Minišosejas jubilejas sezona Biķerniekos startēs 17. aprīlī

 

Foto: Raimonds Volonts

Eduards Kalve | 27.marts 2018 12:09

Jau pēc nepilna mēneša, 17. aprīlī, Biķernieku trasē startēs Minišosejas piektā sezona. Disciplīna, kurā piedalīties var ikviens, arī jubilejas sezonā turpinās iesāktās tradīcijas un darba dienu vakaros pulcēs vairākus desmitus auto entuziastu. Pozitīvā atmosfērā dalībnieki sacentīsies gan paši ar sevi, gan, protams, arī konkurentiem.

Minišosejas treniņu un sacensību veiksmīgais koncepts saglabāts arī 2018. gada sezonā, t.i. dalībnieki trasē dosies sadalīti grupās un centīsies uzstādīt pēc iespējas ātrākus apļa laikus. Tādējādi izpaliek savstarpējas cīņas trasē un ir iespējams drošā vidē pārbaudīt gan savus, gan sava auto spēkus. Jāatzīmē, ka gan treniņos, gan sacensībās uz vietas kā instruktors būs pieejams pieredzējis autosportists, pie kura varēs vērsties pēc padomiem un kurš ievērojami atvieglos pirmos soļus autosportā.

Lielākās izmaiņas šosezon saistās ar ieskaites grupām, jo turpmāk tās dalīs vien pēc dzinēja tilpuma, atļaujot pilnpiedziņām startēt ne vien OPEN, bet arī 1600, 2000 un 3000 ieskaitēs. Atgādināsim, ka Minišosejā var piedalīties arī ar sporta automašīnām, kas aprīkotas ar drošības karkasu, startējot OPEN klasē. Tāpat šogad saglabāta arī Dāmu ieskaite, kurā pēdējos gados manāms arvien lielāks kuplāks dalībnieču skaits.

2018. gada kalendārs sastāvēs no sešiem treniņiem un sešām sacensībām, kas norisināsies aizraujošajā Biķernieku trasē. Sezonas laikā tiks braukts dažādās konfigurācijās, apvienojot gan auto, gan moto apļa elementus. Pēc pirmā treniņa (17. aprīlis) jau divas dienas vēlāk – 19. aprīlī – sekos Minišosejas pirmais posms.

Arī šosezon turpināsies pagājušajā gadā iesāktā Yokohama Challenge ieskaite, kurā varēs sacensties par 600 eiro vērtu balvu fondu. Šajā ieskaitē varēs startēt dalībnieki, kuri brauks ar Yokohama AD08R pusslika tipa riepām, kas iegādātas pie sadarbības partnera Latakko. Šis braucēju vidū atzītais Yokohama riepu modelis Minišosejas dalībniekiem arī šosezon būs pieejams par īpaši izdevīgām cenām.

Vēl viena pozitīva ziņa visiem esošajiem un potenciālajiem braucējiem – gan treniņu, gan sacensību dalības maksa saglabāta pagājušā gada – 50 eiro – līmenī. Startēšanai sacensībās jeb ieskaites posmos papildus nepieciešama LAF licence. Tās cena visai sezonai ir 60 eiro, tomēr, ja ir vēlēšanās vispirms izmēģināt spēkus tikai atsevišķās sacīkstēs, tad par 15 eiro uz vietas būs iespējams iegādāties arī vienreizējās posmu licences.

Tāpat dalībniekiem vajadzīga apdrošināšana pret nelaimes gadījumiem, ko būs iespējams iegādāties gan iepriekš, gan arī uz vietas. Citādi ķiveri galvā, cimdus rokā un gāzi grīdā! Sīkāka informācija par visu iepriekš minēto pieejama Minišosejas gada nolikumā - http://www.auto24.lv/minisoseja/pdf/2018/minisoseja_gada_nolikums_2018_1.pdf.

Ja ir radusies vēlme uzzināt vairāk par Minišosejas disciplīnu un tās pasākumiem, tad laipni lūgti apmeklēt gan www.minisoseja.lv, gan seriāla Facebook vietni - https://www.facebook.com/minisoseja/.

Minišosejas 2018. gada kalendārs:
Treniņš, 17. aprīlis, Biķernieki, 18:00 - 20:00
1.posms, 19. aprīlis, Biķernieki, 18:00 - 20:00
Treniņš, 22. maijs, Biķernieki, 18:00 - 20:00
2.posms, 24. maijs, Biķernieki, 18:00 - 20:00
Treniņš, 12. jūnijs, Biķernieki, 18:00 - 20:00
3.posms, 14. jūnijs, Biķernieki, 18:00 - 20:00
Treniņš, 10. jūlijs, Biķernieki, 18:00 - 20:00
4.posms,17. jūlijs, Biķernieki, 18:00 - 20:00
Treniņš, 31. jūlijs, Biķernieki, 18:00 - 20:00
5.posms, 7. augusts, Biķernieki, 18:00 - 20:00
Treniņš, 21. augusts, Biķernieki, 18:00 - 20:00
6.posms, 28. augusts, Biķernieki, 18:00 - 20:00

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Divi "dala ceļu", citiem problēmas - bīstama situācija uz A4 autoceļa Polijā (+ VIDEO) 5

Video autors uzskata, ka "sižets aizsākās" brīdī, kad Opel vadītājs nobloķēja Cupra vadītāju. Pēdējais nolēma atdarīt, izbrauca Corsa priekšā un nobremzēja, liekot vadītājam izmanevrēt uz otru joslu - tieši Land Rover priekšā. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ:Izmēģinām jauno Porsche Panamera e hybrid (+ VIDEO)

Porsche ne pa jokam ir aizrāvies ar elektromobilitāti, tāpēc četras no septiņām jaunā Panamera modeļa versijām ir nopietni elektrificētas. Tās saucas e-Hibrid un aprīkotas ar jaudīgu spraudņa tipa hibrīdiekārtu. TV Autoziņas izmēģinās Porsche Panamera 4 e-Hybrid ar 470 ZS, un jā - arī tas ir lādējamais hibrīds Lasīt vairāk

 

Vēl mazāk darba vadītājam - Ford uzlabojis BlueCruise autopilotu 5

ASV autobūves uzņēmums Ford uzlabojis savu BlueCruise tehnoloģiju, kas nodrošina daļēju autonomo braukšanu uz noteiktiem ceļiem. Tas iespējams, pateicoties jaunākajam atjauninājumam ar indeksu 1.4. Lasīt vairāk

 

Kā paceļot reprezentatīvo auto slieksni, nonācām pie uzņēmuma vieglā transportlīdzekļu nodokļa pieauguma? Intervija ar A.Kulbergu (+ VIDEO) 50

iAuto.lv lasītājs atsūtīja mums informācija, ka darba auto Cupra Formentor VZ ar 228kw jeb 310zs TSI iepriekš uzņēmuma vieglo transportlīdzekļa nodokli maksāja ap 37 eiro mēnesī, bet tagad 159,60 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti