Eksperta padomi telefona akumulatora ilgākam mūžam - iAuto

Eksperta padomi telefona akumulatora ilgākam mūžam 11

 

Foto: Publicitātes attēls

Huawei | 11.februāris 2020 12:55

Taču šādu zvanu saņemšana ir pilnībā atkarīga no tā, vai Tavs viedtālrunis būs ieslēgts, tāpēc, izvēloties jaunu telefonu, tiek ieteikts pievērst uzmanību tā akumulatora ietilpībai. Tomēr arī pats tālruņa lietotājs var palīdzēt tā akumulatoram izlādēties lēnāk un pilnvērtīgi darboties ilgāk, tādēļ Huawei eksperti ir sagatavojuši četrus padomus, kā viedtālruņa akumulatoram palīdzēt darboties ilgāk.

Ekrāns - akumulatora lielākais enerģijas zaglis

Ekrāns ir tā viedtālruņa sastāvdaļa, kas patērē visvairāk enerģijas, jo tas tiek darbināts katru reizi, kad veicam darbības telefonā. Tieši tādēļ vien pāris uzlabojumi ekrāna lietošanā var ievērojami paildzināt akumulatora darbības laiku. Viens no svarīgākajiem ieteikumiem - samazini ekrāna spilgtumu. Huawei P smart Pro viedtālrunis piedāvā automātisku ekrāna spilgtuma pielāgošanu apkārtējam apgaismojumam, ko nosaka ar iebūvētiem sensoriem. Izmantojot šo iespēju, tālruņa ekrāns pats satumsīs, samazinoties apgaismojumam vidē, tādejādi patērējot mazāk enerģijas. Savukārt, ja samazināsi laiku, pēc kura ekrāns pats automātiski “iemieg” jeb izslēdzas, parūpēsies par to, ka ekrāns nedarbojas dīkstāvē un lieki nepatērē vērtīgo akumulatora enerģiju.

Enerģijas taupīšanas režīms aktīvām dienām

Vēl viens lielisks palīgs ilgākas telefona darbības nodrošināšanai ir tālruņos esošais enerģijas taupīšanas režīms. “Jaunajā Huawei P smart Pro, tāpat kā citos mūsdienīgos tālruņos, atradīsi enerģijas taupīšanas režīmu, kas var palīdzēt dienās, kad paredzēta viedtālruņa aktīva lietošana un uzlāde nebūs pieejama,” stāsta Huawei produktu apmācību vadītājs Aleksandrs Jekimovs.

Aktivizējot šo režīmu, tālrunis ierobežo fona lietotņu aktivitāti, atspējo e-pasta automātisko sinhronizāciju un sistēmas skaņas, kā arī samazina dažādus saskarnes vizuālos efektus, lai taupītu enerģiju. Tās ir detaļas, kas netraucēs zvanu veikšanai un saziņai tiešsaistes lietotnēs, taču ļaus pagarināt telefona lietošanas ilgumu pat par vairākām stundām, norāda eksperti.

Ievēro akumulatoram draudzīgu uzlādes ciklu

Nav noslēpums, ka liela daļa viedtālruņu lietotāju izvēlas ierīces uzlādēt tieši nakts laikā - tad tās nav nepieciešamas un uzlāde var notikt visas nakts garumā. Taču eksperti norāda, ka šāds ieradums tālruņa akumulatoram var ļoti kaitēt ilgtermiņā.

“Populārais ieradums - tālruņa akumulatoru izlādēt līdz 0% un tad atkal uzlādēt līdz 100% atzīmei - palicis cilvēku prātā no vecāku ierīču lietošanas laikiem. Taču mūsdienu telefonu akumulatori ir veidoti citādi, un tos ieteicams pievienot lādētājam ne vēlāk kā tad, kad sasniegti aptuveni 20% enerģijas līmeņa, kā arī atvienot jau pirms 100% sasniegšanas,” norāda A. Jekimovs.

Tāpat eksperti atgādina - mūsdienu tālruņu akumulatori ir ļoti ietilpīgi, un Tev nebūt nav jāuztraucas par pāris procentu enerģijas trūkumu. “Jaunais P smart Pro ir aprīkots ar jaudīgu 4000 mAh akumulatoru, kas ir jaudīgākajiem flagmaņiem pielīdzināma ietilpība,” stāsta Aleksandrs Jekimovs. “Ar pilnu uzlādi tālrunis spēj nodrošināt nepārtrauktu zvanīšanu pat 40 stundu garumā - tas ir tik daudz, ka noteikti pagūsi nokļūt mājās, nepazūdot no sakariem!”

Ļauj uzlādei notikt bez traucējumiem

Papildu slodze, piemēram, ienākošie zvani, ir vēl viena šķietami nenozīmīga lieta, kas patiesībā var nopietni ietekmēt tālruņa akumulatora darbību ilgtermiņā. Ja uzlādes cikls tiek traucēts, akumulatorā var rasties mazāki enerģijas apmaiņas cikli, kad daļa akumulatora uzņem un patērē enerģiju ātrāk nekā citas, tādējādi arī nolietojoties ātrāk nekā citas šūnas. Taču vēl sliktāk ir tad, ja šādi traucējumi norisinās tad, kad ierīce ir jau pilnībā uzlādēta - tajā rodas vēl lielāks daudzums lieka sprieguma un karstuma, kas ievērojami bojā akumulatoru.

Tāpat jāatceras, ka uzlādes laikā īpaši jāizvairās no lietotnēm, kas ir ļoti energoprasīgas, tādas kā spēles ar augstas izšķirtspējas grafiku un tiešaistes video skatīšanās. Labākais risinājums ātrākai viedtālruņa uzlādei un akumulatora saglabāšanai lieliskā stāvoklī, lai tas kalpotu ilgāk ir viedtālruņa izslēgšana veicot tā uzlādi.

 

 
11 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
anonimikis 11.februāris 2020 13:29
8 2 Atbildēt

hujwei jaunie telefoni ir ļoti taupīgi. Tā ka google play nav pieejams, tad aplikāciju daudz nav un bieži iekšā slēgt nesanāk.

Janis 12.februāris 2020 18:53
4 1 Atbildēt

"pievienot pie 20% un atvienot kad vel nav sasniegti 100%

murgs -katrs li-on akumulators ir aprikots BMS plati kura nelauj tam izladeties zem 3.5v atsledzot to no aparaturas un parladeties sasniedzot 4.2v atsledzot tam uzladi. pie vada tas var stavet pat menesi un baterija uzlades rezima nedrikst silt.

LMT 12.februāris 2020 9:58
3 1 Atbildēt

Es esmu eksperts un mans padoms ir lietojiet cik uziet un pēcāk izmetiet savu huaweju (tikai ne miskastē).

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Plānotās izmaiņas vinješu likmēs attiecas tikai uz kravas automašīnām 3

Plānotie grozījumi Autoceļu lietošanas nodevas (ALN) likumā nosaka vinješu jeb likmju izmaiņas, kuru mērķis ir mazināt negatīvo ietekmi uz vidi un autoceļiem. Likmju paaugstināšana nodrošinās taisnīgāku līdzdalību infrastruktūras izmaksu segšanā – jo lielāka transportlīdzekļa radītā slodze uz autoceļiem, jo lielāks maksājums. Lasīt vairāk

 

Ford Bronco būs arī Eiropā, taču – ne tāds kā ASV 4

2027. gadā Eiropas tirgū Ford modeļu piedāvājumu varētu papildināt jauns SUV ar nosaukumu Bronco, kas no tādā pat vārdā nosauktā aizokeāna radinieka diezgan būtiski atšķirsies. Lasīt vairāk

 

Jaguar jaunais tēls – galveno dizaineri palūdz aiziet (+ FOTO) 11

Pirms dažām dienām no amata atkāpās JLR izpilddirektors Adrians Mardels, un nu tiek ziņots, ka uzņēmums atlaidis arī ilggadējo dizaina komandas vadītāju Džeriju Makgovernu. Lasīt vairāk

 

iAuto.lv rīta pārdomas par satiksmes organizēšanu Rīgā, braucot kopā ar prezidentu uz darbu! 1.daļa (+ VIDEO) 19

Pārdomas par satiksmes organizēšanu Rīgā – no jaunā Depo krustojuma līdz Kalnciema ielai. Rīta brauciens kopā ar Latvijas Valsts prezidentu izgaismo tipiskās problēmas: sastrēgumi, luksofori un joslas? Skaties un dalies ar savām domām! Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti