Policijas radari Jāņa sētas iPhone aplikācijā 52

 
14.decembris 2011 0:03

“Karšu izdevniecība Jāņa sēta” ir laidusi klajā jaunu iPhone lietotnes ‘’BalticMaps’’ 1.1 versiju, kurā norādītas policijas radaru atrašanās vietas Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.

Svarīgākie iPhone lietojumprogrammas ‘’BalticMaps’’ 1.1. maksas versijas papildinājumi ir sekojoši:

• Ieviesti interešu punkti - policijas radari trīs Baltijas valstīs un remontdarbi Rīgas ielās;
• Ir papildināta un precizēta Rīgas sastrēgumu posmu informācija;
• Ir veikti uzlabojumi maršrutu plānošanā un izmaiņas Rīgas ielu tīklā;
• Adrešu meklētājs ir papildināts ar Lietuvas un Igaunijas adresēm;
• Atjaunota karšu pamatne vairākos Baltijas valstu reģionos.

Policijas radaru atrašanās vietas Latvijas kartē norādītas atbilstoši Valsts policijas sniegtajai informācijai par 82 iespējamajām 15 pārvietojamo radaru izvietošanas vietām. Kartē norādīta 21 stacionārā radara atrašanās vieta Igaunijā un 138 stacionāro radaru izvietojums Lietuvā.

Jaunie interešu punkti lietotnē ir pirmās no objektu kategorijām, kas tajā būs pieejamas tuvākajā nākotnē. Kopā ar jau iepriekš iestrādātajām iespējām iPhone lietotnes ‘’BalticMaps’’ 1.1 versija piedāvā vairāk noderīgas informācijas autovadītājiem.

Lai lietotne būtu pieejamāka tās izmantotājiem, jaunajā ‘’BalticMaps’’ maksas versijā papildus ir ieviesti jauni abonēšanas periodi, kuru cena sākas ar 2,39 EUR. Programmatūras jaunā versija esošajiem abonentiem ir bez maksas.

Papildu informācija par “Baltic Maps” iPhone lietotni ir atrodama vietnēs: BalticMaps.eu/iphone un http://itunes.apple.com/lv/app/baltic-maps/id437264448?mt=8

“Karšu izdevniecība Jāņa sēta” gatavo un 2012. gada sākumā plāno izlaist lietojumprogrammas ‘’BalticMaps’’ versiju telefoniem un iekārtām, kas darbojas uz Android operētājsistēmas bāzes. Tālāk nākotnē tiks turpināts darbs pie programmatūras funkcionalitātes attīstības, paplašināta kartes informācija un ieviestas jaunas iespējas satiksmes informācijas izmantošanā. Bezmaksas versijā ‘’BalticMaps’’ lietotājiem būs iespēja brīdināt citus lietotājus par satiksmes sarežģījumiem.

Arī interneta vietne www.BalticMaps.euwww.BalticMaps.eu, kuras pamatā ir karšu pārlūks ar kvalitatīvām Baltijas valstu kartēm, tagad satur informāciju par radaru atrašanās vietām Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Karšu pārlūka sniegtās iespējas var būt labs palīgs autovadītājiem maršrutu plānošanā, braukšanas attālumu noteikšanā un galamērķa adreses meklēšanā. Šajā vietnē ir atrodamas operatīvas ziņas par ielu un ceļu remontdarbiem Rīgā, kā arī objektīva sastrēgumu informācija, kas tiek aprēķināta, pamatojoties uz vairāku tūkstošu transporta līdzekļu GPS iekārtu datiem par konkrētu Rīgas ielu posmu izbraukšanas ilgumu.

SIA “Karšu izdevniecība Jāņa sēta” ir līderis karšu un uz tām bāzētu informācijas tehnoloģiju risinājumu izstrādē Baltijas tirgū. Uzņēmums piedāvā gan augstas kvalitātes poligrāfiskās kartes un atlantus, gan modernus informācijas tehnoloģiju produktus – GPS sekošanas risinājumu seko.lv, interaktīvo karšu sistēmu JS Baltija 2, interneta karšu pārlūku, Latvijas karti ‘’Garmin’’ GPS navigācijas iekārtām, sastrēgumu informācijas sistēmu Rīgā un vairākus citus risinājumus.

 
Visi komentāri
 
284601. viesis 14.decembris 2011 12:36
0 0 Atbildēt

Tikai 82 pārvietojamo radaru vietas?

Policija pagājušās nedēļa beigās vairākas dienas mainīja un papildināja to karti un nu jau ir 85 vietas. Ir mainītas gan esošo punktu koordinātes, gan pievienoti jauni punkti, kā arī visu punktu aprakstā pievienots CSN un bojāgājušo skaits punkta apkārtnē.

Es to labi zinu, jo pats pastiprināti sekoju tam līdzi un ar skriptu veidoju failu ar radaru koordinātēm priekš sava igo navigatora.

Ar to visu es gribu teikt, ka Jāņa Sētai diemžēl jau produkta izlaišanas brīdī ir novecojusi informācija.

284602. viesis 14.decembris 2011 13:15
0 0 Atbildēt

Domāju, ka kaut kāda jēga būs tikai operativai informacijai pār pārvietojamajiem fotoradariem. Un arī, ja to radaru būs daudz, izsekot būs sarežģiti. Bet, par tiem , kas būs salikti "būrīšos", skaidrība nebūs nekad. Galvenais, kaut cik atcerēties tās "būrīšu" vietas un braukt lēnāk. Bet reali iespēja uzrauties būs lielāka nekā iepriekš, kad tikai "zaļie" draudziņi sēdēja krūmos. Būsim uzmanīgi !

284603. viesis 14.decembris 2011 14:24
0 0 Atbildēt

Uzlikt par pienākumu visiem detetktoru izmantotājiem lietot aktīvi Waze :)

284610. viesis 15.decembris 2011 12:44
0 0 Atbildēt

Šorīt (ap 8.00)tumsā fotoradars darbojās uz Lielirbes ielas tieši starp Kalnciema viaduktu un Ventspils ielu - vietā kur parasti pēc ventspilenes "zaļā" daudzi autovadītāji mēdz iemīt grīdā - protams, bieži gan piemirstot par divām diezgan nepatīkamām gājēju pārejām. Domāju, ka tur šorīt uzrāvās daudzi autovadītāji. Tumsā to fotaradara ierīci vispār knapi varēja pamanīt.

284619. viesis 16.decembris 2011 12:43
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka augstākminētajā vietā tas fotoradars darbojas teju katru dienu - vismaz šodien tas atkal tur bija manāms. Regulari fotoradars ir novērojams arī uz jūrmalenes , abu pušu Latvijas naftas DUS teritoriju apkārtnē. Arī ēstuves "Vērdiņš" tuvumā (Rīgas virzienā) pēdējā laikā itin bieži tas ir redzams. Brauciet uzmanīgi !

284623. viesis 16.decembris 2011 23:24
0 0 Atbildēt

Kurš jau saņēmis pirmās vēstules? Kādi ir ātruma limiti dzīvē?

284624. viesis 17.decembris 2011 16:06
0 0 Atbildēt

Aplikācijā ir 85 vietas

284627. viesis 17.decembris 2011 21:49
0 0 Atbildēt

Šo es saprotu, beidzot inovatīvi risinājumi. Šo pat es varētu nopirkt un izprovēt :)

Uz iphone ir vēl tāds laba bezmaksas karte waze - arī ar visiem radariem un vēl daudz vairāk fīčām. Pa lielajām pilsētām perfekta, bet ārpus pilsētām nav īpaši daudz karšu pārklājuma...

284628. viesis 17.decembris 2011 21:58
0 0 Atbildēt

Mans ieteikums :) Ieviesiet vēl kaut kādus interesantus Baltijas auto ekskursiju maršrutus. Tip - tāda, tāda rakstusra ekskursija 1 dienai; 2 dienām...utt.

Man patīk paceļot pa baltiju ar mašīnu, bet nekad nevar izdomāt kur braukt.

284629. viesis 19.decembris 2011 10:52
0 0 Atbildēt

Šis ļaus Jums nesekot līdzi, bet atradīs fotoradaru pats, un dos Jums laiku samazināt ātrumu līdz vajadzīgajam, lai netiktu nofotogrāfēti.

www.draugiem.lv/blinder/

284631. viesis 19.decembris 2011 11:47
0 0 Atbildēt

>Ikdienas Viesim

Liekas, ka Tu arī neesi jauns un dedzīgs puišelis:-) Man kaut

kā nesagādā problēma Kalnciema, Volgunte vai Lielirbes ielas,

es tur vienkārši dzīvoju. Un man kaut kā nav problēmu braukt

ar ~50 km/h, vai piebremzēt, lai palaistu tantiņu ar kurvīti ...

Laikam mēs ar Tevi esam par vecu ...

284632. viesis 19.decembris 2011 12:02
0 0 Atbildēt

Crankshaft - palaist tantiņu nav problēmas. Bet izvēlētais ātrums tevi neglābs. Zivtiņam ir plāns un kā mes redzam no Dobeles piemēra, CP plāna izpildē strauji progresē. Sodīs tik, cik vajadzēs, ne pārkāpējus.

284633. viesis 19.decembris 2011 12:48
0 0 Atbildēt

Dobeles gadijumā cilvēks vienkārši izmantoja iespēju nesamaksāt par pārkāpumu, bet tas jau nenozīmē ka viņš nepārkāpa. Labi protams tas nav ka mentiem bija beigusies apskate radaram, bet tas jau nenozīmē ka uzreiz rādija nepareizi. Seene ja tev mašīnai beidzās apskate tad viss, tā ir pagalam, pazūd bremzes, sprāgst riepas utt?

284634. viesis 19.decembris 2011 13:31
0 0 Atbildēt

>Labi protams tas nav ka mentiem bija beigusies apskate radaram, bet tas jau nenozīmē ka uzreiz rādija nepareizi

To nu tagad ir grūti spriest, sevišķi jau pēc gadījuma, kad menti ar kreiso alkometru čakarēja cilvēkus. Nav teikts, ka radars nebija speciāli izregulēts un tāpēc arī neveda verificēt.

Apgalvot ka nepārsniedz ātrumu var tikai melis, jo spidometrs nav tik precīzs, lai zinātu, ka nebrauc ar 51km/h. Pavisam drošs var būt braucot tikai uz kādiem 40 km/h pēc spidometra. Tāpēc jau jurists neapgalvoja, ka nepārkāpj, bet nu ne jau +35km/h.

Tāpat vien jau nepārsūdz, drošvien ātrums ne tuvu nesakrita.

284635. viesis 19.decembris 2011 13:33
0 0 Atbildēt

H79 - CP un CSDD tieši tā arī uzskata. Neesmu manījis, ka nesen beigusies skate būtu iemesls nesodīšanai.

Un tādi kā tu ir gatavi noticēt Zivtiņa demagoģijai, neredzot tālākejošas sekas. Ko teiksi par šo divu citātu salīdzinājumu?

"238.1 pants. Lietvedības uzsākšana administratīvā pārkāpuma lietā

Saņemot pieteikumu vai citus materiālus par administratīvo pārkāpumu, šā kodeksa 247.pantā minētajām personām diennakts laikā jāsastāda administratīvā pārkāpuma protokols" (LR Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodekss)

"Lai gan aparatūra strādā testa režīmā, tomēr autovadītājiem nevajadzētu tos ignorēt, jo protokolu pēc pārkāpuma var noformēt četru mēnešu laikā." (Zivtiņš)

284639. viesis 19.decembris 2011 16:31
0 0 Atbildēt

Es nebūt neesmu mentu pusē, tik šoreiz vairāk ticu tam, ka jurists patiešām pārkāpa, tik atrada kur piekasīties lai nemaksātu par savu pārkāpumu, bet es pats visticamāk darītu tāpat.

Zivtiņa runās es vispār neklausos un neticu nevienam viņa vārdam. Piemēram, tam ka jaunos fotoradarus neķers neviens radaru detektors, jo ja tādi esot tad tie maksājot virs 1000ls, tik pavisam nesen sanāca pašam būt par liecinieku ka tos pat lētais gals ķer :D

284646. viesis 20.decembris 2011 7:16
0 0 Atbildēt

2 Seene

37.pants. Administratīvā soda uzlikšanas termiņi

Administratīvo sodu var uzlikt ne vēlāk kā četru mēnešu laikā no pārkāpuma izdarīšanas dienas, bet, ja pārkāpums ir ilgstošs, - četru mēnešu laikā no tā atklāšanas dienas. Ja lietā nepieciešams saņemt eksperta atzinumu, administratīvo sodu var uzlikt ne vēlāk kā sešu mēnešu laikā no pārkāpuma izdarīšanas vai atklāšanas dienas.

Ja saņemts atteikums uzsākt kriminālprocesu vai kriminālprocess izbeigts, bet pārkāpēja rīcībai ir administratīvā pārkāpuma pazīmes, administratīvo sodu var uzlikt šā panta pirmajā daļā noteiktajā termiņā. Ja šā panta pirmajā daļā noteiktajā termiņā nav iespējams noskaidrot visus apstākļus, lai varētu pieņemt lēmumu administratīvā pārkāpuma lietā, administratīvo sodu var uzlikt ne vēlāk kā mēneša laikā no dienas, kad pieņemts lēmums par kriminālprocesa izbeigšanu.

Šajā pantā minētie termiņi neattiecas uz gadījumiem, kad piemēro konfiskāciju muitas noteikumu pārkāpumu lietās.

Administratīvo sodu par šā kodeksa 45.— 45.3, 47., 48., 51.—53., 53.2—68., 71., 72.—74.1 pantā, 75.panta pirmajā daļā, 75.1—88.1, 88.4—88.7 pantā, divpadsmitajā "c" nodaļā, 159.7—159.9 un 204.7—204.11 pantā paredzētajiem administratīvajiem pārkāpumiem var uzlikt ne vēlāk kā četru mēnešu laikā no pārkāpuma atklāšanas dienas, bet ne vēlāk kā gada laikā no pārkāpuma izdarīšanas dienas.

--------

www.likumi.lv/doc.php?id=89648

--------

ko tagad teiksi? joprojām turpini lasīt kreisos avotus? tur tāda 138.1 panta vispār nav vairs... likums ir jau sen pielāgots slaukšanas mašīnai... pie tam lai ērti plānot plāna izpildi un naudas plūsmu..

284647. viesis 20.decembris 2011 7:18
0 0 Atbildēt

izskatās ka varēs pa piečukam sakrāt un pēc tām piestādīt uz apaļo summu kop-rēķinu...

284648. viesis 20.decembris 2011 8:59
0 0 Atbildēt

Modena, lasīt māki? 238, nevis 138. Tajā pat avotā, kuru tu mini. Jā - SODU var uzlikt 4 mēnešu laikā, bet protokolu par pārkāpumu joprojām jāsastāda diennakts laikā un par to jāinformē iesaistītās personas. Ja tas nav izdarīts, sodu var iestādīt dobītē.

284649. viesis 20.decembris 2011 11:03
0 0 Atbildēt

seene - ja esi nepareizi noparkojies un aiztinies uz citu valsti - tev PP uzliek soda kviiti uz auto loga, sastaadiits tajaa pat dienaa, bet Tu iepaziisties, tikai, kad izlasi. Njeuvjazachka sanaak...

Te tas pats - diennakts laikaa Tev sastaada protokolu, bet piesuta 4 meneshu laikaa... :D

284651. viesis 20.decembris 2011 12:16
0 0 Atbildēt

Palaidniex - soda kvīts = protokols, kurā jau ir pieņemts lēmums par sodu. Paziņošana atstājot pie auto ir apšaubāma, bet notiek. Fotoradarā uzņemta bilde NAV protokols. Saskaņā ar likumu attiecīgajai amatpersonai administratīvā lieta ir jāuzsāk 24h laikā. Un tikai tad iestājas 4 mēnešu laiks lēmumam par sodu.

"248. Protokolā par administratīvo pārkāpumu norāda protokola sastādīšanas laiku un vietu, protokola sastādītāja vārdu, uzvārdu, institūciju, kuru viņš pārstāv, amatu; ... "

"248.1 Ja objektīvu iemeslu dēļ administratīvā pārkāpuma protokolu nav iespējams sastādīt tās personas klātbūtnē, kuru sauc pie administratīvās atbildības, vai juridiskās personas pārstāvja klātbūtnē, to sastāda bez minēto personu klātbūtnes un protokola kopiju nosūta pa pastu ierakstītā sūtījumā uz attiecīgās personas deklarēto (vai norādīto) dzīvesvietas adresi vai juridisko adresi. Šādā gadījumā uzskata, ka persona ir iepazinusies ar administratīvā pārkāpuma protokolu septītajā dienā pēc tā nodošanas pastā."

"249. ... Protokols jānosūta ne vēlāk kā trīs darbadienu laikā no tā sastādīšanas brīža. ..."

Tātad maksimāli pieļaujamas ir 11 dienas, nevis 4 mēneši. 24h protokolam + 3 izsūtīšanai + 7 pastam!

284654. viesis 21.decembris 2011 8:36
0 0 Atbildēt

a ja deklareetajaa adresee piedeklareetaa sanjeemeeja nav? cik tad dienas iet?

un no kuras dienas var iesleegt paraadu piedzineeju, jo kaads savlaiciigi nemaina savu deklareeto adresi uz patieso?

284655. viesis 21.decembris 2011 8:47
0 0 Atbildēt

>Palaidnieks

No pirmās dienas! Īpaši, ja "deklarētais" nedzīvo, kur "deklarējies".

Un vēl ...tagad tevi var sašņorēt dajebkur Eiropā, ja nezināji, tagad

zināsi! :-) Pamēģini nolikt auto aizliegtā vietā ... Mana meita pamēģināja,

dabūja i Latvijas sodu, i vietējo, drusku līdz kiloeiro pietrūka...

284657. viesis 21.decembris 2011 9:47
0 0 Atbildēt

Crankshaft - es jau to pashu meegjinu seenem pateikt

Nepaarkaap un neuus suudi, bet paarkaapt un kasiities par to kaa tiek piemeerots sods - nu piedodiet... Taa vechi ar pashcienju nedara.

284658. viesis 21.decembris 2011 11:12
0 0 Atbildēt

Palaidniex - ja kāds nav sasniedzams deklarētajā dzīvesvietā, tad par šo arī saņem sodu, tad kad tiek dabūts rokā ;)

Un izbeidz demagoģiju par nepārkāpšanu. Musu valstī vienkārši nav iespējams neko nepārkāpt. Savukārt sodīšana ir orientēta uz budžeta papildināšanu, nevis pārkāpumu novēršanu. Apstākļos, kad tie, kam jānodrošina kārtību, cenšas tieši pretēji radīt iespējami daudz pārkāpumus un pēc tam iekasēt iespējami daudz sodus, to apstrīdēšanai nav nekāda sakara ar pašcieņu.

284659. viesis 21.decembris 2011 12:11
0 0 Atbildēt

Esi neglābjams recidīvists, ka nevari nepārkāpt???

Ja pārkāp regulāri - tad tā nav likuma, noteikumu vai to ievērošanas kontrolētaju problēma.

Nu pacels braukšanas ātrumu līdz 60, kā savulaik, da kaut līdz 70 pilsētā? un - tapat būs kāds kurš pārkāpj. Un?

Te viena deputāte kontobandā čemodānā ieveda lakatiņus. Kāpēc čemodānā? Jo bodīte bij maza, būtu liels lielu veikalu tīkls - kontrobass nāktu ar fūri... Cilvēka dabu jau neizmanīsi, mainās tikai apmēri...

284660. viesis 21.decembris 2011 12:55
0 0 Atbildēt

Jā, esmu neglābjams recidīvists. Ja ceļu strādnieki ir uzlikuši barjeru tā, ka, saskaņā ar CSN, to nav iespējams apbraukt, nekautrējos pārkāpt un apbraukt pa aizliegto pusi. Ja krustojumā ir sazīmētas debīlas līnijas, atļaujos nogriežoties iebraukt pretējā virziena joslā un šķērsot nepārtraukto līniju. Ja iecerētajā remonta zonā ir uzstādījuši zīmi 30, bet darbus taisās sākt kaut kad nākamajā gadā, neievēroju atļauto ātrumu.

Un visbeidzot, saņemu sodus par pārkāpumiem, ko neesmu izdarījis, jo CP ir jāpilda plāns.

Nešaubīgi tā ir mana, nevis kārtības organizētāju problēma. Bet pat ar šādu necieņu pret mūsu valsts noteikto kārtību ar grūtībām spēju iekļauties Eiropas valstu satiksmē, kur tantuks ar 1.1 litru mazauto uzsāk kustību no krustojuma tikpat ātri, kā es - kurš latviešu prātā brauc agresīvi. Kur 1,8m platā joslā atļautais kustības ātrums ir 80! Kur kalnu ceļos vietējie nekautrējas līkumā apdzīt, neskatoties uz to, ka braucu pat ātrāk nekā ierasts Latvijas līdzenumos.

284661. viesis 21.decembris 2011 13:05
0 0 Atbildēt

Nubet dodies uz Latvijas Valsts ceļiem strādāt, ej uz SM strādāt un maini normatīvus! Kur problēma???

Es nepamatotu, ta ka bez iemesla, sodu neesmu saņēmis NEKAD!

Policists nav vainīgs ka līnijas nav pareizi sakrāsotas. Kāpēc Tu to saki polici?, Kāpēc saki viņš nedrīkst darīt savu darbu?

A tu uzrakstīji atbildīgajām instancēm par nekārtību, par nepareizām līnijām utt? Nē? Ja nē - tad par ko cepiens? Tradicionālā homo latviensis stulbensis rīcība? Neespēja saprast, kāpēc cīnoties ar sekām, nevis iemesliem, nekas nemainās...?

Tas ir tas pats, kas kliegt uz robežsargu, kurš nelaiž tevi lidmašīnā lidojumam uz ASV, ja esi mājās aizmirsis pasi, vai Tev ir vecā parauga pase. Nu tādi ir noteikumi. Varianti divi - paņemt no mājas pasi (tādu kura ir derīga izceļošanai uz ASV), vai lūgt (panākt) izmanīt ceļošanas noteikumus uz ASV...

Nesaskatu nekādu atsķirību ar ceļu satiksmi vai jebkuru jomu...

Ja ir noteikumi - ievēro! Redzi absurdu - daiī zināmu attiecīgajām iestādēm. Bet vainot vienus par citu kļūdam - ir pēc definīcijas nepareizi un par lielu gudrību neliecina...

284662. viesis 21.decembris 2011 14:01
0 0 Atbildēt

Palaidniex - problēma ir tajā, ka pie mums ir demokrātija. Un tas nozīmē, ka pie varas ir skaitliskais vairākums, ne saprāta. Nav jēga runāt par absurdiem ar iestādēm, kuru mērķis nav tos likvidēt.

Ceļu apzīmējumus uzkrāso pēc kabinetos noteiktiem standartiem. Sodus uzliek pēc budžeta plāna. Un cēlonis, ar ko mēģinu cīnīties ir aunu bars, kas tālāk par savu degungalu neredz. Tādēļ arī pastāv šāda sistēma, kas pati par sevi ir sekas.

284663. viesis 21.decembris 2011 14:04
0 0 Atbildēt

Kas tu par seeni? ja redzi ka ir pārkāpums/absurds demokrātiska cilvēka pienākums ir to darīt zināmu. Domā Vācijaa visi paši no sevis tik kārtīgi un pareizi ir?

Bet padakterēt paranoju mazliet vajadzētu...

284664. viesis 21.decembris 2011 14:22
0 0 Atbildēt

Palaidniex - jā tieši tā, Vācijā tāda ir cilvēku mentalitāte. Tas, kurš kaut ko saprot, darīs zināmu pārējiem, ko vajadzētu uzlabot. Bet tas, kurš ne, nejauksies. Tipisks latvietis, savukārt, vienmēr zinās, kā citiem ir jarīkojas pareizāk, bet pats neviena padomos neklausīsis. Labākais piemērs ir lieliskā valsts vadītāju izvēle - likumus pie mums pieņem aktieri, dzejnieki, komponisti, svarcēlāji un vienkārši cilvēki ar smuku frizūru. Kādēļ? Tādēļ, ka vēlētajiem patīk. Un kad pienāk sekas, tad, protams, vainīga ir valdība, ne paši.

284667. viesis 21.decembris 2011 16:29
0 0 Atbildēt

2 Seene

mana kļūda- tiešam nepareizi piefiksēju pantu - bet kopumā tik un tā nav tā...

pārkāpumu piefiksē privātie - viņiem pofig uz to pantu...

tajā brīdī kad tie nodod informāciju par pārkāpumu kādai valsts amatpersonai, tad tai personai diennakts laikā jāsastāda protokolu saskaņā ar to pantu...

jautājums vai tie paši CSDD darboņi, kuri noteiks tava auto numuru skaitīsies "tipo eksperti", no tā atkarīgs termiņš līdz kuram šie var sodīt pārkāpēju... vai nu 4 vai nu 6 mēneši no pārkāpuma brīža..

Tālāk saskaņā ar tavu iepriekšējo atzīmētu punktu - iestājas tipo 11 dienas...

bet tas jau pofig - jo brīdī kad izraksta protokolu, iestājas sods.

284668. viesis 21.decembris 2011 17:05
0 0 Atbildēt

vispār derētu kādiem sabiedriskiem darboņiem sākt vākt parakstus par referendumu... par neuzticības izteikšanu apšaubāmo shēmu ievedējiem... konkrēti vienai zivij..

Kopš kura laika satiksmes drošība ir kļuvusi par ienesīgu biznesu... absolūti nav skaidra shēma.... šodien šiem ieņēmumi ir labi - sodīs no +15... rīt būs finansiālas grūtības - močīs jau no +1 km/h pārkāpuma? Parīt sāks jau "uzlabot" programmatūru? Tāli jau nav jāmeklē - it ka smagiem max ir 90km/h ierobežojums... nez kāpēc šie pēc fakta pārvietojas ātrāk...

Pēc tādiem viegliem uzlabojumiem sāks jau ķert pie -3km/h... un fig ko spēs cilvēks pierādīt pēc 3-4 mēnešiem...

Ja zivtins baigi gribētu satiksmes drošību uzlabot - nebūtu sodu naudas, bet tikai sodu punkti... sakrāji - un viss... kļūsti par gājēju.. uz 3-6 mēnešiem.

Te laik pa laikam parādās teksti no baiga sabiedriska aktīvista Zvirbuļa, vot lai noorganizē parakstu vākšanu pret šo bezpreģelu. Viena konkrēta norma visiem radariem - vai nu no +2... vai nu no +5... vai nu no +15 km/h pārkāpuma.... un bez variantiem.

Papildus - kur ir mājas lapa ar iekārtu aprakstu, kā to pareizi novietot, pie kādiem rekomendētiem nosacījumiem jāveic ekspluatāciju.... lai jebkurš godīgs pilsonis varētu pats pārbaudīt novietojuma pareizību un nepieciešamas gadījumā ziņot par neatbilstošu iekārtu ekspluatāciju... jo tie darboņi nav amatpersonas, kuras "tipo deva zvērestu" godīgi strādāt.. un man personīgi liekas ka tas leņķis, kuru veido radars pret mērāmo objektu bišk ta ka varētu nebūt korekts...

Lai uz radariem būtu unikāls identifikācijas numurs, nevis kaut kāda herna uzskrāpēta ar naglu, ka līdz šīm bija ar ISKRA radariem... kad protokolā figurē nevis unikāls izstrādājuma numurs, bet ar naglu ieskrāpēts numurs, ko uz jebkura privāti nopirkta radara var pat bērns uzskrāpēt...

Šobrīd daudz kas nav skaidrs un saprotams - kas ir pretrunā ar demokrātiskas sabiedrības atklātības principiem... jebkura gadījumā IR varianti savas tiesības aizstāvēt un iespējams pat panākt pravietojamo privāto radaru aizliegšanu.

284670. viesis 21.decembris 2011 17:32
0 0 Atbildēt

Modena - privātie var pārkāpumu fiksēt līdz nelabumam un uzspraust to podā uz nagliņas. Sodīt var tikai, ja pārkāpumu ir fiksējusi policija - šajā gadījumā sertificēta policijas ierīce, kuru privātās partnerības kārtā piegādā un apkalpo privāts uzņēmums. Tātad 24h ir no pārkāpuma fiksācijas brīža. Un, ja kādam liksies savādāk, man to vajadzēs pierādīt tiesā. Un diez vai kāda tiesa uzņemsies atbildību pateikt, ka pārkāpumus drīkst fiksēt privātpersonas un iesniegt policijā, kad ienāk prātā. Nu ja vien nevēlas "uzlabot" ECT spriedumus pret Latvijas valsti. Lai gan ko var zināt... Tas tagad modē, jo tiesnesim personīgi nekāda atbildība nav. Kompensācijas maksā no nodokļu naudas.

284671. viesis 21.decembris 2011 17:42
0 0 Atbildēt

Iekārta pieder privātiem.... ja iekārta būtu policijas - tad tur sistēma bišk savādāk būtu. Un nebūtu radaru uzraugi, bet policijas darbinieki.

Ja tev ir atsauce uz likuma pantu "tikai ar policijas iekārtām" - you are welcome padalīties. Pie reizes izskaidro, kam pieder tahografi un vai pēc to rādītājiem var sodīt par ātrumu pārsniegšanu...

Ātrumu var fiksēt ar dajebkādām iekārtām, kuras ir noteikta kārta sertificētas un verificētas. Pie tam nezinu nevienu likumu, kurš aizliegtu iegadāties to pašu "Iskra 1D" privātiem....

Par tiem 24h...

***

247.pants. Personas, kuras ir tiesīgas sastādīt administratīvā pārkāpuma protokolu

Personas, kurām ir tiesības sastādīt administratīvā pārkāpuma protokolu, nosaka šis likums vai citi normatīvie akti.

Protokolu ir tiesīgas sastādīt arī attiecīgi pilnvarotas pašvaldību amatpersonas.

Ja šis likums vai citi normatīvie akti nenosaka personu, kura ir tiesīga sastādīt administratīvā pārkāpuma protokolu, to sastāda iestāde, kura saskaņā ar šo likumu ir pilnvarota izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas, vai valsts policijas darbinieks atbilstoši pārkāpuma izdarīšanas vietai.

****

Parādi kur ir rakstīts ka privātais foto-radars ir tā persona...

284672. viesis 21.decembris 2011 18:55
0 0 Atbildēt

Kaudze līzinga mašīnu pieder bankām, kurām ir tieši tikpat daudz sakara ar pārkāpumiem, kā radaru īpašniekiem ar sodīšanu. Tahogrāfs nekādā gadījumā nepieder trešajai pusei, bet gan pašai personai, kura ir par to atbildīga.

Un kā lai es tev pierādu, ka fotoradars ir "tā persona", ja tieši saku pretējo - fotoradars nesastāda protokolu, bet ir tehniskā ierīce, kas šīs personas kontrolē veic pārkāpuma fiksēšanu. Līdz ar to brīdis, kad attiecīgā amatpersona ar fotoradara palīdzību ir fiksējusi pārkāpumu, nosaka sākuma laiku 24h protokola sastādīšanai. Un slikta sadarbība ar privāto partneri, kas veic ierīces apkalpošanu, nekādi nav arguments likuma pārkāpumam no amatpersonas puses.

284673. viesis 21.decembris 2011 19:37
0 0 Atbildēt

protokolu sastāda 24 stundās, un?

kur problēma?

P.S.

Aktierus, futbolistus, svarcēlājus un smuki saķemmētus māksliniekus paši vien ievēlam.

284674. viesis 21.decembris 2011 21:22
0 0 Atbildēt

Palaidniex - ja protoklu sastāda 24 stundās un par to likumā paredzētajā kārtībā informē, tad nekādu problēmu nav. Bet Zivtiņš taisās fotoradaru sodus izsūtīt četru mēnešu laikā... Un tā jau IR problema - acīmredzama vēlme sodus piespriest, izvērtējot finanšu plāna izpildi, ne pārkāpumu būtību. Un kā jau tepat minēja arī Modena, neredzu arī nekādu šķērsli uzlikt sodus par neizdarītiem pārkāpumiem, ja reiz likuma ievērošana no amatpersonu puses nav būtiska, bet budžets nepildās kā plānots.

284676. viesis 21.decembris 2011 22:03
0 0 Atbildēt

Seene - pat ja esi pārkāpis kaut ar +1km/h - tad esi pārkāpis, lai vai kā tas nepatiktu! Ja radars,Ttevi nenobildē - tātad nav par ko izrakstīt sodu par pārkāpumu ar mazāku pielaidi arī pēc 4 mēnesiem, jo nav jau tā foto, bet ja nofilmē braucam bez apdrošināšanas tad - pārkāpuma faktu jau tas nemaina - nedrīkstēja braukt un viss...

Un tagad pats galvenais - jau IR kāds saņēmis ātrumfoto ar vēlāk kā pēc 11 dienām pēc pārkāpuma protokola noformēšanas???? Ja tā - vai tad nedrīkst apstrīdēt sprieduma iesniegšanas laiku un tādējādi potenciāli izvairīties no soda par reāli izdarītu pārkāpumu? Vai tad apstrīdēšana ir aizliegta?

Vai Tu Tte spītīgi spriedelē un biedē par tēmu - kas būtu tante, ja viņai varbūt un iespējams būtu riteņi?

284677. viesis 21.decembris 2011 22:15
0 0 Atbildēt

P.S.

238.1 pants. Lietvedības uzsākšana administratīvā pārkāpuma lietā

Saņemot pieteikumu vai citus materiālus par administratīvo pārkāpumu, šā kodeksa 247.pantā minētajām personām diennakts laikā jāsastāda administratīvā pārkāpuma protokols" (LR Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodekss).

Ja radari strādā testa režīmā, tad Zive, tik pat labi pieļauj, ka ATŠIFRĒTU "pieteikumu vai citus materiālus par administratīvo pārkāpumu" uz kuru pamata izrakstīt protokolu var starta režīmā amatpersona saņemt ar kavēšanos līdz nepilniem 4 mēnešiem... Ja jau gribi atrast caurumus likumos, še tev likumīgs caurums no Zives puses...

284678. viesis 21.decembris 2011 22:18
0 0 Atbildēt

Palaidniex - izlasi vēlreiz uzmanīgi! Modena jau pieminēja to, par ko ir vērts satraukties. Nav runa par +1, bet par sodiem ar -1 un vairāk, lai pildītu plānu. Tā būs vienīgi neeksistējošas Zivtiņa morāles problēma, ja sabiedrība jau savlaicīgi būs pieņēmusi, kas policija ir taisnīga un nemaldīga un drīkst pārkāpt likumu.

Ja es būtu saņēmis sodu vēlāk kā 11 dienas pēc pārkāpuma, grieztos tiesā. Bet kamēr Zivtiņš vēlas medijos sabiedrībai iestāstīt, ka uz policiju likumi neattiecas, es tādā pat veidā savu iespēju robežās cenšos atgadināt, ka attiecas gan.

Starp citu - palasījos šodien APK. Dobeles policistiem pienākas sods līdz 1250Ls! Kā tev šķiet, vai ir kaut nelielas cerības, ka viņi saņems kaut ko vairāk par rājienu, ilgstoši pārkāpjot likumu un radot zaudējumus sabiedrībai? Bet tevi par 1 dienu aizmirstu OCTA, kas nekādus zaudējumus nav radījusi, sodīs ar maksimālo sodu. Pie tam Zivtiņprāt kaut 10x, ja nepaveiksies tās liktenīgās dienas laikā nobraukt gar 10 fotoradariem. Tavuprāt adekvāti?

284679. viesis 21.decembris 2011 22:33
0 0 Atbildēt

Nubet sabiedrības aktivitāte izglāba večuku Valmierā, no nepelnīta soda saņemšanas. Kas traucē spiest uz varu, lai policis saņem pienācīgu sodu?

Un runājot par to, ja Tevi vienu soda par mīnuss 4 km/h tad tas ir teorētiski iespējams ļoti rets kļūdains mērījums kuru saņem par sliktu karmu! :D

Ja visus sāks sodīt par -4 km/h un tad normāli sabiedrība noreaģēs Zivtiņš un Vitronics varēs paši izpirkt visus savus radarus rukājot labošanas darbu iestādē.

Nesaprotu - kas tāda gadījumā traucē tagad Tevi sodīt par braukšanu pat ar 37,2 km/h braukšanu atļauto 50 vietā?

Kāds te sakars ar fotoradariem???

Mērījumu un datu falsifikācija lielos apmēros ir ļoti bargi un krimināli sodāms pārkāpums! Kamēr es neredzēšu pirmoreālo čupu ar protokoliem, kas izrakstīti kaut braukšana PATIEŠĀM ir bijus noteikto ātruma ierobežojumu ietvaros - tā visa ir dukša iršana un panikas celšana nevietā!

Mans secinājums - Tev ir paranoja ĻOTI nopietnā fāzē... ;) Iedzer tēju, pabaro kāmi un uzadi cepuri, lai galva nesalst... ;)

284681. viesis 21.decembris 2011 22:39
0 0 Atbildēt

Vai pareizi sapratu ka tev - esošā sēma ar došanu ķepā i/u Ceļu policists Tevi vairāk apmierināja?

Un tad jautājums - nejuties stulbi, ja nācās maksāt milicim ķepā par to, ka brauci ar mazāku ātrumu nekā atļauts? :D

Un maksāt milicim ķepā neapspriedi biji/nebiji pārkāpis. Un galvenais maksāji, bet te pēkšņi sāc apspriest - un kliegt, ka nepārkāp un ka jāmaksā valstij. Kāda starpība - abos gadījumos tak jāmaksā. Nepamatoti milicim ķepā var, pamatoti valsts kasē - sākās morālas, ētiskas un pašcieņu aizskarošas problēmas...?

284683. viesis 22.decembris 2011 10:28
0 0 Atbildēt

Neko tu neesi sapratis. Nu pasaki jau pats, kas traucē saņemt sodu policistiem?

No kurienes tev tāds naivums, ka sabiedrība uz sodu viltošanu noreaģēs jebkā savādāk, kā vien braucot vēl lēnāk? No kurienes pārliecība ka kāds sēdēs? Pat ja esi parasts policists, par slepkavību saņem nosacītu sodu. Kur nu vēl iedomāties, ka kaut kas draudētu augstu stāvošam, kurš rūpējas par valsts budžeta papildināšanu.

Nezinu, kādēļ tev liekas, ka līdz šim bija jāmaksā jebkas "ķepā". Cik man zināms, sen jau nekādu sodu nedrīkstēja maksāt skaidrā naudā. Bet kamēr pārkāpumu fiksēja cilvēks uz vietas un nekavējoties - bija iespēja sevi aizstāvēt. Kaut vai tā vienkāršā iemesla dēļ, ka cilvēkam ir ierobežots "klientu" skaits - policisti plāna izpildei bija ieinteresēti ķert nopietnos pārkāpējus. Fotoradari šo problēmu atrisina, dodot iespēju izrakstīt sodus masveidā. Un tad jau var netraucēti ieplānot budžeta pozīciju tik droši, ka tā ir pat atrādāma starptautiskajiem aizdevējiem.

Un papildus visam vēl pilnīgi legāli garantētus ienakumus nopelna privāts uzņēmums, kurš par šādu iespēju nešaubīgi nav neko maksājis un var pateikties vien dieva svētībai :D

284684. viesis 22.decembris 2011 10:45
0 0 Atbildēt

Nezinu vai pats sēņotājs cer šitos pāris demagogus novest uz loģiskas domāšanas ceļa, bet vienalga žetons, interesanti palasīt. Ieraugot pirmajā lapā komentāru skaitu, bija skaidrs ka būs kaut kas interesants :D

284686. viesis 22.decembris 2011 12:35
0 0 Atbildēt

2 Palaidniex

Beidz te liet ūdeni... kad saskarsies ar mentu patvaļību - tad pa vēlu būs kliegt...

Pēc tava teksta var spriest ka tu nekad neesi saskāries ar to, ka tev jāpierāda savu ātrumu... tu tagad akujenno gudrs- atbildi lūdzu - vot tev atsūta ka tev ir +25km/h ātruma pārkāpums... un tā 4 reizes... trīs mēnešus atpakaļ... ka tu pierādīsi ka tas tā nav? Ka tu pierādīsi, ka tu esi godīgs pilsonis, ar akujenno sliktu karmu, ja jau tā sanāca?

No likuma puses, parasts autovadītājs ir pliks ka baznīcas žurka - jo viņa vārds absolūti neko nenozīmē. Amatpersona, kura deva "svinīgo zvērestu būt godīgai" var pateikt ka tu esi pārkāpējs, to "piefiksēja" ar mega-iekārtu un viss.

Pretējo var pēc šī brīža situācijas pierādīt tikai ar divām iespējam:

1. Uzrādīt cita sertificēta un verificēta radara rādījumu (te garam - jo pretī ir apzvērējušas amatpersonas vārds..)

2. Uzrādīt pareizi uzstādīta, sertificēta un verificēta tahografa rādījumu, kuru autovadītājām vel jāiemanās pievienot klāt protokolam... foto-radara gadījumā arī šī iespēja faktiski tiek liegta, jo pēc vairākiem mēnešiem var rasties problēma pierādīt laiku un precīzu vietu.

Un tagad galvenais - iekārtu apkalpo tie, kuriem nav amatpersonas atbildības nasta... kruķi ka gribi - veido biznesu. Nav lielākas atbildības, par grupveida atbildību... viens tikai nolasa... otrs nosūta to, ko viņam kāds iedeva... a kurš, ko piekruķīs - fig atradīsi - jo visi pēc būtības ir baigi godīgie... kamēr nenoķers uz karstam pēdām... i to tad pateiks - ka transportēšanas laika notika "precizitātes nobīde"... bet neviens jau nebūs vainīgs...

284687. viesis 22.decembris 2011 12:36
0 0 Atbildēt

seene ir rūdīts paņikjors... ;)

pagaidām ticamu argumentu nav, ir tikai pasaka par tēmu - ja tantei būtu riteņi...

284688. viesis 22.decembris 2011 12:37
0 0 Atbildēt

Pie tam - ja likums ir viens - huļi zivs muld par plašu pielaides diapazonu? Tur varētu no +1... tur varētu no +20...

Ja jau visi tik akūti pareizi - davaj ar +2 un miers...

284690. viesis 22.decembris 2011 12:52
0 0 Atbildēt

2 Seene

nez kāpēc te ir rakstīt ka radari tomēr pieder komersantiem...

**

Vienlaicīgi likuma "Par valsts budžetu 2011.gadam" 2.pielikuma "Valsts budžeta ieņēmumi" sadaļā "Valsts pamatbudžetā iemaksājamās valsts nodevas un citi maksājumi no valsts institūciju sniegtajiem pakalpojumiem un veiktās darbības" nepieciešams paredzēt naudas sodus, ko uzliek Valsts policija par pārkāpumiem ceļu satiksmē, kas fiksēti ar komersanta fotoradariem.

www.tvnet.lv/auto/satiksme...s_130_000_latu

284692. viesis 22.decembris 2011 15:23
0 0 Atbildēt

Modena - tas, ka pieder komersantiem, nekādi nenozīmē, ka tās nav policijas ierīces. Trafarētās mašīnas arī pieder bankām.

Būtiskā atšķirība ir nevis īpašumtiesībās. Mēs abi varam nopirkt līzingā mašīnas un radarus no Vitronic tieši tāpat, kā policija. Bet mēs nedrīkstam tās pārkrāsot pat līdzīgi LVS standartam, uzstādīt bākugunis vai ar personīgo radaru fiksēt pārkāpumus.

284693. viesis 22.decembris 2011 17:02
0 0 Atbildēt

modena?

nezinu, man nekad nav mēginājuši piesiet pārkāpumu, ja tāds nav bijis

vai nu izskaties pēc tāda, ka jāpiesien, vai nu karma

99.99% vadīāju zina vai milicis stādina par pārkāpumu, vai grib aplūkot dokumentus vai paostīt izelpu...

Un kā patreiz pierādi milicim, ka nebija +25, bet gan tikai +14,2 km/h?

Tikai neirs, ka likuši mierā kaut brauci patiešām 49, kur atļauti 50...

Un tad - kāda starpība cik kur ir pielaide. Teorētiski drīkst sodīt arī par 0,01 km/h pārkāpumu virs atļautā. Ja spēlē spēli šeit drīkstu braukt +12, a te +4, tad necepies, ka trāž, jo abos gadījumos Tu jau pārkāp!

285019. viesis 6.janvāris 2012 0:32
0 0 Atbildēt

Vienīgais,gadiem pārbaudītais variants ir=uzlikt normālu CB rāciju un antenu,kaut vai uz magnēta.Un,protams,ja tu neesi īstenais latvietis,tad tu dzirdēsi visu,kas notiek +- 3,4,5 kilometru attālumā,vismaz es un visi mani poļu radinieki tā dara.A,ja esi īstenais,tad,sorry,klausies mix fm un krāj punktus vai maxā ragā,jo biedri šoferi visas lietas sauc īstajos vārdos,kas ne visiem ir pieņemami.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 24

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti