 26.jūnijs 2024 15:49
2 0 Atbildēt

Nu katram savs, es, protams, nebraucu simtus katru dienu, bet tajās pīķa stundās kad visi migrē uz laukiem un atpakaļ, gan varēja vairāk būt pamanāmi.

ZZZZ 26.jūnijs 2024 17:17
2 1 Atbildēt

Nja katram kroplim policiju nepieliksi! Viņi ari galviņu nesakārtos!

Jobo 26.jūnijs 2024 17:26
1 0 Atbildēt

Vakar krasta ielā, Rīgā bija. Visi brauca ļoti mierīgi.

GTD2 26.jūnijs 2024 16:39
11 1 Atbildēt

neataisnojot avāriju izraisītājus, tur bez komentāriem, pie šādām situācijām drusku pie vainas ir vidējā ātruma radari ,kuru zonā auto sablivējās garās kolonās un pēc radariem sākās apdzīšanas manervu sacīkstes

uupis 26.jūnijs 2024 17:02
3 8 Atbildēt

Tās ir sekas POLICIJAS NEESAMĪBAI uz ceļiem!

Tās ir sekas tautas balsojumam par pārkāpuma +30 NESODĪŠANU!

Šoferis tupais zin, ka nav policijas un mauc pa pretējo ar pedāli grīdā - gan jau piebremzēs un palaidīs, bet te OOPS - fūre ar mētāla sliedēm vai betona klucīšu paletēm...

Vadītājus disciplinēs tikai un vienīgi POLICIJAS KONTROLE!!!

msh 26.jūnijs 2024 23:52
3 1 Atbildēt

Šoferis tupais, pēc visa spriežot, esi tu, kas lēni kādam purnā lien. "+30 nesodīšanu"? Ko tu pīpē? Neviens sodu par ātruma pārsniegšanu nav atcēlis - tas ko tu vēlējies bija tiesību atņemšana par raitāku apdzīšanu; kā izrādās, tie kas apdzen raiti, ir tupi...

P.N. Manam golfam apdzenot uz šosejas vienu vieglo - nu tā, sēžu viņam astē drošā attālumā, iespiežu grīdā, apdzenu un atmetos - gala ātrums ir ~130 km/h.

P.P.N. Lasu ziņās ka jaunietis kā reiz ielīda fūrei purnā jo nemācēja mīt grīdā un pēdējā brīdī arī nepratās vismaz ielīst grāvī...

uupis 27.jūnijs 2024 8:41
1 1 Atbildēt

Tu esi MELIS TUPAIS! Es tev teicu ka tu esi PRET sodīšanu Dzīvojamā zonā par +30!!!

Tu pats tagad atzinies ka PĀRKĀP MAKSIMĀLĀ ĀTRUMA ierobežojumu!!!

ZZZZ 27.jūnijs 2024 12:45
1 0 Atbildēt

Pag pag, kad msh pārsēžas uz pedāļminamu transporta līdzekli, tad domā savādāk par tiem zemu lidojošajiem satiksmes dalībniekiem. 

 Un vispār reversās joslas, ik pa laikam ar nav zemē metama ideja kur apbraukt lēnāk braucošus.

msh 27.jūnijs 2024 20:37
0 0 Atbildēt

Kāpēc lai manas domas par citiem satiksmes dalībniekiem, un mans braukšanas stils lai atšķirtos atkarībā no tā, vai braucu ar mašīnu vai velosipēdu? Ar velosipēdu es braucu stipri agresīvāk nekā ar mašīnu

msh 27.jūnijs 2024 17:34
0 0 Atbildēt

Jā, es pārkāpju. Tu nē? Ja nē, tad tā ir diagnoze, un diskusiju varam beigt, jo tu tādā gadījumā esi lokomotīve un purnā līdējs - ja jā, tad tu esi demagogs.

core 27.jūnijs 2024 19:11
0 0 Atbildēt

Tas lohs pārkāpj vēl vairāk, vienreiz pats atzinās, ka uz koplietošanas ceļa mēdz uzdriftēt, kad aiz viņa brauc cita mašīna nelielā distancē. Demagogs.

uupis 27.jūnijs 2024 8:46
0 0 Atbildēt

Ne Es viens tā domāju!!!

Citāts: "Satiksmes drošības eksperts Oskars Irbītis norāda, ka ir steidzami jāstiprina policijas struktūras, kas veic satiksmes preventīvu uzraudzību, citādi šoferiem parādās nesodāmības sajūta un citiem autovadītājiem ir radusies pārliecība par to, ka noteikumi uz viņiem neattiecas."

jauns.lv/raksts/zinas/...nas-paradumiem

uupis 27.jūnijs 2024 8:47
0 0 Atbildēt

Tāds skats ka "msh" neķer lauku par ko iet runa!!!

Jobo 26.jūnijs 2024 17:23
5 0 Atbildēt

Te briest pēc satiksmes mierināšanas tāpat kā uz Tallinas šosejas. 

Drīzāk uz Liepājas šosejas visā garumā saliks zīmes 70km/h nekā būs 4joslu šoseja.

Krotow 26.jūnijs 2024 19:11
2 0 Atbildēt

Un stabiņus pa vidu saspraudīs.

Fotoradars 26.jūnijs 2024 18:01
7 4 Atbildēt

Tur jau šodien braucot var just sekas. Tie kas vilkās kādreiz uz 80-85, tagad maic uz 70-75. Vārgie ir jāmet ārā no “ligzdas” nevis tiem jāpielāgojas…

650 26.jūnijs 2024 19:01
5 0 Atbildēt

Ār Kārtas (ārtelpass?)) Drošibas Auditu (ĀDA) ?? Kā pēc? Vai tad tie lohi, kuri šo te suudaceļu projektēja (un PIEŅĒMA eksplohtācijā,jā) neko tādu neveica, ka tagad tas ir šhitā te ĀrKārtēji jāveic? Cik vispār reižu to ceļu "rekostruēja"? Un kurš tagad "adbildēs"/Par! ??"

Kā var būt situācija, kad jebkurš sierindas abiedrības locekļa (nod.maksātāja) iebildums tiek automātiski novirzīts miskastē? 

Kāds sakars ir maksimālajam ātrumam, ja pamatā ir noziedzīga pārgalvība, veicot apdzīšanu acīmredzami bīstamos posmos? Vai (varbūt!) daļa vainas ir bīstamo posmu neatbilstošā Drošibas aprīkojumā? Nemācēšana "labot situāciju", ja izbraucot pretējā joslā, ir gadījies kāds misēklis? Ko tur vispār var "labot", ja brauc cits citam pakakaļā salīduši savstarpēji naidīgi noskaņoti indivīdi, kuri publiskajā telpā plātās ar jēdzieniem "nelaidīšu", "braukšu purnā","lai sitās", "pašol viņš na/uj" un/vai uttt?  Vai visuvarenie līdz zobiembruņotie polimilicijas darbinieki ar savu treknibargo pr-nieku pr-galā kādureiz ir nocēluši no trases kādu šo te riskējošo APDZINĒJU? Kur un kad? Cik?

Cēsu novirziena kropļji reku pārkāpj dubulto līniju ka spalvas vien noput ,viņi vispār nemāk to nepārkāpt- paskat kā tie debiloīdi tur uzvedās "aiz" Siguldass. Un kāda tur uzraudzība, cik ira aizturēto?? Ko diez šajā jomā un šajā posmā "izmainīja" mantkārības nolūkā ieviestā V/vid zona?

Absolūts sabiedrības pagrimums.Kad pr-nieki driš atklātā textā lažu no publiskā e-krāna par "vajadzību" ievērot "no Pirmā km/h"", taču aizkakadrā paši ir noteikuši 13km/h? Tak sakod mēli un 1reiz paziņo oficiāli- no šodienas LVijā ir noteikts 103 un tagad jāajam no pirmā +puskilometra. Kurš vispār  ir šis lieliskās 13km/h idejas  autors, kāds viņa Uzvārds? 

Cik vēl ilgi reālā satiksmes uzraudzība tiks aizstāta ar nebeidzamo muldēšanu un demagoģiju? Kad 1reiz reāli tiks "ķerti" tiešām reālu bīstamību radošie bandīti un/vai viņu paņēmienus samācījušies reālie Lohi?

Pļurkt 27.jūnijs 2024 7:42
1 0 Atbildēt

Sadalošās joslas barjerām ir jābūt tik augstām, lai pretējās kustībās braucošie varētu braukt ar tālajām gaismām viens otru neapžilbinot!!! Tad no tām barjerām ir vispilnīgākā jēga.

ASV pamatā tā ir, vēl tas barjeras ir no mucām piepildītām ar ūdeni = gan amortizācija, gan automātiska un lēta ugunsdzēšanas sistēma.

mehs 27.jūnijs 2024 8:16
0 0 Atbildēt

Ziemā mucas ar ūdeni nederēs

A 27.jūnijs 2024 13:38
1 0 Atbildēt

Ziemā piebērs sāli.

Kanibaals 27.jūnijs 2024 13:24
1 0 Atbildēt

Dabiskā atlase. Uz Tīnūži-Koknese ļoti labi nostrādāja. Sākumā sitās kā velli, bet beigās nu jau mierīgi. Kam lemts tas aiziet. Fūres ar saviem lisseli gan arī prasa savu doļu.

raimondsm 27.jūnijs 2024 13:57
2 0 Atbildēt

maps.app.goo.gl/gRneA2Afm4nV5fqe6

Situācija - braukšu pa to vidējo joslu, kur bultiņa rāda pa kreisi. Esmu pareizā joslā. Man pretī pa savu joslu brauc traktors. Līdz šai vietai viss pareizi.

Taču pa to joslu, kur brauc traktors, labi ieskrējies, brauc arī BMW. Tas traktors viņam traucē! Šis nu brauks pa to vidējo joslu, kas domāta tiem, kas griež pa kreisi! Viņam to vajag, lai to traktoru apdzītu. Viņš rēķinās ar to, ka es taču esmu dinamiskais braucējus un pavākšos malā. Jo viņš taču arī ir dinamiskais braucējs!

Es jau malā pavācos. viņš pa man domāto jpslu apdzen to traktoru un aizbrauc tālēs nezināmās. Tik problēma tā, ka es jau ātrumu esmu samaiznājis līdz kādiem 20-30km/h un ar šādu ātrumu nu jau esmu ne savā joslā, kurā mierīgi var būt pilsonis ar tur atļautiem 70km/h, vai ar 70 plus 10-20-30-40km/h.

Jo labajā spogulī es taču neskatījos, ja taisos griezt pa kreisi!

Neviena tur nav un viss beidzas labi, problēma, tā teikt, uzsūcas un pazūd. Arī BMW pazūd. Ja tur arī kaut kas notiktu, viņš būtu prom!

Vispār tajā krustojumā avārijas ir bijušas pāris reizes, labās joslas braucējs ar sasistu auto grāvī labajā pusē.

Pilnīgi iespējams, ka situācijas izraisītājs tur arī jau sen prom.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Problēmas ar programmnodrošinājumu - Fiat Grande Panda aizkavēsies

Fiat pārceļ jaunā modeļa Grande Panda piegādes startu no 2025. gada sākuma uz nenoteiktu laiku. Lasīt vairāk

 

Lietuva: Sākotnējā informācija neliecina par ārēju faktoru ietekmi lidmašīnas avārijā Viļņā ( VIDEO) 16

Turpinās darbs aviokatastrofas vietā Viļņā, kur kādas mājas pagalmā šorīt nogāzās kravas lidmašīna un gāja bojā viens no pilotiem. Par avāriju izskan dažādas versijas – tiek pieļauta tehniska vai cilvēciska kļūme, taču netiek izslēgts arī terorakts. Lasīt vairāk

 

Bojāgājušo skaits uz Latvijas ceļiem – viens no augstākajiem Eiropā (+ VIDEO) 34

Latvijā šogad uz ceļiem gājuši bojā jau simt cilvēku. Pēc statistikas esam vieni no sliktākajiem Eiropā. Zaudējumi, kas satiksmes negadījumu dēļ aprēķināti tautsaimniecībai, pārsniedz 200 miljonus eiro gadā. Taču, neraugoties uz pētījumiem, kas pierāda, ka vidējā ātruma mazināšana uz ceļiem pasargā dzīvības, Saeimas deputāti oktobrī – un tas notika šogad jau otro reizi – noraidīja priekšlikumu par ātruma pārsniegšanu līdz 10 km/h paredzēt arī naudas sodu, ne tikai brīdinājumu. Lasīt vairāk

 

Mercedes paziņo par drastisku taupības plānu 18

Pēc ievērojama aprozījuma un ienākumu krituma Vācijas autobūves uzņēmums Mercedes-Benz paziņojis, ka nākamajos gados samazinās izmaksas par vairākiem miljardiem eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti