Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

iAuto 1. rallijs ir noticis! 40

 
2.jūnijs 2003 10:41

Un pat ļoti veiksmīgi. Kaut arī dalībnieku nebija tik daudz, cik plānots, arī 19 ekipāžas savā starpā varēja labi sacensties.

Mums [organizatoriem] šis rallijs sākās jau vismaz 2 nedēļas pirms tam, kad vajadzēja nospraust trasi un izdomāt, kur nakšņot utt. Arī darbs ar atbalstītājiem nav viegls - bet balvas mēs atradām un pat ļoti labas.

Piektdienas pēcpusdienā ieradāmies Vecupes kempingā un sākām gatavoties pirmajiem rallistiem. Ilgi nebija jāgaida - pirmais "noparkojās" Tusis, ap 19 ieradās divi kraisleri - uupiz ar zaļo un nežēlīgo un valžais ar sarkano un nikno. Līdz pusnaktij bija ieradušies gandrīz visi dalībnieki. Reģistrācija, iepazīšanās, telšu būvēšana un atpūta - galu galā no rīta sacensības.

Rīts sākās ap 8 - visi mēģināja pamosties un sagatavoties tehniskajai komisijai. Iepriekšējā vakarā biju dzirdējis, ka dažs esot pat uz servisu braucis, lai būtu 100% pārliecināts, ka auto ir labā tehniskā kārtībā. Cilvēku "pareizā" attieksme pret pasākumu bija acīmredzama - no 19 dalībnieku mašīnām atrastas tikai 2 nenozīmīgas problēmas.

Tad sekoja pārsteigums, kuru mēs bijām gaidījuši. No Apšuciema [ciema, kur paredzēts starts] ziņoja, ka ieradušies pirmie dalībnieki - Tukuma ceļu policisti ar visu radaru. Lai "nekaitinātu vilku", pirms LK0 izdomājām pievienot "regularitātes" posmu - pie starta nedrīkst ierasties ātrāk kā pirms piecām minūtēm. Tas disciplinēja braucējus un pie LK0 nekāda aizdomīga drūzmēšanās nenotika. Nezinu, kāpēc, bet CP strādāja nedaudz "nepareizā" vietā un rallija dalībniekus pirmo reizi viņi ieraudzīja tikai svētdien, kad visi caur Apšuciemu devās mājās.

Par to, kā notika rallijs, lai stāsta paši dalībnieki, bet varu pateikt, ka nekādu ekscessu nebija - visi auto atgriezās bāzē.

Sestdienas vakars un nakts bija visinteresantākie. Pie mums ciemos ieradās arī NEdalībnieki - apsveicēji. Darkman un Lady_Red bāzē ielidoja ar auto, kas ievērojami atšķīrās no dalībnieku noputējušajiem spēkratiem. Viņi bija atveduši sveicienu 2 gadu jubilejā no BMW Fight Kluba. Tad ieradās arī SO BMW Klubs ar savu dāvanu. Par īpašu pārsteigumu bija parūpējušies KEMI vīri. Uz kempingu, mums un visiem dalībniekiem par prieku, tika atvesta milzīga torte, izdekorēta ar iAuto un Kemi logotipiem. Vēl vairāk - katrai ekipāžai tika arī pa šampanieša pudelei. Svinības varēja sākties. Kaut arī akcents tika likts uz reālu ralliju, prieks par tiem lasītājiem, kas nenobijās un atbrauca uz kempingu tāpat vien - patusēties.

Svētdienas rīts, kā jau varēja gaidīt, bija ilgs un kluss. Pirmie dalībnieki sāka celties tikai ap pusdesmitiem. Desmitos bija paredzēta pēdējā sacensība - SS - superspeciālais posms. Šoreiz tas bija galvas lauzīšanas uzdevums. Katrai ekipāžai 1 minūtes laikā vajadzēja atbildēt uz 16 jautājumiem. Pirms šī posma pēc starprezultātiem bija redzams, ka uz I. vietu kandidē sešas ekipāžas. Tāpēc sods par katru neatbildēto jautājumu bija 13 punkti. Jautājumi nebija grūti, bet tomēr neviens šādā ātrumā nepaspēja atbildēt uz visiem jautājumiem. Pēc SS noskaidrojās, ka uz I. vietu kandidē 2 ekipāšas. Arī uz II. vietu ar vienādiem punktiem kandidēja 2 ekipāžas. Nācās izdomāt vēl vienu SS posmu, lai notiektu uzvarētājus. Ideju pateica priekšā uz Enguri aizbraukušais dalībnieks. Vedot no Engures kafiju tasītēs, radās doma, ka tas nemaz nav tik viegli. SS ideja bija gatava - kurš visātrāk veiks pavisam nelielu posmu ar pilnu kafijas tasīti rokās.

Pēc šīs sacensības jautājumu vairāk nebija. Par absolūto uzvarētāju kļuva Edgars un Madara ar zaļo un nežēlīgo, otrā vieta - Roberts un Maija, bet trešie - Gatis un Dainuvīte.

Liels paldies mūsu atbalstītājiem: Interneta veikalam
NEOSTORE, auto audio YOTA, auto evakuācijas firmai GRIETA, autoservisam ERVO&Co, autoservisam KEMI, VALVOLINE, žurnālam NEXT, žurnālam KLUBS, FUELMAX, ADDINOL, BOKARTI.lv.

Zināms, ka nākošais tūrisma rallijs notiks 28.-29.jūnijā. Spriežot pēc dalībnieku izteikumiem, tur satiksies daudzi I. rallija dalībnieki. Gribas atgādināt, ka nākošajā pasākumā dalībnieki varēs startēt ar tiem pašiem starta numuriem, ja tie būs saglabājušies, papildus saņemot arī simboliskas dalības maksas atlaides. Zināms, ka II. rallijā būs arī naktsposms un regularitātes posms. Lūdzu sūtiet savas idejas.

Fotogrāfijas meklējam
fotogalerijā.

Rezultāti apskatāmi šeit.

Un gandrīz aizmirsām - visus pasākuma materiālus (numurus, leģendas, diplomus utt.) sagatavoja Digitālās Drukas Centrs - DDC. Paldies viņiem!

Tiem, kurus interesē rallija maršruts, iesakam apskatīties šo failu - ar sarkanu līniju ir atzīmēts II vietas ieguvēja track. (Fails ir smags!) Izmantota Jāņa Sētas karte.

Paldies visiem dalībniekiem! Tiksimies nākošajā rallijā!

iAuto 2 gadu jubilejas rallija direktors
Elmārs Biele

 
Visi komentāri
 
80833. viesis 2.jūnijs 2003 10:58
0 0 Atbildēt

Pasaakums tieshaam rulleeja :)))

80834. viesis 2.jūnijs 2003 10:59
0 0 Atbildēt

A kur ir rezultāti??

80835. viesis 2.jūnijs 2003 11:09
0 0 Atbildēt

Īpaši laimīgi noteikti bija tie, kas saņēm fufelmax pipeļi$atoru! :))))))

80836. viesis 2.jūnijs 2003 11:11
0 0 Atbildēt

Buutu vismaz 3 AS daliibnieku skaits uzreiz buutu X2

80838. viesis 2.jūnijs 2003 11:13
0 0 Atbildēt

3shaa vietaa dabuuja to briinumu :) Tad jau shie varees pastaastiit cik laps vinsh i

80841. viesis 2.jūnijs 2003 11:26
0 0 Atbildēt

jaa fuel max pipelizaators toch ruljit... !!!! :)

zeel, ka es tur nebiju, mosh arii dabuutu :)

80842. viesis 2.jūnijs 2003 11:26
0 0 Atbildēt

Suminājumi, uupizz! :)

80847. viesis 2.jūnijs 2003 11:34
0 0 Atbildēt

arii es saku paldies par jauko pasaakumu :)))

80851. viesis 2.jūnijs 2003 11:50
0 0 Atbildēt

Redaktor, vai nav iespeejams ievietot rezultaatu tabulaa, kursh ir kursh, savaadaak tikai pliki cipari bez nickiem:)

80854. viesis 2.jūnijs 2003 11:53
0 0 Atbildēt

a tie starta numuri ir tie pieteikshanaas numuri vai kaukaadi citi? a to nav iisti sakidrs kas tad ir vinneejis???

80856. viesis 2.jūnijs 2003 12:00
0 0 Atbildēt

Euuuuuuuu!

A pipelizatoru kad izlozēs?

80862. viesis 2.jūnijs 2003 12:27
0 0 Atbildēt

atkal kaads viesis lecaas :)

Ir gan reizes, kad liek punktu - ja kaut ko nummuree - piem.

I. .......

II. ......

III. .....

un logiski liek arii, kad ar romieshu ciparu beidzas teikums

80863. viesis 2.jūnijs 2003 12:29
0 0 Atbildēt

!!!kur tad shis palika??? bija viesis kursh nesaprata, kad liek punktu un kad neliek :) Reds laikam izdzeesa...

80865. viesis 2.jūnijs 2003 12:34
0 0 Atbildēt

es :)

80870. viesis 2.jūnijs 2003 13:09
0 0 Atbildēt

nu baigi pieklajigs pasakums bijis, nekada arpusreglamenta action nav bijis, pec bildem spriezot:D

80871. viesis 2.jūnijs 2003 13:14
0 0 Atbildēt

Jaa pasaakums tieshaam baigi labais bija, bet tagad ir BAIGAA shkrobe par to ka nepamaniiju peedeejo SL :( Buutu pamaniijis buutu vismaz 3 vieta... vareetu buut arii 2 .... ehh taa ir ka sapriecaajas par veiksmiigu atgrieshanos baazee...

80873. viesis 2.jūnijs 2003 13:17
0 0 Atbildēt

Komentu taa pamaz :( visi laikam bildes skataas :)

80874. viesis 2.jūnijs 2003 13:21
0 0 Atbildēt

A ko komentēt? ;)

Kiska, Tu arī dzīva? :)

80876. viesis 2.jūnijs 2003 13:25
0 0 Atbildēt

vziniiti, nepriecaajies - jaa

nezaales shitik viegli neizniikst :)

80877. viesis 2.jūnijs 2003 13:27
0 0 Atbildēt

tochna dziiva :) :) :)

80880. viesis 2.jūnijs 2003 13:38
0 0 Atbildēt

:)

80882. viesis 2.jūnijs 2003 13:52
0 0 Atbildēt

OKI, par to briinumu , ko vinneejaam, doshu zinju, riit braukshu uz servisu munstiereet klaat...:) Peec kaada laika par rezultaatiem zinjoshu ...:)

80884. viesis 2.jūnijs 2003 14:24
0 0 Atbildēt

Oky, pasākums bija labs un noorganiozēts labā līmenī ( bet/jo lielākoties viss jau ir atkarīgs no pašiem pasākuma dalībniekiem - kā Viņi TO visu uztver!? ). Mazliet par sportisko pusi: Leģenda - bija precīza (uz km., jo nebija rupju kļūdu), bet nedaudz nepareizi noformēta lai gan kā redzams nevienam tas nav traucējis. Organizācija - labi, teicami nav jo nebija padomāts kas notiks vienādu rezultātu gadījuma (nebija alternatīvs risinājums, lieks stress utt.), risinājums uz vietas - ar krūzītēm, vienkārši un ģeniāli!:))) Rezumē: 5 baļļu sistēmā = 4 ar plusu. Visiem Paldies - bija feini!

80885. viesis 2.jūnijs 2003 14:32
0 0 Atbildēt

Piezīme. Aiz romiešu cipariem punktu lieto vienīgi tad, ja tiem ir patstāvīga stāstījuma teikuma nozīme vai ja cipars atrodas stāstījuma teikuma beigās, piemēram:

I. Skaņu mācība. II. Vārdu mācība.

Pēterburgā apmeklējām māju, kurā dzīvojis Pēteris I.

80893. viesis 2.jūnijs 2003 15:33
0 0 Atbildēt

Visu cienju,pasaakums bija godam,es nejuutos viilies,un domaaju ka paareejie daliibnieki ar man piekritiis......:-)

Liidz naakamai reizei

80897. viesis 2.jūnijs 2003 15:56
0 0 Atbildēt

viesi 02.06.2003 14:32 tu kaa no maaciibu graamatas (liekas, taada zalja 5-9kl.) :) Bet vai tad tas nav taa pat, kaa es jau mineeju? Tik 1. un 2. ir viens aiz otra, ne zem :)

80899. viesis 2.jūnijs 2003 16:07
0 0 Atbildēt

bet šajā virsrakstā taču nebūtu aiz romiešu I jāliek punkts, jo I šajā gadījumā nav patstāvīga stāstījuma teikuma nozīme...******* :)

80901. viesis 2.jūnijs 2003 16:26
0 0 Atbildēt

pilniigi pievienojos cilvecinjam, pasaakums bija saorganizeec uz 4+!!! legjentas bija lieliskas, uzmaniibu -sunji var buut, var nebuut- arii labi! naakamajaa pasaakumaa arii piedalos!!! raljlji reaali rullee:)

80905. viesis 2.jūnijs 2003 16:57
0 0 Atbildēt

To cilvecinhs 02.06.2003 14:24

Esi luudzu tik laipns un uzraxti preciizaak kas legjendas noformeejumaa bija skjeersaam ?

rxtiit uz ome@one.lv

Paldies!

80909. viesis 2.jūnijs 2003 18:16
0 0 Atbildēt

Pasaakums man patika:) Veel jo vairaak tapeec ka man ir 1. vieta. Shodien ir meemais nogurums, zaljais afigetj netiirs bija :) Un riepas... par taam labaak nerunaat:):):) Iisteniibaa visgruutaakais bija sveetdienas SU - finaals ar kruuziiti. Daudz nervus pateereeja. Toties taa labaa sajuuta peec tam :):):) Paldies visiem par apsveikumiem:)

80910. viesis 2.jūnijs 2003 18:28
0 0 Atbildēt

Uupiz tagad biezais :lol:

80911. viesis 2.jūnijs 2003 18:29
0 0 Atbildēt

:) vecais joks ar kruuziiti :)

par to Tu laikam vari man pateikties :)

80922. viesis 2.jūnijs 2003 21:46
0 0 Atbildēt

vai kaads nevar ieteikt, kur peec raljljiem vareetu taa labaak sataisiit stuures pastiprinataaju?!:) kaut kaa ik pa laikam kjeras un ar vienu roku pashvaki griezjas:((

80940. viesis 3.jūnijs 2003 9:32
0 0 Atbildēt

Edzjus par pastiprinaataaju nezinu, bet riepas gan Tev buutu jaanomaina... ;)

80944. viesis 3.jūnijs 2003 9:39
0 0 Atbildēt

uupizz, Ixele, sveikti, sveikti:)

81273. viesis 4.jūnijs 2003 11:48
0 0 Atbildēt

moz kaa shaja vasaraa veel kaads pasaakums buus, nu neka netiku uz sho, bet ljoti gribaas..:)

Apsvecu visus uzvareetaajus!!! Hip Hip ARAAA:)

Redaktors 4.jūnijs 2003 11:50
0 0 Atbildēt

Ziņots jau, ka nākošais pasākums (rallijs) būs 28.-29.jūnijā pie Kandavas. Gatavojamies!

81382. viesis 4.jūnijs 2003 22:00
0 0 Atbildēt

No visas sird apsveicu uupiz ar godīgi izcīnīto pirmo vietu!!!

Kas jāsaka par sacensību organizēšanu, tad domāju, ka tās sīkās kļūmītes mierīgi var piedot priekš pirmās reizes (kaut gan jāsaka gosīgi, ja man par tām pajautātu, tad uz sitienu būtu grūti nosaukt) un no savas puses ra pilnu atbildību lieku lielu 5.

Pašam par sevi dusmas, ka neatradu pēdējo SL. Sacensību organizatori patiešām bija parūpējušies par intrigu un spriedzes saglabāšanu līdz pat pēdējiem metriem, jo pēdējais SL esot bijis novietots kādus 100m pirms finiša. Tas tikai pierāda to, ka sacensības vienmēr beidzas PĒC finiša līnijas šķērsošanas.

Vispār visiem organizatoriem liels URRRRĀĀĀĀĀĀ! Tā turpināt!

Kas attiecas uz nākamo ralliju, tad es patreiz nodarbojos ar naudas vākšanu un noteikti no daudz kā atteikšos, lai varētu tajā piedalīties. Nu numurs man jau ir.

Ceļi bija ideāli, tomēr vienai riepai kordi tomēr izbeidzās.

Lai uzvar stiprākais un lai Iauto laba veselība un veiksme turpmāk!!!!!

81501. viesis 5.jūnijs 2003 12:37
0 0 Atbildēt

hmm... ceto vse dovolni... eto raduet, skoree vsego budu usastvovat esli ne tak dorogo vozmut... a kandava eto kak daleko ot rigi? tut uze na nizkoi honde ne proedes... nado dzip brat.. esli dadut ;)

81898. viesis 9.jūnijs 2003 10:12
0 0 Atbildēt

Tā nu arī es tiku līdz kompim beidzot:)! Pasākums tiešām ierullēja!!! 1.bija ļoti labi noorganizēts, 2.ceļi bija vienkārši pasakaini. Grunts, bet gluda, bez redeles un kas par skatiem, kas par ātrumiem un sānslīdēm! Nu žēl, ka nepamanījām veselus 2 slēptos punktus un nevarējām piedalīties erudīcijā, bet toties pašā rallī pabraukt dabūjām uz nebēdu, vienbrīd jau arī likās, ka atpūtīsimies laukā, bet tomēr izdevās savākties! Nezinu, kas tur kuram nepatika ar leģendām, manuprāt, viss bija OK, lai gan sākumā vispār īsti nevarējām iebraukt, kas tā par morzes ābeci un kas mums un kā jādara:).

Cepuri nost organizatoriem, tā turpināt!!!

P.s. skatos visi te par riepām izrunājas, jāiet būs skatīties, šosejas Pirellis pa to granti slīdēja lieliski:)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai arvien vairāk būs avāriju dēļ luksofora sarkanās gaismas kamerām! Kāpēc? (+ VIDEO) 9

iAutolv prognozē, ka Jūrmalā palielināsies avāriju skaits, jo LMT uzstādīto kameru dēļ, autovadītāji strauji bremzēs, baidoties no soda, kas sekos, ja neizdosies ievērot luksofora signālu maiņu. Lasīt vairāk

 

DS Automobiles gatavo elektrisku kupeju ar 750 km sniedzamību 2

Franču premium zīmols DS Automobiles, kas ietilpst Stellantis grupā, gada beigās prezentēs jaunu pilnībā elektrisku SUV kupeju, kuras darbības rādiuss WLTP ciklā būs līdz 750 kilometriem. Lasīt vairāk

 

Šorīt Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu , strādā 62 ziemas tehnikas vienības 6

Šorīt uz plkst. 6.30 Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu pa valsts galvenajiem un reģionālajiem autoceļiem. Slidenos ceļa posmus kaisa ar pretslīdes materiāliem. Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, ceļu uzturēšanas darbos iesaistīta 62 ziemas dienesta tehnikas vienības. Lasīt vairāk

 

Lotus atsakās no pārejas uz pilnīgu elektrisko piedziņu līdz 2028. gadam 4

Britu autobūves uzņēmums Lotus Cars, kas tagad darbojas Ķīnas Geely paspārnē, pārskatījis iepriekš izziņotos plānus attiecībā uz pilnīgu pāreju uz elektrisko piedziņu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti