Latvijas Autoklubu apvienības dibināšanas sapulce notikusi (!) 9

 
14.decembris 2010 11:32

2010. gada 13. decembrī beidzot ir noticis sen gaidītais – faktiski dibināta Latvijas Autoklubu apvienība. Juridiski tas tiks paveikts tuvākās nedēļas laikā.

Apvienības dibināšanas sapulcē piedalījās pārstāvji no Amerikāņu auto kluba, BMWLife kluba, Latvijas Volvo kluba, Autolistes, MB kluba, Latvijas SAAB kluba un Latvijas Audi kluba.

Bija ieradušies arī interesenti no Latvijas Honda kluba, Subaru Power kluba, 4×4 kluba, CDT, Latvijas Mazda kluba, Windcitycars kluba, Audi-Style, Latvijas Antīko automobiļu kluba, Latvijas BMW kluba un Alfa Romeo kluba.


Latvijas autoklubu apvienības valde. No kreisās Raimonds Drivinieks (BMW Life), Patricija Beļjana (SAAB klubs), Aigars Laurinovičs (Volvo klubs), Mikus Zelmenis (MB klubs), Māris Liepiņš (Autoliste).

Pēc diskusijām par Apvienības statūtiem, pārvaldes un finanšu jautājumiem notika balsojums par Apvienības dibināšanu, valdi, valdes priekšsēdētāju un revidentu. Apvienības valdē ievēlēti: Aigars Laurinovičs (Latvijas Volvo klubs), Māris Liepiņš (Autoliste), Mikus Zelmenis (MB klubs), Raimonds Drivinieks (BMWLife klubs) un Patricija Baļjana (Latvijas SAAB klubs). Par Apvienības valdes priekšsēdētāju ievēlēts Mikus Zelmenis. Par revidentu – Māra Niedra (Autoliste).

Tā kā nebija skaidrs, kāpēc visi klubi, kas piedalījās sapulcē, nepiedalījās dibināšanā, lūdzām pašu autoklubu komentārus.

Mārtiņš Baumanis, Latvijas Honda Klubs: Latvijas Honda Klubs ir piedalījies apvienības veidošanas sapulcēs un pasākumos jau no pirmsākumiem.
Vienkārši ir tā ka iestāšanās apvienībā prasa pirms tam paveikt zināmu sagatavošanos - dažiem klubiem jāpamaina statūti, lai viņi juridiski būtu tiesīgi būt apvienības biedri , kā arī kluba kopsapulcē jānolemj par iestāšanos apvienībā.

Latvijas Honda Klubam biedru pilnsapulce parasti ir janvārī, lai pie viena varētu izrunāt iepriekšējā gada pārskatu, pieņemt gada budžetu utt. Vienam atsevišķam jautājumam sasaukt pilnsapulci īsti nebija jēgas un steigas.

Mums arī nav tādu ambīciju, ka mums obligāti ir jābūt dibinātājiem.
Ja iesāktais darbs turpināsies veiksmīgi, tad nākotnē kļūsim par apvienības biedriem.

Tie klubu pārstāvji, kas šoreiz vēl šaubījās par savu dalību, ir vienmēr laipni aicināti sekot Apvienības darbam un pievienoties!

Nākamā sapulce noteikta 2011. gada 17. janvārī.

www.autoklubiem.lv

 
Visi komentāri
 
280689. viesis 14.decembris 2010 11:38
0 0 Atbildēt

[c]Bija ieradušies arī interesenti no Latvijas Honda kluba, Subaru Power kluba, 4×4 kluba, CDT, Latvijas Mazda kluba, Windcitycars kluba, Audi-Style, Latvijas Antīko automobiļu kluba, Latvijas BMW kluba un Alfa Romeo kluba.[/c]

Kāpēc šie klubi tikai skatījās un negribēja piedalīties dibināšanās? Kaut kas nav tīrs?

280691. viesis 14.decembris 2010 12:08
0 0 Atbildēt

Varbūt kāds no tur bijušajiem klubu pārstāvjiem varētu pakomentēt savu viedokli?

280694. viesis 14.decembris 2010 12:55
0 0 Atbildēt

Par audi-style skaidrs, kamēr pārējie neatzīs A200 turbo kvatro avant pārākumu, nekur nepiedalīsies.

280698. viesis 14.decembris 2010 15:20
0 0 Atbildēt

Jauki nodibināja vēl vienu klubu, bet kur sāls?

280700. viesis 14.decembris 2010 17:25
0 0 Atbildēt

"Varbūt kāds no tur bijušajiem klubu pārstāvjiem varētu pakomentēt savu viedokli?"

Atbildod uz šo – klubiem gandrīz gada garumā bija jāsakārto savs statuss, lai varētu dibināt šādu apvienību. Jāsasauc kopsapulces, jāpārskata statūti, jābalso, jāizvirza pārstāvjus, nemaz nerunājot, par to, ka jādalās ar idejām un tās jāapspriež. Ne visi to gribēja, ne visi to varēja, ne visi bija gatavi. Tomēr arī 17 klubi ir vērā ņemams skaits šai zemē un, lai arī uzreiz neiestājās, viņi vismaz nav vienaldzīgi.

280705. viesis 14.decembris 2010 19:16
0 0 Atbildēt

lai veicas!

lai gan - 17 klubi tādai maziņai valstiņai kā Latvija ar tās dilstošo iedzīvotāju skaitu un strauji augošajām degvielas cenām....

vajag vienu auto klubu un viss!

17 reizes (!) valsts ierēdņi noslauc nodevas, nodevas, reģistrācijas maksu utt :D

absolūti nevajadzīga tik trūkstošo līdzekļu īzšķērdēšana! :(

280711. viesis 15.decembris 2010 7:45
0 0 Atbildēt

KAD, KUR , CIKOS JĀIZBRAUC?

IEBILST PAR NOTIEKOŠO VALSTĪ?

NEADVEKĀTIE NODOKĻI,

DEGVIELAS CENAS?

IZTĒRĒTIE MILJONI - IESĀLOT CEĻUS

U>T>T

A_P

280712. viesis 15.decembris 2010 8:39
0 0 Atbildēt

Eu 705., kāpēc vienu autoklubu uz visiem?

Kas kopīgs ikdienas interesēs kamazistam ar maibahistu??? Lai tak kamazisti savu ikdienu risina savā tusiņā, maibahistam tak vienalga kā sildīt aisalušu kamaza bāku ar lodlampu...

Ja gribās risināt ar auto un nodokļiem/likumiem/satiksmes organizāciju saistītas problēmas - tai organizācijai, manuprāt, nav obligāti jābūt autoklubam. Un tai organizāijai šiem jautājumiem ir jābūt primārajiem un šķiet arī vienīgajiem... Ar skaidru redzējumu, mērķiem un rīcības plānu.

280714. viesis 15.decembris 2010 9:05
0 0 Atbildēt

Gribi cīnīties pret degvielas cenu - tad brauc ar velosipēdu, jo vairāk, jo labāk un aicini darīt to pašu arī savus radus draugus un kaimiņus. Izskatās ka no nākamā gada vasaras es ar šādu "greznību" varēšu atļauties, vairs nebūs pus Rīga jāšķērso.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti