Karro noslēdz sezonu ar uzvaru labdarības sacīkstēs

 
15.oktobris 2013 11:57

Aizvadītajā nedēļas nogalē Igaunijā norisinājās Tanela Leoka rīkotās labdarības sacīkstes, kurās uzvaru svinēja latviešu braucējs Matīss Karro.

Pēc Matīsa Karro fanu dienas, kas notika sestdien, sportists jau nākamajā rītā devās uz Igauniju, lai piedalītos labdarības sacīkstēs. Tajās Matīss izcīnīja uzvaru, tādējādi pieliekot skaistu punktu šai sezonai.

Matīss Karro Foto: Hendriks Osula

„Sestdien pirmo reizi rīkoju fanu dienu, pēc kuras guvu ļoti pozitīvas emocijas. Prieks, ka uz šo fanu dienu nebiju ieradies viens pats, jo bez manis uz to ieradās ģimene, fani, atbalstītāji, draugi. Visiem patika, un tas ir forši,” iesāk Matīss Karro.

„Pagājušajā nedēļā saņēmu igauņu motokrosa braucēja Tanela Leoka uzaicinājumu piedalīties viņa slavenajās „Leoks un draugi” labdarības sacīkstēs, kur pēc sacensībām vairāki sportisti iedeva savas formas, brilles un citas lietas, kas vēlāk ar izsoles palīdzību tika pārdotas. Visi iegūtie līdzekļi tika ziedoti labdarībai.”

„Kopumā jāsaka, ka izdevās uzvarēt visos braucienos, ar ko, protams, biju priecīgs, lai arī pirms starta sev pateicu, ka braukšu prātīgi un lieki neriskēšu, jo negribas sezonas beigās iedzīvoties kādā savainojumā. Taču, kā starta barjera nokrita, tā arī širmis aizkrita (smejas), jo tad uzreiz gribas parādīt labāko rezultātu.”

„Pirmais brauciens bija sekojošs – starts, trīs apļi, pēc kā visiem braucējiem bija jādodas mehāniķu zonā. Tur katram no motocikla bija jānoņem pakaļējais ritenis, jāapskrien apkārt motociklam un jāieliek ritenis atpakaļ. Pēc tam brauciens turpinājās kā parasti. No boksiem aizbraucu kā otrais, bet tad apdzinu konkurentu un uzvarēju,” pirmā brauciena notikumus atceras Karro.

„Otrais brauciens bija vienkāršs – 20 minūtes plus divi apļi. Arī šajā braucienā guvu uzvaru. Trešais brauciens saucās – Last man standing. No starta visi (16 braucēji) devās kopā, taču pēc pirmā apļa pēdējie divi izkrita. Tādā veidā tika aizvadīti trīs braucieni, līdz finālā palika desmit sportisti, kuriem bija jāveic pēdējie trīs apļi. Arī šādā disciplīnā biju ātrākais, lai arī konkurence bija ļoti solīda. Bez spēcīgajiem igauņu braucējiem uz starta stājās daži braucēji no pasaules čempionāta,” turpina Matīss.

„Tagad sezona ir beigusies pa īstam. Gribas nedaudz atpūsties no sacensībām. Nedēļu atpūtīšos un tad jau sākšu plānot savu treniņgrafiku. Noteikti sākšu ar fizioterapeitu, jo ir jāsaliek vietā kauli un muskuļi. Došos pie fizioterapeita Raivja Aršauska, kurš man ir palīdzējis ļoti daudz.”

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti