Jonasam otrais pjedestāls pēc kārtas MXGP posmos 1

 

Foto: Ekrānbilde

Nozare.lv | 8.septembris 2019 17:57

Latvijas vadošais motokrosa braucējs Pauls Jonass no "Rockstar Energy Husqvarna" komandas svētdien izcīnīja trešo vietu sezonas 17.posmā - Turcijas "Grand Prix" - prestižākajā MXGP klasē.

Jonass pirmajā braucienā bija otrais, bet otrajā finišēja piektajā vietā, kas summā deva 38 punktus. Latvijas motosportists uz goda pjedestāla kāpa trešo reizi sezonā un otro posmu pēc kārtas. 

Uzvaru posmā ar 50 punktiem svinēja nīderlandietis Džefrijs Herlingss, kurš bija ātrākais abos braucienos, bet otrais ar 42 punktiem bija viņa tautietis Glens Koldenhofs.

Jonass, kurš kvalifikācijā bija devītais, kā pirmais aizbrauca no starta un līderpozīcijā pabeidza pirmo apli. Tiesa, pēc pāris minūtēm Herlingss viņu apsteidza, bet latvietis pacietīgi turējās otrajā pozīcijā. Turpat netālu aiz muguras bija Koldenhofs, kurš brauciena otrajā pusē neapdraudēja Jonasa pozīciju. Brauciena 12.aplī Herlingss piedzīvoja nelielu kritienu, taču tas viņam netraucēja nosargāt līderpozīciju.

Otrajā braucienā Jonasam starts nebija tik veiksmīgs un pirmajos apļos viņš bija astotais. Turpinājumā pēc konkurentu neveiksmēm viņš pakāpās par pāris vietām un apdzina nīderlandieti Brīanu Bogersu. Kalvenietis finišēja piektais, kamēr uzvaras laurus plūca Herlingss, kurš vien pēdējā aplī apsteidza Koldenhofu, kamēr trešais bija čempiona titulu nodrošinājušais slovēnis Tims Gajsers.

Kopvērtējumā pēc 17.posma vadībā ir titulu nodrošinājušais Gajsers, kuram ir 744 punkti. Otrais ar 542 punktiem ir šveicietis Žeremijs Sīvers, bet trešo vietu ar 499 punktiem ieņem francūzis Gotjē Polēns. Tikmēr Jonass iekrājis 428 punktus un pakāpies uz sesto pozīciju, par 12 punktiem apsteidzot savu komandas biedru Armīnu Jasikoni no Lietuvas.

Līdz sezonas beigām palikuši divi posmi.

Savukārt MX2 klasē titulu nodrošinājis spānis Horhe Prado.

Jonasam šī ir debijas sezona spēcīgajā MXGP klasē, turklāt aizvadītajā gadā viņš iedzīvojās smagā savainojumā, tāpēc šo sezonu nācās iesākt nedaudz vieglākā režīmā.

Šajā sezonā pasaules čempionātā 19 posmi, no kuriem devītais jūnijā tika aizvadīts Ķegumā, kur Jonass ieņēma 12.vietu.

 
Visi komentāri
 
Ojaars 9.septembris 2019 22:01
0 0 Atbildēt

Malacis - lai izdodas tā turpināt, uzlabojot sniegumu!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti