Baltijas autošosejā jaunums - divu stundu izturības sacensības "Nankang Endurance Academy"

 

Foto: Publicitātes attēls

BATCC | 10.jūlijs 2019 14:33

Augusta vidū gaidāmajā "Riga Summer Race" autošosejas festivālā norisināsies "Nankang Endurance Academy" seriāla pirmais posms. Divu stundu izturības sacensības ir izveidotas kā starta platforma autošosejā ar maksimāli zemām izmaksām.

Izturības sacīkstes pēdējo 10 gadu laikā ir piedzīvojušas strauju attīstību gan pasaulē, gan vietēja mēroga sacensību seriālos. Ziemeļeiropas izturības čempionāta un Baltijas autošosejas organizatori ir radījuši jaunu platformu, kas izturības sacīkstēs ļaus izmēģināt spēkus jauniem dalībniekiem. Jaunajā sacensību seriālā dalībnieki, veicot automašīnas pielāgošanu, var startēt ar automašīnām, kas gatavotas citiem sacensību seriāliem, piemēram, rallijam, rallijkrosam vai driftam.

"Pašreizējais Baltijas sešu stundu izturības sacensību līmenis ir sasniedzis ļoti augstu sportisko līmeni gan no sacīkšu auto kvalitātes, gan no braucēju meistarības viedokļa. Tāpēc, lai iedrošinātu potenciālus braucējus, izveidojām šo budžeta iespēju izmēģināt savus spēkus īstās izturības sacensībās. Priecē, ka jau šobrīd vairākas komandas no visām Baltijas valstīm ir uzsākušas gatavošanos dalībai "Nankang Endurance Academy"," stāsta Baltijas autošosejas čempionāta rīkotājs Andis Meilands.

Divu stundu sacensību seriāls notiks trīs ieskaites klasēs - A2000, A3000 un A3000+. Katrai komandai, kuras sastāvā drīkst būt viens vai divi piloti, būs obligāts piecu minūšu ilgs pitstops, kura laikā varēs veikt braucēju maiņu, degvielas uzpildi vai sīkus remontdarbus. Visiem "Nankang Endurance Academy" dalībniekiem būs jāizmanto Nankang AR1 riepu modelis.

Šogad jaunajam seriālam ir paredzēti divi posmi – “Riga Summer Race” ietvaros un sezonas nolēguma posmā auto24ring trasē Pērnavā 21. un 22. septembrī.

Jau par tradīciju kļuvušās “Riga Summer Race” sacīkstes norisināsies 17. un 18. augustā Biķernieku trasē, pulcējot ap 150 dalībniekus no Polijas un Ziemeļeiropas.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Stūrēšana pretēji pagrieziena virzienam - obligāta! (+ VIDEO)

Ņemot vērā, ka šāds manevrs nereti jāizpilda arī lielā ātrumā, būtu interesanti uzzināt, cik ilgi trenējas šie puiši un, kā pēc tam izdodas braukšana ar pašu personīgo auto. Lasīt vairāk

 

BMW ar Seat saduras Siguldas novadā - policija lūdz atsaukties aculieciniekus 4

2024.gada 28.septembrī ap pulksten 05.30 Siguldas novadā, uz autoceļa A2 Rīga - Sigulda - Igaunijas robeža (Veclaicene) 59.8 km notika sadursme starp diviem transportlīdzekļiem - "BMW 320", kuru vadīja sieviete un transportlīdzekli "Seat Alhambra", kuru vadīja vīrietis. Lasīt vairāk

 

Kā paceļot reprezentatīvo auto slieksni, nonācām pie uzņēmuma vieglā transportlīdzekļu nodokļa pieauguma? Intervija ar A.Kulbergu (+ VIDEO) 47

iAuto.lv lasītājs atsūtīja mums informācija, ka darba auto Cupra Formentor VZ ar 228kw jeb 310zs TSI iepriekš uzņēmuma vieglo transportlīdzekļa nodokli maksāja ap 37 eiro mēnesī, bet tagad 159,60 eiro. Lasīt vairāk

 

No nākamā gada CSDD pārbaudīs “kvēpu filtru”; ieteikumi, kā uzturēt to kārtībā 39

Nereti daudziem autovadītājiem tieši partikulāro jeb cieto daļiņu filtrs, tautā dēvēts arī par “kvēpu filtru” sagādā lielākās raizes, izejot tehnisko apskati. Eksperts Ints Purmalis, Inter Cars Latvija Servisa iekārtu segmenta vadītājs skaidro – ko darīt, lai “kvēpu filtrs” nesagādātu raizes, kā to uzturēt vislabākajā kārtībā un ko darīt, ja reiz gadījies tā, ka tas ir izgriezts. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti