Latvijas kartinga braucēji noslēdz Rotax Max Grand Finals Brazīlijā

 

Foto: Publicitātes attēls

LAF | 2.decembris 2018 12:53

Jau ziņojām, ka no 24.novembra līdz 1.decembrim Brazīlijā notika Rotax Max Challenge Grand Finals – sacensības, uz kurām tiesības piedalīties izcīnījuši 10 mūsu kartinga braucēji

Rotax Max Challenge Grand Finals sacensībās tiesības piedalīties bija izcīnījuši 10 mūsu kartinga braucēji: Aleksander Skjelten pārstāvēja Latviju MicroMax klasē, MiniMax klasē startēja Tomass Štolcermanis, Patriks Noels Ločmelis un Kārlis Grava, savukārt Mārtiņš Steinerts  un Matvejs Makušins startēja DD2 klasē un Iļja Aļoškins, Ēriks Gasparovičš, Raivis Kirilovs un Gatis Vītols -DD2 Master klasē. 

Rotax Max Challenge sacensības un atlases posmi notiek visā pasaulē gada garumā. Valstīs, kur tiek aizvadīts Rotax Max izaicinājuma kauss, sacensībām jānotiek pēc stingriem Rotax Max noteikumiem un to uzvarētājs (vai ja uzvarētājs atsakās no savas iespējas, tad rangā nākamais sportists) saņem iespēju startēt Grand Finals.

Tik plaši pārstāvēta mūsu valsts vēl nebija nekad šo sacensību vēsturē. Piemēram, mūsu kaimiņvalstīm šogad nebija tā veicies - Igauniju pārstāvēja vien 3, bet Lietuvu - tikai 2 sportisti.

Sacensību treniņbraucieni un priekšfināli, jeb hīti, sākās ļoti daudzsološi - Tomas Štolcermanis stabili brauca starp līderiem, vairākos braucienos ierindojoties 3.vietā. Iļjam Aļoškinam savā klasē pirmajā hītā 7.vieta, M.Steinerts ierindojās 12.vietā, Aleksander Skjeltens aizcīnījās līdz 14.vietai, savukārt pārējiem sportistiem bija skaidrs uzdevums kāpināt tempu pārējos braucienos.

Piektdien no rīta Latvijā saņēmām nepatīkamu ziņu no Brazīlijas, ka vienā no braucieniem avāriju piedzīvoja Ēriks Gasparovičs, kas kādā no trases līkumiem, sīvi cīnoties par augstāku rezultātu, saskrējās ar Kanādas pārstāvi un rezultātā avarēja, apmetot kūleni. Par laimi nekas vairāk par stipriem sasitumiem netika konstatēts un Ēriks Gasparovičs nākamajā dienā turpināja sacensības.

Finālbraucieniem Brazīlijā kvalificējās 36 labākie sportisti savā klasē. Pirms fināliem mūsu sportistu pozīcija bija sekojoša: Rezultāti pirms fināliem. Micro Max klasē Aleksander Skjeltens 16.vietā, Mini Max - Kārlis Grava 15., Tomass Štolcermanis, kurš priekšfinālos finišēja 3.vietā, pēc saņemtā soda par starta procedūras pārkāpumu -  19., Patriks Noels Ločmelis 26. DD2 klasē M. Steinerts 23., Matvejs Makušins pagalam neveiksmīgi vien 46.vietā, DD2 Masters Iļja Aļoškins 29.pozīcijā, Raivis Kirilovs 36.vietā kā pēdējais kvalificējās finālam, Gatis Vītols - 55.vietā, bet avāriju piedzīvojušais Ē. Gasparovičs 42. vietā.

Arī finālbraucieni mūsējiem bija raibi kā visas sacīkstes kopumā. Skjeltens saņēma sodu un neskatoties uz to, ka finišēja 25.vietā, finālā viņam 32.pozīcija. Mini Max sportisti sevi parādīja ļoti cienīgi un visi 3 dalībnieki iekļuva pasaules 15 labāko sportistu vidū - Tomass Štolcermanis no 19.vietas aizcīnījās līdz 10.pozīcijai finišā, bet pēc konkurentam piešķirtā soda, fināla protokolā Tomasam 9.vieta. Kārlis Grava finišēja augstajā 12.vietā un Patriks Noels Ločmelis - 15.vietā.

Mārtiņam Steinertam no 23.starta vietas finālā izdevās krietni vien uzlabot savas pozīcijas un viņš finālā ieguvis 13.vietu. Iļja Aļoškins finālā no 29. vietas pacēlās uz 25.vietu, Raivim Kirilovam – 28.pozīcija.

2018.gada sezona ir noslēgusies un varam mūsu kartinga braucējiem izteikt atzinību par lieliskajiem startiem visas sezonas garumā. Neskatoties uz piedzīvoto un, iespējams, augstākiem mērķiem Brazīlijā, vienu sacensību rezultāti nav noteicošie. Sezonā tika pierādīts, ka Latvijas pārstāvji ir vieni no stiprākajiem ne tikai savā reģionā, bet arī Eiropā. Mūsējie regulāri kāpa uz goda pjedestāla un mēs lepojamies ar viņu sasniegumiem, kā arī vēlam izturību un izdošanos 2019.gada sezonā!

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Stūrēšana pretēji pagrieziena virzienam - obligāta! (+ VIDEO) 2

Ņemot vērā, ka šāds manevrs nereti jāizpilda arī lielā ātrumā, būtu interesanti uzzināt, cik ilgi trenējas šie puiši un, kā pēc tam izdodas braukšana ar pašu personīgo auto. Lasīt vairāk

 

BMW ar Seat saduras Siguldas novadā - policija lūdz atsaukties aculieciniekus 6

2024.gada 28.septembrī ap pulksten 05.30 Siguldas novadā, uz autoceļa A2 Rīga - Sigulda - Igaunijas robeža (Veclaicene) 59.8 km notika sadursme starp diviem transportlīdzekļiem - "BMW 320", kuru vadīja sieviete un transportlīdzekli "Seat Alhambra", kuru vadīja vīrietis. Lasīt vairāk

 

Kā paceļot reprezentatīvo auto slieksni, nonācām pie uzņēmuma vieglā transportlīdzekļu nodokļa pieauguma? Intervija ar A.Kulbergu (+ VIDEO) 48

iAuto.lv lasītājs atsūtīja mums informācija, ka darba auto Cupra Formentor VZ ar 228kw jeb 310zs TSI iepriekš uzņēmuma vieglo transportlīdzekļa nodokli maksāja ap 37 eiro mēnesī, bet tagad 159,60 eiro. Lasīt vairāk

 

No nākamā gada CSDD pārbaudīs “kvēpu filtru”; ieteikumi, kā uzturēt to kārtībā 39

Nereti daudziem autovadītājiem tieši partikulāro jeb cieto daļiņu filtrs, tautā dēvēts arī par “kvēpu filtru” sagādā lielākās raizes, izejot tehnisko apskati. Eksperts Ints Purmalis, Inter Cars Latvija Servisa iekārtu segmenta vadītājs skaidro – ko darīt, lai “kvēpu filtrs” nesagādātu raizes, kā to uzturēt vislabākajā kārtībā un ko darīt, ja reiz gadījies tā, ka tas ir izgriezts. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti