Baltic Time Attack Series ar aizraujošām sacensībām debitē Auto 24 Ring trasē (+ FOTO)

 

Foto: Raimonds Volonts

Ģirts Avotiņš | 7.maijs 2019 16:28

Maija pirmā nedēļas nogale izvērtās visai vēsa un dažviet sniegota, bet, atšķirībā no Somijas time attack organizatoriem un vairākiem dalībniekiem, Baltic Time Attack Series organizatori nenobijās un neatcēla paredzētās sacensības.

Sniega un lietus mākoņi nolēma apiet Pērnavu un sacensības notika sausā trasē. Pirmajā Baltic Time Attack Series posmā fantastisku rezultātu uzrādīja Artūrs Batraks, kurš ar Lamborghini Huracan Super Trofeo uzrādīja labāko apļa laiku 1:15.962, kas ir tikai par 1.345 sekundēm lēnāks kā oficiālais trases rekords, kas uzstādīts ar formula Baltic klases sporta automašīnu.

No aukstajiem laikapstākļiem un skarbajām laika prognozēm nenobijās trīsdesmit trīs dalībnieki no četrām valstīm, kuri cīnījās par godalgotām vietām sešās klasēs. Jau kvalifikācijas braucienā kļuva skaidrs, ka dažās klasēs būs ļoti sīva konkurence, jo apļu laiki bija visai līdzīgi. Kā arī tika paredzēts, apļu laiki dienas laikā arvien turpināja uzlaboties, piemēram, Artūrs Batraks kvalifikācijā uzrādīja 1:19.663, pirmajā sacensību braucienā - 1:18.765, bet otrajā to uzlaboja par 2,8 sekundēm. Citi dalībnieki nespēja uzrādīt tik fantastisku uzlabojumu, bet progress bija manāms katrā aplī. Sacensības noslēdzās īsu mirkli pirms arī Pērnavu skāra slapja sniega un lietus gāzes, tādejādi nācās secināt, ka arī daba darīja visu, lai sacensības izdotos.

Eduards Kalve, Baltic Time Attack Series organizators: "Mēs ļoti priecājamies, ka mums nebija iemesla atcelt sacensības un, ka paši drosmīgākie dalībnieki nenobijās. Kopumā bija liels prieks skatīties uz draudzīgo un ģimenisko atmosfēru trasē – pieredzējušus autosportistus no autosporta debitantiem bija iespējams atšķirt tikai pēc tā, kurš dialogos uzdeva jautājumus un kurš atbildēja. Patiesi liels prieks ir par to, ka šis formāts aizrauj gan vienu gan otrus. Šobrīd jau skaidri varam prognozēt, ka nākamajā posmā dalībnieku skaits būs vismaz trīsreiz lielāks, jo tieši par posmu Biķerniekos interesi ir izrādījuši ne tikai potenciālie dalībnieki no Baltijas, bet arī Skandināvijas un citām kaimiņvalstīm."

Ātrākajā "Unlimited" klasē pirmo vietu izcīnīja Artūrs Batraks ar Lamborghini Huracan Super Trofeo, bet otro vietu - Raimonds Tihonovs ar Nissan 200SX. Savukārt ekskluzīvajā "Supercar" klasē par uzvaru cīnījās Porsche entuziasti no Lietuvas – uzvaru izcīnīja Mantas Janavicius ar Porsche 911 Turbo S, aiz sevis atstājot Mariusu Bartkusu ar Porsche 911 GT3. Jāpiebilst, ka kvalifikācijā Bartkus bija ātrākais, bet savas līdera pozīcijas zaudēja jau pirmajā sacensību braucienā un sacensības noslēdza ar nepilnu 0,7 sekunžu deficītu. Uz goda pjedestāla trešā pakāpiena kāpa Jonas Poskus, kurš kvalifikācija bija vien piektajā pozīcijā. PRO2000 klasē pārliecinoši ātrākais bija Modris Žentiņš ar Honda Civic, otrajā vietā finišēja igaunis Aivars Aedmā ar Honda Civic.

Visplašākais dalībnieku skaits bija 3000+ klasē, kurā dominēja lietuvietis Dainius Kablis (Dainius Kablys) ar Mitsubishi Lancer Evo X, un kuram nekādi nespēja pietuvoties Edgars Freivalds ar Mitsubishi Lancer Evo X. Trešo vietu ar Subaru Impreza izcīnīja Mārcis Stūriška. Klasē 3000 ātrākais izrādījās Andris Čats ar 3. sērijas BMW Coupe, kurš aiz sevis atstāja Igaunijas pārstāvjus - Vladimiru Tkatsovu ar Honda Civic Type-R un kvalifikācijas uzvarētāju Juriju Ledjajevu ar BMW 328. Klasē 2000 ar Honda Civic uzvaru izcīnīja Reinis Trūps, otrajā vietā atstājot Sandi Siliņu ar Honda Civic, kā arī sacensību jaunāko dalībnieci un vienīgo meiteni Martu Starku, kura startēja ar šīs klases uzvarētāja automašīnu.

Baltic Time Attack Series otrais posms notiks 22. jūnijā Biķernieku trasē.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Stūrēšana pretēji pagrieziena virzienam - obligāta! (+ VIDEO) 1

Ņemot vērā, ka šāds manevrs nereti jāizpilda arī lielā ātrumā, būtu interesanti uzzināt, cik ilgi trenējas šie puiši un, kā pēc tam izdodas braukšana ar pašu personīgo auto. Lasīt vairāk

 

BMW ar Seat saduras Siguldas novadā - policija lūdz atsaukties aculieciniekus 6

2024.gada 28.septembrī ap pulksten 05.30 Siguldas novadā, uz autoceļa A2 Rīga - Sigulda - Igaunijas robeža (Veclaicene) 59.8 km notika sadursme starp diviem transportlīdzekļiem - "BMW 320", kuru vadīja sieviete un transportlīdzekli "Seat Alhambra", kuru vadīja vīrietis. Lasīt vairāk

 

Kā paceļot reprezentatīvo auto slieksni, nonācām pie uzņēmuma vieglā transportlīdzekļu nodokļa pieauguma? Intervija ar A.Kulbergu (+ VIDEO) 48

iAuto.lv lasītājs atsūtīja mums informācija, ka darba auto Cupra Formentor VZ ar 228kw jeb 310zs TSI iepriekš uzņēmuma vieglo transportlīdzekļa nodokli maksāja ap 37 eiro mēnesī, bet tagad 159,60 eiro. Lasīt vairāk

 

No nākamā gada CSDD pārbaudīs “kvēpu filtru”; ieteikumi, kā uzturēt to kārtībā 39

Nereti daudziem autovadītājiem tieši partikulāro jeb cieto daļiņu filtrs, tautā dēvēts arī par “kvēpu filtru” sagādā lielākās raizes, izejot tehnisko apskati. Eksperts Ints Purmalis, Inter Cars Latvija Servisa iekārtu segmenta vadītājs skaidro – ko darīt, lai “kvēpu filtrs” nesagādātu raizes, kā to uzturēt vislabākajā kārtībā un ko darīt, ja reiz gadījies tā, ka tas ir izgriezts. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti