Taifūns varētu iejaukties arī "MotoGP" Japānas "Grand Prix" norisē

 
Nozare.lv | 9.oktobris 2014 8:00

Par "Vongfong" nosauktais "supertaifūns" varētu ietekmēt arī šajā nedēļas nogalē Motegi trasē gaidāmo pasaules čempionāta motošosejā Japānas posmu.

Vien iepriekšējā nedēļas nogalē taifūna radītas lietusgāzes skāra Pirmās formulas (F-1) pasaules čempionāta Japānas posmu, ļoti smagu avāriju piedzīvojot franču pilotam Žilam Bjanki, kurš pašlaik turpina cīņu par savu dzīvību.

Tiek prognozēts, ka "Vongfong" savu kulmināciju sasniegs gaidāmajā pirmdienā, tomēr spēcīgas lietusgāzes un vēju tas varētu atnest jau ilgi pirms tam.

Kā zināms, Sudzukā notikušā F-1 posma organizatori saņēma asu kritiku par to, ka atteicās sākt sacīkstes agrāk, kad taifūna ietekme būtu bijusi mazāka, tāpēc Motegi sacensības tagad būs "zem īpašas lupas".

Gaidāmajās "MotoGP" sacensībās, kas būs 15. pasaules čempionāta sezonā, otro titulu karjerā sev varētu nodrošināt spānis Marks Markess. Četrus posmus pirms sezonas beigām viņš savu tautieti un komandas biedru "Repsol Honda" sastāvā Daniju Pedrosu apsteidz par 75 punktiem. Lai titulu nodrošinātu jau Japānā, Markesam vienkārši jāfinišē augstāk par Pedrosu, kā arī viņš nedrīkst ievērojami palaist priekšā titulēto itāļu motobraucēju Valentīno Rosi no "Movistar Yamaha" komandas, kuram ir vēl par trim punktiem mazāk.

"Cenšos pārāk nedomāt par titulu, kaut zinu, ka būtu lieliski to nodrošināt "Honda" mājas trasē," izteicies Markess. "Dosimies uz sacīkstēm un strādāsim, it kā tā būtu parasta nedēļas nogale."

Aizvadītā gada novembrī pašlaik 21 gadu vecais Markess kļuva ne tikai par visu laiku jaunāko braucēju, kurš triumfējis pasaules čempionātā, bet arī par pirmo debitantu kopš 1978.gada, kuram izdevies tikt pie titula prestižākajā klasē.

Šīs sezonas ievadā Markess uzvarēja pirmajās desmit sacīkstēs, bet pēdējos divos posmos finišējis ārpus labāko desmitnieka, kas viņa konkurentiem ļāvis saglabāt nelielas izredzes uz titulu.

Kā zināms, iepriekšējā posmā kritienu piedzīvoja arī Rosi, tādēļ tika nogādāts slimnīcā.

"Jūtos ļoti labi un ar nepacietību gaidu trīs sacīkstes ārpus Eiropas. Cīņa par otro vietu kļūst arvien aizraujošāka, un centīsimies sasniegt iespējami labāko rezultātu," izteicies Rosi.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti