Baltijas autošosejas seriālam 2019. gada sezonā pievienosies Lietuvas čempionāts

 

Foto: Publicitātes attēls

BATCC | 1.decembris 2018 11:06

Baltijas autošosejas čempionātam (BaTCC), sākot ar 2019. gada sezonu, pievienosies Lietuvas čempionāts ar vairākām ieskaites klasēm, kas sola ievērojamu dalībnieku skaita pieaugumu un ir solis tuvāk vienotu autosporta klašu izveidei Baltijas reģionā.

Četras Lietuvas čempionāta klases tiks iekļautas Baltijas autošosejas čempionāta ieskaitē, ļaujot visu valstu sportistiem ņemt dalību šajās klasēs un cīnīties par godalgām.

R1600 klase tiks apvienota ar Baltijas čempionāta Super 1600 klasi, un tieši šajā klasē cīņas varētu izvērsties vissīvākās ar vairāku valstu sportistu dalību. Plānots, ka R1600 klase aizvadīs kopīgus sacensību braucienus ar R2000 klases automašīnām. Atsevišķs sacensību brauciens gaidāms R3000 klases automašīnām, kas ir ļoti populāras Lietuvā un uz starta varētu sagaidīt vismaz 15 dalībniekus. R1600, R2000 un R3000 klasēm ir noteikts vienots riepu modelis – “Nankang Ar-1” - kas gan samazina dalības izmaksas, gan nodrošina līdzvertīgākās cīņas trasē.

Jaudīgākā R3000+ klase tiks apvienota ar Baltijas čempionāta Baltic Touring Cars klasi. Šis solis vēl vairāk saasinās cīņas trasē un skatītāji varēs vērot vēl vairāk iespaidīgu un ātru automašīnu, kas Biķernieku auto apli var veikt ar vidējo ātrumu 160 km/h.

Baltijas autošosejas čempionāta organizators Andis Meilands: "Ir patīkami, ka Lietuvas autosporta federācija mums ir uzticējusi Lietuvas čempionāta posmu Latvijā un Igaunijā rīkošanu. Tas ir solis tuvāk konsolidācijai un vienotu klašu izveidei visas Baltijas ietvaros, kas vairos konkurētspēju un dalībnieku skaitu trasē. Īpašs prieks, ka gaidāmajā sezonā beidzot apvienosim visas Baltijas 1,6 litru automašīnas vienā klasē, kur pulcēsies sportisti no Baltijas, Baltkrievijas un Krievijas. Šai klasei gaidāms arī Latvijas čempionāta statuss."

Dalības maksa klasēm paliks nemainīga - 150 EUR par posmu. Tāpat tiks saglabāts arī iepriekšējais sacensību formāts - divas treniņu sesijas, kvalifikācija un divi sacensību braucieni ar 10 apļiem.

 

Baltijas autošosejas čempionāta 2019. gada sezonas kalendārs:

DEWALT Grand Prix - 10. - 12. maijs, Rīga (Biķernieku trase)

Estonian Grand Prix - 28. - 30. jūnijs, Pērnava (auto24ring)

Riga Summer Race - 16. - 18. augusts, Rīga (Biķernieku trase)

Sezonas noslēguma posms - 20. - 22. septembris, Pērnava (auto24ring)

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Stūrēšana pretēji pagrieziena virzienam - obligāta! (+ VIDEO) 2

Ņemot vērā, ka šāds manevrs nereti jāizpilda arī lielā ātrumā, būtu interesanti uzzināt, cik ilgi trenējas šie puiši un, kā pēc tam izdodas braukšana ar pašu personīgo auto. Lasīt vairāk

 

BMW ar Seat saduras Siguldas novadā - policija lūdz atsaukties aculieciniekus 6

2024.gada 28.septembrī ap pulksten 05.30 Siguldas novadā, uz autoceļa A2 Rīga - Sigulda - Igaunijas robeža (Veclaicene) 59.8 km notika sadursme starp diviem transportlīdzekļiem - "BMW 320", kuru vadīja sieviete un transportlīdzekli "Seat Alhambra", kuru vadīja vīrietis. Lasīt vairāk

 

Kā paceļot reprezentatīvo auto slieksni, nonācām pie uzņēmuma vieglā transportlīdzekļu nodokļa pieauguma? Intervija ar A.Kulbergu (+ VIDEO) 48

iAuto.lv lasītājs atsūtīja mums informācija, ka darba auto Cupra Formentor VZ ar 228kw jeb 310zs TSI iepriekš uzņēmuma vieglo transportlīdzekļa nodokli maksāja ap 37 eiro mēnesī, bet tagad 159,60 eiro. Lasīt vairāk

 

No nākamā gada CSDD pārbaudīs “kvēpu filtru”; ieteikumi, kā uzturēt to kārtībā 39

Nereti daudziem autovadītājiem tieši partikulāro jeb cieto daļiņu filtrs, tautā dēvēts arī par “kvēpu filtru” sagādā lielākās raizes, izejot tehnisko apskati. Eksperts Ints Purmalis, Inter Cars Latvija Servisa iekārtu segmenta vadītājs skaidro – ko darīt, lai “kvēpu filtrs” nesagādātu raizes, kā to uzturēt vislabākajā kārtībā un ko darīt, ja reiz gadījies tā, ka tas ir izgriezts. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti