Rīgā par 700 000 eiro taps gājēju un velosipēdistu tilts pār Kīleveina grāvi 14

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 10.februāris 2023 13:33

Sākti gājēju un velosipēdistu tilta pār Kīleveina grāvi būvdarbi, plānojot, ka tilts savienos Torņakalna teritoriju un Latvijas Universitātes Akadēmisko centru ar sabiedriskā transporta tīklu Mūkusalas ielā, veicinot apkaimes funkcionālo un ilgtspējīgu pilsētvides attīstību, aģentūru LETA informēja Rīgas domē.

Jaunais tilts atradīsies Dēļu ielas trasē starp Jelgavas ielu Torņakalna pusē un Mūkusalas biznesa centra teritoriju, pa kuru turpināsies gājēju un velosipēdistu ceļš līdz Mūkusalas ielai. Tilts pār Kīleveina grāvi nepieciešams, jo šobrīd norisinās aktīva Pārdaugavas projektu attīstība.

Jaunais tilts sekmēs transporta infrastruktūras attīstību, ievērojot vispārējo mobilitātes principu, kur prioritāte noteikta gājējiem un velosipēdistiem. Tāpat Torņakalna teritorijā ir jāuzlabo sabiedriskā transporta pieejamību, ar tiltu savienojot Jelgavas ielu ar Mūkusalas ielu.

Tilta garums būs 30 metri, bet platums - 5,6 metri, kas nodrošinās netraucētu satiksmi abos virzienos gan gājējiem, gan velosipēdistiem.

Tiks būvēts vienlaiduma tilts ar dzelzbetona balstiem uz urbtiem pāļiem. Laiduma konstrukcija - spriegotā dzelzsbetona plātne, balstīta uz elastomēra balstīklām. Tiltam un pievedceļam tiks izbūvēts apgaismojums, sekmējot komfortablus pārvietošanās apstākļus un sociālo drošību. Projektā tiks veikta arī pieguļošās teritorijas labiekārtošana ar takām un atpūtas zonām.

Būvdarbus plānots pabeigt līdz augusta vidum.

Darbus veic SIA "TILTS", būvuzraugs ir SIA "Geo Consultants", bet projekta autors ir SIA "Vektors T".

Kopējās būvdarbu izmaksas ir 728 000 eiro.
 

 
14 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
650 10.februāris 2023 23:30
5 1 Atbildēt

-jā ,mamuttiņu manu Tievo, trupmāk savu sassirgušo sievass Mātīti vedīsi no baltezzeriņa un/vai ādaāzīšiem to uz Stradiņa slimnīciņu ar veloassipēdiņu.

Un kinderīšus uz to elitatāro centraālo kindergārtenīti no savas māruppītes un kekakaviņass rajōniņa arī Dzan (arīdzan).Vēzīša pro-pozīcijā uz/rāmīša, no Rītiņa agrumā(i) ,tāteikt.

Dubļusardziņu tik neaizmisti ali ekspresī passūtīt, lai pašam brūnā/strīpiņa uz aizmugures neuzvelkās. Jā.

Slinkais 11.februāris 2023 22:43
2 0 Atbildēt

manuprāt pilnīgi crazy prodžekts

WALA 13.februāris 2023 9:49
1 0 Atbildēt

Progresīv jaunatnei, vajag progresīv būv/celiņ/skat utt. tas nekas ka tālāk par kaimiņ šet tas prožekts beidz sav projekcij ...

Kaut protams nākotnē ja labi savienojas ar Rail Blatic pievienoto velo/gājēju tusiņu - moš ar strādās.

P.S. es gan arī esmu pamēģinājis tur gar/pār dzelzceļu no sava gala vilkt - ērtību ziņā būtu tīri OK, ja vēl pāris vietas "bez trepēm" uztaisītu, pat ja asfaltēta celiņa nebūtu. Ja nav paši tur braukuši - īsti neiesaku, jo diezgan aizaudzis tur mēdz būt - nav daudz piekritēju "tai takai" ...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 3

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 2

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti