Eksperta padomi telefona akumulatora ilgākam mūžam 11

Foto: Publicitātes attēls

Huawei | 11.februāris 2020 12:55

Taču šādu zvanu saņemšana ir pilnībā atkarīga no tā, vai Tavs viedtālrunis būs ieslēgts, tāpēc, izvēloties jaunu telefonu, tiek ieteikts pievērst uzmanību tā akumulatora ietilpībai. Tomēr arī pats tālruņa lietotājs var palīdzēt tā akumulatoram izlādēties lēnāk un pilnvērtīgi darboties ilgāk, tādēļ Huawei eksperti ir sagatavojuši četrus padomus, kā viedtālruņa akumulatoram palīdzēt darboties ilgāk.

Ekrāns - akumulatora lielākais enerģijas zaglis

Ekrāns ir tā viedtālruņa sastāvdaļa, kas patērē visvairāk enerģijas, jo tas tiek darbināts katru reizi, kad veicam darbības telefonā. Tieši tādēļ vien pāris uzlabojumi ekrāna lietošanā var ievērojami paildzināt akumulatora darbības laiku. Viens no svarīgākajiem ieteikumiem - samazini ekrāna spilgtumu. Huawei P smart Pro viedtālrunis piedāvā automātisku ekrāna spilgtuma pielāgošanu apkārtējam apgaismojumam, ko nosaka ar iebūvētiem sensoriem. Izmantojot šo iespēju, tālruņa ekrāns pats satumsīs, samazinoties apgaismojumam vidē, tādejādi patērējot mazāk enerģijas. Savukārt, ja samazināsi laiku, pēc kura ekrāns pats automātiski “iemieg” jeb izslēdzas, parūpēsies par to, ka ekrāns nedarbojas dīkstāvē un lieki nepatērē vērtīgo akumulatora enerģiju.

Enerģijas taupīšanas režīms aktīvām dienām

Vēl viens lielisks palīgs ilgākas telefona darbības nodrošināšanai ir tālruņos esošais enerģijas taupīšanas režīms. “Jaunajā Huawei P smart Pro, tāpat kā citos mūsdienīgos tālruņos, atradīsi enerģijas taupīšanas režīmu, kas var palīdzēt dienās, kad paredzēta viedtālruņa aktīva lietošana un uzlāde nebūs pieejama,” stāsta Huawei produktu apmācību vadītājs Aleksandrs Jekimovs.

Aktivizējot šo režīmu, tālrunis ierobežo fona lietotņu aktivitāti, atspējo e-pasta automātisko sinhronizāciju un sistēmas skaņas, kā arī samazina dažādus saskarnes vizuālos efektus, lai taupītu enerģiju. Tās ir detaļas, kas netraucēs zvanu veikšanai un saziņai tiešsaistes lietotnēs, taču ļaus pagarināt telefona lietošanas ilgumu pat par vairākām stundām, norāda eksperti.

Ievēro akumulatoram draudzīgu uzlādes ciklu

Nav noslēpums, ka liela daļa viedtālruņu lietotāju izvēlas ierīces uzlādēt tieši nakts laikā - tad tās nav nepieciešamas un uzlāde var notikt visas nakts garumā. Taču eksperti norāda, ka šāds ieradums tālruņa akumulatoram var ļoti kaitēt ilgtermiņā.

“Populārais ieradums - tālruņa akumulatoru izlādēt līdz 0% un tad atkal uzlādēt līdz 100% atzīmei - palicis cilvēku prātā no vecāku ierīču lietošanas laikiem. Taču mūsdienu telefonu akumulatori ir veidoti citādi, un tos ieteicams pievienot lādētājam ne vēlāk kā tad, kad sasniegti aptuveni 20% enerģijas līmeņa, kā arī atvienot jau pirms 100% sasniegšanas,” norāda A. Jekimovs.

Tāpat eksperti atgādina - mūsdienu tālruņu akumulatori ir ļoti ietilpīgi, un Tev nebūt nav jāuztraucas par pāris procentu enerģijas trūkumu. “Jaunais P smart Pro ir aprīkots ar jaudīgu 4000 mAh akumulatoru, kas ir jaudīgākajiem flagmaņiem pielīdzināma ietilpība,” stāsta Aleksandrs Jekimovs. “Ar pilnu uzlādi tālrunis spēj nodrošināt nepārtrauktu zvanīšanu pat 40 stundu garumā - tas ir tik daudz, ka noteikti pagūsi nokļūt mājās, nepazūdot no sakariem!”

Ļauj uzlādei notikt bez traucējumiem

Papildu slodze, piemēram, ienākošie zvani, ir vēl viena šķietami nenozīmīga lieta, kas patiesībā var nopietni ietekmēt tālruņa akumulatora darbību ilgtermiņā. Ja uzlādes cikls tiek traucēts, akumulatorā var rasties mazāki enerģijas apmaiņas cikli, kad daļa akumulatora uzņem un patērē enerģiju ātrāk nekā citas, tādējādi arī nolietojoties ātrāk nekā citas šūnas. Taču vēl sliktāk ir tad, ja šādi traucējumi norisinās tad, kad ierīce ir jau pilnībā uzlādēta - tajā rodas vēl lielāks daudzums lieka sprieguma un karstuma, kas ievērojami bojā akumulatoru.

Tāpat jāatceras, ka uzlādes laikā īpaši jāizvairās no lietotnēm, kas ir ļoti energoprasīgas, tādas kā spēles ar augstas izšķirtspējas grafiku un tiešaistes video skatīšanās. Labākais risinājums ātrākai viedtālruņa uzlādei un akumulatora saglabāšanai lieliskā stāvoklī, lai tas kalpotu ilgāk ir viedtālruņa izslēgšana veicot tā uzlādi.

 

 
Visi komentāri
 
wons 11.februāris 2020 13:19
1 2 Atbildēt

Baterijas app sāk bļaut,ka jābeidz uzlādi, jau kad uzlādēts 80%

anonimikis 11.februāris 2020 13:29
8 2 Atbildēt

hujwei jaunie telefoni ir ļoti taupīgi. Tā ka google play nav pieejams, tad aplikāciju daudz nav un bieži iekšā slēgt nesanāk.

Kanibaals 11.februāris 2020 19:54
2 1 Atbildēt

》Ja uzlādes cikls tiek traucēts, akumulatorā var rasties mazāki enerģijas apmaiņas cikli, kad daļa akumulatora uzņem un patērē enerģiju ātrāk nekā citas, tādējādi arī nolietojoties ātrāk nekā citas šūnas

Kas par glupībām. Telefoniem ir viena elementa Li-ion akumulators un tam nav vairāku šūnu. Problēma ir cita, ja uzlādes laikā brīžiem notiek arī izlāde tas palielina nolietojumu.

Kanibaals 11.februāris 2020 20:02
2 1 Atbildēt

Bet visilgāk kalpo ja nepērk ķīniešu Huawei ar ķīniešu bateriju jau iekšā. Slikta pieredze, pusgada laikā baterija jau sāka atteikt. Arī waze no mašīnas 1A lādētāja nevilja nelādējoties ārā kaut Samsungam ar to pašu lādētāju nav vaits problēmu, kas liecina par to cik rijīgs bija vecais tālruņa izstrādājums.

LMT 12.februāris 2020 9:58
3 1 Atbildēt

Es esmu eksperts un mans padoms ir lietojiet cik uziet un pēcāk izmetiet savu huaweju (tikai ne miskastē).

gunbox 12.februāris 2020 11:19
3 4 Atbildēt

Mazāk jāsāk staipīt gailīti nepareizā virzienā. Ja tie eksperti patiešām būtu eksperti, tad viņi būtu ieteikuši vispirms izvēlēties mobīlos ar lielākas ietilpības aķi. Bet redz cenšas no sūda 4000 izspiest ārā 16h aktīva darba vietā 18h. Un? Ko tas maina? Tik un tā esi atkarīgs no uzlādes vada. Es biju pārgajis uz 6000mAh un bez problēmām 2-3 dienas staigāju. Šobrīd gan esmu paņemis izņeģināt 13000 mAh, bet tas jau būs gaumes jautājums. Vīriešiem ar sievietes plaukstas izmēru nebūs piemērots.

Janis 12.februāris 2020 18:53
4 1 Atbildēt

"pievienot pie 20% un atvienot kad vel nav sasniegti 100%

murgs -katrs li-on akumulators ir aprikots BMS plati kura nelauj tam izladeties zem 3.5v atsledzot to no aparaturas un parladeties sasniedzot 4.2v atsledzot tam uzladi. pie vada tas var stavet pat menesi un baterija uzlades rezima nedrikst silt.

Kanibaals 20.februāris 2020 21:27
0 0 Atbildēt

Ieteikums nav nemaz tik slikts, tik bieži tā darot BMS ar laiku nespēs noteikt baterijas nolietojumu un neradīs precīzi procentus.

Alexx 13.februāris 2020 5:58
0 0 Atbildēt

Man ir Redmi5 aķis 3,4 dienas bez problēmas. Tiem kuriem patīk spēlēt,nepietiks arī 10000mAh

gunbox 13.februāris 2020 10:08
0 1 Atbildēt

Ja tev Redmi5 iztura 3 dienas, tad tev noteikti nav vajadzīgs viedtelefons, jo neizmanto viņu pat uz 10%. Nopērc podziņtrubu, tā tev turēs mēnesi. Faktiskais baterijas rādītājs ir vidējais 3000 mAh uz vienu dienu. Tā ir vidējā darba cilvēka dienas "deva". Respektīvi biznesa cilvēkam, kuram liela daļa darba notiek caur mobīlo, visādi iPhoni, Samsūngi nepietiek bez papildus uzlādes vienai dienai. Un visbiežāk uzlāde notiek uz nakti un 1x pēcpusdienā. Tātad 2x diennaktī tiek meklēta rozete un esi atkarīgs no kabeļa.

gunbox 13.februāris 2020 10:18
0 1 Atbildēt

...nu jā. Baterijas ietilpība tiem, kuri spēlē nav prioritāte, bet gan aparāta jauda. Un kā zināms, nevienam lielas ietilpības baterijas mobīlajam jauda nav tā lielākā, jo telefons ir paredzēts ilgam darbam, nevis spēlītēm. Manā gadījumā man zb uztraukties par lādēšanu, tāpēc es 3-5 dienas vispār par to nedomāju.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Paziņoti “Latvijas Gada auto 2021” septiņi finālisti, Tautas balsojumā pagaidām līderis “BMW” 2

Konkursa “Latvijas Gada auto” organizatori šodien paziņoja septiņus automobiļus - finālistus, kuri pretendē uz prestižo “Latvijas Gada auto 2021” titulu. Žūrijas un Tautas simpātijas balsojumā internetā uz doto brīdi sakrīt tikai divi automobiļi. Lasīt vairāk

 

Renault Flēnā rada pirmo rūpnīcu eiropā, kas īsteno aprites ekonomikas principus mobilitātes jomā 1

Re-FACTORY Flēnā: Eiropas vadošā aprites ekonomikas rūpnīca mobilitātes jomā, kuras mērķis ir panākt negatīvu CO2 bilanci līdz 2030. gadam Lasīt vairāk

 

Rīgā nāvējoši notriekts gājējs 2

Rīgā, Vecāķu prospektā vakar nāvējoši notriekta gājējs, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Drošības nolūkos - Scania elektriskais kravinieks saskrienas ar Golf (+ VIDEO) 1

Zviedrijas kravas automobiļu ražotājs Scania veicis drošības testu, kura laikā elektriskā kravinieka akumulatora bloku taranē Volkswagen Golf. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti