iAuto.lv izmēģina atjaunināto «Mazda CX-7» ar dīzeļdzinēju (+ foto) 17

 
12.februāris 2010 0:00

Mazda oficiālais pārstāvis Latvijā “Baltic Motors” piedāvāja iauto.lv portālam testa braucienu ar atjaunināto “Mazda CX-7” automobili, kas aprīkots ar dīzeļdzinēju.

Uzreiz pamanāms, ka šī Mazda CX-7 atšķiras no “vecā” modeļa - izmainīta priekšdaļa, kvalitatīvāka iekšējā apdare un klusāka gaita. Feisliftotajai Mazda CX-7 ir jauna apakšējā radiatora reste ar lielākām šūnām, kas piedod sportiskāku un dinamiskāku izskatu. Tur parādījušies arī jauni miglas lukturi.

Vairāk CX-7 fotogrāfijas skatīt šeit »»

Tomēr jāatzīmē galvenais jaunums – tagad Mazda CX-7 pieejama ar dīzeļdzinēju. Un to mēs arī izmēģinājām. CX-7 dīzeļversija aprīkota ar 2,2 litru Common-Rail dīzeļdzinēju, kas spēj attīstīt 173Zs jaudu un 400Nm lielu griezes momentu. Pēc tehniskajiem datiem šis dzinējs sadarbībā ar sešpakāpju manuālo pārnesumu kārbu līdz 100 km/h ieskrienas 11,3 sekundēs.

<250>Solītais griezes moments 400Nm tiek sasniegts jau pie 2000 apgriezieniem minūtē. Izklausās jauki, tomēr ja dzinējs griezīsies kaut par 300 apgr./min. lēnāk, izjutīsiet to, ka jaudas nepietiek. Savukārt to viegli kompensē sešu pakāpju transmisija, ar kuras palīdzību vienmēr atradīsies optimālais pārnesums.

Braukšana pa Rīgas ielām ar CX-7 pārsteidza – vidējais degvielas patēriņš, grūstoties pa sastrēgumiem un testējot uzrāvienu – tikai 8,5 litri uz 100km. Tas – 100% pilsētas režīmā! Kombinētajā ciklā automobilis tērē vien 7,5 litrus degvielas uz 100 km, tā CO2 izmeši ir 199 g/km, un automobilis atbilst Euro 5 izmešu standartiem. CX-7 aprīkots ar jaunās paaudzes dīzeļdegvielas cieto daļiņu filtru (DPF), kurš spēj atjaunoties ātrāk.

Mazda CX-7 dīzeļversija aprīkota ar elektro-hidraulisko stūres pastiprinātāju. Tam ir savi plusi - zemāks degvielas patēriņš, jo hidrosūkni griež nevis dzinējs, bet gan elektromotors. Tomēr tam ir arī savs mīnuss – visu braukšanas laiku nepazuda sajūta, ka braucu ar braukšanas simulatoru.

Tagad CX-7 paneļa un apdares materiāli izskatās kvalitatīvāki un noturīgāki pret netīrumiem. Atjaunotajai Mazda CX-7 ir arī jaunā dizaina stūres rats, bet instrumentu panelī tagad ir izmantotas melnas ciparnīcas ar zilu apļveida izgaismojumu un baltām bultiņām – tas viss aizņemts no jaunās paaudzes Mazda 6.

Mūsu testējamajam auto bija uzstādīts Multi-Informācijas ekrāns (MID) ar integrētu atpakaļskata kameru. Gan priekšējām, gan aizmugurējām durvīm parādījušies jauni, mīkstāki un komfortablāki roku balsti.

Gandrīz netipiski priekš Mazdas - salonā kļuvis klusāks un komfortablāks ar mazāku dzinēja, ceļa un vēja trokšņu līmeni.

Audiosistēmai ir pieejama Bluetooth funkcija sistēmas savienošanai ar portatīvajiem atskaņotājiem. Turklāt vadīt šo atskaņotāju iespējams ar Mazda CX-7 mūzikas sistēmas taustiņiem vai arī ar taustiņiem uz stūres. Mūsu testa automobilī uzstādīta Bose Premium audiosistēma ar deviņiem skaļruņiem un aizmugurē iemontētu pastiprinātāju – tiešām izcils skanējums.

Elektriski regulējamajam vadītāja sēdeklim tagad ir trīs pozīciju atmiņa, savukārt blakus sēdētāja sēdeklis tagad pieejams arī ar elektrisko regulēšanu. Sēdēšana ir ērta. Nedaudz samulsina fakts, ka sēdekļu apsildei vēl joprojām nav regulēšanas iespējas...

Atjauninātā Mazda CX-7 maksā sākot ar 21060Ls (ar PVN).

CX-7 vērtējums:
+ ekonomiska
+ klusāka gaita
+ kvalitatīvāks interjers
+ ekoloģiska (EURO 5)
- stūres elektrohidropastiprinātājs
- cena

Vairāk CX-7 fotogrāfijas skatīt šeit »»

Paldies "Baltic Motors"!

 
Visi komentāri
 
274656. viesis 9.februāris 2010 13:28
0 0 Atbildēt

Vinja ATJAUNOTA pec kadas smagas avarijas?

Vai tomer ir ATJAUNINATS dotais Mazdas modelis?

274659. viesis 9.februāris 2010 13:45
0 0 Atbildēt

Maksā sākot no 21 kilolata. Un cik bija šī komplektācija ar Bose un zaļo superslotu papildus aprīkojumā?

Redaktors 9.februāris 2010 13:49
0 0 Atbildēt

24,840 Ls

274662. viesis 9.februāris 2010 14:27
0 0 Atbildēt

tās sarkanās gaismas panelī ir krietni par daudz. tā jau autiņš gerai

Redaktors 9.februāris 2010 14:29
0 0 Atbildēt

Nav par daudz, tas tāds fotoefekts sanācis.

274678. viesis 9.februāris 2010 16:45
1 0 Atbildēt

Pirmā lieta kas "lec" acīs ir tas pretīgais atspīdums no speedo uz tāš "trubas" kurā jams iemontēts malām. Neciešu liekus spīzdīgus elementus iekš auto !!!

274679. viesis 9.februāris 2010 17:04
0 1 Atbildēt

viss būtu o.k.,bet ''tomāta'' ta nau ??!!

tikām RAVam un CiR-Vim jau ir .

274683. viesis 9.februāris 2010 18:09
0 0 Atbildēt

tomāti ir normālām valstīm, LV nav.

paneļa apgaismojums jamam (vismaz vecajām tā bija) ir pārsledzāms dažādos režīmos, ja pareizi atceros, varēja pat saslēgt tikai zilu vai tikai sarkanu.

es neteiktu, ka jauna priekša izskatās labāk, par daudz šķībacains.

Tā atpakaļskata kamera gan iespārda, telefoniem mūsdienās mēdz būt lielāki ekrāni - bet tas atkal LV navarots, citās valstīs no paša sākuma bija pieejami autosi ar normālu aprīkojumu.

suchen.mobile.de/fahrzeuge/sho...g=&tabNumber=2

274684. viesis 9.februāris 2010 18:33
0 0 Atbildēt

Sretsked -339 [?] pirms 1 stundas

nafig nevajag to tomātu šitam

vajg waj newajg - tā būtu pirceja izvele , bet netiek nodrosināta ....

P.S.man piem. nauxj nevajag A62,8q ar ''mešalku''............. jaudīgs motors +tomāc ikdienai ir pat ļoti baudāms :)

P.S.S.a par tā ,konkrētā dieseļmotora , vārgumu zem 2krprm , to var ārstēt ar čipošanu :) -iziets etaps ( uz iCTDI gondas)

274688. viesis 9.februāris 2010 21:31
0 0 Atbildēt

Ekonomiska? Pastāstiet cik normālas firmas riepas tādam begemotam maksā? ;)

274690. viesis 9.februāris 2010 21:33
0 1 Atbildēt

Es labāk no Skandi Motors noliktavas atlikumiem ņemtu Hyundai-SantaFe ar dīzeli un automātu par 18 štukām:

www.skandimotors.lv/hyundai/lv/mo...iedavajums/10/

274694. viesis 9.februāris 2010 23:08
0 0 Atbildēt

Baigi vispārīgs tas tests. Tāds apraksts no reklāmas bukleta. Nu labi par degvielas patēriņu un stūres pastiprināju reāls novērojums. Ņemot vērā, ka tas ir parketnieks, būtu iebraukuši kādā kupenā un pamēģinājuši pēc tam ārā izbraukt izmantojot to, kas to vāģi atšķir no parastas priekšpiedziņas....

274699. viesis 10.februāris 2010 9:34
0 1 Atbildēt

Tas pusspidometrs taads janciigs izskataas ;)

274700. viesis 10.februāris 2010 9:52
0 1 Atbildēt

VWfans -1 [?] pirms 12 stundām

Es labāk no Skandi Motors noliktavas atlikumiem ņemtu Hyundai-SantaFe ar dīzeli un automātu par 18 štukām:

www.skandimotors.lv/...

-----------------------------------------

un kas tev traucē to izdarīt? Ņem abas un cieti klusu.

274714. viesis 10.februāris 2010 19:54
1 0 Atbildēt

Izskatās jau interesanta tā mazda.

274889. viesis 17.februāris 2010 10:41
0 0 Atbildēt

Varētu kāds aizdot savu telefonu, būs labākas fotogrāfijas. Šeit foto zem jebkuras kritikas.

Mr_Rums

274895. viesis 17.februāris 2010 11:54
0 0 Atbildēt

Droši vien rums Mr_rums bijis par daudz... Normāli foto...

Mr_bonaparts

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti