Visi komentāri - “Flash Racing” ar dramatisku noslēgumu finišē otrie Somijā (+ FOTO)

“Flash Racing” ar dramatisku noslēgumu finišē otrie Somijā (+ FOTO)

 
BATCC | 16.jūnijs 2019 20:10

15. jūnijā Botniaring trasē Somijā norisinājās Ziemeļeiropas zonas izturības čempionāta (NEZ6H) otrais posms, kurā uz starta stājās latviešu komanda “Flash Racing”.

Diemžēl sacīkšu noslēgumā, atrodoties līderpozīcijā, komanda pazaudēja uzvaru braucienā motora defekta dēļ, tomēr spēja nosargāt otro pozīciju gan kopvērtējumā, gan klasē (GT PRO).

“Flash Racing” (Lamborghini Huracan) komanda, kuras sastāvā startēja Artūrs un Vilnis Batraki un igaunis Miks Mātens, uzrādīja ātrāko laiku kvalifikācijā un startēja no pirmās pozīcijas.

Sacīkšu sākumā latviešu komanda izvirzījās sacensību vadībā, tomēr lietuviešu “CircleK milesPLUS” (Porsche GT3) komanda neļāva “Flash Racing” komandai aizbēgt pārāk tālu un komandas brauciena laikā vairākas reizes apmainījās līderpozīcijām.

Pusotru stundu pirms sešu stundu brauciena noslēguma cīņa izvērtās starp Artūru Batraku un Jonasu Gelžini. Artūram Batrakam izdevās nosargāt līderpozīciju, tomēr pēc degvielas uzpildes un braucēju maiņas lietuvieši pārņēma sacensību vadību. Kā pēdējais “Flash Racing” komandā startēja Miks Mātens un viņš ātri vien panāca “Circlek milesPLUS” braucēju  un apdzina to. Uzvara izskatījās kā ar roku aizsniedzama, tomēr tikai 15 minūtes pirms sacensību noslēguma, “Flash Racing” Lamborhini motors sāka pamatīgi dūmot un no tā parādījās liesmas. Igauņu sportists apstājās trases malā un komandas auto uz slēgto parku tika nogādāts vilkšus.

“Es nevēlējos riskēt, redzot, ka no motora pacēlās dūmu mākonis, bet ar visu to mums izdevās nosargāt otro pozīciju kopvērtējumā. Vismaz esam finišā,” pēc sacīkstēm komentēja Miks Mātens.

Latviešu komandai izdevās saglabāt otro vietu, jo sacensību gaitā abas līderu komandas bija atrāvušās tālu no pārējām komandām.

Nākamais izturības sacensību posms norisināsies “Riga Summer Race” sacensību ietvaros 17. un 18. augustā. Rīgā, Biķernieku trasē.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti