Lielie multivides un informācijas ekrāni, kas šobrīd arvien vairāk plešas izmēros, drīz izzudīs, uzskata BMW dizaineris Matiass Junghans.
Vebinārā, ko BMW sarīkoja kopā ar Polestar un Pininfarina speciālistiem, vācu zīmola dizaineris Matiass Junghans pareģoja, ka milzīgie ekrāni, kas autobūvē aizsākās ar Tesla Model S, drīzumā izzudīs, dodot vietu citām tehnoloģijām.
Junghans uzskata, ka sistēmas, kuru pamatā ir mākslīgais intelekts, pildīs arvien vairāk funkciju, tostarp paklausot balss vadībai, savukārt ekrāni, kas tagad cenšas aizņemt visu priekšējā paneļa vietu, iztiks ar pieticīgākiem izmēriem un parādīsies tikai nepieciešamības gadījumā.
Citi dizaineri bija vienisprāt ar Junghanu - Polestar pārstāvis Konijs Blomme uzskata, ka tendence uz lielajiem displejiem ir sasniegusi savu maksimumu, un interese par tiem drīz sāks rimties. Viņš atzīmēja, ka cilvēki automašīnās, visticamāk, vēro apkārtējās ainavas nevis pēta ekrānus.
Vēl viens arguments pret lielajiem ekrāniem ir fakts, ka tie novērš vadītāja uzmanību. Taču, lai kā arī nebūtu, mūsdienu konceptu un jauno automobiļu konstruktori pagaidām iet lielo ekrānu virzienā.
Novācot putki uz paneļa uzmanība var tik būt tik pamatīgi novērta, ka atrodaties pretējā joslā, kur nu vēl šī pojebota! Tas ir tikai bizness. Piegrūst vāģi ar to, ko tik pat kā neizmantosiet, bet maksāsiet. Ar litrīgiem motoriem, kuri grūž laukā smagos metālus, bet kurus neviens neņem vērā, jo tāds ir uzstādījums. Nevienam ražotājam nav izdevīgas igtspēlējošas mašīnas un tie savu alkatību slēpj aiz "ekoloģiskām"normām. Ka tik pirktu nākošo! Par pašreizējo e- auto vispār nav ko teikt. Strupceļš. Tas, ko viņi uzdod par ekoauto ir netīrāks par jebkuru benzīnauto pilnā ciklā. Nauda ir ieguldīta un jāaatsit. Po, ka aķus var pārstrādāt tikai ar rokām nēģeru mazgadīgie. Po lielā svara izraisīyās problēmas ar riepu izmešiem Vācijas pilsēt''as, jo tur ekoidiotu ir īpaši daudz. Galvenais- nopelnīt. Attopieties!~