Darbu sākusi «Volvo» rūpnīca Kalugā 11

 
29.janvāris 2009 12:33

2009. gada 19. janvārī Kalugā darbu sāka Volvo rūpnīca. Ražotnes jauda ir 15 000 kravas automobiļu gadā. Kompānija Volvo ir pirmais ārvalstu ražotājs, kas sācis komerciālo transportlīdzekļu pilna segmenta ražošanu Krievijā. Atklāšanas ceremonijā piedalījās gandrīz 900 viesu, tostarp plašsaziņas līdzekļu pārstāvji, valsts un reģionālo iestāžu amatpersonas, Volvo klienti, sadarbības partneri un īpašie viesi.

Vispirms Volvo Krievija rīkotājdirektors Larss Korneliusons (Lars Corneliusson), Volvo Truck Corporation prezidents un uzņēmuma vadītājs Stafans Jufors (Staffan Jufors) un Kalugas apgabala gubernatora vietnieks Maksims Akimovs rīkoja preses konferenci, kurā piedalījās 150 valsts un reģionālo masu mediju pārstāvju. Larss Korneliusons žurnālistiem izskaidroja rūpnīcas struktūru un tās perspektīvas, stāstīja par Volvo vīziju automobiļu daļu ražošanas lokalizācijā un dažiem aspektiem, kas raksturo kravas automobiļu tirgus attīstību Krievijā.

Pēc uzrunām visi preses konferences dalībnieki atbildēja uz žurnālistu jautājumiem.

Pirms atklāšanas ceremonijas viesi devās nelielā ekskursijā pa Volvo rūpnīcas kompleksu, kur viņi varēja iepazīties ar rūpnīcas darbības pamatprincipiem un ražošanas procesu, kā arī aplūkot montāžas konveijerus un iztaujāt ražotnē strādājošos.

Oficiālo ceremoniju ar apsveikuma uzrunu atklāja Larss Korneliusons. Viņš uzsvēra: "Tikai nedaudz vairāk nekā pirms gada oficiālā ceremonijā tika ielikts Volvo rūpnīcas pamatakmens. Šajā laikā ir paveikts milzīgs darbs, un tagad jūs visi esat šī darba rezultātu liecinieki. Volvo ir kļuvis par pirmo ārvalstu kravas automobiļu ražotāju, kas sācis pilna segmenta ražošanu Krievijā. Es vēlos pateikt īpašu paldies valsts un apgabala varas institūcijām un pašvaldību iestādēm par atbalstu, ko tās sniegušas un turpina nodrošināt Volvo.”

Uzņēmumu sveica Krievijas Federācijas prezidenta pilnvarotais pārstāvis Centrālajā federālajā apgabalā Georgijs Poltavčenko, Kalugas apgabala gubernators Anatolijs Artamonovs, Zviedrijas Karalistes ārkārtējais un pilnvarotais vēstnieks Krievijas Federācijā Tomass Bertelmans (Tomas Bertelman) un citas amatpersonas. Tika nolasīta arī Krievijas Federācijas premjerministra V. Putina apsveikuma telegramma.

Ceremonijas noslēgumā Volvo Truck Corporation prezidents Stafans Jufors sacīja: “Par spīti globālajai ekonomiskajai lejupslīdei mēs uz nākotni raugāmies pozitīvi. Mēs paredzam pieprasījuma pieaugumu pēc transportlīdzekļiem ilgtermiņā un stabilas Volvo Trucks pozīcijas šajā nozarē. Mēs esam līderi kvalitātē, drošībā un degvielas patēriņa optimizācijā, kā arī rūpējamies par apkārtējās vides saglabāšanu. Pateicoties ievērojamajam gubernatora un Kalugas apgabala administrācijas atbalstam, rūpnīcas celtniecība noritēja bez grūtībām un saskaņā ar plānu, un par to mēs esam ļoti pateicīgi."

Pēc simboliskas 11 500 stundu atpakaļskaitīšanas, kas sākās 2007. gada 15. oktobrī un tagad noslēdzās ar nulli, viesi varēja izbaudīt lielisku ūdens un lāzeru priekšnesumu, kas simboliski deva dzīvību Volvo rūpnīcai. Priekšnesuma beigās uz skatuves parādījās pirmais Kalugā samontētais kravas automobilis - Volvo FH Globetrotter. Pie tā stūres sēdēja Volvo rūpnīcas direktors Jenss Holtingers (Jens Holtinger), kurš pēc tam viesiem demonstrēja videomateriālu par Volvo rūpnīcu.

Pēc priekšnesuma sekoja Volvo vadītāju, kā arī valsts un reģionālo iestāžu amatpersonu īss preses brīfings plašsaziņas līdzekļu pārstāvjiem.

Pasākumu noslēdza svētku mielasts un rokgrupas Chai-F koncerts.
 
Visi komentāri
 
266251. viesis 30.janvāris 2009 9:01
0 0 Atbildēt

nez vai tur ražotie auto buus kvalitatiivi ?

266258. viesis 30.janvāris 2009 10:31
0 0 Atbildēt

tur ražotie auto būs viennozīmīgi kvalitatīvāki par pie mums ražotajiem :)

266259. viesis 30.janvāris 2009 10:56
0 0 Atbildēt

266251. viesis 30.01.2009 09:01

nez vai tur ražotie auto buus kvalitatiivi ?

---------------------------------

Kas gan tur vareetu buut nekvalitatiivs iipashi, no gatavaam detaljaam

un agregaatiem saskruuveejot kopaa auto?

266262. viesis 30.janvāris 2009 11:29
0 0 Atbildēt

Diezgan daudz man zināmo krievu sūdzas par Kalugā samontētajām Škodām - tieši par kvalitāti....

266263. viesis 30.janvāris 2009 12:15
0 0 Atbildēt

Nedomāju, ka krievi ir sliktāki "skrūvētāji" par turkiem . Drīzāk jau labāki. Savulaik vienā vācu žurnalā bija slavens citāts, ka Kaliņingradā ražotie BMW esot paši pieprasītākie Vācijā - tieši labās kvalitātes dēļ.

266265. viesis 30.janvāris 2009 13:18
0 0 Atbildēt

bemberu zavodā, tiklīdz kāds atnāk uz darbu ar biki trīcošām rokām, tā viņam uzreiz palūdz apmeklēt kadru daļu un savākt savus papīrus....

kāpēc lai būtu slikta kvalitāte?

266273. viesis 30.janvāris 2009 18:43
0 0 Atbildēt

Pirmais [?] 30.01.2009 13:18

bemberu zavodā, tiklīdz kāds atnāk uz darbu ar biki trīcošām rokām, tā viņam uzreiz palūdz apmeklēt kadru daļu un savākt savus papīrus...

kāpēc lai būtu slikta kvalitāte?

----------------------------------------

Viens no bemberfabrikas vadonjiem savulaik "Za Ruljom" intervijaa staastiija,

ka shie laikam esot vieniigaa autorazhotne pasaulee, kur pat uz autoiekraaveeja

seezh un stuuree cilveeki ar augstaako izgliitiibu :-) Montaazhaa vispaar zinaatnju

kandidaati rukaajot :-) Vinjiem ta tai Austrumpruusijaa nobruka via ruupnieciiba

un zinaatne, cilveekiem nebij kur likties ...Luuk arii labs materiaals kvalificeetam

darbaspeekam :-)

266274. viesis 30.janvāris 2009 20:59
0 0 Atbildēt

IV,Vācijā var tikai lietotu dabūt attiecīgo ražojumu.

266275. viesis 30.janvāris 2009 21:11
0 0 Atbildēt

zinu, ka vairums Briseles un Strasburas glauno 4-sekciju zemās grīdas tramvaju vadītāji ir ar augstkolu diplomiem . To man izstāstīja augsta ES amatpersona. Vecie tramvaju vadītāji neesot spējuši kvalitativi apkalpot jaunos vagonus - pietrūcis prāta un intelekta. Līdzīga situacija gaidāma arī Rīgā - Birks jau kaut kur izteicies, ka uz jaunajiem porche/skoda tramvajiem vajadzēs augsti izglitotus un inteliģentus vadītājus - būs jāsludina konkurss valsts pārvaldē strādājošajiem.

266282. viesis 1.februāris 2009 10:59
0 0 Atbildēt

a kaads briinums, ja jaunaa tehnika prasa maaku apieties ar datoru, zinaat 3 valodas un nedaudz iniciatīvas un speeju maaciities:?

266285. viesis 1.februāris 2009 20:44
0 0 Atbildēt

arī Drēzdenē vairums jauno dzelteno ātgaitas trambuļu draiveri ir ar transporta instituta diplomiem - točna zinu, j kdu laiku esmu tur mācijes. Pēc vācu standartiem nevar sastāvu ar 300 cilvēkiem 100 km/h ātrumā pa pilsētu pāŗvadāt cilvēķs ar fra izglitibu. Tur tomēr jābūt atbildibas sajūtai par darbu. Un to nevar trambainieku 3mēnešu kursos iemācīt. Rīgas satiksmei arī būs problemas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti