Paaudzes vērtē jauno telefonu īpašības – dizains vai kvalitāte

 

Foto: Publicitātes attēls

Marta Ciprusa | 29.maijs 2018 11:24

Kādam pavasara iestāšanās ievieš jauninājumus skapī, kādam – tehnoloģijās. Aptaujā,* izvērtējot šī pavasara tehnoloģiju tendences, atklāts, ko mileniāļi un citas paaudzes novērtē, kas ir nozīmīgākais, izvēloties jaunu telefonu – dizains vai kvalitāte?

DIZAINS
Vislielāko uzmanību telefona dizainam pievērš tieši “Baby boomers” jeb pēckara paaudze un pirmskara paaudze (vecuma grupa 50-99 gadi, 30%), tajā pašā laikā, nepilna trešdaļa (28%) mileniāļu (vecuma grupa 18-29 gadi) atzīst to par nozīmīgāko īpašību jauna viedtālruņa iegādē. Lai gan dizainu klāsts ir plašs, piemēram, telefonu krāsu palete ir pieejama no ierastā melnā toņa līdz pat Samsung Galaxy S9+ ceriņu lillā un koraļļu zilajam, aptaujātie dizainu atzīst par nozīmīgu, bet ne noteicošu īpašību jauna telefona iegādē.

KAMERAS KVALITĀTE
Ar lielu pārsvaru (42%) aptaujā atzīts, ka telefona kameras kvalitāte ir noteicošā iezīme. Mūsdienu dinamiskajā ritmā cilvēkam ir jābūt mobilam, tāpēc telefonam ir jāspēj kompakti aizstāt vairākas lielas ierīces, lai viedtālruni varētu ērti paņemt līdzi kabatā. Īpaši noderīgi ir ceļojumā, kad līdzi ir jāņem pēc iespējas mazāk mantu. Ar Samsung Galaxy S9 vai S9+ iespējams iemūžināt interesantākos notikumus arī vāji apgaismotos brīžos. Krēslainās dēkas svešās pilsētās izceļas uz citu bilžu fona. Šajā gadījumā vairāk nekā puse (57%) mileniāļu atzīst, ka kameras kvalitāte ir visnozīmīgākā, kamēr tikai 36% no paaudzes X (vecuma grupa 30-49 gadi) to atzīst par svarīgāko jauna telefona iegādes faktoru.

INTERESANTI - IDEĀLAS BILDES NOTEICOŠĀ IEZĪME
Izvērtējot tādus faktorus, kā fokuss, vēstījums, attēla kvalitāte, gaisma, noskaņa, krāsas, skatupunkts, emocijas, detaļas un kompozīcija, kas ir nozīmīgas bildes uzņemšanā, 44% aptaujāto atzīst, ka attēla kvalitāte nosaka, vai bilde ir izdevusies. Šī iemesla dēļ cilvēki pievērš lielāku uzmanību telefona foto kamerai. Visvairāk šo iezīmi atbalsta puse (51%) no “Baby boomers” jeb pēckara paaudzes un pirmskara paaudzes (vecuma grupā 50-99 gadi). 43% no paaudzes X bildes kvalitātei piešķir augstāko nozīmi. Tikai 36% mileniāļu uzskata, ka bildes kvalitāte ir svarīgākā iezīme. Lai gan telefonos jau ir iestrādātas lietotnes, kas uzlabo bildes, neatkarīgi no paaudzes, par pašu svarīgāko jauna telefona īpašību tiek atzīta foto kameras kvalitāte (44%).

*Par aptauju: aptauju 2018. gada aprīlī pēc Samsung pasūtījuma veikusi AS Norstat Latvija, aptaujājot 700 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 gadiem.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 4

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 18

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti