Peugeot tirgū piedāvā trešā virsbūves tipa modeli ar HYbrid4 dzinēju. Pēc crossover un pilsētas apvidus automobiļa tagad arī Peugeot 508 ar sedana virsbūvi ir laiks izmēģināt pilna hibrīda - dīzeļa dzinēja piedāvātās unikālās iespējas.
Ar tikai 3,6 l/100km degvielas patēriņu un 95 g/km CO₂ emisiju, kā arī lielisko jaudu 508 HYbrid4 ir unikāls savā kategorijā.
Kā zināms, Peugeot ir pionieris pilna hibrīda dīzeļa dzinēju nozarē. Šobrīd tirgū vēl unikālā tehnoloģija ir izveidota tā, lai to varētu pielāgot dažādu modeļu platformām. Ar jauno modeli 508 Peugeot piešķir HYbrid4 trešo dimensiju.
Šī, 163 zirgspēku 2 litru HDi dīzeļa dzinēja un 37 zirgspēku elektromotora lieliskās kombinācijas balstītā, modernā spēka avota piedāvātās iespējas ļauj 508 HYbrid4 iegūt tirgus daļu galvenokārt korporatīvo klientu vidū, un valstīs, kur automobiļu nodokļi ir saistīti ar CO₂ piesārņojuma rādītājiem.
Tehnoloģiskie uzlabojumi ļauj piedāvāt īpašas priekšrocības, apvienojot pirmklasīgu veiktspēju ar zemu degvielas patēriņu.
* Maksimālā jauda 200 ZS
* Pilnpiedziņa
* 4 pārnesumu režīmi (automātisks, pilnpiedziņas, sportiskais un 100% elektrorežīms)
* Vidējais degvielas patēriņš tikai 4.2 l/100km un CO₂ emisijas 95 g/km
Protams, arī jaunajā modelī ir visas tās lieliskās īpašības, kas ir nodrošinājušas 508 pārdošanas panākumus. HYbrid4 modelis ar atturīgo logo uz priekšējās restes tāpat ir ar plūstošām līnijām, korektu un dinamisku izskatu. Vidus konsolē prasmīgi integrētā četru režīmu izvēles poga (Auto, ZEV, Sport, 4WD) uzsver 508 visu versiju salonos sajūtamo kvalitāti.
HYbrid4 tehnoloģija vēl vairāk palielina 508 lieliskās dinamiskās īpašības, piedāvājot četras dažādas braukšanas pieredzes, kā arī Peugeot pirmklasīgo McPherson priekšējo balstiekārtu un aizmugures balstiekārtu ar vairākām svirām.
355 litru (VDA 210 standarts) bagāžas nodalījums ir ļoti praktisks, galvenokārt savas četrstūrainās formas dēļ. Nolokāmais aizmugures sēdeklis ļauj palielināt bagāžas nodalījuma tilpumu līdz 1400 litriem, ja izmanto visu 2. rindas sēdekļu atbrīvoto telpu.
Kopsavilkumam var sacīt, ka jaunais 508 HYbrid4 sniedz jaunākajai paaudzei raksturīgu emocionālu dinamisku braukšanas baudījumu, kas ir kombinēts ar mūsdienīgām prasībām atbilstošu degvielas taupīšanu un draudzīgumu videi.
Jaunais 508 HYbrid4 Eiropas tirgū nonāks jūnijā. Piemēram, Holandē ir veikti jau 1600 iepriekšējie pasūtījumi.