Sākti gājēju un velosipēdistu tilta pār Kīleveina grāvi būvdarbi, plānojot, ka tilts savienos Torņakalna teritoriju un Latvijas Universitātes Akadēmisko centru ar sabiedriskā transporta tīklu Mūkusalas ielā, veicinot apkaimes funkcionālo un ilgtspējīgu pilsētvides attīstību, aģentūru LETA informēja Rīgas domē.
Jaunais tilts atradīsies Dēļu ielas trasē starp Jelgavas ielu Torņakalna pusē un Mūkusalas biznesa centra teritoriju, pa kuru turpināsies gājēju un velosipēdistu ceļš līdz Mūkusalas ielai. Tilts pār Kīleveina grāvi nepieciešams, jo šobrīd norisinās aktīva Pārdaugavas projektu attīstība.
Jaunais tilts sekmēs transporta infrastruktūras attīstību, ievērojot vispārējo mobilitātes principu, kur prioritāte noteikta gājējiem un velosipēdistiem. Tāpat Torņakalna teritorijā ir jāuzlabo sabiedriskā transporta pieejamību, ar tiltu savienojot Jelgavas ielu ar Mūkusalas ielu.
Tilta garums būs 30 metri, bet platums - 5,6 metri, kas nodrošinās netraucētu satiksmi abos virzienos gan gājējiem, gan velosipēdistiem.
Tiks būvēts vienlaiduma tilts ar dzelzbetona balstiem uz urbtiem pāļiem. Laiduma konstrukcija - spriegotā dzelzsbetona plātne, balstīta uz elastomēra balstīklām. Tiltam un pievedceļam tiks izbūvēts apgaismojums, sekmējot komfortablus pārvietošanās apstākļus un sociālo drošību. Projektā tiks veikta arī pieguļošās teritorijas labiekārtošana ar takām un atpūtas zonām.
Būvdarbus plānots pabeigt līdz augusta vidum.
Darbus veic SIA "TILTS", būvuzraugs ir SIA "Geo Consultants", bet projekta autors ir SIA "Vektors T".
Kopējās būvdarbu izmaksas ir 728 000 eiro.
-jā ,mamuttiņu manu Tievo, trupmāk savu sassirgušo sievass Mātīti vedīsi no baltezzeriņa un/vai ādaāzīšiem to uz Stradiņa slimnīciņu ar veloassipēdiņu.
Un kinderīšus uz to elitatāro centraālo kindergārtenīti no savas māruppītes un kekakaviņass rajōniņa arī Dzan (arīdzan).Vēzīša pro-pozīcijā uz/rāmīša, no Rītiņa agrumā(i) ,tāteikt.
Dubļusardziņu tik neaizmisti ali ekspresī passūtīt, lai pašam brūnā/strīpiņa uz aizmugures neuzvelkās. Jā.