2010. gada 13. decembrī beidzot ir noticis sen gaidītais – faktiski dibināta Latvijas Autoklubu apvienība. Juridiski tas tiks paveikts tuvākās nedēļas laikā.
Apvienības dibināšanas sapulcē piedalījās pārstāvji no Amerikāņu auto kluba, BMWLife kluba, Latvijas Volvo kluba, Autolistes, MB kluba, Latvijas SAAB kluba un Latvijas Audi kluba.
Bija ieradušies arī interesenti no Latvijas Honda kluba, Subaru Power kluba, 4×4 kluba, CDT, Latvijas Mazda kluba, Windcitycars kluba, Audi-Style, Latvijas Antīko automobiļu kluba, Latvijas BMW kluba un Alfa Romeo kluba.
Latvijas autoklubu apvienības valde. No kreisās Raimonds Drivinieks (BMW Life), Patricija Beļjana (SAAB klubs), Aigars Laurinovičs (Volvo klubs), Mikus Zelmenis (MB klubs), Māris Liepiņš (Autoliste).
Pēc diskusijām par Apvienības statūtiem, pārvaldes un finanšu jautājumiem notika balsojums par Apvienības dibināšanu, valdi, valdes priekšsēdētāju un revidentu. Apvienības valdē ievēlēti: Aigars Laurinovičs (Latvijas Volvo klubs), Māris Liepiņš (Autoliste), Mikus Zelmenis (MB klubs), Raimonds Drivinieks (BMWLife klubs) un Patricija Baļjana (Latvijas SAAB klubs). Par Apvienības valdes priekšsēdētāju ievēlēts Mikus Zelmenis. Par revidentu – Māra Niedra (Autoliste).
Tā kā nebija skaidrs, kāpēc visi klubi, kas piedalījās sapulcē, nepiedalījās dibināšanā, lūdzām pašu autoklubu komentārus.
Mārtiņš Baumanis, Latvijas Honda Klubs: Latvijas Honda Klubs ir piedalījies apvienības veidošanas sapulcēs un pasākumos jau no pirmsākumiem.
Vienkārši ir tā ka iestāšanās apvienībā prasa pirms tam paveikt zināmu sagatavošanos - dažiem klubiem jāpamaina statūti, lai viņi juridiski būtu tiesīgi būt apvienības biedri , kā arī kluba kopsapulcē jānolemj par iestāšanos apvienībā.
Latvijas Honda Klubam biedru pilnsapulce parasti ir janvārī, lai pie viena varētu izrunāt iepriekšējā gada pārskatu, pieņemt gada budžetu utt. Vienam atsevišķam jautājumam sasaukt pilnsapulci īsti nebija jēgas un steigas.
Mums arī nav tādu ambīciju, ka mums obligāti ir jābūt dibinātājiem.
Ja iesāktais darbs turpināsies veiksmīgi, tad nākotnē kļūsim par apvienības biedriem.
Tie klubu pārstāvji, kas šoreiz vēl šaubījās par savu dalību, ir vienmēr laipni aicināti sekot Apvienības darbam un pievienoties!
Nākamā sapulce noteikta 2011. gada 17. janvārī.
[c]Bija ieradušies arī interesenti no Latvijas Honda kluba, Subaru Power kluba, 4×4 kluba, CDT, Latvijas Mazda kluba, Windcitycars kluba, Audi-Style, Latvijas Antīko automobiļu kluba, Latvijas BMW kluba un Alfa Romeo kluba.[/c]
Kāpēc šie klubi tikai skatījās un negribēja piedalīties dibināšanās? Kaut kas nav tīrs?