Visi komentāri - Enduro Madonā pulcē vairāk kā 100 dalībnieku

Enduro Madonā pulcē vairāk kā 100 dalībnieku

 

Foto: Publicitātes attēls

19.jūlijs 2021 9:58

17. jūlijā Madonā, MX parkā “Smeceres sils” noskaidroti Latvijas čempionāta pirmā posma enduro “Madona 2021” uzvarētāji. Šajā posmā startēja 107 braucēji no Latvijas, Lietuvas un Igaunijas. Karstums bija liels, bet tas sportistiem netraucēja gūt labus panākumus trasē.

MX parkā “Smeceres sils”  piedalījās pieredzes bāgāti enduro braucēji, kā arī tādi, kuri “nenobijās” no Madonas enduro trases un pirmo reizi startēja sacensībās tieši šeit. Trase nav viegla, bet tā ir uzveicama visiem dalībniekiem. Tās reljefs, stāvie uzbraucieni un nobraucieni, ātruma testi, kas šoreiz bija tikai pa mežiem un taciņām, deva kārtīgas enduro sajūtas un emocijas. Trasē šogad veiktas izmaiņas un daudzi sportisti atzina, ka tā arvien ir interesanta un tajā pašā laikā arī tehniski sarežģīta.

E2 klases uzvarētājs Andris Grīnfelds (“CEC I.S.Racing”) atzina, ka “bija ļoti labi, man patika.” Braukšana sportistam izdevās labi. Andrim ir prieks, ka katru gadu trasē un ātruma testos ir iekļautas jaunas vietas un visu laiku nav jābrauc pa ierastajām un zināmajām takām. “Tas uzreiz piedod tādu “odziņu” pasākumam. Kopumā veicās labi. Bija karstums, bet nebija tik traki. Ir bijušas “trakākas” reizes. Abos enduro testos bija jaunas daļas, kas iepriekš nav bijušas, līdz ar to, bija interesanti pirms starta izstaigāt, apskatīt, kur un kā labāk braukt. Iepazīt jaunas vietas,” saka Andris un priecājas, ka organizatori bija pacentušies. Pārbrauciens pamatā bija tas pats. “Otrajā testā bija jauna un interesanta karjera daļa. Interesanti arī tas, ka pirmo reizi nebija iekļauta ne krosa trase, ne ekstrēmā daļa. Bija ļoti labi, ka bija tikai enduro testi, kaut kas savādāks. Kalnā uzbraucieni un nobraucieni man patīk, “forši”, ka tie ir. Tas ir Madonas reljefs. Viss bija līmenī, prieks, ka sezona ir sākusies. Paldies sacensību organizatoram Kasparam Ērkulim ar komandu,” tā Andris Grīnfelds.

Hobiju 2T klases otrās vietas ieguvējs Kalvis Kušķis (“Motosports Racing Team”) atzina, ka “kā jau katru gadu, Madonā enduro ir visinteresantākais un sarežģītākais. Šogad patīkams pārsteigums bija tas, ka iekļauti tikai enduro testi. Man tie ļoti patika. Manuprāt, labākie Latvijā. Pirmais enduro tests sastāvēja no daudz stāviem uzbraucieniem un nobraucieniem. Varēja braukt ātri, bet tajā pašā laikā bija jābūt uzmanīgam, lai "neuzrautos" uz saknes vai akmeņa, kas vienā mirklī aizsūtītu “pabaudīt” krūmus un dundurus. Otrais enduro tests bija daudz ātrāks, ar ļoti daudz akmeņiem un slidenāku meža segumu. Pāris vietās pārvērtēju ātrumu un nepaspēju sabremzēt pirms straujiem pagriezieniem. Redzot pārrautās lentas taisnes beigās, nebiju vienīgais,” atzīst Kalvis. Šoreiz pārsteigums sportistam bija arī tas, ka pārbrauciena laiks pēc pirmā apļa palika tikai aptuveni 50 sekundes. “Pārbraucienā bija jābrauc dinamiski un bez kļūdām. Otrajā aplī centos braukt ātrāk un pārbrauciena beigās jau bija 5 minūtes laika atpūsties,” stāsta Kalvis un atzīst, ka arī karstums pielika papildus grūtības pakāpi. “Viennozīmīgi Madonas enduro ir  vislabākie pārbraucieni un testu reljefs Latvijā. Paldies Kasparam Ērkulim un komandai par ieguldīto darbu,” pateicas Kalvis Kušķis.

Latvija Motosporta federācijas enduro komisijas vadītājs, sacensību organizators Kaspars Ērkulis (“Kalsnava MB”) atklāj, ka, par spīti lielajam karstumam un sarežģītajai trasei, enduro sacensības Madonā izdevās ļoti labi. “Galvenais, ka sportisti bija apmierināti un priecīgi. Protams, pats galvenais, ka sacensības noritēja bez traumām. Tas vien ir labs rādītājs. Kopumā Madonā bija ļoti laba diena. Trasē bija izveidoti daži jauni elementi. Tos sportisti atzina kā labus. Viņiem patika,” gandarīts ir Kaspars. Organizatoram izdevās realizēt arī ieceri, pirms pirmā enduro testa izveidot iesildīšanās posmu. “Arī ar apļu laiku trāpījām desmitniekā, kas bija kā ”odziņa” sacensībām. Sportistiem pārbraucienos nācās pabraukt nedaudz ātrāk kā ierasts, lai varētu paspēt savos laikos. Tas piedeva sacensībām asumu.

Paldies visai manai komandai un Mārtiņam Jakovičam par sacensību organizēšanu. Paldies Madonas novada domei un Agrim Lungevičam par atbalstu, bez viņiem pasākums nebūtu iespējams,” tā Kaspars Ērkulis.  

Latvijas čempionāta enduro uzvarētāju TOP3:

EGP klasē:

1.    Andris Grīnfelds (“CEC I.S.Racing”)

2.    Edgars Siliņš (“Motosports Racing Team”)

3.    Ivo Šteinbergs (“CEC I.S.Racing”)

E1 klasē:

Artūrs Robežnieks
Ģirts Kalniņš (“Motosports Racing Team”)
Valdis Šakins (“Jāņa Vintera Moto Team Riga”)
 

E2 klasē:

Andris Grīnfelds (“CEC I.S.Racing”)
Edgars Siliņš (“Motosports Racing Team”)
Gints Bērziņš (“Jāņa Vintera Moto Team Riga”)
 

E3 klasē:

Ivo Šteinbergs (“CEC I.S.Racing”)
Lauris Ermanis (“Motosports Racing Team”)
Mindaugas Paškevičius (“Moto Adventures RT”)
 

E 40+ klasē:

Jānis Rasmanis (“CEC I.S.Racing”)
Sandris Kļaviņš (“Motosports Racing Team”)
Audrius Norkus (“Kilobaitas Racing Team”)
 

E Juniors 16+ klasē:

Miks Rasmanis (“CEC I.S.Racing”)
Markuss Daniels Jauntirāns (“Motosports Racing Team”)
 

Hobiju 2T klasē:

Kārlis Reinfelds (“Adventure Team Latvia”)
Kalvis Kušķis (“Motosports Racing Team”)
Edgars Vilcāns (“Siguldas Minimoto”)
 

Hobiju 4T klasē:

Mārcis Valbergs (“CEC I.S.Racing”)
Kaspars Logins
Artūrs Semjonovs (“CEC I.S.Racing”)
 

Iesācēji (C) 2T klasē:

Kaspars Vērnieks
Klāvs Mūrnieks
Vitālijs Ņečajevs
 

Iesācēji (C) 4T klasē:

Rūdolfs Rinka (“CEC I.S.Racing”)
Edgars Čerevko (“Kalsnava MB”)
Edgars Lielmanis
 

Veterāni 50+ klasē:

Andris Kalniņš (“Motosports Racing Team”)
Danielius Žoštautas (“Kilobaitas Racing Team”)
Vilnis Zeiza (“Motodroms”)
 

Absolūtais iesācējs klasē:

Aigars Lietaunieks
Artūrs Ozols
Andris Kulbergs
 

Open LV klasē:

Jurijs Žižkuns (“Moto A-Z”)
Jānis Jansons (“Motosports Racing Team”)
Ivo Ģermanis (“Motosports Racing Team”)
 

Klubu komandu vērtējumā ar 60 punktiem pirmajā vietā “CEC I.S.Racing” - Andris Grīnfelds, Ivo Šteinbergs, Miks Rasmanis un Jānis Rasmanis. Otrajā vietā ar 51 punktu “Motosports Racing Team” - Markuss Daniels Jauntirāns, Edgars Siliņš, Lauris Ermanis un Sandris Kļaviņš. Trešajā vietā ar 40,75 punktiem “Kilobaitas Racing Team” - Audrius Norkus, Aleksej Snytka un Danielius Žoštautas.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Model 3 lētāk arī Eiropā – Tesla piedāvā jaunu bāzes versiju 5

Tesla nāk klajā ar jaunu Model 3 versiju, kas zaudēs daļu no aprīkojuma komplektācijas, taču maksās par aptuveni 3000 eiro mazāk nekā līdz šim lētākais variants. Lasīt vairāk

 

Kraviniekam migla netraucē - traucē tie, kas "lēnām velkas" (+ VIDEO) 18

Video autors apgalvo, ka miglas dēļ vairākas vieglās automašīnas braukušas piesardzīgāk, kas izraisījis kravas auto šofera niknuma izpausmi, ko tas apliecinājis mirkšķinot sava auto gaismas, taurējot un arī riskanti apdzenot. Lasīt vairāk

 

Novembris Vācijas tirgū: elektroautomobiļi uz augšu, dīzeļi uz leju 21

Publicēti dati par Eiropas lielāko automobiļu tirgu Vāciju. Tendences, kas iezīmējās jauno automobiļu tirgū iepriekšējos mēnešos nemainās: elektroautomobiļu skaits pieaug, bet ar dīzeļdzinējiem aprīkotu spēkratu skaits rūk. Lasīt vairāk

 

Sācies “Latvijas Gada auto 2026” tautas balsojums – vai žūrijas izvēle sakritīs ar tautas simpātiju

Ir sākusies balsošana par konkursa “Latvijas Gada auto 2026 Tautas simpātiju” - nomināciju, kuras uzvarētāju var noteikt ikviens interesents. Balsot iespējams gan internetā, gan tirdzniecības centrā “Mols”, kur arī apskatāma fotogrāfa Raimonda Volonta lielformāta izstāde. Tajā redzamas visas 33 jaunākās automašīnas, kas piedalās “Latvijas Gada auto 2026” konkursā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti